nedaudz atsit Petrosjana špingaļetus...
www.moskva.fm/...
;вгений_петросян/song_1718229
nedaudz atsit Petrosjana špingaļetus...
www.moskva.fm/...
;вгений_петросян/song_1718229
Izskatās, ka deguši... ja tā, tad tādi ir vienkārši bīstami...
Fans, tu uz datumiem skaties, jeb izmanto jebkuru iespēju, lai pasiekalotos par savu merivu?
Sretsked rakstīja:
Yetti rakstīja:
Sretsked rakstīja: Ja paceļ nodokli, tad ir jābūt iespējai pašam deklarēt,kad es braucu un kad es nebraucu. Jābūt iespējai pašam CSDD mājas lapā ieiet un paziņot- Es no 1.09.09 līdz 1.04.10. nelietoju transporta līdzekli ar VN XXXX . Par šo laiku pie nākamās TA netiek iekasēta transporta nodeva.
Un noteikt sodu 2 kāršā gada nodevas apmērā par gadījumu, ja deklarētās nebraukšanas laikā mani uz ceļa fiksē CP ar šo transportu plus vēl transporta līdzekļa izmantošana, ja tas nav reģistrēts noteiktā kārtībā.
un, Tev, radīsies visai reāla iespēja nomaksāt sodu, jo es, Tavā vietā ieiešu CSDD mājas lapā un nodeklarēšu, ka transporta līdzeklis ar Nr XXXX no 01.04.2010 līdz 01.10.2010 netiks lietots
tāda deklarēšana varētu būt iespējama personīgi ierodoties CSDD un rakstot iesniegumu... tikai tad dzims jaunas kancelejas nodevas un nodoklis par tām ...
jau tagad ir "nodokļa, nodevas un naudas soda iekasēšana"
Ir tāda lieta kā elektroniskais paraksts, un pat bez tā, pašlaik CSDD jau darbojas sistēma, kurā tikai tu pats vari ieiet un aplūkot savus transporta līdzekļus un citu informāciju. Ievadi paroli un gatavs. Tā kā, tā ir tehniska darīšana.
uzsvars uz "aplūkot"... kaut kādu datu maiņa, iesniegumus utt lūdzu uz bumāgas un vēlams ierakstītu ar parakstu par saņemšanu...
iebāzta čupa ar naudu un mums ir vairāku veidu eparaksti, kas nefunkcionē... lai viņi pilnvērtīgi strādātu, atradīsies "optimizatori", kuri kārtējo reizi "izstrādās, optimizēs, pilnveidos, u.t.t" - galā kārtējais čiks un savrupmāja Baltezerā...
Sretsked rakstīja: Ja paceļ nodokli, tad ir jābūt iespējai pašam deklarēt,kad es braucu un kad es nebraucu. Jābūt iespējai pašam CSDD mājas lapā ieiet un paziņot- Es no 1.09.09 līdz 1.04.10. nelietoju transporta līdzekli ar VN XXXX . Par šo laiku pie nākamās TA netiek iekasēta transporta nodeva.
Un noteikt sodu 2 kāršā gada nodevas apmērā par gadījumu, ja deklarētās nebraukšanas laikā mani uz ceļa fiksē CP ar šo transportu plus vēl transporta līdzekļa izmantošana, ja tas nav reģistrēts noteiktā kārtībā.
un, Tev, radīsies visai reāla iespēja nomaksāt sodu, jo es, Tavā vietā ieiešu CSDD mājas lapā un nodeklarēšu, ka transporta līdzeklis ar Nr XXXX no 01.04.2010 līdz 01.10.2010 netiks lietots
tāda deklarēšana varētu būt iespējama personīgi ierodoties CSDD un rakstot iesniegumu... tikai tad dzims jaunas kancelejas nodevas un nodoklis par tām ...
jau tagad ir "nodokļa, nodevas un naudas soda iekasēšana"
mansotraises....
Nu tas ir mans pieņēmums jeb secinājums. Kopš reizes kad iepirku ziemas škidrumu, kas smird pa kilometru, tagad uzmanīgi lasu to, kas rakstīts uz etiķetes. Ir lasīts teksts, ka konkrēto škidrumu drīkst jaukt ar citiem. Tātad ir arī tādi, ko nedrīkst. Un pierādijums bija man šopavasar, kad nekas uz logiem vairs netika, tikai līdz slotiņām. Izņēmu motoriņu un noņēmu bačoku. Tvertnes apakšā, kāds 1cm biezs škidruma slānis ar puņkiem līdzīgu konsistenci. Un ieslēdzot sūkni, tie punķi attiecīgi arī aizlipina sūkņa filtru.
ir bijis tāds pats gadījums...
kashmars rakstīja: galvenais ir ziemas R15 platums orģināls bija 185 un augstums 65. Tagad stāv virsū 195 65 - ir pa platu, nedaudz uz līkumiem un pie lielākas noslodzes beržas arkās pret plasmasiem
par platu un par augstu... 195/65 ir augstākas nekā 185/65, jo 65 nav mm, bet % no riepas platuma...
attaisim mobile de un apskaties... tur būs izmešu daudzums arī...
Pirmais rakstīja: blablabla
ko piefisies, par cik nopirku, par tik pārdevu...
Bracus rakstīja: Vai ir kāds lietotājs kurš var kaut ko pastāstīt par šādu auto.
Kā ar remontiem?
Kāds patēriņš?
Kāds kopumā auto?
utt.
visbiežāk atsaka turbīnas spiediena devējs un pārplūdes vārsts, dēļ nekvalitatīvas degvielas dēļ iespējama degvielas sistēmas komponentu lūzšana,
eļļas maiņas intervāla neievērošana nokauj "turbīnu",
plastmasas spārni - stiprā salā var plaisāt vai no sitiena salūzt,
dēļ pretledus ķīmijas hromētās virsbūves detaļas mēdz nolobīties,
iespējama dzesēšanas šķidruma "sulošana" cauruļu un "bačoku" salaiduma vietās,
kārbā eļļa jāmaina pie 70K km, reduktoros pie 60K km,
sajūgs kalpo ap 120K km,
pakaļējais reduktors mēdz "puņķoties", blīvslēgus ieteicams mainīt komplektā,
pie 90K - 120K km jāmaina stabilizatora bukses,
ar laiku "iepūst" stiprinājuma elementi aizmugurējā piekarē, ieteicams pie katras apkopes tos ieeļļot,
dēļ sapujušiem vadiem atsaka signāls,
ja pie dīlera nav veiktas apkopes, pirmajiem modeļiem "gļuko" panorāmas lūkas vadības bloks - braucot var pati atvērties vai aizvērties,
ar laiku sāk trokšņot "pečkas" motoriņš, eļļošana dod īslaicīgu efektu, labāk nomainīt,
visumā ir labs auto, praktiski nepūst, domāts vieglam bezceļam...
avots: ORD (Off Road Drive) 10.10.2009
Gatins rakstīja:...
2. pie sūkņa (vai kā viņu tur sauc) ir divas regulēšanas skrūves, vien augšējā ir tukšgaitas apgriezieniem, par otru nav skaidrības...
tad tik ķeries klāt...
Centis_Nuudele rakstīja: ...
Kādreiz PSRS ražoja tādu auto Moskvič-412, AZLK-2140, IŽ-2715 utt.
Tam auto riteņa disku vidus caurums nebija aplis, un centrējās diski tikai uz 5 skrūvēm. Nav gadījies dzirdēt, ka tāpēc kāds būtu palicis bez skrūvēm un bez riteņa.
tik salīdzinot slodzes, Maskaviešus varētu salīdzināt ar Daewoo Tico...
anonimikis rakstīja: ....Vēl padomju laikos ar moskābeli pa ziemu tika laukos braukāts pa pilnībā apledojušiem ceļiem bez kādām radzēm....
jā, tikai CCCP laikos vairāk šķiedās ar izejvielām un tur nebija tik daudz ķīmijas, kas aukstumā kļūst par plastmasu...
nāk prātā teiciens par bezmaksas sieru...
iekš DE autotirgus ir liels, pirktspēja arī liela, bet nezin kāpēc hansiki necenšas veidot rindas pēc lētām mašīnām tajā lapā...
edgars80 rakstīja: msh, saki man tā, ibio mētelīt, tā Etka ir jākačā vai kas tur jādara, ******* kompot, lai paskatītos sev interesējošās lietas?
man vnk mamma kačāt neļauj, a informācija ir nepieciešama, istribiķeļ mņe v angar
ko Tu gribi atrast?
brmbrmm rakstīja:
Japnis rakstīja: Zipi! Kaads kurs ir vaacu maarcinaam?
Vācu mārciņām ir tāds pats kurss kā mārciņām citur pasaulē jeb aptuveni 453 grami matērijas, protams, šis kurss jeb atbilstošās vielas svars ir nedaudz mainīgs atkarībā no attiecīgās vietas dēļ mainīgā Zemes gravitācijas lauka.
saistība starp rubli, mārciņu un angļu naudaszīmi:
viena mārciņa izmazgātu, izžāvētu un izgludinātu krievu rubļu maksā vienu angļu mārciņu...
Par šo vīru ir daudz dzirdēts... zina ko dara... meklē...
scope rakstīja: ...
Vai arī ir viens čalis Jelgavā, kurš ar to ļoti kvalitatīvi ņemās.
Tik viņu būs pašam jāsadzen rokā vwmotion.lv/... forumā ar niku "Inc".
Roneens rakstīja: ...
"INC" sastopams arī www.audi-style.lv
nomiks rakstīja: tagad gan uz robežas nevienu panu nesastapsi, ja neliksies aizdomīgāks par pārējiem
vasarā divas reizes braucu ar mēneša starplaiku... 3jās robežšķērsošanas reizēs stāvēja zaļi busiņi, tjipa, viņu autotransporta direkcija... stādināja izvēles kārtībā... mani apturēja jo viencipara Nr...
smaidiigais rakstīja: www.youtube.com/...
plje... ![]()
![]()
abi kretīni... ![]()
![]()
Kaksis rakstīja: Laikam aizmirsu piebilst, ka cilvēkiem ar vājiem nerviem nav ieteicams vērt vaļā...
mnja...
atradies stipro nervu īpašnieks... puišelis...
Maija_Eskuella rakstīja:...
No parastā, saki? Tas ir kā - ar ripu uzgriez tos burtus? Tas tak vēl trakāk!
![]()
![]()
labs
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
www.moskva.fm/...
;вгений_петросян/song_1718229