LASĪT PROTI? es teicu baudamu motoru, nevis 1.8
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
LASĪT PROTI? es teicu baudamu motoru, nevis 1.8
tas ir pisec, ka var būt tik neaptestam? vai tad voyageris ir konkurents priekš audi? salīdzinat v6 pret v8... nu tadi lauku pujku spriedumi ikvakara pieturas sarunās
Motorolers rakstīja:
jā, gaitā virs 100 var teikt ka nejiet jo tomer tam deforsētam klucim patīk zemie apgriezieni. no vietas uzraviens ir pietiekams lai daudziem krustā ieliktu eļļas patēriņš manam ir tuvu 0. bet nosacītā neiešana un lielais strebiens kompensējas ar ilgmūžību un prastu konstrukciju prakstiski bez apkopēm. manuprat tadam vajadzētu būt katram dzinejam. un vel. ja parēķinam izmaksas uz LPG, tad patēriņš ir zem 10. kas ir super priekš tik liela auto ar tomatu, milzu riteņiem un kondišenu nostopā.
Jā, 12 sek no 0-100 tas ir nenormāls rāviens 3.8l motoram, vienīgais ko var izcirst ir autobuss Ilgmūžība tiem dzinējiem ir nekāda, pēc 250-300K lielākai daļai ir pipec
ja tev gadijās lūznis, vaino tajā tikai sevi
msh, vai vispar esi braucis ar vismaz kādu baudamu motoru un aizmugures bezpiedziņu? bauda no tādas braukšanas ir nesamērojami lielāka nekā no jebkāda motora ar fwd, točna tev saku pamēģini.
Motorolers rakstīja:
Slinkais rakstīja:
M77 rakstīja:
Slinkais rakstīja: 3.8 ir ideāls motors, iet mūžību, apkopes nekadas dižas neprasa, tik vien kā rij kā lops
Cik tas ir "kā lops"? Nesen viens mans paziņa nomainīja šādu auto pret dīzeļzafīru - apnika šim liet 30 litrus uz simtu! Pa šoseju uz Rīgu un atpakaļ šķiet mazliet neadekvāts patēriņš (kaut 4x4), man domāt normāli būtu 2x mazāks (ja brauc +/- pēc CSN), tam auto noteikti kaut kas nebija kārtībā.
manējais ēd ap 16-18lpg uz trases bik mazak.
Es atkal jūtos laimīgs, ka esmu no tās lamatas ar 3,8L motoru ticis vaļā...pilnīgs nemotors! Rij apmēram, kā Tu saki, bet uz priekšu tak viņš neiet! Eļļu arī viņš nesmādēja
jā, gaitā virs 100 var teikt ka nejiet jo tomer tam deforsētam klucim patīk zemie apgriezieni. no vietas uzraviens ir pietiekams lai daudziem krustā ieliktu eļļas patēriņš manam ir tuvu 0. bet nosacītā neiešana un lielais strebiens kompensējas ar ilgmūžību un prastu konstrukciju prakstiski bez apkopēm. manuprat tadam vajadzētu būt katram dzinejam. un vel. ja parēķinam izmaksas uz LPG, tad patēriņš ir zem 10. kas ir super priekš tik liela auto ar tomatu, milzu riteņiem un kondišenu nostopā.
pirmais ko skatītos ir drosinatāji, un siģenes bloķis
M77 rakstīja:
Slinkais rakstīja: 3.8 ir ideāls motors, iet mūžību, apkopes nekadas dižas neprasa, tik vien kā rij kā lops
Cik tas ir "kā lops"? Nesen viens mans paziņa nomainīja šādu auto pret dīzeļzafīru - apnika šim liet 30 litrus uz simtu! Pa šoseju uz Rīgu un atpakaļ šķiet mazliet neadekvāts patēriņš (kaut 4x4), man domāt normāli būtu 2x mazāks (ja brauc +/- pēc CSN), tam auto noteikti kaut kas nebija kārtībā.
manējais ēd ap 16-18lpg uz trases bik mazak.
es joprojam nesaprotu ko tu jūsmo par nebaudāmām lamatām nu nav audi nekā bez piedziņas, tu taču to zemapziņā zini pats, tik kauns atzīties
120 nu es nekad nevilktu to siksnu...
ierindas lietotajs neliks nekadas sprices no zhopelja. es ar galu gala vecs palieku, un gribas braukt un baudit, nevis nemitigi skruvet tas ta, pardomas par dzivi. un ja vel padoma citigi, tad manis iecienitaja biznes klase neiederas pieminetie mazmotori. izvele ir stapr bedu dizeliem un tik pat bedigiem v6.
cilvēcīgi sačaulot nevar, un pat ja kāds kolhoznieks to izdara, garantiju nekādu nav. ja Tu uzskati ka pie ikdienišķa remonta motora ārā celšana ir normāla parādība, tad mums nav pa ceļam un tās turbas būs jāmaina, jo ar tikko nomainītām auto neviens nepārdod
ace ir lieliska šprice, no akmens laikmeta, tā pat kā manam MC. es vispār vairs nepirkšu dzinejus ar zobkinksnu, un nepirkšu arī tādus kam ķēde ir jamaina gandrīz tik pat bieži cik siksna nafig, auto ir jakalpo man. nevis man viņam!
biļurba ir problemu apsēsta. ok, 1.8T vel nekas. alumīnija V8 arī nekas labs nav, tam cilvēkam kas to noperk pie 200tkm
2,7biT, 2.0.16V, 2.5v6, 2.7v6 un 3.0v6 traktori arī ir ar pimpi taisīti. kas tad audi ir ievērojami labi motori? 10vt aiz ausīm piecvelkot ir ciešams ,20vt un r5 tdi ir izcili izdevušies, r4 tdi daži ir labi. tas arī viss.
mana izpratnē labs motors ir tas, ko var ne tikai labi lietot, bet arī ērti un lēti remontēt. kaut kā tā
piemeram manam chrysler town country 3.8 ir ideāls motors, iet mūžību, apkopes nekadas dižas neprasa, tik vien kā rij kā lops bembim arī spec meklēju atjauninātu 2.8, jo tehniski labi izdevies drandulets. nu a 200-tā 10vt ir sērga, ar kuru cīnīšos arī sirms būdams, tā jau ir atkarība, un tā gļukus piedodu tikai dēļ piedziņas.
msh rakstīja:
Slinkais rakstīja: esi slikti informēts arī R6 bija ar nikosilu, un nemaz ne tik veci.
Pokuj, tiem netā pakaļ neviens neraud, jo kas tad tur galu galā ir - būmera seši katli vienā rindā ir tāds parasts širpotreba motors, vismaz katrā otrajā būmerī sastopams, bet V8 gan ne...
atkal maldies LV vidējais atsaldētais mauc ar 318
un tas R6 širpotrebs ir galvu parāks par daudziem jo daudziem audi razojumiem, kuri ir tiešie konkurenti.
pļūtītāji, jums kādam ir skrūve? vai kļoķvārpsta?
i_edgars rakstīja:
Crankshaft rakstīja: Problēmas ir bijušas ar "mazo" tirgotāju DUSiem provincē, īpaši tiem, kuri provēja liet klāt "trubas dīzeli" vai kontrabandas jēlbenzīnu, arī lielas MTBE dozas (Trest).
VIADAs DUS Rīgā uz Maskavas ielas ir mazs vai liels?? Ar šo dīzeli TA laikā dūmgāžu analizators aizrijās!! Uzrādīja maksimumu, kaut pirms šī DUSā ielietās degvielas tādi brīnumi nekad netika novēroti.
Nestes degviela pārvērtās krecelī pirkta novembra beigās pie - 10 grādiem! Neste ir mazs vai liels??
nezkāpēc tas viss notiek tikai ar tevi
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja: āugsts sēra saturs jau īsti nav "trūkums"
Nu tad ielej tādu beņu bākā pārdesmit gadus vecam būmerim ar V8 bīdeli...
esi slikti informēts arī R6 bija ar nikosilu, un nemaz ne tik veci.
i_edgars rakstīja: Nu bkienis. A kādos auto ir teiksim 1,9 Ecotec dīzelis??? Vai pareizāk sakot vieglāk būs nosaukt tās firmas kas to neliek!
GM savulaik pamatīgi apkakājās ar savu šedevru 2.5 VM dīzeli - tagad vairs nekonstruē, laikam lai vēl reiz mēslos neielīstu.
VM ir neatkarīgs sūdu ražotājs, kāds tam sakars ar GM?
man te Jūrmala gar maju bieži brauc kkāda komunālā dienesta smagais ielas slaucītājs ar nepareizo stūri. gan jau spec transportu var pieregot
a pa vidu nevbar uzlikt? tas neizmaksā lētāk? ka nekā tikai pusi no attāluma jāveic.
M77 rakstīja: Kas tas par "kloķenes siksnas zobratu"? Ja domāts zobsiksnas, tad tur tādas nav, dziļāk iekšā ir ķēde un tās zobrats, bet starp to un agregātu skriemeli ir uzgrieznis, tā ka neko tur nevar saplēst.
nestāsi glupības. tā skrūve 100% iziet cauri visam, arī ķēdes zobratam un savelk to visu kopā ar kloķeni. un pareizais pievikšanas moments nodrošina cerību, kas tas viss nepajuks, neapraus sadales fāzes un tt.
agrak arī domaju ka tos atsaldetos bembistus vajag dauzīt. kamēr nesen nejauši nopirkas piektas ar visai baudāmo 2.8.... mierīgi pabraukt ir ļoti grūti, jo lieliskā vadamība, un braukšanas prieks provocē un aizver širmi
nekādos aužos un pordos ar mazdām man tā nebija.
par blīvslēgu runajot, ja rieva uz ass bija acīm redzama, vajadzēja meklēt remonta blīvslēgu, ar nobīdīto blīvēšanas vietu. vai bik nofleksēt parastajam blīvslēgam korpusu un iedzīt dziļāk.
zeme atveries
skrūvju līme tajā vieta ir kategoriski aizliegta. pārvilkt no visas sirds nevar, bieži plīst kloķenes siksnas zobrats(īpaši ja nav mainīts nekad) ir jāvelk ar noteiktu spēku, ar dino atslēgu. jauna skrūve ir ļooooti velama, veca izstiepjas, un var plīst. atkarībā no auto konstrukcijas, ļoti bieži zobratam nav ķīļa, un tas fiksejas uz kloķenes tik ar berzi, retāk izmanto dimanta paplāksni. drošibas pec pārbaudi metkas dzinejam pēc šitā visa cirka.
abi divi jūs āksti. viens gaida no pusaudža nez kādus dzīves pieredzes atzinumus, otrs pavelkas uz katru vārdu sava adresē. tak izdariet tiesi otrādi, un dzīve kļūs daudz baudamāka(c)
man liekas ka nu jau turīgu cilveku noliešana ar mēsliem ir raksturīga tik pensionāriem. pārējie pa lielam ir sapratuši ka viss ir pašu rokās
mūždien tu mēgini pielīdzināt pirkstu pipukam
tas e30 emkas sniegums nav pielīdzināms 318
normals propelers kakas no 2.5, mazākie nekam neder