iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 12.12.2021 13:25

Jā, četrus gadus atpakaļ tieši tā arī likās - esmu uzlicis svaigas, vēl pēc gumijas smirdošas riepas [iepriekšējo ziemu čoms bija pāris štukas ar tām pa Liepāju noripinājies], un huj, saķeres uz slapja asfalta nekādas, stipri savādāka situācija nekā gadu atpakaļ ar 15 gadus vecām Nokian Hakapeliita un jebkurām citām līdz tam lietotām riepām. Labi ka te riepām padilstot vismaz kaut kas slikts ir nodilis nost.

msh 12.12.2021 13:22

Kur tur tajā mašīnā ir sports? Parasts Synchro golfs kuram apakšā saskrūvēti pastiprinājuma bleķi, uzlikti lielāki ripuļi un palielināts klīrenss. Vienīgie reālie tā golfa mīnusi ir tas ka tie nāca ar diezgan vājiem motoriem.

msh 12.12.2021 13:13

Nav neviena mīnusa? Nu, cik ilgi tavs super duper lukturis darbojas -15 grādu salā? Man - cik vajag, tik darbojas. Tas ir pirmais mīnuss. Otrais mīnuss ir nepieciešamība domāt par uzlādes līmeni un lādēšanu - priekš cilvēka kuram velosipēds ir sporta inventārs tas laikam nav nekas jo tur tāpat pirms un pēc braukšanas ir visādi rituāli jāveic - jāvelk klauna kostīms, nirēja brilles, pods utt - bet es no velosipēda sagaidu to pašu ko no mašīnas, kurai es pieeju, attaisu durvis, pagriežu atslēgu un aizbraucu. Priekš tevis piesauktās situācijas ar ričuka salūšanu man ir telefons - tam ir gan lukturīša funkcija gan opcija "zvans draugam"

Es speciāli papētīšu tā ražotāja klāstu, bet es šaubos ka tur ir kaut kas, kas spēj pārsist paštaisītu diožu virteni. Redzi, ir divas mazas nianses. Pirmā - diožu virtenei ir nominālais spriegums, un pie divreiz mazāka sprieguma tur knapi kaut kas spīd - attiecīgi ja ražotājs uztaisītu jaudīgu lukturi kuram vajadzētu 20v [26" ripulī iespieķota ģeneratorrumba to darītu pie 25 kmph, 20" pie 20], pie lēno divplākšņu ātrumiem tāds lukturis diezgan švaki spīdētu un pelnītu ražotājam sliktas atsauksmes - ja nu vienīgi VARBŪT tajā būtu kaut kāda elektronika kas slēgtu nost kādas diodes un/vai automātiski palaistu sprieguma daudzkāršotāju, bet es šaubos - kā reiz ģeneratorrumbu ražotāji skaidri redzami iet pretējajā virzienā - vienai otrai prēmiuma rumbai, cik manīts, ražotājs sola ka spriegums neaug lineāri [vai arī spriegums ceļas lēnāk, neatceros] lai lielos ātrumos būtu mazāka slodze, lasīt - mazāki zudumi no luktura kurš paredzēts maziem ātrumiem. Paštaisītai diožu virtenei tikmēr nav problēmu uzlikt vienu vai vairākus slēdžus lai kādas diodes lēnos apstākļos atslēgtu, kaut kas, ko ražotājs toč neatļautos. Otrā problēma - gatavie lukturi ir atsevišķas, pilnvērtīgas vienības kas darbojas kā agrākie lukturīši ar spuldzītēm - uz lukturi aiziet viens vads, un masa pa rāmi. Attiecīgi aizmugures lukturis vienojas paralēli priekšas lukturim un ierobežo tam pieejamo jaudu - izplatītais standarts paģēr 400 mA priekšai, 100 mA aizmugurei - un tajā variantā aizmugurējais lukturis pilnīgi noteikti ir vēl izšķērdīgāks par priekšējo. Kamēr paštaisītā diožu virtenē aizmugures lukturis ir daļa no visas virtenes un ja arī pārverš lieku spriegumu siltumā, tad tikpat daudz cik priekšējās diodes.

Neesmu īpaši pētījis tos luksus, bet prikola pēc papētīšu. Manam salieķim priekšā ir 4 3w diodes un 1 1w diode - redzamība 80 m attālumā visa ceļa platumā, un 20-30 m attālumā arī grāvji labi apgaismoti. Pitonam tas variants ir mēreni švakāks [arī tāpēc ka riteņi lielāki, un līdz ar to - rumbas atdeve vājāka], bet tur vēl nav galīgais variants iestājies. Par žilbināšanu - optikas jautājums - jā, līdz šim esmu izmantojis optiku kas pagadās pa rokai, bet šo lietu varētu mierīgi atrisināt uzsūtot alīti šauros staru savācējus.

P.N. Vienīgais par ko velosipēda apgaismojumā ir vērts nolocīt lielu kāpostu ir ģeneratorrumba - cik lasīts tad SON rumbas ir ļoti kvalitatīvas, un pie viena arī savā darbībā jūtami labākas par Shimano mēsliem, bet nu jā - lai es sāktu pirkt dārgas rumbas, man vispirms ir jānonāk līdz situācijai kur nekam citam to naudu tērēt nevajag

msh 12.12.2021 1:47

Vakardien braucot pa Liepāju mani fascinēja skats - man pa priekšu brauca hujdaja tukšons, no pakaļas nevarēju atpazīt, otrā vai trešā paaudze - aizmugurē kreisajā pusē kaut kāda piekares detaļa, paralēla plauktam, karājās ar galu blakus ritenim ~5 cm no ceļa virsmas - būtu tas tukšons kaut kur pamanījies apstāties, es droši vien būtu gājis braucējam kaut ko pateikt, a šis tur cēli brauca, tas nekas ka vajadzetu tik ietrāpīt kādā "pareizā" bedrē un būtu jautri.

Pie viena varam papriecāties par hujdaja mašīnas izstrādājumu kuram piekarē ir liekas detaļas bez kurām var pabraukt

msh 12.12.2021 1:17

fckns rakstīja: Tavas tiesības sākas tad, kad esi izpildījis arī savus pienākumus.

Eu, šitā frāze ir zelts - aizej to pasaki LGBTWTF ideoloģijas stūmējiem [kuri parasti prasa tiesības pēc priekšrocībām kuras domātas lai atvieglotu ģimeņu rašanos un/vai atvieglotu zināmas darbības ja viens no laulātā pārā saslimst vai nomirst] - uzzināsi ka esi homofobs. No tā izsecinām ka šāda doma kā tāda ir foba cienīga - nu, kāds latīņu valodas pratējs varētu noformulēt kāda fobija tev īsti ir šajā gadījumā

msh 12.12.2021 1:14

Par pēdējo rindkopu - nekur nav teikts ka šajā īpašajā situācijā uz tiem ierēdņiem netiks radīts spiediens no augšas uzmanīgi sijāt jaunos bezdarbniekus...

msh 12.12.2021 0:44

Par citu tēmu - šodien, tb vakar beidzot golfam uzliku ceturto ziemeni - pirmās divas tika uzliktas aizpagājušo otrdien, trešā šo ceturtdien. Riepas Yokohama Ice Guard Stud, piecpadsmitā gada ražojuma, es tās lietošu nu jau ceturto sezonu, protektors ap 8 mm, visas naglas vietā - šitādā garā vēl kādus piecus gadus ar viņām var sanākt nobraukt. Pirmās divas ziemas es šausmīgi par tām riepām besījos jo saķere galvenajā pielietojumā - slapja šoseja - pilnīgi nekāda, bet pagājušogad sāka likties ka tās mizas sāk beidzot uzvesties normāli Šodien speciāli bik asāk pabraucu lai pārliecinātos vai pagājušā gada sajūtas atbilst realitātei, secinājums - jā, tā ir - ja pirmos divus gadus metot pa nažiem uz slapja asfalta golfs slīdēja tā it kā tas ceļš būtu apledojis, nu jau ir ciešami. Arī liekot tām mizām noturēt pilnu motora griezes momentu otrajā robā rezultāts tālu neatpaliek no vasarenēm, lai arī tā dabas parādība, ar otro robu un pedāli grīdā izejot no apļa, kad no sākuma saķere ir, un tad piepeši riepas noraujas, ir interesanta... Vienvārdsakot, beidzot man ir labas ziemenes uz kurām pat var paļauties. Laikam ja gribas pirkt jaunas ziemenes, tās jānopērk gadu iepriekš un jādod vienu ziemu nobraukt kādam kurš tic ka jaunas ziemenes esot vislabākās, lai pašam nav jāmokās ar šļūcošu mašīnu...

msh 12.12.2021 0:40

Ā, ja? Nu, davai, saiti uz apgaismojuma risinājumu kurš izmanto pilnu ģeneratorrumbas potenciālu priekš braucēja kurš brauc uz ~25 kmph studijā. Kaut kādus bateriju/akumulatoru sūdus, domātus braucieniem uz veikalu, nepiedāvāt.

Un ir diezgan smieklīgi lasīt ka tehniski "turpināt veģetēt pusaudža līmenī" tehniskajā jomā bet spēt samaksāt par pārcenotiem produktiem/pakalpojumiem esot "pieaugšana". Nu ne par velti te blakus vienā tofikā esošajiem mēdz būt problēmas kuras man liekas komiskas

msh 11.12.2021 13:39

Tu, kasiņ, brauc pa relatīvi labiem ceļiem un pamatā griez kilometrāžas pa šosejām, tāpēc arī tāds rezultāts. Un tā tevis piesauktā beha, vai pastētes DSG ir uzskatāms piemērs par ko ir cepiens - jaunām mašīnām tā NEDRĪKST būt!

msh 11.12.2021 13:32

Delfos rakstīts ka Jaunzēlandes komunisti nolēmuši izskaust smēkēšanu aizliedzot cilvēkiem kas dzimuši pēc 2008. gada pārdot tabakas izstrādājumus. Lai viņiem veicas...

msh 11.12.2021 13:20

Smieklīgi? Es šo gadu sagaidīju stundā pirms gadumijas aizminoties 18 km no mājām, paskatīties uz robežas kā leiši šauj raķetes - un pēc tam atpakaļ - cik tālu tu biji aizbraucis?

Jā, pusaudža vecumā pašrocīgi būvē visādu drazu - vēlākos gados vai nu atmet ar roku [standarta variants], vai sāk pontot ar rūpnieciski uzražotu lietu [vai drazu] cenu [tavs variants] vai sāk būvēt nopietnākas lietas [mans variants]. Zinot to kā vidēji cilvēkiem ir ar prasmēm un gudrību es nebrīnos par to ka pie gatava sēsties gribētāju [vai to kas nemaz neko nedara] ir daudz daudz vairāk par tiem kas kaut ko paši būvē - šajā gadījumā īpatnēji ir tas kā viens te lepojas ar grūtu galvu un rokām kas aug no pakaļas tilta...

msh 10.12.2021 22:41

Jā, esmu redzējis tos normālos lukturīšus darbībā - manējais nenormālais apgaismojums apgaismo apmēram gandrīz visu ceļa platumu pārdesmit metru garumā [varētu vienīgi gribēties lai būtu spilgtāk], "normālie" lukturīši dažus kvadrātmetrus...

Par otro rindkopu gribētos prasīt stulbs vai izliecies, bet es jau zinu atbildi tāpēc neprasīšu. Diennakts tumšajā laikā obligāts ir balts LUKTURIS priekšā un sarkans LUKTURIS aizmugurē, un ne vārda par atstarotājiem. Reku te daži uztraicas ka es varētu autobraucējiem acis izdedzināt, a tu - ka mani nepamanīs jo nav atstarotāju...

msh 10.12.2021 19:29

Pēc šitās loģikas sanāk ka lētākais veids ar vismazāko garantijas remontu atteikumu risku kā Iciks varētu tikt pie kārotās stikla apsildes - sameklēt pieklājīgu stiklu maiņas kantori kas viņa oktāvijai ieliktu kāroto stiklu, un apsildi pievienot vienkāršotā variantā, releju darbinot no aizmugures stikla apsildes [lai nav jāslēdzas pie centrālās elektrības bloka un tas jākodē] - tādā variantā vienīgajam personiskajam riskam vajadzētu būt par stiklu un lietus sensoru...

msh 10.12.2021 19:05

Jā, tu būtu nodarbojies ar sūdu, pērkot sūdus, nemaz nešaubos. Priekš ģeneratorrumbām adekvātus gatavus lukturus NAV IESPĒJAMS NOPIRKT. Jebkurš diožu lukturis, kā jebkurš lukturis, ir paredzēts noteiktam spriegumam - es baidos ka ražotāji priekš maniem optimālajiem 25 kmph lukturus neražo, jo tāds pie 10 kmph nespīdētu un pie 15 kmph knapi sāktu spīdēt - tā vietā ražo priekš 15 kmph, un pie 25 kmph tāds jau 40% no pieejamās jaudas pārvērš siltumā - kamēr man nav problēma pieslēgt vai atslēgt kādas diodes ar slēdžiem ja nu savajagas. Kā arī - standarts, cik esmu manījis, ir 400 mA priekšas lukturis, 100 mA aizmugurējais; rumba nomināli dod 500 mA - bet man vajag divus aizmugures lukturus - ko nu, visus uztaisīt blāvākus?

Jeb tu varbūt gribēji man piedāvāt kaut kādus bateriju/akumulatoru mēslus ar kuriem regulāri jāpipelējas un pie tā ka es mēdzu ar velosipēdu braukt jebkādos apstākļos, varētu arī mani pamest tumsā?

Par atstarotājiem - redzi, mēs dzīvojam laikā kad var gadīties situācijas kad braucot ar velosipēdu diennakts tumšajā laikā tevi var noķert kovids un piestadīt sulīgu rēķinu, tāpēc labāk ir ja gaismu atstaro pēc iespējas mazāk - jo lukturu izstaroto gaismu es varu vadīt. Atstarotāji tāpat ir metami miskastē jau pēc noklusējuma - atšķirībā no kaut kā kas spīd, tie ir redzami tikai tad ja tīri un ja gaisma nāk noteiktā leņķī.

msh 10.12.2021 18:21

Vispār jau otrādi - rombs vai kvadrāts būtu mazāks - šeit man ir divas sakrustotas strīpas, viena 4 cm gara, otra 6 cm gara, respektīvi, sanāk 10 centimetri ar diodēm - kvadrāts attiecīgi nomināli būtu 2,5x2,5 cm [faktiski būtu tuvāk 3x3], bet man te ir 4x6...

Ar izkliedi, cik es varu uz aizmuguri skatoties saskatīt, te arī viss ir normāli - ar to nodarbojas organiskais stikls. Man pat vispār nepatīk tas kā tā gaisma nāk no tā organiskā stikla gabala kantēm jo krustiņš paliek mazāk uzkrītošs - atšķirībā no piesauktā mašīnas luktura, šis lukturis reāli spīd uz visām pusēm - pie tā ka visas diodes ir pavērstas vienā virzienā, uz aizmuguri, ar 120 grādu gaismas leņķi, un pieskrūvētas pie dubļu sarga, tas ka es spogulī redzu koši sarkanu objektu, un aizmugurē vismaz viens kvadrātmetrs ceļa ir koši sarkani apgaismots - tas ir stikls.

Prasās vispār paeksperimentēt kā izskatītos un kā darbotos nomatēts organiskais stikls. Šis lukturītis jebkurā gadījumā ir pirmais eksperiments, un labi ka ir kaut kas puslīdz jēdzīgs sanācis - nākotnei vajadzēs sameklēt kur man ir pazudusi dihloretāna pudelīte, ar to noteikti salīmētos labāk [smukāk] kā ar superlīmi.

msh 10.12.2021 17:40

"kas ir tie mistiskie globālisti kas iegūst ["benefitē"] no valstu kolonizācijas ar imigrantiem"? Atver acis un saod kafiju. Nu, kāda virziena politiskie spēki ir par vaļējām durvīm trešās pasaules imigrantiem? Sociķi/komunisti. Ļoti savādi ka neesi pamanījis kāds viņiem ir no tā labums - viņi ieved savās valstīs sev jaunus vēlētājus, tādus kas stabili balsos par viņiem un kam maz no viņiem vajadzēs. Tāds klasisks piemērs [jo valsts liela un partijas tikai divas] ir ASV - kur demokrāti ir par cauru robežu, jo imigranti, kad tiek pie ASV pilsonības, visdrīzāk būs demokrātu vēlētāji. Un tas ļoti skaisti strādā - paskaties kaut vai uz Kaliforniju, ASV komunistu paradīzi - baltie tur jau ir ja ne mazākumā, tad uz to velk, un attiecīgi štats stabili balso par demokrātiem.

Bet savu ekonomikas teoriju tu esi šausmīgi novienkāršojis, līdz tādam bērnudārza līmenim, nepamanot ka valstīs kuras mūsdienās tiek kolonizētas tas tā nestrādā. Tas tā bija agrāk , pirms 50-100 gadiem, kad augsta ekonomiskā rosība nozīmēja ražošanu - vai nu rūpniecībā vai lauksaimniecībā, un kur procesā vienkārši pietrūka darbaroku mazāk apmaksātajiem darbiem - tāpēc, piemēram, pirms kara latviešu saimnieki ņēma poļu laukstrādniekus. Bet tās valstis kuras mūsdienās tiek kolonizētas tādas jau sen vairs nav - ļoti daudzas rūpnīcas tur ir tikušas pēdējo 30 gadu laikā aizklapētas ciet un ražošana pārnesta uz āziju, un attiecīgi ekonomika vairāk pagājusi uz pakalpojumu sektoru. Un visi tie migranti brauc ar diviem mērķiem - vai nu būt par lēto darbaspēku, vai nestrādāt nemaz un dzīvot uz pabalstiem. Tie kas ir lētais darbaspēks ir vajadzīgs lielajām kompānijām lai turētu darbaspēka izmaksas lejā - ne jau valstī pamatnācijas vidū darbaroku trūkst, vienkārši tie cilvēki grib atbilstoši saņemt, nevis minimālo stundas likmi. Bez visādiem realitāti kropļojošiem pabalstiem mūsdienu kolonizatori nemaz nedotos uz tām valstīm kurās viņi atrodas.

msh 10.12.2021 17:25

Es tevi ļoti apbēdināšu, feik - ja mēs ticam nejaušībai, tad līdz krustam es nonācu nejauši Gadu atpakaļ pār mani nāca atskārsme ka ir pienākuši laiku kuros labāk ja velosipēdam nav atstarotāju - diemžēl pielāgojot gatavus lukturīšus vai atstarotājus par diožu lukturiem, procesā sanāk tikt pie atstarotājiem - tātad jātaisa lukturis no nulles. Attiecīgi radās doma ielīmēt starp diviem organiskā stikla gabaliem mazās SMD diodes - nesen beidzot tika uzsūtītas divas porcijas ar diodēm un mazliet pa virsu, un kad atnāca, salodēju tās tādā zīmē kas likās vispiemērotākā Ko tu būtu taisījis no 30 0508 SMD diodēm - aplīti, ķeksi, četrstūri?

Sāku štukot ka otrai pusei piemērotāk būtu nevis vēl viens krustiņš bet Latvijas karodziņš - būs jāuzsūta diodes un jāuztaisa

msh 10.12.2021 12:59

Reiz sensenos laikos, kad pirmo reizi būvēju kaut kādu velosipēda diožu virteni, salieķim, man bija doma par kaut kādām mazajām diodēm aizmugurē uz ko elektroniķis kam es prasīju padomu, man norādīja lai es nemuļķojos, jo man jābūt redzamam - es attiecīgi pēc tāda principa arī rīkojos - nepārkāpjot noteiktas jaudas robežu uz aizmuguri gaismas nevar būt par daudz. Ja nu akurāt es izdomātu ka tiešām ir par spilgti - šajā gadījumā es pat varu regulēt spilgtumu ja vajadzētu - atšķirībā no līdzšinējajiem risinājumiem, te, kā jau minēju, ir sprieguma regulators, ar mainīgu spriegumu, piedevām - lai izmainītu spilgtumu, vajag nomainīt tikai vienu pretestību...

Gatavi lukturīši nav nekam derīgi - tie vai nu darbojas uz baterijām, tb nedarbojas, vai, ja paredzēti rumbai, domāti kā ērtāk bet tizlāk, un vienojas pa tiešo rumbai - kamēr man visas diodes ir virknē - es tāpēc lielākoties aizmugures lukturus būvēju ieliekot 1w diodes vai nu kaut kādos lukturos spuldzes vietā, vai arī Depo pirktos retro stila atstarotājos.

msh 10.12.2021 12:48

Savu stulbumu nevajag saukt par cita nekompetenci. Tirgus darbojas pēc piedāvājuma - pieprasījuma principa - ja zaļie komunisti samazina piedāvājumu tad pieprasījums uzrauj cenas gaisā.

msh 10.12.2021 12:43

Garāža. Nevaru ciest kā mašīna ziemas laikā stāvot ārā piesūcas ar mitrumu...

msh 10.12.2021 12:40

iciks rakstīja: Ja es turētu auto garāžā, tad būtu savādāk, bet garāžas man nav. ĻOTI daudziem nav.

Jā, man ir jaunā oktāvija. Bija variants - vai nu ņem pieejamo, vai gaidi 6-7 mēnešus. Man piedāvātais variants derēja un principā šī bija vienīgā ekstra, ko es būtu vēlējies.

Var jau mēģināt ielikt, bet tad, lai nesajātu garantiju, tas notiekti jādara pie dīlera. Stikls, kodēšana, relejs, vēl kas. Aizdomas, ka tas viss varētu izmaksāt mazliet vairāk, nekā vēlētos.

Šis ir viens no iemesliem kāpēc es pat nesapņoju par jaunu mašīnu - jauna mašīna, tie ir roku dzelži ar kuriem ir saslēgtas tavas rokas - savam īpašumam neko darīt nedrīkst, jo papisīsi garantiju... Te varbūt kāds nomiks vai GB12 zinās tās nianses, ja nē, vajadzētu atrast kādu kurš zina - es negribu ticēt ka pēc stikla maiņas kreisajā servisā tev dīleris drīkstētu atteikt garantiju motoram vai piekarei - jā, es saprastu atteikumu par stiklu vai lietus sensoru, bet tam arī vajadzētu būt visam ko viņiem vajadzētu varēt atteikt. Releju ielikt vajadzetu spēt jebkuram autoelektriķim kam rokas neaug no dirsas un galva nav tikai lai putni nepiedirš rumpi - es arī spētu, ja vien varētu atrast priekš tās mašīnas shēmu, attiecībā par piekodēšanu, varētu būt mazliet problemātiski atrast kādu kurš to var izdarīt tik jaunai mašīnai - ja arī ar VCDS to var izdarīt, tad tam vajag oriģinālo kabeli, kurš reti kam ir - ja man būtu tāda vajadzība, es droši vien censtos sarunāt to pasācienu kā haltūriņu vietējā dīlera čaļiem.

msh 10.12.2021 12:26

Kā jau te minēja - nav vairs mūsdienās paredzēts ka īpašnieks līdīs motortelpā.Astoņdesmitajos gados audī motortelpā pilnākos aprīkojumos pie haubes bija lampiņa piestiprināta - man liekas ka tā ekstra izzuda jau deviņdesmitajos gados, vienīgi nemācēšu teikt kurā brīdī, tad jāpēta katalogs. Fofāgeniem tajos gados laikam bija paredzēts ka īpašnieks lietos kabatas lukturīti...

msh 10.12.2021 2:03

Intereses pēc palūrēju cik man izmaksātu šitas vipendrons [mk2 golfam tā popularitātes dēļ aftermarkets piedāvā tādu lietu] - apmēram 300 eiras jeb 3 labu parasto stiklu cena.

msh 10.12.2021 2:01

Atkarīgs no mašīnas glabāšanas apstākļiem. Sešus gadus atpakaļ, sācis braukt ar golfu bet vēl dzīvodams dzīvoklī, nevarēju saprast kāpēc golfā nav ledus skrāpis. Nu jā - man tagad saimniecībā arī tāda lieta nav - izbraucot mašīnu no garāžas kurā sals nekad neiestājas ledus skrāpis nav vajadzīgs - a tev vajag apsildāmu stiklu...

Attiecībā par "gribēju bet nesanāca" - atgādini - tu biji tas kas nesen nopirka jaunu oktāviju? Ja jau tik ļoti gribas to stiklu, tad, kā sacīt jāsaka, put your money where your mouth is, ņem un ieliec. Palūrēju 2014 gada pastētes shēmās [jaunākās līdzīgas mašīnas shēmas kas man ir], stikla apsilde ir tik vienkārša kā cirvis - ir jānomaina stikls un jāieliek viens relejs, kurš jāpievieno centrālās elektrības blokam, un, noteikti, kodējumā jāpieliek ka mašīnā ir silstošs stikls.

msh 10.12.2021 1:43

Jāatgādina ka pāreja uz trīs riteņiem notika nevis dēļ kritieniem ar divu riteņu pitonu, bet tāpēc ka pitons stāvēja bez aizmugures dakšas un man bija bail gāzties ar parasto velosipēdu Pa šito laiku nesteidzīgi beidzot ir sametināts viss kas gribēts aizmugures dakšai, vēl tik jānokrāso - uzmetināts bremžu spporta stiprinājums ar domu par 180 mm disku [dakšas konstrukcija līdz ar nagiem pieļautu arī supportam sadzīvot ar 160 mm disku, bet nah] , piemetināti stiprinājumi bremžu supporta trubai, divos stiprinājuma skrūvju caurumos iemetināti uzgriežņi lai vairs nebūtu caurejošas skrūves, uztaisīts lai aizmugures dakšas vadi ietu caur dakšu, cik jau nu tas iespējams. Fonā redzamns grabažnieka turētājs, to arī nācās pārtaisīt lai tas draudzētos ar supportu - atšķirībā no dakšas, ko varētu sapārot arī ar mehānisko supportu, tā kā laikots tika hidrauliskais, tad grabažnieka turētājs nejauši sanāca saderīgs tikai ar hidraulisko Nekas, gandrīz neiespējamajā gadījumā ja sanāktu aizmugurē mehāniskais supports, tad pārtaisītu.

Uzspieķots šitāds aizmugures ripulis, priekš kā nopirkts arī 180 mm disks.Jānopērk vēl supporta komplekts un jauns virsdeķis - kad vēl atbrīvosies dubļu sargs, tad man būs iespējams pilnīgi nokomplektēt vienlaicīgi abas aizmugures dakšas.

Uzbūvēju jaunu aizmugures lukturīti - te tas uz fikso, ķep ļep variantā, pielikts aizmugures kreisajam ritenim; tajā melnajā metāla veidojumā tam blakus atrodas sprieguma regulators kura uzdevums ir pasargāt lukturīša diodes no izcepšanās. Manā rīcībā esošo attiecīgo 0508 SMD diožu daudzums uzskatāmi parāda ka man nebija plāna kaut ko darīt ar divu riteņu aizmugures dakšu - diodes tika nopirktas diviem aizmugures lukturīšiem, viens lukturītis priekš viena riteņa aizmugures dakšas, un otra diožu porcija rezervei. Bet nu izskatās ka vajadzēs vēl divus tādus uztaisīt...

Šitā izskatījās tā lukturīša iekšas izmēģinājuma laikā. Kā izskatās no aizmugures nezinu, tad jāpievieno ričukam barošanas bloks - spriežot pēc tā gaismas pleķa ko redzu aizmugurē, varētu spožumā būt uz mašīnas aizmugures miglinieka pusi...

Vēl ir uztaisīti jauni ragi no apkures trubas. Un drīzumā tiks sakārtota divu riteņu aizmugures dakša. Ir arī padomā bagāžnieks priekš trīs riteņu konfigurācijas

Lasītākie raksti

Jaunie raksti