iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Chankaishi 29.05.2013 17:15

Tak nupat šoziem, šķiet tā pati Ecoosta, uzbūvēja riepu utilizācijas fabriķi Jelgavā, vēl rādīja, kā ražos degvielu no riepām, diezgan daudz tonnu tā kopējā jauda bija.

Chankaishi 29.05.2013 8:16

Peec 2 meeneshiem ar 500 kubikiem par iisu? pa 2 meeneshiem pat braukt nebuus iemaaciijies! Pa taisnu gabalu uzraut liidz maksimumam - taa nav maaceeshana!

Chankaishi 27.05.2013 4:02

DekstersFF rakstīja:

PS. Dikti gribētu redzēt to tavu apskates aktu par 100 ls potenciāli pērkamai tehnikai. Nagi niez izmēģināt

Normaala summa, ja oficiaali no kantora, pasham skatiitaajam un akta rakstiitaajam kaadi 25 lashi atlec! Njem bobcatu aiz chupra un maksaa ieksh cash! Interesanti - kaada atbildiiba, ja atklaajaas, ka apskates aktaa nav pamaniitas kaadas nepilniibas vai defekti?

Chankaishi 25.05.2013 12:42

ricardo99 rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Suudzeeties nav jeegas, tas nav krustojums, tur pat ir ziimes - dziivojamaa zona un otraa pusee, aciimredzot - dziivojamaas zonas beigas. Bet par taam 30km/st ziimeem uz plataam, viegli paarskataamaam ielaam - taa ir cuuciiba. Ja tur ir skola - pilniigi pietiktu ar briidinaajuma ziimi. Barotavas celju policijai.

tad teiksim slokas kleistu iela ar nav krustojums???

goo.gl/...

Grēcinieku 11. novembra krastmala ar nav krustojums???

Vecrīga ar ir pagalms?

goo.gl/...

??

Situaacija ir tachu skaidraaka par skaidru - tu esi paarkaapis pilseetaa aatrumu par 37km/st, par to pienaakaas sameeraa bargs sods, taapeec meegjini izlociities. Samierinies un nepaliec par miiksto! Tak teicu - raksti ieteikumu satiksmes departamentam, samaksaa par savu paarkaapumu un neblameejies!

Chankaishi 25.05.2013 12:24

No plata celja uztaisot shauraaku, satiksmes raitums neuzlabosies, driizaak otraadi Tai bildiitee par Vanshu tiltu - kjiegjeliishus vajadzeeja kraameet uz galvenaa celja, izveidojot joslu, kur uzbraucoshie var ieskrieties un iekljauties pluusmaa. Lai gan - kaada tur pluusma, ja tilta turpinaajumaa - Valdemaarielas un Kronvalda krustojumaa pudeles kaklinjsh! Un atkal visu ziemu teereeja naudu, izbuuveejot Vantenieka Paardaugavas puses savienojumus - tas tachu neko nedos, kameer pilseetas pusee buus korkjis!

Chankaishi 25.05.2013 6:54

www.youtube.com/...

Re kur iistenais verkjis! Jauniibsdienaas taadu remonteeju remontprakses laikaa. Zemspiediena cilindra diametrs ap 2 metriem! Ar diizeli un sprauslaam, un ar autinjiem gan galiigi nekaada sakara! Lai gan pirmie autinjin arii esot bijushi tvaicinieki. Filminjaa redzamas mazinjaas tvaika mashiiniites lielaas grieshanai pirms starta. Ne lai iegrieztu, lai dabuutu uudeni aaraa no cilindriem

Chankaishi 25.05.2013 6:32

rudens68 rakstīja: Chankaishi

vai šajā video tas dzinejs uzņem tos apgriezienus tik salīdzinoši ātri , vai te samontēts ( saīsināts )

www.youtube.com/...

Shis te ir apm. taads kaa mans tagadeejais, tik te 6, manam 8 cilindri. Shitie jaa, taa tas notiek reaali. No saakuma, iedarbinot, palaizhaas uz apm. 400 apgriezieniem, nominaalie ap 600 liidz 1000 augstaakais. Straadaa vai nu uz gjeneratoru, vai reduktoru un dzenskruuvi ar mainaamu soli, vai kaut ko tamliidziigu. Apgriezieni visu laiku nemainiigi. Lielajiem apgriezieni krietni mazaaki. iedarbinaas, izdara manevru, stop, atpakalj, uz priekshu, atpakalj, kameer no piestaatnes nost. Un tad, aiz ostas vaartiem 1-2st laikaa pakaapeniski palielina apgriezienus, kameer sasniegti nominaalie, kaut kur liidz 300 rpm. Ostaa gandriiz visiem lielajiem darbina papildus ventilaatorus, jo turbiinas veel nespeej dot vajadziigo gaisa daudzumu. Bija taads, kuru, ja iedeva no tiltinja no STOP uz videejo vai pilnu gaitu, vajadzeeja no saakuma aatri palaist, apstaadinaat, atkal palaist, lai ar palaishanas gaisu iegrieztu turbiinu

Chankaishi 25.05.2013 6:16

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Viela pārdomām. Anglijā stūre ir Labajā pusē, kustība notiek pa ceļa kreiso malu un tur tāpat ir "labās rokas likums"

Ja nesaprotiet par ko stāsts, tad braucot aplī pirms ieslīpa pieslēguma padomājiet, cik daudz jūs varat redzēt pa labi braucot kravas busā...

Anglijā ir KREISĀS rokas likums, ja kas. Līdz ar to parastos apļos viņiem ir analoga situācija, tikai spoguļattēlā. Bet ja reiz piminēji Angliju - tur ir sasnieguši atrakcijas "nākamo līmeni" - nez vai kāds, kuram grūtības sagādā mūsu apļi spētu izbtraukt apli ar dubultu rotāciju pretējos virzienos?

www.cbrd.co.uk/...

Taads aplis nu nav redzeets, bet sheema diezgan logjiska, brauceejam tik jaazin, kur braukt un jaapieshaujaas Pirms kaada laika padziivoju Islandee paaris gadus, nu taadu kustiibu pa apljiem kaa tur, pie mums veel ilgi neieviest! Pa labo joslu brauc tikai gadiijumaa, ja nogriezies naakamajaa pa labi, ja kaads tev blakus labaa pusee un tu brauc pa otro joslu un arii vajaga naakamajaa pa labi - mieriigi griez iekshaa, jo zini, ka arii labaas puses kaiminjsh grieziis pa labi. Tur tas ir tik pashsaprotami, ka reizeem mati celjaas staavus iesaakumaa!

Chankaishi 25.05.2013 5:40

Un vispaar - liidz tai izbrauktuvei tu brauci ar aatrumu, nepaarsniedzot 30km/st, pie visa sveetaakaa zveereejot? Paarkaapi - vienalga deelj kaa - sanjem sodu! Godiigi sakot - paaraak daudz taadu niikulju saradies - mani nedriikst aizskart un sodiit, jo, raugi, celju policists ir dumsh, toties es -ES! Ja tieshaam aizrakstiisi uz to kanibaala doto saiti, apskaidrosi situaaciju un ieteksi, tavupraat, labaako risinaajumu - cepuri nost. Piem. taam ziimeem 30 pie skolaam vajadzeetu uzlikt papildplaaksniites ar darbiibas zonu. Vai arii taadaas vietaas kaa shii uzlikt briidinaajuma ziimi, neierobezhojot pilseetaa atljautos 50km/st, kurus ar esi paarkaapis par 17km!

Chankaishi 25.05.2013 4:56

Suudzeeties nav jeegas, tas nav krustojums, tur pat ir ziimes - dziivojamaa zona un otraa pusee, aciimredzot - dziivojamaas zonas beigas. Bet par taam 30km/st ziimeem uz plataam, viegli paarskataamaam ielaam - taa ir cuuciiba. Ja tur ir skola - pilniigi pietiktu ar briidinaajuma ziimi. Barotavas celju policijai.

Chankaishi 21.05.2013 13:34

Chankaishi, kas tev Shell piegādā?

Kugjis, uz kura pashlaik darbojos, pieder fareerieshiem, parasti Norveegjijaa, Tromsee degvielas, eljljas njemam. Caur agjentu no Univar, www.univar.no. Skatos, ka Univar esot arii Latvijaa, bet paardoshanas vadiitaajs Gintaras Sabonis! Par shiem vispaar neko iipashi nezinu, agjents piegaadaa un miers, pat par cenas lietaam diezgan minimaala interese, jo visu nosaka iipashnieks.

Chankaishi 21.05.2013 8:11

Eljlju maina sameeraa reti, pat ne katraa remontaa. Analiizes suuta regulaari, peec taam vairaak vadaas, nekaa laika terminjiem. Karteris ir sausais - t.i. - eljlja satek speciaalaa cisternaa, no turienes eljljas suuknis pumpee dzineejaa. Turpat eljlju njem eljljas separators, kas darbojaas nepaartraukti. Lielajiem, leenajiem divtaktniekiem virzulis ir uz shtoka, karterii caur bliivsleegu, klanis stiprinaas pie kreiskopfa - krustagalvas. Taa kaa atgaazes eljlju praktiski neietekmee. Cilindru eljljoshanai atsevishkja sisteema ar eljljas plunzhersuuknjiem-lubrikatoriem, eljlju shpricee tieshi uz cilindra sieninjaam starp virzuli un chaulu vairaakaas vietaas. Taa daljeeji notek zemcilindtra telpaa un peec tam savaakshanas cisternaa utilizeeshanai, daljeeji sadeg. Eljlja speciaalas markas, tieshi cilindru eljljoshanai. Principaa kartera eljlja neteereejaas, ja nu nopluudes un separaacijas deelj minimaali. Tagadeejais mans 4-taktnieks ap 3000kw teeree apm. 500l nedeeljaa Shell Argina T40, bet tas ar parasto klokju-klanju sheemu, gan arii sausais karteris un separators un veel shis tas

Chankaishi 21.05.2013 7:11

Nu jaa - turbiina ir, tad to arii kaartiigi izpeeti, iipashi gaisa kolektoru no turbiinas uz dzineeju. Un gan jau atgaazhu puse ar buus aizkakaata, un veel tas vaarsts egr, gan jau ka suudains Vispaar - iegraabies! Ceri, ka vainiiga ventilaacija un vaarstu bliivsleegi.

Chankaishi 21.05.2013 7:05

Ak jaa - ljoti netiirs gaisa filtrs arii rada eljljas paarteerinju! Ja nav turbiinas, nezinu to mashiinu. Nu un turbiina ir labs eljljas rijeejs, ja izdilushi bliivsleegi.

Chankaishi 21.05.2013 7:01

Pateikshu, ko dariit. No saakuma kaartiigi izpeeti, kur kas tek. Paarbaudi kartera ventilaaciju, nedriikst buut spiediens karterii. Ja tur viss kaartiibaa - nomeeri saspieshanas spiedienus cilindros, gan jau ka servisaa. Ja tie ir daudz-maz normaali, nomaini vaarstu bliivsleegus. Ja kompresija laba(saspieshanas spiediens daudz-maz normaa), tad taa ir noveershama kaite. Ja nee - tad jau te teica - tirgo, vai peerc citu motoru, vai remontee esosho.

Chankaishi 21.05.2013 6:51

Protams, ka nee, lai gan degvielas augstspiediena suukni, principaa, var nomainiit, arii neapstaadinot dazhiem dzineejiem. Bet, kameer eksplotaacijaa, tikmeer visu laiku sildaas - vai nu no paliigdzineeja, vai katla, kameer ostaa apstaadinaats. Ne velti krix par taam plaisaam uzvaicaaja - nevienmeeriiga, paaraak aatra uzsilshana-atdzishana ljoti kaitiiga. Mehaanikjiem reizi 5 gados nedeelju maaca, kaa shitaadu monstru ievest rezhiimaa pie speciaalas datorprogrammas tagad! Tur gan viss kopaa, pashaas beigaas taads galaeksaamens - kugjis staav ostaa peec remonta - iedarbinaat un iziet juuraa.

Chankaishi 21.05.2013 6:11

sarashkins rakstīja:

Chankaishi rakstīja: uzskatu ka 5-gadiigs bembis paarspeej jebkuru jaunu zemaaka liimenja markas autinju, praktiski jebkuraa zinjaa. Un taadu es varu atljauties nopirkt, braukt un uztureet. Jaunaaku nevaru, taapeec no aadas deelj taa aaraa nelecu

Tikai viena problēma- tas bembis ar katru gadu kļūst par gadu vecāks... vai arī Tu katru gadu nomaini to pret gadu jaunāku?

Tieshi taa pat arii jaunaas mashiinas, pie tam cena taam aatraak kriitaas. Pirms gadiem trim nopirku 4-gadiigu bembi E90 ar diizeli 2l, nu vinjam driiz buus 8 gadi . Nekaadi remonti pa sho laiku, iznjemot dazhus siikumus piekaree, jaa, prieksheejo ritenju gultnji, bremzhu uzlikas.. 140000 nobraukums peerkot, tagad driiz buus 100000 nobraukti. 10-gadiigs arii naak no Vaacijas ar 150+/- tuukst. nobraukumu, aciimredzot tur maz brauc Pa sho laiku sanaacis braukt ar vairaakiem ij ne gadu veciem, gan nomas autinjiem - vieniigais, kas daudz-maz tureeja kanti braukshanas baudas zinjaa, bija hundaisonata, lai gan tas krietni lielaaks. Paareejie - pezho, toyota, kas veel tur bija - shtrunts, saliidzinot ar 5-gadiigo bembi. Sen atpakaklj, veel 90-to viduu, nopirku 10-gadiigu 84. gada 320-to. Pirmie 3-4 gadi vispaar nekas nebija jaaremontee! Taada nu taa mana pieredze. Toreiz divi pazinjas tai pat laikaa iepirka taada pat gada apm. Audi 100 unMB190 - pamociijaas krietni ik pa laikam, iipashi audi. Mersis veel taa, tiiri labi tureeja!

Chankaishi 20.05.2013 8:22

Izskataas tiiri smuks, cena veel smukaaka, bet turbo booster attieciibaa uz taadu mantinju liekaas nenopietni, un tas rada neuzticiibu. Es galiigi neesmu brendu vergs, bet tomeer dziivee ir pieraadiijies, ka paziistamu ziimolu iista manta tomeer ir 100 punkti priekshaa videejam liimenim. Un, ja es to varu atljauties, tad peerku. Vari mani saukt par aakstu vai kaa, bet es uzskatu ka 5-gadiigs bembis paarspeej jebkuru jaunu zemaaka liimenja markas autinju, praktiski jebkuraa zinjaa. Un taadu es varu atljauties nopirkt, braukt un uztureet. Jaunaaku nevaru, taapeec no aadas deelj taa aaraa nelecu

Chankaishi 20.05.2013 4:49

VWfans rakstīja: Tagad notiek ceļa remonts uz Jelgavas šosejas - apmēram 10 kilometru garumā ātruma ierobežojums ir 50 km/h. Braucu tur tikko ar 55-58 km/h, bet vienalga citi nevarēja paciesties un noteikti bija jāapdzen, lai gan tas ir aizliegts. Labi, es vēl saprotu kravas busiņa vadītāju - ja viņš brauks lēni, tad šefs viņu drāzīs. Bet vieglo auto vadītāji - kur tiem brīvdienā jāskrien?

Taadi nu mees te, Latvijaa, esam. Pirms dazhiem gadiem Igaunijaa liidziigaa situaacijaa pat pabriiniijos, ka visi igaunji brauc uz 50, kaut arii mieriigi vareetu vairaak - naacaas pieskanjoties, neeerti kaut kaa apdziit. Nu bet pie mums - veesaa mieraa! Lai gan beidzamaa laikaa arii censhos iipashi nepaarkaapt, arii uz taas pashas Jelgavas shosejas.

Chankaishi 20.05.2013 4:39

Diemzheel, zeeni, beernu mashiinas kreeslinjsh nu ir taada manta,kuras kvalitaati pa iistam var paarbaudiit tik beerna dziiviibai biistamaas situaacijaas. Tas nav priekshmets, kas jaaatraada policistam, jo taadi stulbi likumi izdomaati. Cena tomeer nosaka kvalitaati, un shitaa manta ir jaapeerk labaakaas kvalitaates, kaut arii ne reizi taa nebuutu vajadziiga tieshaam dziiviibas glaabshanai. Muljkjiigi nosaukt par ziimuli cilveeku, kursh beernam peerk, vinjapraat, labaako, ko speej. Un taa pat par santiimjaakli cilveeku, kas nespeej nopirkt labaako, bet izveelaas labaako sev iespeejamo. Iespeejams, ka veikalos tirgo brendu krutkas, bet neticu, ka brenda prece peec kvalitaates ir sliktaaka par krietni leetaaku mantu. Un, ja reiz tie beernu seedekliishi ir vienaa maajas lapaa ar Recaro paareejo produkciju, tad taa ir Recaro prece, Vaacijaa razhota. Vai vinju razho tai pashaa fabrikaa, kur lielos benjkjus, vai kaadaa citaa peec licenzes - tam nav buutiskas noziimes.

Chankaishi 20.05.2013 4:19

www.britishpolarengines.co.uk/...

Shitie droshi vien, ka var arii angliski izsuutiit. Skatos - krievi ar paziist sho verkji, l/b Moshcnij, 1967.g. nav juusu braalis?

Chankaishi 18.05.2013 4:45

Cik atminu - uz baanja ieteicamais aatrums ir 120km/st, peec taa aatruma +/- ir apm. projekteetas visas vaacu mashiinas. Vismaz mani divi bembiki, kas bijushi, vislabaak uzvedaas pie apm. taada aatruma, nu varbuut liidz 140. Taalaak pateerinjsh jau iet debesiis. Nu kur tik shausmiigi jaaskrien, lai brauktu uz 160 un veel vairaak? Cik nu braukts - taadu skreejeeju nav paaraak daudz. Ja kas, rietumnieki dikti siiki izreekjina ieguvumus un zaudeejumus, peerkot mashiinu. Ja jau reiz taa Mokka tieshaam rietumos populaara, kaut kas tur ir tieshi izdeviiguma zinjaa. lai gan es neko iipashu tur nesaskatiiju Rietumos tieshaam ir populaari mazie dzineeji, iespeejams taapeec, ka 10 gadiiga mashiina tur jau ir galiigs luuznis, pie mums tas veel aizvien izdeviigs investiiciju objekts Un taadaa gadiijumaa mums izdeviigaaks lielaaks motors, jo tas mazaak izdilis, normaali to pashu kilometraazhu nobraucot.

Chankaishi 17.05.2013 4:24

Tajaa pashaa doosan.com var uzzinaat par apjomiem. Pats lielaakais redzeetais dzineejs - divtaktu leengaitas zulcers 32000kw, nedaudz padarbojos. Kartera luuka, pa kuru var apskatiit viena cilindra klani un klokjenes gultnjus, veraas uz abaam puseem, peec lieluma gandriiz kaa garaazhas vaarti. Visi tie lielie ir leengaitas, ar tiesho pievadu uz dzenskruuvi, reverseejami, t.i. - var griezties gan uz vienu pusi, gan otru. Vienmeer tiek tureeti silti, pirms palaishanas kaadu stundu veel uzsilda, peec izieshanas no ostas paaris stundas, kameer sasniedz darba apgriezienus. Un taa ar straadaa - tik ilgi, kameer kugji sagriezh naglaas. Peedeejaas desmitgadees daudz vairaak ir diizeljgjeneratori ar elektromotora pievadu uz dzenskruuvi. Iipashi visi lielie pasazhierkugji, krietna dalja konteinervedeeju, arii ledlauzhi. Dzineeju jaudas ar pamatiigas, bet to ir vairaaki uz viena kugja, apgriezieni a 600-1000rpm, 4-taktu lielaakoties. Gandriiz visi kugju dzineeji darbojaas ar mazutu, krietni uzsildiitu un sagatavotu speciaalaas iekaartaas. Par to stundu apreekjinaashanu, kaada probleema - ja apgriezieni pastaaviigi - kopeejo apgriezienu skaitu dali ar apgriezienu skaitu vienaa stundaa. Ja mainiigi - tad tikai kaut kaadi aptuveni apreekjini. Nevaru iedomaaties, kaada formula to var izteikt

Chankaishi 17.05.2013 3:56

Par bremzeeshanu - jaapaarbauda uz stenda, ar sajuutaam tur par maz. Ja, bremzeejot, mashiina nesasliid uz vienu vai otru pusi, tad, it kaa, visam vajadzeetu buut kaartiibaa. Rocene ir domaata kaa staavbremze, nu veel dazhu kjeneru iipasha braukshanas stila vajadziibaam, tipa sliidoshie pagriezieni un taa. Par konisko filtru - manupraat apm. taada pat jeega kaa divritenim spiekjos draatiiti ielikt, tarkshkjis buus, bet reaalas jeegas tik, cik pasham tie cm vai mm klaat Iepluudes-izpluudes sisteemas optimizeeshana ir sarezhgjiita lieta, viens pats koniskais filtrs neko nedos.

Chankaishi 17.05.2013 3:44

Vispaar shis te topiks aizies tuukstoshos komentu bez kaada iespaida uz celju buuveetaajiem. Mees tomeer visi esam veeleetaaji, shis ir pirmsveeleeshanu laiks,, kad visvieglaak ir panaakt kaut kaadu vismaz darbiibas oficiaalu soliijumu. Ir tachu veeleetaaju iniciatiiva - tipa mes, veeleetaaji, pieprasaam izveidot parlamenta izmekleeshanas komisiju par peedeejos gados izteereeto celju buuves un remontu naudu. Ar aarzemju speciaalistu -ekspertu piesaisti. Kuri neatkariigi vareetu izveerteet reaali ieguldiitos liidzekljus un uz projekta papiira esoshos. Un saliidzinaat, un atrast, kur palikusi nauda, ja taa nav izmantota celju buuvees un remontos. Ar attieciigajiem secinaajumiem par valsts atbildiigajaam amatpersonaam un kompaaniju vadiitaajiem. Klaigaashanai bez darbiibas vai vienkaarshai datu vaakshanai tachu nav jeegas. Gan tachu te ir kaads jurists, kas to vareetu noorganizeet. Es, cik nu speeshu, reaalu darbiibu atbalstiishu!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti