Tur nebija kaut kāda saistība ar emulatoru? tas tur tos ostītājus mānīja...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tur nebija kaut kāda saistība ar emulatoru? tas tur tos ostītājus mānīja...
pastu apskaties
Pirmais rakstīja: un šitas arī ir interesants
Kur Tu visus tos sūdus atrodi? Jeb kā viņi Tevi atrod?
P.S. t.i. brīdinājums arī ir sods...
Mdriver rakstīja:
anonimikis rakstīja: vislabāk aizvelcies uz administratīvo komisiju
Kur tas ir, cik jāmaksā, un attiecīgi, vai tas man ir izdevīgi dēļ 10 LS?
nav runa par summu(ph brīdinājums, 1.-Ls vai 10.-Ls), bet par sodu... Tu uz sitiena esi datu bāzē kā administratīvi sodītais, teorētiski tas dzēšas pēc diviem gadiem (laikam), faktiski paliek uz dikti ilgu laiku, ja ne līdz izvadīšanai... es par sevi paprasīju izdruku, tad vēl 1995 gada grēkus varēja redzēt...
Sretsked rakstīja:
Yetti rakstīja:
Sretsked rakstīja: ...Nez kāpēc CP atbildīgās personas, ATI atb personas pašas lūdz viņiem sniegt atbalstu,lai situācija Latvijā attiecīgajās jomās uzlabotos. ...
nepiekrītu... tā vietā, lai sakārtotu likumdošanu un liktu CP kontrolēt pārsvaru, kravas stiprināšanu, ADR, radīja bezzobainu institūciju Satiksmes ministrijas pakļautībā... ATI vajadzēja samazināt atstājot viņu paspārnē birokrātiju (licences, atļaujas un tml) un mentiem fotoradaru vietā iepirkt mobilos svarus... CP tomēr ir vairāk "na mestah" un kaut kādi rezultāti būtu...
www.transportcafe.co.uk/...
Tas,ko Tu raksti, ir situācijas analīze, faktu apkopojums. Ko mēs varam darīt, tas ir pacensties to salauzt. Jo vairāk mēs visu pieļausim, nolaidīsim rokas, jo vairāk mums kāps uz kakla.
salauzt sūtot bildītes? Tie ATI nezin, kur un kā smagie iet? vai vienkārši negrib zināt? tik gadus nostrādājuši, kaut kādas riska grupas taču ir zināmas un tagad apkaros ar bildītēm?
Sretsked rakstīja: ...Nez kāpēc CP atbildīgās personas, ATI atb personas pašas lūdz viņiem sniegt atbalstu,lai situācija Latvijā attiecīgajās jomās uzlabotos. ...
nepiekrītu... tā vietā, lai sakārtotu likumdošanu un liktu CP kontrolēt pārsvaru, kravas stiprināšanu, ADR, radīja bezzobainu institūciju Satiksmes ministrijas pakļautībā... ATI vajadzēja samazināt atstājot viņu paspārnē birokrātiju (licences, atļaujas un tml) un mentiem fotoradaru vietā iepirkt mobilos svarus... CP tomēr ir vairāk \"na mestah\" un kaut kādi rezultāti būtu...
krishus rakstīja:
A vari iemest kādu linku, kur šitais aprakstīts? Tās 200t diezgan neticami izklausās...
klausi vairāk viņu... mūsu 100 gudrajiem kopā ar MK vēl dikti un ilgi jātrenējas, lai spētu tā "ūdeni liet"...
ValdisM rakstīja: Pēdājais dīleru triks kas notika nesen.
Kolēģim Chrysler centrā pie auto ar 40 000 nobraukumu apkopes paziņoja ka ir beigtas kaut kādas 6 bukses un ka to maiņa maksās 250ls. Kolēģis atteicās un kad gāja tehnisko, izgāja pilnīgi pa nullēm.
TA nav rādītājs...
Par BMW Wess Select gan nevaru nevienu sliktu vārdu teikt... Viss ir bijis korekti, vienmēr piezvana, paprasa, darīt vai nē un cik maksās...
Bija jāmaina siksnas dempferis, kas nāk kloķa galā, pie viņiem detaļa ar visu darbu maksāja kādus 20.-Ls dārgāk nekā no DE plika detaļa...
MB vajadzēja vadības bloku pasažiera sēdeklim, tad te latos bija dārgāk, kā DE ērikos...
Pāris reizes, tā saucamie "dīleri" sataisīja šmuci, nebraucu pie viņiem... ja nu vienīgi pasūtīt kādu specifisku detaļu...
Viens dīleris iekļāva rēķinā neesošas detaļas maiņu, citā reizē pēc iepriekšējā pieraksta izfisa man dienu un neko auto neizdarīja, jo neesot bijis laika...
Otrs dīleris gribēja remontēt kārbu par 700.- Ls, bet vaina bija gaisa mērītājā par 43.- Ls (vainu noteica un novērsa "Koļa")...
jaaanis rakstīja: Ieraugot topika nosaukumu man jau bija skaidrs, ka tā autors ir Deksters.
Bet šī problēma ir tiešām ļoti aktuāla un ar to nepiecišams cīnīties. Nezinu kādi ir sodi par pārkrautu auto, bet varētu piemēram par pārkrautiem 15% un vairāk konfiscēt pārkrauto auto ar visu kravu
Sodi:
149.33 pants. Kravu pārvadāšanas noteikumu pārkāpšana
Par transportlīdzekļa izgatavotāja noteiktās masas vai slodzes sadalījuma uz asīm pārsniegšanu vairāk par 5 procentiem —
izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam desmit latu apmērā.
Par transportlīdzekļa izgatavotāja noteiktās masas vai slodzes sadalījuma uz asīm pārsniegšanu vairāk par 20 procentiem —
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam trīsdesmit latu apmērā.
Par kravas novietošanas un nostiprināšanas noteikumu pārkāpšanu —
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam četrdesmit latu apmērā.
Par kravas konteineru vai kokmateriālu pārvadāšanu ar transportlīdzekļiem, kas nav speciāli paredzēti šim nolūkam un nav attiecīgi reģistrēti, —
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam četrdesmit latu apmērā.
Par to noteikumu pārkāpšanu, kuri paredz ārpus transportlīdzekļa gabarītiem izvirzītas kravas apzīmēšanu, diennakts gaišajā laikā —
izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam desmit latu apmērā.
Par to noteikumu pārkāpšanu, kuri paredz ārpus transportlīdzekļa gabarītiem izvirzītas kravas apzīmēšanu, diennakts tumšajā laikā vai nepietiekamas redzamības apstākļos —
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam divdesmit latu apmērā.
Par autopārvadājuma veikšanu, pārsniedzot noteikto transportlīdzekļa (transportlīdzekļu sastāva) pieļaujamo faktisko masu līdz 2 tonnām vai ass slodzi līdz 0,5 tonnām, vai tilta slodzi, ja atsevišķi nav noteikta katras tilta ass pieļaujamā slodze, līdz 1 tonnai, —
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no divdesmit līdz piecdesmit latiem, kravas pārvadātājam — no piecdesmit līdz divsimt latiem vai nosūtītājam — fiziskajai personai — no trīsdesmit līdz simt latiem, bet juridiskajai personai — no piecdesmit līdz divsimt latiem.
Par autopārvadājuma veikšanu, pārsniedzot noteikto transportlīdzekļa (transportlīdzekļu sastāva) pieļaujamo faktisko masu no 2 līdz 5 tonnām vai ass slodzi no 0,5 līdz 2 tonnām, vai tilta slodzi, ja atsevišķi nav noteikta katras tilta ass pieļaujamā slodze, no 1 tonnas līdz 3 tonnām, —
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no piecdesmit līdz simt divdesmit pieciem latiem, kravas pārvadātājam — no četrsimt līdz tūkstoš latiem vai nosūtītājam — fiziskajai personai — no simt līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajai personai — no četrsimt līdz tūkstoš latiem.
Par autopārvadājuma veikšanu, pārsniedzot noteikto transportlīdzekļa (transportlīdzekļu sastāva) pieļaujamo faktisko masu no 5 līdz 8 tonnām vai ass slodzi no 2 līdz 3,5 tonnām, vai tilta slodzi, ja atsevišķi nav noteikta katras tilta ass pieļaujamā slodze, no 3 līdz 5 tonnām, —
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no simt divdesmit pieciem līdz divsimt latiem, kravas pārvadātājam — no tūkstoš līdz tūkstoš sešsimt latiem vai nosūtītājam — fiziskajai personai — no divsimt piecdesmit līdz četrsimt latiem, bet juridiskajai personai — no tūkstoš līdz tūkstoš sešsimt latiem.
Par autopārvadājuma veikšanu, pārsniedzot noteikto transportlīdzekļa (transportlīdzekļu sastāva) pieļaujamo faktisko masu par 8 tonnām vai vairāk vai ass slodzi par 3,5 tonnām vai vairāk, vai tilta slodzi, ja atsevišķi nav noteikta katras tilta ass pieļaujamā slodze, par 5 tonnām vai vairāk, —
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no divsimt līdz piecsimt latiem, kravas pārvadātājam — no tūkstoš sešsimt līdz četrtūkstoš latiem vai nosūtītājam — fiziskajai personai — no četrsimt līdz piecsimt latiem, bet juridiskajai personai — no tūkstoš sešsimt līdz četrtūkstoš latiem.
Par autopārvadājuma veikšanu, pārsniedzot noteiktos transportlīdzekļa (transportlīdzekļu sastāva) ar kravu vai bez kravas pieļaujamos gabarītus, —
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no piecdesmit līdz simt latiem, kravas pārvadātājam — no divsimt līdz četrsimt latiem vai kravas nosūtītājam — fiziskajai personai — no simt līdz divsimt latiem, bet juridiskajai personai — no divsimt līdz četrsimt latiem.
Sretsked rakstīja:...
Tāpēc-bilde uz to meilu un šie sapratīs,ir vai nav un pakontrolēs to voģilas kantorīti...sajutīs deguma smaku un samīzisies....
Liels puika, bet pasakām tici...
visai maza iespēja, bet nu tomēr der pārliecināties, vai izvēlētajam auto ir 4x4...
Kindzulis rakstīja: par pasākumiem sīkums... bet par lāpstu- огорчён
labi, lai vismaz ar to lāpstu paplikšķina Tev pa tirsu...
laikam pateicoties WALA numurs ir dabūts rokā...
Sretsked rakstīja:
Yetti rakstīja:
Kindzulis rakstīja: guguce... tā bij domāts... un ne tikai
deksters varētu to lāpstu Tev mugurā iedurt...
Sniega lāpstu ?
ar sniega lāpstu viņam pa to dumo galvu...
Kindzulis rakstīja: guguce... tā bij domāts... un ne tikai
deksters varētu to lāpstu Tev mugurā iedurt...
Sviestc rakstīja:
Liels šitāds....... { }
vai tomēr mazāks, šitāds { }
pareizāk būtu tā:
Liels šitāds....... ) * (
vai tomēr mazāks, šitāds ).(
hmnc rakstīja: BMW vs AVENSIS: www.tvnet.lv/...
nezinot lietas apstākļus... bembis varēja avensi aizķert un, tad "aiziet pa pieskari"...
Sretsked rakstīja: Var jau arī tādu 'Yetijs ir Guguce'
pofig, ja Tev tas liekas aktuāli, taisi...
Sretsked rakstīja: Varbūt vajag vēl vienu topiku- Jugasvilli ir *******.
pofig, ja Tev tas liekas aktuāli, taisi...
Yetti rakstīja:
jugasvilli rakstīja:...
Rausties, ka tavu mobilo nepubliskoju, ja? ...
Opā!
Tas bija ieteikums, 3x padomāt, pirms uzsākt ar tevi kādu sadarbību?
Ja tiek pieminēta tāda iespēja, tad kaut kāda datu publicēšana ir tikai laika jautājums...
P.S. Pieņemu, ka tevis dikti zākātajam Palaidniex tāpat ir pieejami tava kontaktinformācija un pat dikti neiespringstot ir iespēja sagādāt tev pamatīgas galvassāpes... pēc datu noplūdes no VID, tā ir visai jūtīga tēma, un pieļauju, ka jebkura iestāde (ieskaitot FKTK, LABA) centīsies pierādīt, ka pie viņiem datu noplūde ir neiespējami un "ļaunuma iedīglis tiks iznīcināts saknē"...
WALA...
Tev nešķiet, ka kāds mēģina "piedurties"?