iesācējam nafig nav vajadzīgs verķis par 1.5k
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
iesācējam nafig nav vajadzīgs verķis par 1.5k
statistika balstas uz ofic registrētiem krašiem. tiešām tadas lietas ir jāskadro? laikam tavi kraši bez ķiveres nepalika bez sekām))))
Tur nav tālu jāmeklē. Statistika sen zināma. Galvas traumas gūst 3/4 nokrašoto ciskudriļu.
kamoon, plāns lukturītis pieķerts apie ķiveres ar meitas matugumiju un jā, gopro ir sūds, sony voreva
Mans pauris gan ir paglābts vairākkārt. Gan uz ceļa, noķerot melno ledu, gan mežā. Arī galvas temperatūru laba ķivere regulē. Vasarā nepārkarst, un zemās temperatūrās palīdz nenosalt. Pieres lukturis uz kiveres arī labāk nēsājams nekā uz pieres.
šōdien notika brīnums. redzēju kauguros vienu čalīti uz guļošā veļuka! principā pirmo pa 2-3 gadiem!
nedēļas nogalē pievarēju velorealitāti, tur gan visi bija ar klasiskajiem mēsliem sabraukuši, vot neraža
ceļojums ar ko? kājām, velo, automobīli? ir mēģināts ar visiem. vislabāk bija ar kājām.
tev noteikti ir jāatrod tas jefiņš, kuram tas mega izgudrojums likās iekārojams. būs tev draugs un čoms. varēsies kopā kliegt no savas Liepājas uz visu pasauli, ka pārējie 99.8% velosipedistu ir lohi un stulbeņi
ķivere pasargā tikai ja viņa ir laba, un pareiza izmēra. takā laba ķivere maksā ap sotaku un uz augšu, tad pilnīgi droši var teikt, ka nav jēgas pat sākt par to šeit runāt)) bet nu uzaci ķivere pilnīgi droši ka pasargātu. manējā ir cietusi jau daudzkārt. bez ķiveres vispār nebraucu, manuprāt tas ir stulbi. un bērni pieradināti, ka bez ķiveres nav ne velo ne skreiriteņa.
sirdi plosošs epos čalis mēģina vienlaicīgi gan izgudrot ar ko braukt, gan iemācīties braukt. ņemot vērā, ka ar to pirmo ir švaki, tad otrais jau startā ir nolemts neveiksmei)))
P.S. pieņemu ka ka normāla ķivere būtu glābusi inženiera galvaskausu. bet kam es to stāstu
interesanti ka tu dinamo lukturi gribi salodēt pa pāris eiro no ceļmalā atrodamiem pusvaditājiem, bet lādējāmo lukturi noteikti jāvērtē pēc tā veikala cenas (50-100) korekti būtu jāvērtē visu pēc veikala cenas. jo veikala izstrādājums būs pārdomāts, un street legal, kas nežilbinās citus. metinātājus kas brauc ar pilna stara lukturiem es parasti iekaustu vai vismaz nolamāju laba dinamo rumba grozās ap 150. pārveidotāis uz usb nu minimums 50. labi dinamo lukturi arī grozas ap 50-100, tāpat kā lādējamie. salasam to kopā, un jau var sākt domāt, kad vispār tas atmaksāsies??? ka nav beigās sev speciāli jālaupa sev miegs, lai tik izrautos uzmīt pa nakti lai nav žēļ izmesto naudu
man ir divi sigma aura 80. ļoti labas, spožas un citiem drošas lampas, kuras abas var dabūt pa 100. un viena mirkļa jautājums viņas pārlikt uz kādu no 3 maniem minamajiem.
dubļubleķi gravelam ir. arī šosim var uzlikt, ja sagribas, bet tad nesmuki izskatas..))) generatora rumba nafeg nav vajadzīga ja nelien neapzīvotajos apvidos uz nedēļu+. parasti ar 20000 poverbanku pietiek gan teleponam, gan velodatoram gan kamerai pafilmēt ciešanas 2-3 dienām pārgājiena. lādējamie lukturi ir universālāks risinājums. vienreiz nopērc labus un pārliec no viena riteņa uz otru. vot grabažnieks ir baigais gaumes jautajums. mūsdienās topā ir baikbakings, pan tas vairāk patīk. brīvdienās biju ar čomiem divu dienu tripā uz Kolku 340km. telts, guļamais, pārtika, drēbes, virtuve, viss satiplst līdzi nelielās somās. un iedomājies, neviens no mums nebrauca ar guļošo un nevienam nebija generatora rumba
atkal daudz verbālā trokšņa)) šosejas uzsēde neerta ir tikai liekā svara nomocītajiem, kad karājošais vēders traucē kadencei normāliem velosipedistiem ar to nav problēmu. par kādu uber aprīkojuju ir runa, kurš nav pieejams klasiskajam velo? atkal viss atduras tavā pieticigajā atalgojumā, nevis praktiskumā, funkcionalitātē un performancē.
guļstūre aizliegta tikai sacensībās, tā pat kā šitas te mazvadāmsais verķis)) un nekāda tagadējā situācija neļauj noliekties tik zemu cik ļauj guļstūre. pārlikt rokas no guļstūres uz ierasto pozīciju prasa 2sek. iemācīties stūŗēt ar pakaļas konvulsijām var prasīt pusdzīvi
neko nesapratu, bet interesanti muļķībām par šitā verķa izcilo aerodinamiku nepiekritīšu. normāls mūsdienu šōsejnieks vai gravelis ar gulstūrī būs krietni aerodinamiskāks, efektīvāks un ātrāks. un DROŠĀKS
visi šie krāsojumi, pārklājumi un citas izlietas zaptes ir baisi slideni. sausi vel tā, bet slapji būdami paliek kritiski. tas ir vienīgais trūkums.
WALA rakstīja: Atkal viens gadījums, kad oglekļškiedras rati neiztur akmeņus, bet nu labi ka nesabirst pavisam, šajā grupas treniņbraucienā:
Tur tak vnk pārsita riepu. Rats vesels
nabagu risinājums ir 7-8 pārnesumu trīsenes, kuras tu lieto)) citi min ar kasetēm kuras maksā vairāk par visiem taviem velo kopā) un pat tās trīsenes ir uzticamākas, pie vajadzības viegli remontējamas, elastīgākas izvelē, par tām mazsaprotamām zelta ātrummucām
Daudzie pārnesumi ir domāti lai varētu turēt optimālu kadenci pie jebkura ātruma (0_45), nevis lai atīstītu pirmo kosmisko
es negribu rēķināt atiecības visiem 22 pārnesumiem un visu laiku par to domāt. es gribu redzēt rezultātu, ievērot koridoru un baudīt braucienu. 75 ir par maz. to sen dakteri izrēķināja. parasti griežu 90+ sačos vēl vairāk. jo vairāk min, jo ilgāk var braukt, tas no paša pieredzes. laužot pedāļus ar zemo nobraukt var krietni mazāk.
kadence ir izškiroša efektīvai braukšanai. tāpat kā klipši. bet Tev tas nav vajadzīgs, vari par to nedomāt
eidis rakstīja: vairāk nobraukt = vairāk apskatīt. Viens otram netraucē. Traucē nepareizi izvēlēta un uzturēta tehnika. Tad nobrauc vnk maz
precīzi! ir būts vairākos daudzdienu braucienos. kamēr čomi pārguruši no saviem somu pārkrautiem riteņiem velkas pa dienas maršrutu, ātrā grupa ar viegliem riteņiem un mazām somām izmet blakus marsrutam vairākas cilpas un redz-piedzīvo vairāk.
ratu svars ir transmisijas atiecības ir daudz svarīgākas par kopējo velo svaru. respektīvi smags rāmis ar karbona ratiem brauks interesantāk un dinamiskāk nekā lēti rati uz viegla rāmja, kaut abi velo būs vienā svarā. svaru kopumā labāk dzīt nost no sevis, nevis urbt caurumus rāmī
vislabāk ir spriest pat to, kas tev nav, neesi un nekad nelietosi
arī nofisoties uz sāna, ir milzu iespēja atvērt ķirbi. galva ir tāds gabals kuru cilvēks nav spējīgs pasargāt pats, jo baisi smags, arī stulbiem cilvekiem, lai cik tas nebūtu paradoksāli.