jugasvilli rakstīja:...
Rausties, ka tavu mobilo nepubliskoju, ja? ...
Opā!
Tas bija ieteikums, 3x padomāt, pirms uzsākt ar tevi kādu sadarbību?
Ja tiek pieminēta tāda iespēja, tad kaut kāda datu publicēšana ir tikai laika jautājums...
jugasvilli rakstīja:...
Rausties, ka tavu mobilo nepubliskoju, ja? ...
Opā!
Tas bija ieteikums, 3x padomāt, pirms uzsākt ar tevi kādu sadarbību?
Ja tiek pieminēta tāda iespēja, tad kaut kāda datu publicēšana ir tikai laika jautājums...
anonimikis rakstīja: papētīt tur neko lāgā nevar. vismaz trešā daļa atslēgas paliek iekšā. ķeksēt mēģināju ar kaut kādām skrepkām, nekas labs ar nesanāca. jāmēģina plānu metāla plāksnīti no kādas alus bundžas.
zvanīju 2 atslēgu servisiem. tie uzreiz jā davai vsjo sdelajem, bez poņas sola. kad beigās izstāstu sīkāk, ka es ar mieru maksāt tikai tad, ja man neko nesalaužot izvelk atslēgu, tad solītāji atnīkst. salauzt es pats māku.
turās iekšā stingri. kad ar spēku rausta, tad viss bloks ļurkājas.
varbūt kādu pilienu eļļas (kaut vai no sčupa) un "viegli padračīt"?
mnjā, skan forši, tūlīt sāksies...
anonimikis rakstīja: vispār jau fiška bija ļoti dīvaina. tā atslēga jau kādu nedēļu ķērās, bet tikai vienā pozīcijā. ja lika otrādi, tad bez kādas ķeršanās. lai gan abas puses ir pilnīgi vienādas.
papēti atslēgu, varbūt pie kāda no zobiņiem plaisa metālā...
anonimikis rakstīja: Vot šitāds joks notikās. Iekšā ir, griežās, viss darbinās. braukt var. Nevar dabūt ārā
Līdz pusei iznāk un aizķeras kaut kur. Ko lai pasāk?
ja izvilksi ārā var iznākt, ka neibāzīsi atpakaļ
bet, ja nopietni, tad ja nevarēsi dabūt atpakaļ, tad jau auto transportēšanai vajadzēs evakuatoru (stūres bloķētājs) un man liekas, ka slēdzeni bez atslēgas bija problemātiskāk nomainīt...
Sretsked rakstīja:
bizenajs rakstīja: purkšķis!
Saguris ?
nē, slapjais...
Kaksis rakstīja:...
A kāds sakars nodevai ar ceļu stāvokli? ........
vistiešākais...
Kaksis rakstīja: ...
Atkārtošu, drāž tikai vainīgos. Man maz intresē tavas interešu grupas, bet ja tu esi pārkāpēju grupā, tad man ir tikai prieks, ka tādus pārkāpējus drāž. Un vēl lielāks prieks man ir tādiem pamest āķi...
es pat necerēju, ka tevi tas varētu interesēt... to jau tu esi iepriekš paudis, kaut ar savu "gāzes piedošanu"...
un tas ir labi, ka tev "prieks pamest āķi"... jo katru reizi tā pamešana beidzas ar sūdu spaini uz tavas galvas...
mnjā...
interešu grupā (vienalga vai tie ir autobraucēji vai neliels kolektīvs), šāds sūds parādās, tad viņa "prikolu" dēļ drāž visus...
Kaksis rakstīja:...
ei, durik, tu kādu laiku atpakaļ muldēji, ka pie skaitāmajām iekārtām speciāli piedodot gāzi, prikola pēc...
rezultātā tu dod iespēju pamatot, visādu sūdu iepirkšanu un čakarēšanu...
jugasvilli rakstīja: ....
Ko tu tur muldi par kaut kādiem plāniem? Cik liels uz ekipāžu diennaktī tas ir? Vai arī tikai runā VIENA TANTE TEICA līmenī? ...
Plānu nav... bet ir rezultātu apkopojums...
tik un tik APP par tādu laika posmu, tiek salīdzināts ar citu laika posmu...
tik un tik reģistrētas avārijas... vairāk avāriju, mazāk APP - fisiens - sūdīgi strādā..
tiek "savilkti" rezultāti un seko fisiens pa ķēdīti uz leju... kaut kā tā...
zinot, kur un kā, vēl 1997 gadā Honkongā bija iespējams pasūtīt holo kādas tikai gribi...
autoss rakstīja:... Labāka eļļa efektīvāk dzesē dzinēju, tas gan - var atļauties to "pamocīt" ilgāk, nekā to ir izturētu stock'a dzesēšanas sistēma.
gatiņš nav atdzimis?
te par viskozitāti:
perkons rakstīja:...
Iegriezts !
Tagad ar kardānu viss ir kātībā...
ei, kardādān, Tu tokš esi "kātīgs" loshara
Yetti rakstīja:
perkons rakstīja: .... un kardādāns netiek griezts, ....
Tevi kāds sabaidīja?
Pa telefonu ar'negribi runāt... Tu laikam "dampējies"...
perkons rakstīja: .... un kardādāns netiek griezts, ....
Tevi kāds sabaidīja?
hacis rakstīja: un tur vairāki piemin ka dilst ātri. tipa 8000 miles...
drīzāk būs tā, ka rakstot atsauksmi tiek norādīts cik tas komentētājs uz rakstīšanas brīdi ir nobraucis...
sievas auto biju uzlicis tādas un tieši to izmēru, bet neskaitīju cik km viņa nobrauca...
Crankshaft rakstīja:...Liels \"kasters\" (sagaazums) vispaar ir pieljaujams, tikai kopaa ar to parasti ielas auto staada arii atbilstoshu toe-in (saveersumu). Kaa likums, velkoshajaam neatkariigajaam piekareem zem slodzes ritenjus \"velk kopaa\", resp. saveerumu regulee no neitraala liidz nedaudz negatiivam. Bremzeejot ritenji \"paveras valjaa\" un paliidz bremzeet. Nevelkoshajaam piekareem ir otraadi - speeku kopums censhas ritenjus \"plest valjaa\" visu laiku. Taapeec nevelkoshajaam asiim saveersumu vienmeer regulee \"pozitiivu\", t.i. diskiu priekshdaljas ir tuvaak viena otrai, nekaa pakaljdaljas. Un tad iestaajas veel viens likums - jo lielaaks ritenja sagaazums, jo lielaakam buutu jaabuut saveersumam, citaadi pleesh riepu iekshmalas...
varbūt kļūdos, bet vai Tu nejauc:
\"castor\" (pagriešanās ass garengāzums / продольный наклон оси поворота колеса / Nachlauf (der))
ar camber (riteņa sāngāzums / развал колеса / Radsturz (der), Sturz (der))
te labi (saprotami) par kastoru:
te par visu:
Brālim ir IV paaudzes T&C LXi versija 2WD, ar augsto jumtu (tā gan ir laba bet reta fīča) un 3.8 dzinēju +gāzes šprice. Lielākoties izmantots sieva (bērnus vadāt, pa pilsētu, vai visiem kopā izbraukt uz kādu pasākumu)
Pa šoseju 9 - 11L, pilsēta - 18L, gāze, apmēram, +1 līdz 3L, bet brālis besās, dēļ mūžīgiem triperiem un sīkumiem ar to gāzes iekārtu (manam puikam uz Chrysler LHS arī tas pats bija, mūžīgi visādi kretīniski sīkumi)
Tehniskā ziņā motoram nav praktiski nekas darīts (vienīgais gāzes iekārtas dēļ bieži maina sveces, iznācis svečvadus mainīt un "sporta" filtru uzlikt)
Piekarē - stabilizatora bukses un atsaites un, laikam, priekšējās stupicas mainīja.
Elektriskās sānu durvis reizēm "muļķojas"...
īsumā viss
Sviestnesis rakstīja: bet ja ta nopietni parēķina...
nedod dies aizmigt tramvajā, un pēc tam censties godīgi samaksāt, nu teiksim par 20 apļiem, turp atpukaļ, bez mēnešbiļetes, 0,7Ls reiz 40....
tak viesumāja ar pirti ir lētak...
siamriP rakstīja:
Yetti rakstīja: skaidrs
vai pozitīva vērtēšana arī ir paredzēta?
Bieži ir saturīgs koments, ko gribētos pozitīvi novērtēt.
priecājies, ka sliktu var atzīmēt
Pa lielam, tas ir pilnīgi ph...
Crankshaft rakstīja: ...
205 / 70 - 14 riepas bija "volgai" , beidzamajaam 24 un
24-01...
24-10 bija vienas no beidzamajām... 24-12 bija vagons...
melna plastmasas reste hromētās vietā, citas durvju ručkas, sānu stikli bez vēdlodziņa, cits panelis, stūre, salons... kaut kā tā...
Kaksis rakstīja:
Yetti rakstīja: kaksi, tu diskusijā sāc līst iekšā niansēs, par kurām tev ir zero saprašana un jūtot, ka ir \"auzas\" sāc neveikli locīties vai ar dumju joku centies nolekt no tēmas...
No bet tu savukār mēģii saprast lietas, kuras ir jākārto pēs skaldi-valdi principa. Vairāk par utu ķeršanu tev nesanāk. Kā jau teicu, vajag skatīties glogāli. Un globāli ņemot IeM un AM funkcijas dublējās. No abām var un vajag uztaisīt vienu ministriju.
atkal tu jauc savu daikteli ar pirkstu...
lai cik labas/sliktas šīs ministrijas nebūtu, viņām ir pilnīgi dažādas funkcijas... armijas iesaistīšanu kārtības nodrošināšanā, savas valsts iekšienē, var izmantot tikai un vienīgi kaut kādos ārkārtas gadījumos...
ja ir dikta vēlme kaut ko ravēt, te varētu pavērties plašs lauciņš darbībai:
www.google.com/... :lv:IE-SearchBox&ie=&oe=&rlz=1I7GGLL_lv
un te:
www.google.com/... :lv:IE-SearchBox&ie=&oe=&rlz=1I7GGLL_lv
jugasvilli rakstīja:
...Neviens no jums ar mani tāpat sadarbību neuzsāks... Bet, vispār jau tas ir normāli, padomāt, pirms ar kādu sadarbību uzsākt...
Jā, to tu pareizi atzīmēji...
Bet pārējie apgalvojumi tādi nedaudz vispārināti, pat teiktu pārsteidzīgi...
tāda puišeļa spļaudīšanās...