Ir jau arī tādas mašīnas kā fordeļi un to radinieki, kam lampiņa iedegas neatkarīgi no ģeneratora zem 12,8v...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ir jau arī tādas mašīnas kā fordeļi un to radinieki, kam lampiņa iedegas neatkarīgi no ģeneratora zem 12,8v...
Nu un ko tiesa lēma? Un kāds tev ir iemesls uzskatīt ka nākamajās vēlēšanās viņam varētu būt tādas izredzes kā gobzemam? Viņš jau valdībā bija, tik alkatība iegāza, sagribēja kļūt par valdošo partiju un tāpēc izjauca koalīciju, jo bija reāla iespēja izcelt ārkārtas vēlēšanas, bet pārējie tomēr pamanījās noformēt valdību bez Ziemeļu Līgas - ko tagad šis ir izdarījis tādu sliktu vai esošā valdība tādu labu lai viņam būtu švakas izredzes?
Saki, austiņas labākas? ![]()
Golfkluba spazmu tofika karalis, zināmā mērā mans fans, jo bez manis viņam nesanāk izpausties; cita starpā vāc šādas tādas manas bildes. Velosipēdu tēmā varētu būt tavs domubiedrs.
Tas pirmais teikums par ko, to kalnieti? Es sameklēju pirmo bildi ar kalnieti kura bija normāli ielinkojama [ražotāju lapās bildes tādas nav], un tu jau paguvi piepisties kaut kādām nesvarīgām niansēm...
Jā, mani nesaista iespējas krāt ilgus gadus naudu lai nopirktu velosipēdu par 5-10-15 pakām - pat ja es būtu spējīgs uz tādu gājienu, tajā brīdī iestātos realitāte un es nopirktu kādu māju vai kaut ko tamlīdzīgu, lai varētu sajust kur tā nauda ir palikusi. Par "nespēju uzbūvēt kaut ko normālu un konkurētspējīgu" sasmīdināji - reku bildēs ir normāls un konkurētspējīgs velosipēds - ja tu nejauši piemirsi, tas ar ko viņam ir jākonkurē ir šis te velosipēds [bilde novecojusi]

Kvalitāte šajā gadījumā ir precizitāte ar kādu detaļas salien kopā un to izskats. Ne jau es tam moņģikam ņemos čamdīt kaut ko vairāk par stūri, ātrumkloķi un durvju rokturiem...
Ar ko te vispār ir domāts "mīksts" - plastmasa kurai virsū uzbliezta tas īsmūžīgais "soft touch" pārklājums?
Ko jūs vispār no tās plastmasas gribat, bungāt pa to ar pirkstiem vai kāda ir tā problēma?
Tu vienkārši esi atpalicis no mūsdienām ar savu pumpi - kāds vēl pumpis, priekš tam ir telefons kurā saglabāts ejakulatora numurs
Tu domā ka icika oktāvijai komplektācijā ir riepu pumpis?
Pie tā ka mūsdienās ražotāji ir pasākuši likt tās bezvadu uzlādes visādos caurumos, noteikti tas sakars, vismaz noteiktu ražotaju uztverē, varētu būt pieaudzis.
Tu vienkārši esi atpalicis no laika - ļuļķēt nav veselīgi, un ja tu vari nopirkt jaunu škodu, tev noteikti ir arī telefons ar bezvadu uzlādi; gan jau tāda kādam caurumam gan piedāvājas
P.N. Lokanajai dacītei man liekas ka piepīpētajs bija papildaprīkojums - pelnutrauks toč, bet tas tāds komisks variants - savulaik skatoties cenu lapu nesapratu kā tas ir, pelnutrauks ir papildaprīkojums - izrādās ka tur viduskonsolē ir divi caurumi glāzēm un pelnutrauks ir plastmasas glāzīte ar aiztaisāmu vāciņu ko tev, ja esi pietiekami labi sapiķojis vai labi uzvedies, dīlera darbinieks ieliek tavā mašīnā... ![]()
Eu, tev jautājiens kā lielam itāļu ziņu speciālistam - ko šobrīd dara Mateo Salvini un cik ilgi viņiem ir līdz vēlēšanām?
Icik, piepīpētāju ierīkot ir ļoti elementāri, tik atkal problēma ar garantijas sasietajām rokām... ![]()
Kāpēc lai nebūtu adaptīvais bez avārijas bremzēšanas? Iekš VAG adaptīvais laikam pirmoreiz parādījās iekš C6 un tad jau droši vien arī D3 - tās ir mašīnas kam tagad ir jau 10-15 gadi, tolaik man liekas ka vēl nebija izdomājuši ka mašīnai vajadzētu vadītāja vietā arī pieņemt lēmumu par bremzēšanu.
Pilnīgi piekrītu par to tukšo muldēšanu. Beidz tukši muldēt un vienreiz iemācies ka šitāda veida velosipēdi nav vienīgie velosipēdi uz pasaules

, a to sāk jau apnikt ka visur priekšā pakaļā nepraktiski un neērti kalnieši un bezmērķīga braukalēšana pa mežiem un pludmalēm, un ja velosipēds tam nav piemērots, tad sūds, un ja izbraucot cauri peļķei nav visa mugura dubļos, tad arī sūds.
Pieredzi es gūstu jau tagad - būvēšanas un braukšanas pieredzi. Nepārsteidzošā kārtā mani sevišķi nepiesaista sacensības braukāšanā ar neērtiem un nepraktiskiem velosipēdiem pa bezceļiem - jo mans sapņu velodzelzis būtu kaut kas uz šito modi. Ak jā, tas tak atkal nekam nederīgais trīsritenis...

Izklausās ka tu runā par dabas parādību kur zināma daļa mīšanas spēka kustina nevis riteni bet piekari - šito es zināju bet biju piemirsis - bet nu es domāju ka tas pa lielam ir tikai piekares ģeometrijas un cietības jautājums ![]()
Atkal šitie športista murgi, kur velobraukšana = velosports...

Tātad, še, paskaties - parasts un pilnīgi normāls velosipēds. Ar normālu ķebli - tādu kurš ir derīgs sēdēšanai un uz kura arī sēž - nevis kā tas tavs erzacķeblis, kurš ir derīgs tikai žonglēšanai. Ilgākais ko man uz viņa reiz ir sanācis dienā pavadīt - kaut kādas 9 stundas - parastos šortos - protams ka dirsa pēc tam nesāpēja - jo normāls ķeblis, nevis erzacķeblis - tas nekas ka uz ķebļa visu laiku tiek stutētas vismaz 3/4 mana svara. Un kad ar šādu velosipēdu velosipēdists normālais priekšā sastop bordu, tad viņš priekšu parauj ratā, pakaļa pati uzbrauc, nav kā velosipēdistam - wannabesportistam, kurš panikā veic vēl visādas citādas darbības lai nebūtu pakaļā "aiaiaiaiai". Un vari nemaz nestāstīt tās citas pasakas - es labi zinu ka tavam klauna kostīmam šekums ir polsterēts un esmu lasījis kā wannabesportistiem iesācējiem tādi speciālisti kā tu iesaka to kostīmu lai varētu izturēt to erzacķebli.
Atgriežoties pie trīsriteņa - redzi, papildus platums ir tikai 20 centimetri, un atšķirībā no parasta velosipēda, neatkarīgi, wannabesporta vai lietošanai paredzēta, ar to var apstāties vai ripot ļoti lēni. Protams, ir arī starpība blīvē starp stūri un sēdekli - atšķirībā no tavas sugas wannabesportistiem kam vajag izrādīties kādi šie vareni un nikni športisti, nesoties un reizēm arī kādu nonesot, es varu arī apstāties un pagaidīt - tas tev droši vien neienāca prātā, gluži tāpat kā tas ka pastāv arī klasiski dimanta formas rāmja velosipēdi, ne tikai pseidosporta karbonadņiki.
Blamējas mums te tas viens kam vārds "velobraukšana" ir sinonīms vārdam "velosports" un ar vārdu "velosipēds" apzīmē morāli novecojušu karbonadņiku, nokonfigurētu pēc masu velosporta priekšrakstiem. Jā, dodoties reālā bezceļu ceļojumā gadās sastapt tikai tādus velosipēdistus kuru velosipēdi piemēroti lai mahātos pa bezceļiem, bet ne tos, kuru velosipēdi ir piemēroti ātrumam - kāds patiess pārsteigums. Jā, žēl ka Somija un Gotlande ir pilnīga čuhņa bez ceļiem, nav kā Latvijā - kur es regulāri pa vasaru tepat pie mana ciema redzu vācu velotūristus, kuru velosipēdi gan ir līdzīgāki tavam, bet to apkrautība liecina ka viņi atrodas "nereālā" ceļojumā, tādā kurā necenšas pa katru cenu iekulties bezceļos.
Tava loģika ir visnotaļ graujoša - ja tev vēl nejauši gadītos ar mašīnu nokļūt kādā Sibīrijā, pēc tam tu droši vien stāstītu ka visi kas pa Rīgu nestumdās ar augstiem Nissan Patrol ar dubļu riepām ir lohi.
Nu un kas tur ir tāds nesaremontējams 2002. gada fofāgenā? Vienīgā ķēpīgā lieta varētu būt rūsa [un ja tā tev ir pastēte [par golfu uzbūvi īsti nezinu], var gadīties ka zem sliekšņu plastmasas uzlikām jau vairs nav metāla] - skrūvējamās lietas vai nu izbeidzas pakāpeniski, vai arī, ja ir tāda fobija palikt kaut kur uz ceļa, var arī šo to profilaktiski samainīt.
Kas jau kuram skaitās nopietna ceļošana
Te vispār bija runa par "kurkuli" uz resnām riepām, nevis pitonu, bet par to pārējo - tehnikas jautājums - amortizācijai ir domāta piekare - es pieņemu ka mans nākamais ričuks būs ar piekari abos galos.
Pienene varētu nest Latvijas vārdu pasaulē līdzīgi kā nasingspešālists [aizmirsu uzvārdu]... ![]()
Elementāri vatson - golfs pirmo reizi šomēnes no garāžas izbrauca pagājušoceturtdien, un tam esot garāžā es varu piekļūt tikai vienai pusei, parasti kreisajai, tā nu divi ripuļi tika saskrūvēti nedēļu ātrāk - ceturtdien savajadzējās garāžu citai mašīnai un uztaisīt mazu un lēnu vietējo braucieniņu, attiecīgi nomainīju vienīgo uz mašīnas atlikušo vasaras ripuli pret ziemas [labajā pusē aizmugurē pāris mēnešus stāvēja viens ripulis ar diezgan bēdīgu ziemeni, jo vasarene tika smagi sadurta] - sestdien vajadzēja aizbraukt uz Liepāju, tādā braucienā, protams, gribējās lai visi četri ripuļi ir vienādi, un tā nu ripulis ar bēdīgo ziemeni tika nomainīts pret ripuli ar pareizo ziemeni. Bet te daži pasaku jūļi izdomāja ka es braucu bez ziemenēm... ![]()
Ja, nav neviena no tādiem mērķiem? Tad huļi kreisie rietumu politiķi lokās uz atpakaļ, lai tikai līstu dirsa imigrantiem un izliktos ka viņi nerada problēmas? Uzreiz nāk prātā Zviedru komunisti - kur kaut kāda vecene no valdības tiešā tekstā savlaik pateica "mums nav savas kultūras", tb jebkuras salašņas no vislielākās dirsas atbraukušas viņus kulturāli bagātina, un izvarošanu statistiku cenšas piesegt apgalvojot ka tie ir savējie kas sievietes mēdz izgrabināt. Un ir jābūt ļoti stulbam lai iedomātos ka šitie imigranti būs ahūnie nodokļu maksātāji... Jā, daļa - pamatā nemusulmaņi - cilvēki kas centīsies asimilēties sabiedrībā, tādi būs, bet ne jau tie kas cenšas uz tās rēķina iedzīvoties.
Un par turkiem, atkal, nē! Turcijas republikas pamata ideoloģija ir kemalisms - sekulāra republika, protams, ar saviem kāšiem, jo amatpersonas ir muslmaņi - un līdz Erdoganam tā sistēma turējās pārsteidzoši labi - ja akurāt valdība sāka pārlieku vilkt uz islamismu, armija to nogāza, kas notika vairākas reizes, un pēdējoreiz tas tika mēģināts pirms dažiem gadiem, diemžēl šoreiz nenogāza. Ir tāda "neliela" starpība starp cilvēkiem kas nāk no līdzīgas valsts un kuriem [tajā laikā] nācās iekļauties sabiedrībā, un tādiem kas nāk no kaut kādas atejas bedres un grib savu jauno mītnes zemi padarīt par tādu pašu.
Kad būsi nobraucis vismaz kādus 1000 km ar jebkuras konfigurācijas gulošo trīsriteni, parunāsim atkal par to "fail"
Par neveiklajiem divriteņiem sasmīdināji - tev tāda savdabīga izpratne par ceļošanu - dīvainā kārtā tie kas ceļo garākus gabalus par tevi kaut kā sevi pamanās piesiet tiem labajiem ceļiem - un saviem velosipēdiem salikt tādus [priekš tevis] kosmosa risinājumus kā dubļu sargus un grabažnieku...
Izklausās ka tava izpratne par ceļošanu ar velosipēdu ir apmēram kā te kaut kādam redzētam krosa moča braucējam izpratne par braukšanu pa šoseju - kur divi brauc pa asfaltu bet trešais cēli dragā pa nomali. Nebaidies, gulošs divritenis, sevišķi klasiskās konfigurācijas gulošs divritenis, bez problēmām izbrauks apmēram turpat kur tu un problēmas būs vienīgi pilnīgos bezceļos - atļaušos gan apšaubīt ka tev ir nosliece speciāli braukt pa sliktākiem ceļiem un garā gabalā vēlēsies vēl speciāli dzīties pa mežiem un purviem ![]()
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Tu vienkārši esi pieradis pie plikiem japāņu žiķeļiem. Plika poga VAG izzuda kādus desmit gadus agrāk kā te viens domā - audī ar modeļiem kam bāzes konfigurācijas nosaukums saturēja divus vai trīs ciparus, fofāgenam ar mk3 golfu. Iekš 25 gadus veca C4 A6 tu jau saskartos ar šo kosmosa tehnoloģiju.
Nebrīnīšos ja Eidis vienā jaukā dienā sāks čīkstēt par to ka VAG mašīnām vairs nav karburatori...