iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Centis_Nuudele 26.09.2011 8:55

Ja nav laba masa, tad raustās.

Centis_Nuudele 26.09.2011 8:54

i_edgars rakstīja: būs atsaites diode jāliek.

Ja tev vajag atsaiti, varu piedāvāt piemērotu atsaites trosi kopā ar stiprinājuma detaļām.

p.s. noņem galvu, lai vari apskatīt saliektos klaņus.

Centis_Nuudele 26.09.2011 8:54

Edgariņ!!!!!!!

Centis_Nuudele 26.09.2011 8:51

0

Centis_Nuudele 23.09.2011 20:26

i_edgars rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Raksti, neatzītais dzejniek, raksti vēl!

Un neraudi, ka tevi nalasa...

nav ģeneratoram tik daudz izvadu, nav 61.....

Tu patiešām esi tik dumjš vai tikai izliecies??

es esmu gudrs un taisns, bet tu esi slikti audzināts.

Centis_Nuudele 23.09.2011 11:37

SEA rakstīja: Un Pirmais ir Gailis .

Tu kļūdies, Pirmais ir Stopiņš.

Centis_Nuudele 23.09.2011 11:35

Crankshaft rakstīja: Hmm, tāda sistēma bija arī Volvo 240 - kad startēja, atslēdzās burtiski viss, arī pečkas ventilators, startēšanas režīmā darbojās tikai pats starteris, iešprices sistēma un

dega gabarīti (tos pie ieslēgtas aizdedzes vispār nebija iespējams izslēgt), kad dzinējs iedarbojās, viss atjaunojās, automātiski iedegās tuvās gaismas (dienas režīmā). Es to rakstu tāpēc, ka varbūt ir lietderīgi uzbūvēt tīri mehānisku,ar roku (slēdzi) pārslēdzamu shēmu "diena / nakts"? Tiesa , tas laikam prasīs vismaz vienu releju ...

Tāda sistēma ir ne tikai volvo, personīgi piedzīvota uz audi, bmw un renaulta.

Par ZAZa stratera bloķi - esi pārliecināts ka to RBS iedzīvināja 13,6 volti? man domāt, ka tomēr maiņspriegums no ģeņģera.

(shēmu neesmu studējis)....

Centis_Nuudele 23.09.2011 11:32

i_edgars rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Kur tu esi redzējis ģeneratoru ar 61 izvadu?

Ja nekā galviņā nav, pat vienas rievas no furaškas, tad tikai ar kārtējām glupībām var izcelties. Ko Tu ļoti labi pieproti!

1. Nu tad kur kaut vai 10 gadi atpakaļ es rakstīju Tavas nosapņotās glupības?? Konkrēti!!

2. Kaut reizi mūžā apskati auto elektrisko shēmu!! Ne tikai 61. izvadu, bet krietni lielāku cīparu!

3. Skaitīt, kā arī lasīt mācies pats - jo pilnīgi ne vienu ne otru Tu nejēdz!

Raksti, neatzītais dzejniek, raksti vēl!

Un neraudi, ka tevi nalasa...

nav ģeneratoram tik daudz izvadu, nav 61.....

Centis_Nuudele 23.09.2011 9:49

i_edgars rakstīja: Konkrētā manā gadījumā tas relejs ņem signālu no ģeneratora 61. izvada - tieši tā paša kas liek nodzist ģeneratora lampiņai auto panelī!

Piedevām nekulturāla cilvēka izteiksmes veidam, tu, edgariņ neproti arī skaitīt..

Kur tu esi redzējis ģeneratoru ar 61 izvadu?

Centis_Nuudele 23.09.2011 9:42

i_edgars rakstīja: Centis_Nuudele ei Tu okujenno "redzīgais", tak beidzot parādīsi to vietu kur es esmu uzrakstījis tās glupības ko Tu dzērumā nosapņoji!??

Man liekas, ka pirms kādiem 3 gadiem tu tā rakstīji...tev vajadzētu būt laimīgam ja kāds atceras tavus 3 gadus vecos tekstus.

Citādi tu te plosies kā tāds neatzīts dzejnieks - es rakstu, bet mani nelasa, es tik rakstu bet mani nelasa....

Centis_Nuudele 23.09.2011 9:19

Hokejs būs tad, kad būs ārstnieciskā mikstūra.

Labas ir Tērvetes un Piebalgas mikstūras.

Centis_Nuudele 23.09.2011 9:17

Nu?

vai aizgājāt????

Centis_Nuudele 20.09.2011 16:59

Seene rakstīja: Kaut kur jūs pa visiem esat iebraukuši auzās. Atļaušos minēt, ka mistiskais dzinēja relejs tomēr vadās pēc motora, ne ģeneratora darbības, ja tāds vispār ir.

Bet, ja par sākotnējo uzdevumu - manuprāt vienīgais elektriskais dzinēja darbības ON/OFF signāls, kas ir visiem auto, gan veciem, gan jauniem, ir eļļas spiediena lampiņa.

Tu esi tikpat akls kā edgariņš

Atkārtošu, ka joprojām topka tēma ir par dienas gaismām no ģeneratora, nevis no motora.....

un karstā laikā tukšgaitā eļļas lampiņa var mirgot, kaut arī dzinējs nav off.

Gaisā parautajam edgariņam - rocenes trose iesalst tad, ja apvalkā ir ticis ūdens. nekāda sakara ar rocenes raustīšanu ikdienā vai reizi gadā.

Centis_Nuudele 20.09.2011 16:52

Ejiet dirst!

Centis_Nuudele 20.09.2011 13:13

Ja tiešām kāds grib dienas gaismas ''kad sāk strādāt ģenerators''', tad shēma ir līdzīga startera elektriskās bloķēšanas shēmai (mūsdienās neviens ražotājs ar to nečakarējas, lētāk ir bloķis aizdedzes atslēgā).

Maiņstrāvas izvads no ģeneratora -> taisngriezis -> releja Nr.1 tinums.

Uz lampām ''+'' ņem kaut vai no AKB ->releja Nr.1 normāli vaļējais kontakts -> releja Nr.2 normāli slēgtais kontakts ->drošinātājs -> lampa.

Releja Nr.2 spolei spriegumu ņem no gabarītu lampas.

Centis_Nuudele 20.09.2011 13:08

Atkārtoju jautājumu visiem inžInieriem - kādi automobiļa mezgli nestrādā ja bojāts ģenerators????? Kurš auto nav spējīgs 'uz akumulatora' aizvilkties līdz tuvējam servisam vai vismaz nobraukt no dzelzceļa pārbrauktuves??????

Blee, pēc edgariņa teorijas sanāk, ka vismaz tie vāģi kam automātiskā kārba nebūs izkustināmi no vietas. Jo mistiskais dzinēja relejs tak būs mēms....

Centis_Nuudele 19.09.2011 16:51

ejiet dirst.

Centis_Nuudele 19.09.2011 16:50

Seene rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Pamēģini saskaitīt tās funkcijas, kuras nestrādā pie ieslēgtas aizdedzes ,neiedarbinot motoru..... nemaz tik daudz nesanāks, kā stāsta inžĪnieris ar bloķēto bagāžnieka vāku.

Skaitā vai ampēros?

Protams, ka skaitā. Ampēri pie kājas...inžInieris tak teica, ka ir baigi daudz iespējas paņemt releja vadību....

..no bagāžnieka vāka.

p.s. arhaiskiem fordiem brauciena laikā atvēries bagāžnieka vāks 'brīdina vadoni par pārtrūkušu ģeneratora siksnu.

Centis_Nuudele 19.09.2011 16:45

Seene rakstīja: Nē nu... Ja kāds vēlas kaut ko tik smalku, tad diez vai vajag ķerties klāt, ja pats nezina, kā paveikt. Neviens autoražotājs pat to netļaujas Visas automātiskās gaismas gana labi iztiek ar "aizdedzi".

Nu tak izlasi topika tēmu - pie strādājoša ģeneratora....tāpēc jau es viņam 1. lapā vaicāju vai viņš tiešām to grib!

Centis_Nuudele 19.09.2011 16:19

nazurbajev rakstīja: Fartukam arī drīz būs pirts ...

Ķošča iedeva piķi?

Centis_Nuudele 19.09.2011 16:18

Pamēģini saskaitīt tās funkcijas, kuras nestrādā pie ieslēgtas aizdedzes ,neiedarbinot motoru..... nemaz tik daudz nesanāks, kā stāsta inžĪnieris ar bloķēto bagāžnieka vāku.

Centis_Nuudele 19.09.2011 15:50

Seene rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Nu nav tāda dzinēja releja. Darbojošs motors no nedarbojoša elektriskajā shēmā neatšķiras. Vienkāršoti noteikt vai motors darbojas ir pieslēgties eļļas lampiņai vai ģeneratora "lādēt" vadam/lampiņai. Smalkāk tad jau jāslēdzas pie tahometra vai vadības bloka izvadiem.

Ir, ir relejs... Jeb tev liekas, ka 25A uz piepīpētāju padod smalkā elektronika? Un kaudzi visu elektroierīču, kas darbojas tikai pie ieslēgtas "aizdedzes".

Ieslēgta aizdedze un strādājošs ģenerators ir divas dažādas lietas.

Centis_Nuudele 19.09.2011 8:50

ursis rakstīja: Piepildījies -idiota sapnis-,esmu Rīga-7 īpašnieks.

Reklāmas rullītis TV - upes malā meiča uz ceļiem notupusies mazgā veļu. No mugurpuses pielavās Kindzulis un sāk meiču drāzt. Viņa kliedz - pamagiķē, jebuut!!!!

Balss aiz kadra - praviļno, jebuut i budut jebaaķ, paka ņe kupiķe stiraļnuju mašinu Riga-13.

Centis_Nuudele 18.09.2011 18:30

Kādas urnlas? Man alus pudelē. Stikla pudelē.

Centis_Nuudele 16.09.2011 16:05

Yetti rakstīja: inžiniera cienīgs skaidrojums...

Ja tu visu laiku pozicionē kā neatzītu/ nesaprastu dižprofesionāli un pārējos kā idiotus ( no savas kanceles), tad tev (it kā tomēr kaut kādu specializāciju ieguvušam) būtu jāspēj skaidri un saprotami izteikt savu domu, tieši par to, kas skar tavu specializāciju, nevis "dzinēja relejs"...

domāju, ka liekot ieskaiti, pasniedzējs par tādu formulējumu izdzītu tevi no auditorijas...

ar tādām pašām sekmēm varēji pateikt "auto relejs"...

Tu domā ka ir vērts mēģināt pārliecināt inžInieri, kurš nezin kā var nopirkt atslēgu uz 16?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti