Jams savā twiterī pats posto kkādus kosmosa ciparus
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jams savā twiterī pats posto kkādus kosmosa ciparus
pag pag. nesen dzirdēta intervija kur jams cer atkal palikt stāvoklī un tikt pie trešā bērna.
svaru esot nometis ar sportu un riteni. visi veloforumi jau rēc par jamā velogaitām.
visai smieklīgi. labs, prasmīgs celtnieks pelna vairāk par poliču priekšnieku un arī bauda lielāku cieņu
ar šādu 90 gadu fulīti sen vairs neviens nebrauc. viņš nav efektīvs. atkāl blamējies.
pieredzi un mākslu tukši muldēt arī vajag atīstīt, tā pati nerodas , tas tiesa.
tevi nesaista ne iespējas nopelnīt un nopirkt kko jau gatavu un sakarīgu, pašrocīgi uzbūvēt kko normālu un konkurentspējīgu tu arī nespēj, kā noverojam. atīstīt iemaņas un izbraukt no situācijas ar personīgu piepūli un braukšanas tehniku arī nesanāk, jo slinks un nav ar ko braukt. sanāk tāds apburtais loks
rezumējot, kad būs kkas taustāms, Peterīt? tev vairs nav padsmit gadiņi
kkāds dumš vecis. kāpēc viņš nesēž benķī?
visa problēma ir tukšā mūldēšanā. es kkur redzēju, es dzirdēju, es kkur pētiju, saodu vai sajutu. bet darijis, pats, tu neesi tieši necik. saņemies, ieķilā golfu un aizbrauc tajā velo ceļojumā, vai nobrauc kādus sačus gada griezumā, nu kaut vai ar tiem saviem darinājumiem, nu vienvārdsakot gūsti īstu pieredzi un parādi sev un citiem kkādus taustāmus rezultātus, nevis tupa muldi. tā nav vīrieša cienīga uzvedība, bezgalīgi tupa mūldēt pilnīgi neorientējoties tematā. kaut gan vīrišķība arī vairs nav modē, tad moš esi uz pareizā ceļa
atdot mammai viņas riteni
pieraksti, noderēs. varbūt reiz kļūsi par velobraucēju. varbūt
benķis nav īsti domāts sēdēšanai. ilgstoši balsta visu savu svaru uz viņa tikai resnpakaļas kas nerubī riteni. tiem arī tās pakaļas parasti sāp. normāli benķis ir domāts veļuka kontrolei šķersvirzienā un tikai nedaudz pietur pakaļas svaru. garenvirziena kontrolei izmanto braucēja svaru, pārvietojot to uz priekšu vai uz aizmuguri, lai var pielāgoties reljefam un sķēršļiem. tad kad tev panikā šaudās domas par kārtējās augstās apmales vai bedres draudiem, velosipedists normālais paleksies un aizbrauks. tad kad velosipedists normālais spēs izbraukt starp mašīnām, samainīties ar citu braucēju, gājēju/bērnu/ratiem šaurā vietā, izbrauks caur satiksmes ierobežojosiem stabiem tu arī sāc foldot savu trīsriteni, jā?
tak nebūtu blamējies tev no riteņbraukšanas sajēga ir bik vairāk par necik, katrā savā postā to pierādi. arī tava fiziskā forma izteikti to pierāda
mūžīgie tavi "cik dzirdēts" "cik pētīts" un tml murgi jau pat smieklus neizraisa
un jā, es ar riteni arī ceļoju, dabā, nevis caur interneta bildītēm kā tu šogad ir nomīta puse somijas un visa gotlande nomīta krustām šķērsām. un nebija sastapts neviens, NEVIENS guļošais. jo reālā ceļojumā nav tikai līdzens ceļš. vēsā mierā pēkšņi attopies uz aizauguša meža ceļa, šauras kalnu takas vai uz koka laipas divdēļu platumā kur tu savu guļošo brīnumu varēsi stumt kamēr saļimsi. a saļimsi tu diezgan ātri, jo vienīgie tavi muskuļi ir tie kas piedalās drukāšanā
Pēc 10 gadiem fosīlais mašiņš vēl ir tīri labi lietojams, ja nenopērk sliktu un negriež baisos nobraukumus. Pieņemu ka lielā bača pēc 10 gadiem ir pirmsnāves stāvoklī pat ja nebrauc vispār
Trīsritenis ir fail jebkurā gadijumā, vienmer un visur, tur nav ko pat runāt. Guļošo kā konceptu es saprotu, ar diviem ratiem, tīri priekš gariem gabaliem ceļošanai, neveiklai ceļošanai. Jo veloceļojums kurā esi piesiets pie laba ceļa ir garlaicīgs ceļojums.
šītiem krāmiem nav pielietojuma, tā pat kā tavējam
nu Šīram izlādējās tesla, tāpēc viņš netika līdz rododendram, otru lielāko atbalstītāju sašņorēja CP reidā par trīs ziemas riepu izmantošanu četru vietā
parasti cilvēki pāraug trīsriteni 3 gadu vecumā. bet ne visi, kā redzam
Sūds ar tavu kalnieti, iemaņu jau tev nav, tad ziemā sēdi golfā ar trīs vecām riepām
tikai iemaņu jautājums. uz ledus ir vieglāk, jo viss ir paredzams. grūtāk ir putrā, kad nezini kas ir apakšā.
tie plakanie gali nedaudz palīdz garākos pārbraucienos pa līdzenumu. kad nekas nenotiek. šōgad vienības braucienu braucu ar viņu. bija ok. bet kad brauc tā, kam tas ritenis ir domāts, tie gali nav vajadzīgi
nu jau kādas 3 dienas neredzu nevienu minēju. laikam visi sēž pa garažām, stutē klāt palīgritentiņus. bet uz ledus, kurs šobrīd ir ittin visur, arī tie nepalīdzētu
Nu atkal! Viss ir sūds, man viss labākais, bet kad atkal iebaksta tevi ar seju mūsdienu realitātē, oj neesmu pētijis)))))
A cik vajag darbināt? Prakstiski visām lampām ir 2 stundas max režīmā, kuru izmanto reti. Parasti darbina uz 70_80%, tad velk ap 3 stundām. Noteikti pietiks lai tiktu no gatera uz mājām. Neesmu vēl palicis bez gaismas nekad, jo vajadzības gadijumā var pieštepselēt powerburku, kurā tāpat vienmēr līdzi.
Top buša dinamo lampa ir 150 lux
kvalitatīvs akumulātora sūds tieši ir labākais ko var gribēt. top lampām ir max 150lux, kas ir ar lielu rezervi. man ir lampas ar 80lux, ar kurām pilnīgi pietiek gan uz ceļa gan mežā. pareiza stara izklēde, normālas lampas nežilbina citus satiksmes dalībniekus. ar bateriju sūdu tu vari arī aiziet uz šķunīti pēc malkas var palīst zem golfa, vai arī atnākt pa tumsu mājās, kad tavs brīnums atkal pārlūzīs uz pusēm un tas būs jaatstāj kāda krūmā, ceļa malā. tā nu sanāk ka akumulātora sūdam nav neviena trūkuma, izņemot viņa cenu, līdz kurai vēļ neesi evolucionējis.
ja nu tomēr špaņa rumba neliek mieru, tad bush muller produkcijas klāstā ir gana labi risinājumi. bet atkal atduramies cenā, kura top lampām būs augstāka par accu variantiem.
Es gadumiju izvēlos sagaidīt ar ģimeni un izšaut savas petardes, savā pagalmā, nevis mīties pie kaimiņiem un žēlīgi lūrēt uz viņu panākuju rezultātiem)))
Pirmais variants, kad cilvēks pieaug, viņš sāk normāli pelnīt un spēj nopirkt/lietot mūsdienu risinājumus.
Otra variants, nespejot pieaugt un nopelnīt, turpināt vegetēt pusaudža līmenī. Izvēlues jo vēlies, izbaudi to ko esi izvēlējies
nu bļin, tas tak SPORTA golfs. normālam cilvēkam tādu nafig nevajag
Eu, straume, kas tu vispār tāds?? Ritenis tev kaut ira?