iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Slinkais 05.08.2022 11:08

viņš jau vairākus gadus mēgina pārdot to lūzni. gribētāju biš mazāk par nulli

Slinkais 03.08.2022 17:43

Es arī teiktu, ka labāk ir taisīt visu no jauna. Starpības īpatnības varēs labāk sajust izbraucot uzreiz ar vienu un otru. Esošo izjauks kad sapratīs pieļautās kļūdas un sāks taisīt trešo

Slinkais 03.08.2022 17:37

Pirmkārt, spiesties dzīvoklī nav nekāds saprātīgs lēmums. Otrkārt, vai tad dzivokļu mājas kopējais siltummezgls nesaņems atbalstu?

Slinkais 03.08.2022 9:59

Jap. 600

Slinkais 01.08.2022 18:29

Jebkurš kas skandē pa visu ielu, kļūst par urliķu, vai tas cabris vai mocis. Tas vnk nav pieklājīgi. Un jā, austiņas ir labākā izvēle. Gan kvalitatīva skaņa gan citiem miers. Dzenāšanai ir izdomāti zvaniņi. Uz īpaši atsaldētiem Var arī uzkliegt. Abus veidus izmantoju pēc vajadzības

Slinkais 01.08.2022 16:41

uzbazties apkārtējiem ar savu muzikalo gaumi ir ļoti nesmuki. man likās ka tā parasti tikai krievi dara, bet nē..

Slinkais 01.08.2022 13:25

man šķiet Jūrmalas dome dodas kiberuzbrukumā pret Iauto jamiem apnika Māra negantie raksti par šiem

Slinkais 30.07.2022 22:17

Aiz Ragaciema ir laba pludmale. Bez tizlajiem rīdziniekiem

Slinkais 30.07.2022 18:10

Jūrmala ir lieliska. ziemā)))) vasarā tikai paša pagalms un mežā-kāpās var ņemties. kaut jūra man ir 200m tālu, peldēties es braucu 30km prom no mājām

Slinkais 29.07.2022 19:08

Lietuvas labākā pilsēta, manuprāt, ir Kauņa. Arī priekš velosipēda viņa ir ideāla. Ja dzīvot lielpilsētā, tad tur))

Slinkais 29.07.2022 15:30

satiekaties un sabučojaties. Palangā. saulrietā.

p.s. Palanga ir mistaste

Slinkais 29.07.2022 14:22

nu ne visiem ir trepes pa kurām jāstaipa. un ne visiem ir mazauto kuros lielo emmu jāizjauc līdz skrūvei lai dabūtu iekšā salocīšanas paņemienus vnk vajag saprast tehniski nevis tupi neskatoties raustīt kloķi. tur divas atsperes īpatnējas, gan jau drošibas nolūkiem.

Slinkais 29.07.2022 13:10

Māmiņām nevajag prasīt par ratiem. Tāpat kā par mašīnām. Verdikts būs tikai par krāsu un faktūru, ne par visa mehānisma kopējo kvalitāti

Es balsoju par emaljungu. Pārdomātas un ilgmūžīgas konstrukcijas. Pēc trīs bērniem vēl pardevu tos ratus feisī par 300 eur . Jo kārtīgi iztīrot, neko daudz no jauniem netšķirās.

Slinkais 27.07.2022 9:55

Tak reku bildē ar tandēmu. Divi skaliņi))

Slinkais 26.07.2022 20:18

nu tikai tauki aktīvi deg diezgan šaurā pulsa joslā, pie tam ir jāizdara intensīvs un liela apjoma darbs. vnk čiliņā braucot, pilnīgi neko atīstīt nevar, pat ja visu dienu to dara. labāk par dīvānā piršanu ir, bet bez īpašas dinamikas. bet ja tikai dod redlainā, tad atkal sākas sūdi, un brauciens nes vairāk slikta nekā laba. pēc bildēm spriežot, tu ikrus uz kājām tā arī neesi uzaudzējis. tie vienmēr izaug pirmie, tiem, kam ritenis ir pastāvīgs sarunubiedrs.

Slinkais 26.07.2022 19:47

uz svariem nav tavas fiz formas progres. tikai svars. un tu pat nezini ko esi zaudējis tajā svarā. taukus vai muskuļu audus. viss nav tik vienkārši, kā tikai palūrēt svaros.

Slinkais 26.07.2022 13:14

tieši liekā svara zaudēšanai statistika ir ļoti svarīga. kad vari salīdzināt pulsu un vidējo ātrumu vienā un tajā pašā segmentā dažādos laikos, var izdarīt ļoti pamācošus secinājumus un redzēt progresu, vai arī tā neesamību. es pirms gadiem 3 arī biju tik par resns un stulbs kā tu. bet nu ir -30kg un kkāda neliela zināšanu bagaža kas nebūt nav pašizdomāta, kā tavējā)))) nezinu par kādu manu tēlu te atkal vērvelē. neesmu ne sportists, ne man pieder kāds karbona ritenis. man vnk riebjas meļi meļi ir viena debīla suga

Slinkais 25.07.2022 15:26

kasetē viss kas mazāks par 14 ir neefektīvs un pat bīstams. tev moš tas būs jaunums, bet tas ir sen zināms un pierādīts fakts. tāpēc arī izriet vajadzība pēc lielāka zobrata priekšā lai dabūtu augšējo diapazonu. tirgū ir pa pilnam kasetes un trīsenes ar mazāko 14.

Slinkais 25.07.2022 15:18

nebūs nekādas stravas. tad pakūpēs viss ilgi veidotājs tēls par Liepājas puses Armstrongu. visi vietejie kopejā vilšanās vilnī aizmetīs pa gaisu bagažniekus un sapirks klipšu pedāļus

Slinkais 25.07.2022 15:01

ķedes mūžu mūsdienās pagarina ar labu ķēdi un sausām smērēm. tīra un sausa ķede nepiesaista netīrumus, neko nesmērē un kalpos x5 ilgak par ķedi eļļā un aizsargā. aizsargs nav vajadzīgs.

Slinkais 25.07.2022 11:21

msh rakstīja: Aizbraucu šodien uz Liepāju - pastrādāt, iepirkties, un kad jau reiz svētdienā gadījās braukt uz Liepāju, tad pie viena plāni tika tā iegrozīti lai apmeklētu dievkalpojumu

Mums te viens daiļrunātājs nesen apgalvoja ka "grabažnieks neesot piemērots mūsdienu vajadzībām" vai kaut ko tamlīdzīgu - es teiktu ka velosipēds bez grabažnieka ir kaut kas līdzīgs einuha krānam, derīgs tikai pačurāšanai, ne par velti visi manējie ļoti ātri tiek pie grabažniekiem, lai arī pilnīgi visi sākumā ir tikuši lietoti bez. Divas somas ar instrumentiem, iepirkumiem, un vēl datoru un pa virsu vēl pieci virsdeķi. Es nevarēju saprast kāpēc ričuks ar kravu liekas tik šausmīgi smags kad viņu vajag kaut kur apgriezt tāpēc intereses pēc ar vannasistabas svariem nosvēru atbraucis mājās - izradās ka ričuks sver 22 kilo, bet šodienas bagāža - 18, kaut gan svaru precizitāte liekas bija zema. Pamperbikši gan jau tādas kravas ved ar mašīnu, karbonādes ričuks nevelk...

Brauciens uz Liepāju bija foršs, kā jau parasti, ziņkārīgi un ieinteresēti cilvēki ir visās malās. Braucot uz Liepāju aizdomājos par to dabas parādību ka uz šosejas mani mēdz sveicināt visa veida braucēji - gan salīdzinoši neliels procents no motorizētajiem, bet visu veidu - velosipēdisti, motociklisti, autobraucēji, fūristi - pretī brauc fūre, skatos leišu numurs, "šis noteikti nesveicinās" - TŪ TŪ TŪ un aiz loga redzama sveicienam pacelta roka Liepājā izbraucu no Depo, priekšā krustā iedegas zaļais, aizbrauc divas mašīnas, no pēdējās pasažiera puses loga man māj roka, atmāju pretī - nākamajā krustā sarkanais, piebraucu blakus [savādāk apstātos aizmugurē] - pasažiera ķeblī sēž sievieta manas mātes vecumā un, kamēr bija sarkanais, mani izjautāja Atpakaļceļā Nīcā apstājos pie veikala, iepirkos, kamēr stāvēju laukā ēsdams pildītu kotleti, tikmēr iznāca no veikala leišu pāris un vīrietis, par mani kādus 10 gadus vecāks, sāka mani izjautāt; vispirms runājām krieviski un tad pārgājām uz angļu valodu, norunājām vismaz 5 minūtes. Turpat pie veikala atbrauca daži vietējie sīkie, sākumskolas vecumā - viens saka "foršs ričuks" otrs sāk mani izjautāt "kā tu ar viņu brauc?" Kur nu vēl visādas parastās mazās ainiņas ar cilvēkiem uz ielas.

Nopirku Gandrā savam ričukam Continental RideTour virsdeķi, tādu pašu kāds jau ir priekšā, priekš aizmugures [esošajam Mitas Flash sāni saplaisājuši], 42 zobu priekšas zobratu un Altus sērijas priekšas pārslēdzēju. Ar zobratu bija vilšanās - gribēju 40 zobu zobratu jo ja 42 zobu zobrats vienkārši paceļ visu uz augšu par 2 robiem attiecībā pret 36 zobiem, tad 40 zobu zobrats paceltu par pusotru robu, dodot iespēju ātrumos no 24 līdz 32 man tikt pie pārnesuma skaitļiem kuros ātrums atšķirtos par 1-1,5 km/h. Diemžēl 40 zobu zobrats ir no SLX sērijas un Shimano inženieri priekš SLX izdomājuši jaunu, mazāku skrūvju attālumu... Vēl Gandrs nav uzdevumu augstumos - zobrati ir bet ķēdes aizsargi nav.

Kopējais ričuka noskrējiens šonedēļ - 380 km.

tas ir tiešām amizanti, kad pūsmūža esošais vīrelis bez bērniem, sāk spriest par krāna nelietderīgu izmantošanu. un vēl pa ceļam uz baznīcu. cik atceros, ka baznīca atbalsta krāna izmantošanu tikai čurāšānai un pēcteču radīšanai. bet varbūt esi kādā īpašā konfesijā, varbūt varbūt, es neko par to negribu zināt))

kravnesība galīgi nav tas ar ko lielīties. tas arī nav interesanti. ja tu nebūtu pārsitis galvu, moš atcerētos, ka te bija bildes kad ceļojumos esmu stiepis arī krietni vairāk par tavām china riepām un dažiem altusa gabaliem, bez neērta klasiskā bagažnieka. ar zirgu ratiem arī var aizvest vairāk nekā ar mersedesu, tāpēc jau rati nepaliek vērtīgāki.

Slinkais 25.07.2022 11:07

ķēdes aizsargi vnk nevienam nav vajadzīgi. tiem nav pieprasijuma. un zinot cik švaki iet gandram, pieņemu ka viņi netur nelikvīdu preci

Slinkais 25.07.2022 11:05

msh rakstīja: Jā, tava doma bija skaidra - ja lēni minas tad nolietojas kājas. Un ja pēc desmit gadiem man izbeigsies kāda locītava, tu te smirdēsi ka tas tāpēc ka es pārāk lēni minos - jo - gluži tāpat kā priekš tevis velosipēdi ir tikai tie, kas ir sporta inventārs, tāpat arī kājas nolietot var tikai minot pedāļus - savādāk ne.

Par pārējo - nu bēdīgi tev ar to galviņu. Es te rēķinu pārnesuma skaitļus, prātoju kādus zobratus vajag un vēl iemetu ekrānšāvienu no kalkulatora - a tu te uzraksti kaut kādu murgojumu, apliecinot ka tev nav ne mazākās poņas par pārnesumu skaitļiem un elementāru matemātiku Es minos ar 50-60 apgriezieniem minūtē? Nu tad izskaidro man kā es braucot garākus gabalus ar 27-28 km/h esmu pamanījies nodeldēt priekšā otro zobratu - tā lieta kas tev sveša ko sauc par matemātiku saka ka mana zobratu čupa pie tādiem apgriezieniem to ātrumu dotu pašā galā, pie 3x8 un 3x9, kamēr uz vecā otrā zobrata gals būtu 22 km/h. Man nav ar ko nomērīt? Kāpēc lai man nebūtu? Jā, neviena devēja kas tieši mērītu klaņu apgriezienus man tiešām nav - bet tādi ir vajadzīgi tikai pasaules klases sportistiem un jampampiņiem. Tajā pašā laikā man ir devējs kas mēra riteņu apgriezienus - bet velkošais ritenis ir sajūgts ar klaņiem ar noteiktu un nemainīgu pārnesuma skaitli - pārējais ir matemātikas jautājums - ja spidometrs spēj parādīt riteņa apgriezienus [man reiz tāds bija], tad elementāra matemātika, ja nē - tad zinot optimālo ātrumu attiecīgajā robā var izmantot attiecīgu kalkulatoru. Manis iemestā aprēķina cipari kā reiz smuki atbilst ātrumiem attiecīgajos robos, tā ka laikam vien būs tie 80 apgriezieni minūtē. Ak jā, kā tu zini ka tam vairākumam ir 50-60 - esi viņiem licis apgriezienu devējus un mērījis?

Visbeidzot par vieglumu vicinot kājas - tā kā es neesmu tāds dižens športists kā tu es nezinu, bet man ir nelaba aizdoma ka priekš tā lai kājas vicinot ar 100 apgriezieniem minūtē būtu vieglāk nekā lēnāk vajag attiecīgi trenētas kājas - man personīgi 100 apgriezieni minūtē būtu tikai labs veids kā ļoti ātri kājas izpumpēt.

kopsavilkums. devēju man nav, man ir kakulātors, visu atceros savā pastāvīgi asiņojošā galvā. ejiet visi tirst)) bet dabā zinies bišku savādāk notiek nekā mēs gribam, domājam un ceram.

tas ka pamatā nodeldē vidējo sistemas zobratu ir jau fail pašos pamatos. jo īsti velosipedisti, kā arī tie, kas kko saprot no tevis piesauktās matemātikas un fizikas, zin ka uz cietā seguma efektīvāks un lētaks ir lielākais zobrats priekšā, ap 50, un tam atbilstoši piemeklēti aizmugures zobrati, normālai kadencei. priekšā viss kas stipri mazāks par 50, der sarežģītiem reljefiem vai mežam

Slinkais 25.07.2022 10:52

vislabākais noteikti. 15-40 stundas kompānijā ar līdzīgi domājošiem ir pietiekams laiks lai izrunātu VISU pat vairākkārt pamainot sabiedrotos

Lasītākie raksti

Jaunie raksti