vakar sastapu šitādus censoņus. katrs min savu ratu. lēni, bet prikolīgi


vakar sastapu šitādus censoņus. katrs min savu ratu. lēni, bet prikolīgi


tieši ar mazvērtības sirgstošie izmisīgi mēģina piesaistīt sev apkārtējao uzmanību. psihologijas pirmais kurs ![]()
viņš jau vairākus gadus mēgina pārdot to lūzni. gribētāju biš mazāk par nulli
Es arī teiktu, ka labāk ir taisīt visu no jauna. Starpības īpatnības varēs labāk sajust izbraucot uzreiz ar vienu un otru. Esošo izjauks kad sapratīs pieļautās kļūdas un sāks taisīt trešo
Pirmkārt, spiesties dzīvoklī nav nekāds saprātīgs lēmums. Otrkārt, vai tad dzivokļu mājas kopējais siltummezgls nesaņems atbalstu?
Jebkurš kas skandē pa visu ielu, kļūst par urliķu, vai tas cabris vai mocis. Tas vnk nav pieklājīgi. Un jā, austiņas ir labākā izvēle. Gan kvalitatīva skaņa gan citiem miers. Dzenāšanai ir izdomāti zvaniņi. Uz īpaši atsaldētiem Var arī uzkliegt. Abus veidus izmantoju pēc vajadzības ![]()
uzbazties apkārtējiem ar savu muzikalo gaumi ir ļoti nesmuki. man likās ka tā parasti tikai krievi dara, bet nē..
man šķiet Jūrmalas dome dodas kiberuzbrukumā pret Iauto
jamiem apnika Māra negantie raksti par šiem
Aiz Ragaciema ir laba pludmale. Bez tizlajiem rīdziniekiem
Jūrmala ir lieliska. ziemā)))) vasarā tikai paša pagalms un mežā-kāpās var ņemties. kaut jūra man ir 200m tālu, peldēties es braucu 30km prom no mājām ![]()
Lietuvas labākā pilsēta, manuprāt, ir Kauņa. Arī priekš velosipēda viņa ir ideāla. Ja dzīvot lielpilsētā, tad tur))
satiekaties un sabučojaties. Palangā. saulrietā.
p.s. Palanga ir mistaste
nu ne visiem ir trepes pa kurām jāstaipa. un ne visiem ir mazauto kuros lielo emmu jāizjauc līdz skrūvei lai dabūtu iekšā
salocīšanas paņemienus vnk vajag saprast tehniski nevis tupi neskatoties raustīt kloķi. tur divas atsperes īpatnējas, gan jau drošibas nolūkiem.
Māmiņām nevajag prasīt par ratiem. Tāpat kā par mašīnām. Verdikts būs tikai par krāsu un faktūru, ne par visa mehānisma kopējo kvalitāti
Es balsoju par emaljungu. Pārdomātas un ilgmūžīgas konstrukcijas. Pēc trīs bērniem vēl pardevu tos ratus feisī par 300 eur
. Jo kārtīgi iztīrot, neko daudz no jauniem netšķirās.
Tak reku bildē ar tandēmu. Divi skaliņi))
nu tikai tauki aktīvi deg diezgan šaurā pulsa joslā, pie tam ir jāizdara intensīvs un liela apjoma darbs. vnk čiliņā braucot, pilnīgi neko atīstīt nevar, pat ja visu dienu to dara. labāk par dīvānā piršanu ir, bet bez īpašas dinamikas. bet ja tikai dod redlainā, tad atkal sākas sūdi, un brauciens nes vairāk slikta nekā laba. pēc bildēm spriežot, tu ikrus uz kājām tā arī neesi uzaudzējis. tie vienmēr izaug pirmie, tiem, kam ritenis ir pastāvīgs sarunubiedrs.
uz svariem nav tavas fiz formas progres. tikai svars. un tu pat nezini ko esi zaudējis tajā svarā. taukus vai muskuļu audus. viss nav tik vienkārši, kā tikai palūrēt svaros.
tieši liekā svara zaudēšanai statistika ir ļoti svarīga. kad vari salīdzināt pulsu un vidējo ātrumu vienā un tajā pašā segmentā dažādos laikos, var izdarīt ļoti pamācošus secinājumus un redzēt progresu, vai arī tā neesamību. es pirms gadiem 3 arī biju tik par resns un stulbs kā tu. bet nu ir -30kg un kkāda neliela zināšanu bagaža kas nebūt nav pašizdomāta, kā tavējā)))) nezinu par kādu manu tēlu te atkal vērvelē. neesmu ne sportists, ne man pieder kāds karbona ritenis. man vnk riebjas meļi
meļi ir viena debīla suga ![]()
kasetē viss kas mazāks par 14 ir neefektīvs un pat bīstams. tev moš tas būs jaunums, bet tas ir sen zināms un pierādīts fakts. tāpēc arī izriet vajadzība pēc lielāka zobrata priekšā lai dabūtu augšējo diapazonu. tirgū ir pa pilnam kasetes un trīsenes ar mazāko 14.
nebūs nekādas stravas. tad pakūpēs viss ilgi veidotājs tēls par Liepājas puses Armstrongu. visi vietejie kopejā vilšanās vilnī aizmetīs pa gaisu bagažniekus un sapirks klipšu pedāļus
ķedes mūžu mūsdienās pagarina ar labu ķēdi un sausām smērēm. tīra un sausa ķede nepiesaista netīrumus, neko nesmērē un kalpos x5 ilgak par ķedi eļļā un aizsargā. aizsargs nav vajadzīgs.
msh rakstīja: Aizbraucu šodien uz Liepāju - pastrādāt, iepirkties, un kad jau reiz svētdienā gadījās braukt uz Liepāju, tad pie viena plāni tika tā iegrozīti lai apmeklētu dievkalpojumu
Mums te viens daiļrunātājs nesen apgalvoja ka "grabažnieks neesot piemērots mūsdienu vajadzībām" vai kaut ko tamlīdzīgu - es teiktu ka velosipēds bez grabažnieka ir kaut kas līdzīgs einuha krānam, derīgs tikai pačurāšanai, ne par velti visi manējie ļoti ātri tiek pie grabažniekiem, lai arī pilnīgi visi sākumā ir tikuši lietoti bez. Divas somas ar instrumentiem, iepirkumiem, un vēl datoru un pa virsu vēl pieci virsdeķi. Es nevarēju saprast kāpēc ričuks ar kravu liekas tik šausmīgi smags kad viņu vajag kaut kur apgriezt tāpēc intereses pēc ar vannasistabas svariem nosvēru atbraucis mājās - izradās ka ričuks sver 22 kilo, bet šodienas bagāža - 18, kaut gan svaru precizitāte liekas bija zema. Pamperbikši gan jau tādas kravas ved ar mašīnu, karbonādes ričuks nevelk...
Brauciens uz Liepāju bija foršs, kā jau parasti, ziņkārīgi un ieinteresēti cilvēki ir visās malās. Braucot uz Liepāju aizdomājos par to dabas parādību ka uz šosejas mani mēdz sveicināt visa veida braucēji - gan salīdzinoši neliels procents no motorizētajiem, bet visu veidu - velosipēdisti, motociklisti, autobraucēji, fūristi - pretī brauc fūre, skatos leišu numurs, "šis noteikti nesveicinās" - TŪ TŪ TŪ un aiz loga redzama sveicienam pacelta roka
Liepājā izbraucu no Depo, priekšā krustā iedegas zaļais, aizbrauc divas mašīnas, no pēdējās pasažiera puses loga man māj roka, atmāju pretī - nākamajā krustā sarkanais, piebraucu blakus [savādāk apstātos aizmugurē] - pasažiera ķeblī sēž sievieta manas mātes vecumā un, kamēr bija sarkanais, mani izjautāja
Atpakaļceļā Nīcā apstājos pie veikala, iepirkos, kamēr stāvēju laukā ēsdams pildītu kotleti, tikmēr iznāca no veikala leišu pāris un vīrietis, par mani kādus 10 gadus vecāks, sāka mani izjautāt; vispirms runājām krieviski un tad pārgājām uz angļu valodu, norunājām vismaz 5 minūtes. Turpat pie veikala atbrauca daži vietējie sīkie, sākumskolas vecumā - viens saka "foršs ričuks" otrs sāk mani izjautāt "kā tu ar viņu brauc?"
Kur nu vēl visādas parastās mazās ainiņas ar cilvēkiem uz ielas.
Nopirku Gandrā savam ričukam Continental RideTour virsdeķi, tādu pašu kāds jau ir priekšā, priekš aizmugures [esošajam Mitas Flash sāni saplaisājuši], 42 zobu priekšas zobratu un Altus sērijas priekšas pārslēdzēju. Ar zobratu bija vilšanās - gribēju 40 zobu zobratu jo ja 42 zobu zobrats vienkārši paceļ visu uz augšu par 2 robiem attiecībā pret 36 zobiem, tad 40 zobu zobrats paceltu par pusotru robu, dodot iespēju ātrumos no 24 līdz 32 man tikt pie pārnesuma skaitļiem kuros ātrums atšķirtos par 1-1,5 km/h. Diemžēl 40 zobu zobrats ir no SLX sērijas un Shimano inženieri priekš SLX izdomājuši jaunu, mazāku skrūvju attālumu...
Vēl Gandrs nav uzdevumu augstumos - zobrati ir bet ķēdes aizsargi nav.
Kopējais ričuka noskrējiens šonedēļ - 380 km.
tas ir tiešām amizanti, kad pūsmūža esošais vīrelis bez bērniem, sāk spriest par krāna nelietderīgu izmantošanu. un vēl pa ceļam uz baznīcu. cik atceros, ka baznīca atbalsta krāna izmantošanu tikai čurāšānai un pēcteču radīšanai. bet varbūt esi kādā īpašā konfesijā, varbūt varbūt, es neko par to negribu zināt))
kravnesība galīgi nav tas ar ko lielīties. tas arī nav interesanti. ja tu nebūtu pārsitis galvu, moš atcerētos, ka te bija bildes kad ceļojumos esmu stiepis arī krietni vairāk par tavām china riepām un dažiem altusa gabaliem, bez neērta klasiskā bagažnieka. ar zirgu ratiem arī var aizvest vairāk nekā ar mersedesu, tāpēc jau rati nepaliek vērtīgāki.
msh rakstīja: Ā, un vēl - neaizmirsti ka es stabili sēžu uz zema un gara velosipēda kurš aprīkots ar divām disku bremzēm - atšķirībā, piemēram, no sliņķa, kuram ārkārtas situācijā metot pa nažiem jādomā cik stipri drīkst ar priekšu bremzēt, es tādās situācijās bez domāšanas cērtu līdz galam jo no ričuka nolidot es nevaru un uz asfalta priekšas riteni sabloķēt arī ne. Vakar vakarā gadījās par šito aizdomāties, sēžot astē vīram pusmūža gados uz bik ātrāka elektriskā skrejriteņa, kurš brauca apmēram manā ātrumā, bet gājēju bariņa gadījumā raustījās daudz vairāk par mani...
nu tīri logiski, bremzu effektivitāte ir sastāva svars un pašu bremžu atīstītā jauda. nezinu uz ko tieši tu ceri ar m200 bremzi un plastmasas klučiem uz X2-3 smagāka caurules gabala
domātājs atradies 