msh rakstīja: Jā, tava doma bija skaidra - ja lēni minas tad nolietojas kājas. Un ja pēc desmit gadiem man izbeigsies kāda locītava, tu te smirdēsi ka tas tāpēc ka es pārāk lēni minos - jo - gluži tāpat kā priekš tevis velosipēdi ir tikai tie, kas ir sporta inventārs, tāpat arī kājas nolietot var tikai minot pedāļus - savādāk ne.
Par pārējo - nu bēdīgi tev ar to galviņu. Es te rēķinu pārnesuma skaitļus, prātoju kādus zobratus vajag un vēl iemetu ekrānšāvienu no kalkulatora - a tu te uzraksti kaut kādu murgojumu, apliecinot ka tev nav ne mazākās poņas par pārnesumu skaitļiem un elementāru matemātiku
Es minos ar 50-60 apgriezieniem minūtē? Nu tad izskaidro man kā es braucot garākus gabalus ar 27-28 km/h esmu pamanījies nodeldēt priekšā otro zobratu - tā lieta kas tev sveša ko sauc par matemātiku saka ka mana zobratu čupa pie tādiem apgriezieniem to ātrumu dotu pašā galā, pie 3x8 un 3x9, kamēr uz vecā otrā zobrata gals būtu 22 km/h. Man nav ar ko nomērīt? Kāpēc lai man nebūtu? Jā, neviena devēja kas tieši mērītu klaņu apgriezienus man tiešām nav - bet tādi ir vajadzīgi tikai pasaules klases sportistiem un jampampiņiem. Tajā pašā laikā man ir devējs kas mēra riteņu apgriezienus - bet velkošais ritenis ir sajūgts ar klaņiem ar noteiktu un nemainīgu pārnesuma skaitli - pārējais ir matemātikas jautājums - ja spidometrs spēj parādīt riteņa apgriezienus [man reiz tāds bija], tad elementāra matemātika, ja nē - tad zinot optimālo ātrumu attiecīgajā robā var izmantot attiecīgu kalkulatoru. Manis iemestā aprēķina cipari kā reiz smuki atbilst ātrumiem attiecīgajos robos, tā ka laikam vien būs tie 80 apgriezieni minūtē. Ak jā, kā tu zini ka tam vairākumam ir 50-60 - esi viņiem licis apgriezienu devējus un mērījis?
Visbeidzot par vieglumu vicinot kājas - tā kā es neesmu tāds dižens športists kā tu es nezinu, bet man ir nelaba aizdoma ka priekš tā lai kājas vicinot ar 100 apgriezieniem minūtē būtu vieglāk nekā lēnāk vajag attiecīgi trenētas kājas - man personīgi 100 apgriezieni minūtē būtu tikai labs veids kā ļoti ātri kājas izpumpēt.
kopsavilkums. devēju man nav, man ir kakulātors, visu atceros savā pastāvīgi asiņojošā galvā. ejiet visi tirst)) bet dabā zinies bišku savādāk notiek nekā mēs gribam, domājam un ceram.
tas ka pamatā nodeldē vidējo sistemas zobratu ir jau fail pašos pamatos. jo īsti velosipedisti, kā arī tie, kas kko saprot no tevis piesauktās matemātikas un fizikas, zin ka uz cietā seguma efektīvāks un lētaks ir lielākais zobrats priekšā, ap 50, un tam atbilstoši piemeklēti aizmugures zobrati, normālai kadencei. priekšā viss kas stipri mazāks par 50, der sarežģītiem reljefiem vai mežam






































ķēdes aizsargi vnk nevienam nav vajadzīgi. tiem nav pieprasijuma. un zinot cik švaki iet gandram, pieņemu ka viņi netur nelikvīdu preci