WALA rakstīja:
Man domāt kādu komatu nebūsi redzējis - man sanāk tikai 250 jūdzes dienā, kas gan
tikai?
WALA rakstīja:
Man domāt kādu komatu nebūsi redzējis - man sanāk tikai 250 jūdzes dienā, kas gan
tikai?
kolumbs rakstīja: Azvilkt striķī manuprāt nav tik grūti kā daži raksta...Ja normāli vadītāji nav problēmu. Velkot jāsaprot, ka abi auto ir viens veselums - velkošais ir motors, velkamais - bremzes. Ja tā brauc, nav problēmu.
visu cieņu Tev, bet Tev nav taisnība...
idiņu kašķis... ![]()
Uh_ti rakstīja: Kā reiz ar dizainu viss ir OK. Nedaudz atgādina Voju pirmsākumus.
te vietā teiciens par māti, meitu un kleitu...
bet ja tīk, lai labi ripo!
Gregers rakstīja:
Salīdzinoši nesen viens cilvis nosvinēja ar 300m 2.7, miljons jūdzes un viņam toč ir reāla pieredze jo tas auto ir viņa rokās kopš 400k jūdzēm, gandrīz pēc 100k noklājās kārba, bet pēctam regulāri, ik pēc 30k mainijis ir eļļas un nekādu problēmu.
sviestc... automātā ir detaļas, kas regulāri jāmaina - frikcijas diski... tie ir kā bremžu uzlikas, kad jāiet, tad jāiet un viss...
vienkārši štatos to veic jebkurā garāžā pa kapeikām, bet pie mums tas ir kārbas remonts par pusi no auto vērtības...
Uh_ti rakstīja: ... arī mans nākamais auto būs T&C, tikai vismaz 2008. g. modelis.
izskatās tik pēc speisvagona... biški ierāvuši pakaļā ar dizainu...
vinstrol rakstīja: Bezjēdzīga diskusija salīdzināt vācu ,amerikānu,japāņu auto,jāskatās konkrēts modelis. Man praktiski ir bijuši visi-5.,7.bmw,mb s-class,toyota-landcruis 80 ,utt.,2 paaudzes camaro z28.utt. Virs 250 000 sāka birt visi gan bmw,gan merzavec benz ,gan amerikāņiutt. Nācās 4.g nobraukt ar tādu it kā izturības etalonu ,kā 80.landcruis 4.2 d, pēc tam ar dodge durango 5,2. Secinājumi -durango izturības ziņā ne ar ko neatpalika,tikai detaļu cenas 2x mazākas.,degvielas izm.(gāzes iešpr.)arī mazākas.Bezceļos arī izbraucu visur tur ,kur ar landcruis. Bija Bmw 7-haizivs,pirkta no bundesvēra pulkveža-perfekts auto,vadāmība super(subjektvi labāk patīka par 2005. g 735-kaut kāds pamīksts) ,3 gadi bez probl. Pēc tam 5. bmw ar 3.5 v8- bira viss pēc kārtas,galvas blīve, termomuft, radiat, ātrumk. utt. No usa auto noteikti pieverstu uzmanību corvettei un camaro Z28 ar (abi ar ls1 mot)-usa pašlaik var dabūt par saprotamu cenu.Kaut k''adā bmw vācu forumā lasīju ka LS1 5.7 motoru bija iebāzuši M5 nokauta 5.o vietā. Kaut gan 5.7 ir formāli 350 zs 400zs vietā,rāviens palika tas pats ,bet elastība uz zemiem apgr. uzlab. LS1 -1999.gadā tika atzīts par labāko sporta motoru pasaulē. Tā ka ir arī amerikāņiem normāli auto ,tikai jāatzīst'loti mazs procents,pie mums tādu praktiski nav(savezti visādi lēti nelikvidi m300 utt.)
labs teksts...
arba rakstīja: Nav jēgas meklēt + un - , strīdēties, kam lielāka jauda, kam lāgu atspers, kam salons labāks, štrunts tas viss ir. Auto izvēlas ne tādēļ.
Auto izvēlas sajūtu dēļ !!!
Man amo riebj, viņu ļodzīgās , mīkstās gaitas dēļ, klubkrēsliem lidzīgo samta sēdekļu dēļ, kuros var ērti iekārtoties ar kafiju rokā, un pilnīgi neinteresē, kāda viņam kvalitāte, cik zirgu u.t.t.
Bet, ja man būtu regulāri jānobrauc 1000 km pa taisnu, līdzenu ceļu iespējams, ka pirktu amo
Man gan arī vācu mašīnas nepatīk
+1
tā pauž atbalstu kādam viedoklim...
i-kultūra....
edzulis rakstīja: ...
Ļauj palabošu:
Eiropietis - zināšanas, tehnoloģijas, lāzers+pincete.
piekrītu, tik amerikānis ir kā padomijā taisīts... uz viņa var riekstus sist, vācietī bail skaļāk zobu noraut, ka nesāk elektronika gļukot....
Kindzulis rakstīja: amiishi- maza kompresija-long distance... faaterlande- small cube+ high performance...
viss atkariigs no celjiem regjionaa
nea... vissss atkarīgs, ko tu no tā auto gribi, tad sākas big vai small block un protams: Edelbrock...
bet TG/AM tikai tāpāc, ka sāksies debīlie spiedzieni... ja tev patiesi interesē, tad pilns tīkls ar šamiem...
tadsjautues rakstīja: ..
nu jaja bet cik par sutku njem iziireetaaji ?
phenom rakstīja:
Yetti rakstīja: pagājušonedēļu nočipoju savu un sievas auto. Manējam tas prasīja 20min, sievas - 7h, tāpēc, ka lasot nokritās strāva un, tad sākās... iekš ECU kļūda un šis ar auto uz Jūs... vācu puse dabūja labi iespringt, bet nu viss ir OK. Pats es tur nekad nelīstu klāt...
Čipoju pie viņiem:
www.diga-tec.de/...
tā ir! Ja kaut kas notiek ar strāvu jāņem rokās programmatoru piem beeprog vai upa, un tad tas vairs nebūs 10 min darbs, 30-40 minūtes aizies ar nosacijumu ka zini ko dari
Bet tādām lietām pastāv UPS lai būtu viss čiki!
tāds sīkums, ka beeprog+ ap 1000 EUR maksā... un no vadības bloka lodēt ārā mikroshēmu, pēc tam atpakaļ... un strāva nokritās uz auto... tā kā UPS nez vai līdzēs...
paldies, lūdzu - tie laikam svešvārdi...
pagājušonedēļu nočipoju savu un sievas auto. Manējam tas prasīja 20min, sievas - 7h, tāpēc, ka lasot nokritās strāva un, tad sākās... iekš ECU kļūda un šis ar auto uz Jūs... vācu puse dabūja labi iespringt, bet nu viss ir OK. Pats es tur nekad nelīstu klāt...
Čipoju pie viņiem:
UUSA rakstīja:
JJJ rakstīja:
Slinkais rakstīja: arii skatos uz kasteem. vai man vieniigajam liekas, ka 300ls ir akuuni liela summa par plastmasas gabalu?
aha, vēl tāpēc arī jautājums - kāda atsķirība starp vizuāli pēc litrāžas diezgan līdzīgu hapro un mb, ja neskaita cenu starpību 150ls
Tās kastes ir tikai vizuāli līdzīgas-īstenībā pielietotie materiāli ir atšķirīgi.Lasīju vācu AutoBild testu-no astoņām kastēm(ar maksimālo svaru iekšā) tikai divas spēja izturēt testu,kas imitēja strauju bremzēšanu,pārējās vai nu vispār izjuka vai sašķiebās,atvērās.
un pilnīgi pieļauju, ka temperatūras iespaidā paliek/nepaliek trauslākas un tml...
Slinkais rakstīja: arii skatos uz kasteem. vai man vieniigajam liekas, ka 300ls ir akuuni liela summa par plastmasas gabalu?
liec atkritumu maisos...
var ņemt plato kasti un veloturētāju uz bagāžnieka... tik tad viss kas uz ceļa - attiecīgi uz velo...
yanky rakstīja:
Yetti rakstīja:
taisnā truba neies ne zem viena normatīva... tiko pārbūve, tas vairs nav retro...
Nu man nebūs taisnā truba. Katrai cilindru rindai izbūvēts savs rezonators un savs klusinātājs.
nu tad meklē iekš www.uscars.lv/...
lietotāju ar niku V8...
msh rakstīja:...
Vislabāk man patika šis topiks - www.renaultclub.lv/...
man arī patika
salīdzināt auto, kuru beidza ražot 1998 gadā ar auto, kuru sāka ražot 2004 gadā...
a nah nesalīdzināja viengadniekus?
vēl "wienc normals chalis..."
![]()
uzliec uz auto un apskaties, kas vairāk tīk...
šaurajai blakus var pielikt pārīti veloturētāju...
taisnā truba neies ne zem viena normatīva... tiko pārbūve, tas vairs nav retro...
yanky rakstīja: Hmm bet Capri nevarētu būt biežs TA apmeklētājs, kā viņi tur vispār zin, kā kam ir jāizskatās? Piemēram manam draugam vienu gadu izlaida skati, bet šogad izšvilpa????
aha, camaro ar sidepaipiem ikdienā iet...
Gregers rakstīja:
Sinēja Latvijā, jo pirms tam kā taksists grieza, bet pēcāk atnāca pie manis strādāt un tendējās uz arpusrīgu.
2.7l ir svarīgi jo tieši šis dzinulis ir vārgākais visā amo saimē, bet ja kopj un eļļu katrus 10 000 nežēlo kā redzam arī kalpo godam.
2.7 chrysler dzinējs kā kompromiss starp ekonomiju 7 šoseja 13 pilsēta un jaudu/ klusumu 208 hp/270nm.
būšu nepieklājīgs...
kop sūdu kā gribi, tik un tā sūc...