volgo jāpērk. jurčika teksti sen vairs nav smieklīgi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
volgo jāpērk. jurčika teksti sen vairs nav smieklīgi.
polija ir liela tranzīta Valsts, kurai daudz vieglāk piesaistīt eu naudu ceļiem. leiši šķiet arī ņēma kkādus mega aizdevumus savam bāņim. tas ka abiem nav sovoka pamuļķu savā populācijā arī ir liels pienesums, jā.
no visiem ir sūtīts
bike 24
bike components
r2-bike
ne visi citi lohi. tikai tu, mīļais, tikai tu))) es nepazīstu nevienu citu ar tādu uzvedības modeli, kurā jāsauc visu par sūdu, pat nenojaušot kas tas īsti ir ![]()
pirmkārt parastā xt bremze maksā nepilnus 100. pa 130 jau var atrast 4 virzuļu variantu, kas nedaudz bet tomēr jau atgādina bremzi.
otkrārt. šima taisa ļoti švakas bremzes. sram/avid augstie plaukti jau var pretendēt uz slavas dziesmām
treškārt, savai bremzei tu vari regulēt tikai kluču attālumu līdz diskam. vairāk neko. pat labus klučus priekš viņam neatrast. nu vismaz man neizdevās. tapēc tie brīnumi aizgāja uz sievas veļuku
nu tu vari smieties vesels. kamēr tu agonijā smejies, pārējie brauc
šodien izņēmu 95km līdz Biķeru trasei. atcerējos kā tur gragāju ar salieķi jaunībā
pa visu dienu redzēju 3 velobraucējus.


kko skaidrot par tehnisko škiet paliek bezjēdzīgi. izrādās tu norei to, par kā darbību pat nenojaut
agrāk man likās ka tu orientējies tematā)))
neko nesapratu)) jebko var salauzt ja nejēdz lietot. ja birst klaņu gultņi, tad censonim ir jāpaskadro par kadenci. ka daudz vairak un ilgāk var paveikt griežot pedāļus ātri, nevis lēni laužot. bet ritenis jau nav auto. tur nav tūksošu remonti. augstas klases komponentes kalpo ilgāk un iztur lielākas slodzes jau startā. kamēr brauksi vienu dārgu ķedi, var paspēt izstiept 3 lētās. un katra lētā var paķert līdzi kaseti ja nejēdz pasekot kas notiek. te nu lieliski derēja stasts par viena profesionāļa līdz caurumiem nodilušu riepu un 80000cm pastaigu ![]()
nav jābrauc pa kalniem lai novertētu bremzi kas viegli un plašā diapazonā dozējas, nevis darbojas on off režīmā. nav arī jābūt sportistam lai novērtētu karbona elementus kas amortizē bedres labāk par lēto atsperdakšu. labu un ilgspējīgu transmisiju kas slēdzas klusi un momentāli, kalpojot x3 ilgāk, pamanīs jebkurš. ir jābūt arī totālam āpsim, lai nepamanītu sasniegtā ātruma starpību ar veloceliņa vidējiem iemītniekiem kad esi nopircis kko labāku par maximas izstrādājumu. vai arī vnk uzlicis normālas riepas. tam visam vajag tikai nedaudz, proti, jāpakustina smadzeni)) nav runa vairs par tevi, nav vērts. bet apkārt ir daudz cilvēku kuri var visu atļauties, bet nezināšanas dēļ nopērk kluci kas viņus apgrūtina, kuru ieteicis veikala pārdevējs kurš vakar iekārtojās darbā un riteņus atšķir tikai pēc bildītēm internetā.
nē, pujkiņ, trollis nav tas kurš mudina kko darīt. trolis ir tas kurš norei detaļas dārgākas par 50, un vienlaicīgi onanē uz 1000 vērtu rumbu, lai pieļipinātu viņu uz 100 vērta riteņa lai nobrauktu necik un pa nekurieni. un vienlaicīgi smieties un rādīt ar pirkstu uz tiem kas nedzīvo tajā paša atpalicībā kā tas trollis)))))
Nē nu interesanti. Var protams cerēt ka roltons garšo tāpat kā zupa 5 zvaigžņu restorānā, galvenais tam kārtīgi ticēt
Tu arī droši vari mēģināt ticēt, ka tā tava budžeta šimas bremzīte ar presētu zeķu klučiem un no skārdenes izcirstu disku sniedz to pašu modulāciju, jaudu un siltumietilpību kā citas bremzītes, kuras būs aprīkotas ar 4_6 virzuļuem, progresīvu spiedienu, ventilējamiem keramikas klučiem un stingru rotoru, vēl nedod dievs ar peldošo darbvirsmu ![]()
nevienam neviens nav jāpielūdz, nu vismaz ārpus Liepājas tā nedara.
Jopcik. Bail domāt cik te burtu
Sliktākais ir tava atieksme, nekas cits. es zinu ļaužus kas uzrāda norm rezultātus arī minot lūžņus. Zinu arī džekus kam minamie par 3_5 pakām bet neko nevar. Tikai tu mums tāds unikāls. Abu veidu apvienojums.
Manā kokaīna kurortā šodien visur ledus. Pilnīgi visur ![]()
par kko labu tu sauc tikai to, ko pats vari atļauties. bet diemžēl ar to atļaušanos ir kā ir. tas spiežās cauri visiem taviem tekstiem. tu taču nekad neesi braucis, pat rokā turējis to, ko pats visu laiku norei)) no malas tas izskatās īpaši rēcīgi, tāpēc mēs te arī esam novākušies
un nē. švalbei nav labu riepu. visas švalbes kuras muļķīgā kārtā jaunībā lietoju, bija smagas, slikti ripoja un ātri plaisāja. tad es arī domāju ka visas riepas vienādas
manī sāk rasties aizdomas, ka te piesauktā sieviete ir aizmukusi pie kāda sportiska izskata jaunieša, ar apskaužamu stravas akauntu un ričuku par piecām pakām. nu baigi uzmācīgas aizdomas ![]()
nemaz nevajag šoseju lai trennētos. pietiek ar 20 metriem ceļa pie pārcenoto velokrāmu veikala. tik tas onkuls kkāds debīls, ar piesprādzētām kurpēm un ķiverē.
atkal caureja. es ticu, ka ne visi var atļāuties labu velosipēdu. bet es pazīstu tikai vienu indivīdu, kurš kliedz ka labs velosipēds ir sūds, un tas esi tu
visi pārējie kas nevar atļauties, vai nu apzinas kas ir kas, vai tiecas uz izaugsmi.
kamēr tu dodies uz savu miesta veikalu un nopērc pardevēja atvestu pārcenotu sūdu, par normālas preces cenu, veloentuziasti teju vai visu sūta no arzemju bodēm. visos mūsu vietējos veloforumos milzu grupas uz 100+ lappusēm ir par koppasūtijumiem lai vēl mazinātu izmaksas. vai arī meklē lietotas bet normālas daļas. savu šosejas 105 hidro grupu es piemēram nopirku par 60eur, feisītī.
nu par riepām pat nesāksim, tāpat nesapratīsi starpību starp labu un sliktu. vienīgi man nebija skaidrs nafig Kurzemes krutākajam minējam nebija līdzi rezerves kamera, lai nebūtu jāstumj dzelzis tos šausmīgos 800.75879 metrus. ne pēc piena braucējiem vienmēr ir kamera līdzi, pat ja ir bezkameru setaps.
Meridas pilsētniekam oem riepas ir totāli krāmi. Pat meridas topiem ir ļoti viduvējas riepas no rūpnīcas, parasti kkādi maxisi kurus atsevišķi veikalā pat nopirkt nevar.
nu tu sāc demagogēt kā tēmas saiminieks. es lūk sportā nebraucu, tāpēc lietoju vislētākos krāmus)) tas ir pašmierinājums? lai lietotu kvalitatīvas produktus nav jābūt tās nozares profam, var arī vnk izbaudīt labu sniegumu
nu es arī nebrīnos. ja par riepām saucam tirgus lejas gala kalošas un viedokli par rapidfire veidojam skatoties uz lētā krāma Altus funkcijām, tad principā viss ir slikti ![]()
Nu labā formā esošais minējs ar labu riteni un ekipu izskatās ļoti labi, un arī iekārojami... to tev apstiprinās jebkura sakarīga sieviete)))) to gan nevarētu teikt par džekiem ar pārsistu pieri uz salieķa vai trīsriteņa. nu tīri objektīvi, bet personalizācijām)))
Jā, nevar nepiekrist. Asfalts ar laiku apnīk, jo vienveidīgs. Interesanti tikai gonkās un ceļojot. Tev nepatīk ne viens ne otrs, tāpēc nav skaidrs kāpec vēl spītējies))) un arī Šosejas sezona ir ļoti īsa. Normālā ziema auksti, bīstami un viss netīrs, normālā vasarā uz asfalta baigais cepiens.
nē, nu tomēr jāatzīst, ja neesi atpalicis un nebūvē riteni no kūtsmēsliem, tad kkas ar to brīnumu ir iespejams
garlaicīgi, lāni, bet pa līdzenumu pabraukt var.
www.youtube.com/watch?v=lckcYoB7T7E
džeks no Reigas. brauc ar to bleķi arī sacensības. pēdējā tautas braucienā tik par 6 minūtēm pagāja garām manam fatam. tas tomēr neattaisno cerības, ka guļot, uzreiz kļūsti par F1 bolīdu)) tik vien problēma, ka ietriecās 3 reizes citos braucējos ![]()
kamēr tu neveksmīgi mēģini uzburt no sevis velosipedistu, rapidfire jau daudz gadus ir iemācijies uzmest 3-4 robus ar vienu kustību
no piektā uz pirmo? nopietni? ![]()
doma pamatā jau nav slikta. var nenesāt līdzi dokumentus, naudu, visu varētu operēt ar čipu
tikai pagaidām tie nav droši pret manipulacijām un nav tehniski uzticami. zinu vienu suni, kam ir 4 čipi jau. jo 3 ieprieksējie atņirdzās)))
Nu paskaties gan, kas gar ceļu aug. ne jau zāle, bet kkādas garsas, kuras augtu arī ātomatkritumos)))