"Kompis" nav pieskrūvēts pie motora, tas atrodas kreisā riteņa arkas priekšpusē. Izņem dubļu sargu un apskaties vai nav izrūsējis caurs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
"Kompis" nav pieskrūvēts pie motora, tas atrodas kreisā riteņa arkas priekšpusē. Izņem dubļu sargu un apskaties vai nav izrūsējis caurs.
Rāda arī tava suuda rezonaMsi.
Astrai spriegumu rāda BC. Nekas nav jāmēra.
Varēja taču iebruģēt krāsainus akmeņus!
www.opel-scanner.com/images/astra-block.jpg
Centrālā atslēga vadās no REC moduļa.
Palūdz VW fanam, lai sarēķina (viņam tas patīk) cik reizes uz 1000km apgriežas kravenieka motors, kuram redlains pie 2000 rpm, un cik reizes vieglā autiņa motors. Un vēl - kravenieks ar 1 riteņu apgriezienu nobrauc 2x tālāk nekā vieglais. Un vēl tā eļļa viņam kādi 5 spaiņi vēderā....utt.
Automātam divmasu spararats?
RaimondsM pareizi raksta. Jānomaina 1 no 2 devējiem.
Vai arī trekns maisījums.
Saki sievai lai brauc vairāk un stiprāk spiež pedāli.
Vai ta nevar to slēdzi noķīlēt ar kožļeni vai sērkociņu?
Tad paskaties, vai nav atrāvies kāds vads.
Vai jūķim ir elektrisks kluču npdiluma indikators?
Atkārtojas pēc pilna apļa - domāju, ka problēma zobratā vai posmā no stūres rata līdz zobratam.
Ogles?
Pferdetrailer ir piekabe zirgu pārvadāšanai.
Vai pērkot to Kliju tu samaksāji arī par kardānu vai tikai par tuneli?
Un vispār - es esmu galdnieks
Zeme ir plakana.
Galvas blīve.
Sāc jau ar akumulatora klemmju notīrīšanu.
Gāzes pedālis ir pārbaudīts?
Šim turbomotoram gadījumā interkūlers nav kopā ar radiatoru?