kā nezinu, zinu, jo nedaru to kas nepatīk. jā, netīras rokas, jā, dīvaisni skati no citiem baltročiem bet daru tik to, kas patīk.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kā nezinu, zinu, jo nedaru to kas nepatīk. jā, netīras rokas, jā, dīvaisni skati no citiem baltročiem bet daru tik to, kas patīk.
DekstersFF rakstīja: Nu vieglajai mašīnai skriemeli es neskrūvēju un jau sen.
Cerams, tev dzīvē arī kaut kad iestāsies tāds stāvoklis,ka tu spēsi nopelnīt vairāk ar savu darbu un brīvo laiku veltīsi bērniem, atpūtai,hobijiem, nevis visu mūžu sēdēsi pie sava šrotaudī garāžā visu laiku.
Varbūt tev jau tagad nestāv un vienīgā laime dzīvē ir kaimiņu Vasja metinātājs un audi garāžā?
bet ko iesaki darīt ja gadijumā tas šrotaudi ir pagadijies kā hobijs? hobija objektu arī stumt uz servi? vispār dzīve ir jāorganizē tā, ka nauda pati nāk, un nav diži jastrādā. un ir laiks pašam paskrūvēt šrotaudi, ziņkāres pēc iedziļināties visādu mājas uzpariktu uzbūvē. uztaisīt mājās remontu pats. sestdien plānoju sākt zāles pļaušanas sezonu, ir jāsamaina dzinēja eļļu pļāvējam, trimerim, jāasina tiem naži. it kā varētu atļauties to visu samest auto un iedot uz apkopi kādam ļoļikam servī, bet ko es pa to laiku darīšu? kuli kasīšu?
tas modernais pieņēmums ka katram ir jādara kas savs, un visam citam ir jāsauc apmācīts ļoliks, neiztur kritiku. tas ir pārāk garlaicīgi.
msh rakstīja: Arī to zemes čupiņas augstumu, kurā var visu saglabāt pa metkām?
Kas tev tajā oriģinālajā spectūlī nepatīk? Manējā galvenais mīnuss - tāds pasmags...
tik daudz lai metkas sakrīt uz pievilkšanas brīdi dempfera kīlis notur. tas origināls otrā galā laikam kkur jāstiprina? nez, servī, lai klientu acīs labi izskatīties, varbūt vajag kko smuku un virpotu bet reāli mans trubas gabals mani pilnībā apmierina
msh rakstīja:
Slinkais rakstīja:
nez, kkads sūds tev tur uzmetinats es savu atspiežu pret zemi, iekšā mucu ar pagarinajumu, un lieta darīta. klāt piešauju ar gaisa pistoli, un tad uzliekot to verķi atkal, atspiežu pret zemi, un pievelku ar dino atslēgu. 5 podiem parasti ir 350Nm
Esi redzējis kāds izskatās oriģinālais VAG tūlis ar numuru bla bla bla [kaut kādi četri cipari bija ] kurš domāts 10v šķivoka skrūves atskrūvēšanai?
jā, galīgi garām manejais ir labāks, laikam vajadzētu patentēt
msh rakstīja:
Slinkais rakstīja: ieteiktu pietureties pie originālās metodes. un ta 90% gadijumos ir sasitīta ar spec atslēgu kloķenes skriemeļa noturēšanai, nespriegojot pašu vārpstu. veciem aužiem es lietoju šo, uzmetinaju pa 15min content20-foto.inbox.lv/...
Pastāsti man - kā šitentos trubiskos fiksatorus fiksē? Aiz kaut kā aizliek vai tur? Man uzmetināja šitādu img195.imageshack.us/... - mazais riņķis ir tāds, kāds tas ir, jo es sākumā biju nepareizi izmērījis skriemeļa iekšējo diametru un vispirms izvirpoja to mazo pēc kļūdaina izmēra Tā nu fiksatoru uztaisīja tā, lai atvelkot kloķene neizkustētos, bet velkot klāt lai jau kustas...
nez, kkads sūds tev tur uzmetinats es savu atspiežu pret zemi, iekšā mucu ar pagarinajumu, un lieta darīta. klāt piešauju ar gaisa pistoli, un tad uzliekot to verķi atkal, atspiežu pret zemi, un pievelku ar dino atslēgu. 5 podiem parasti ir 350Nm
es teiktu kaitnieciskas, nevis interesantas.
ieteiktu pietureties pie originālās metodes. un ta 90% gadijumos ir sasitīta ar spec atslēgu kloķenes skriemeļa noturēšanai, nespriegojot pašu vārpstu. veciem aužiem es lietoju šo, uzmetinaju pa 15min content20-foto.inbox.lv/...
mators nav slikts, bet arī domaju ka pa vāju semakam, kuriem lielako ties ir automāti. plus ar mazako motoru būs knapas komplektācijas.
man tas 2.8 ar 2 ānusiem ir uz e39. gāze ar dargām sprauslam. ar manuāli nesēņojot jauktā režīmā ir līdz 6ls uz simtu. ar letām sprauslām un tomātu gan jau būs stabili 7-8ls
redlains nav nekads kaitējums dzinējam
benzīnam da vel atmo, krietni vieglāk ierakstīties normās.
man kaut ka liekas ka joprojam līdz 2001 gadam ražotiem ir tie 3.5(3.0).... varbūt arī kļūdos.
kad biju students, arī jaucu feiri ar ūdeni. bet nu tagad pa vasaru vajag labi ja 2 reizes uzpildīt tvertni, neatmaksājas pirkt to indi. jo nekam citam viņa neder, traukiem jau nu vismazāk
paga paga. vecajām klapatām maksimums bija 3.5 dumainība. ja tajā nevar ierāpties, tad tam auto vieta ir Tolmetā. man atkal bija otrādi. 96gada 2.5 audi diesel konstanti rādija 0.3-0.4 dūmus no gada uz gadu. vienu gadu ispektors gāzēja 3 reizes cerot dabūt vairāk, gāja arī skatīties vai merāmais nav aizspūsts projām
i_edgars rakstīja: Ar manu veco dīzeli ir ļoti problemātiski ieziet TA uz dūmgāzēm.
Ja patrāpās jauns kekss, tad 500% ka neiziešu, jo pie 2. uzgāzēšanas reizes dūmainība nedaudz palielinās (tā ir bijis vienmēr - kāpēc nezinu), tā šis momentā pārtrauc apskati sakot, ka dūmainība palielinās un motoru nav ko močit!!!!!
Tur pat apgriežos apkārt ap stūri, samaksāju atkārtoto apskati, bet tieku pie veca buka - TA ir!!! Vienreiz ka kad gāzējot 6 reizes lielāko daļu dūmainība bija par 0,1 lielāka, šis PALŪDZA man atļauju iziet vēl vienu ciklu!!! Ar trešo ciklu auto ieklāvās normās, un TA iziets.
Kas tas ir???
Kuram ir vairāk smadzeņu - vai tas kam nepietiek saprāta kaut vai 3. reizi (atļauto vai pat obligāto) pamēģināt a var būt kaut kas tur ne tā bija..... Vai tam kurš mocīja dzinēju virs normas?
kā tad tā? ideālā stavoklī esošam auto gazē cik gribi, un kā gribi, atgāzes namainas. un cik atceros, tas tavs skorpis esot idealā stavoklī
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja: Pirmajam personīgi gan liekas, ka riepu pirkšanu nevar īsti pieskaitīt pie ieguldījumiem auto.... ja kādam ir pretējs viedoklis, tad kāpēc neieskaitīt arī benzīnu?
Jo riepas pieder pie mašīnas stāvokļa, bet benzīns ne. Vienīgi muļķīgi ir riepu cenu piemērīt mašīnas vērtībai.
P.N. Lai dievs dod ka rudenī varētu atļauties pacelt komplektu ar jauniem klucijāņiem
ziemas riepas vienmēr pērku vasarā, vai pavasarī. cenas ir nesalīdzināmas. paris reizes sūtiju no reifena, ar nav ne vainas. galvenais lai nav vairāk par gadu vecas.
abižoto topiks
es katru gadu eju skati 5 auto. un nekad man nav piesējuši neesošus defektus. vietā kur eju, pat ir viens inspektors, gados vecs, kas ir veco lamatu fans, un uz nebūtiskam lietām piever acis. bet ne vienmēr uz viņu trāpu.
Ozz rakstīja: man liidz šim ir piefisušies par trešo bremžuguni, kurš (oriģinālais) atrodas salonā aiz stikla. ieteica nahrenizeet lampiņu, ko arī uz pusstundu izdariju.
ja nemaldos tad pēc 2001 gada auto, tas ir obligats, un tam ir jādeg
ar nožēlu jāsaka ka jāpiekrīt vien būs tam apgalvojumam ka šitamais cirks vel nav tas sliktakais. zinu daudzas lapas kur dzīvība knapi velkas un valda garlaicība.
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Oooooo, jāāā..... Tavs ūberšots nemaz neļauj sev likt virsū detaļu, kas lētāka par 100 lašiem....
Pagaidi, tu prežus arī pērc lietotus?
Pagaidām bremzes ir labas - diski normas robežas, kalotkas viegli piedilušas, pakaļas bremžu trubas vienīgi nesen nomainīju - protams, pilnā garumā, bet ja kaut kad pieteiksies pakaļas supporti, ja finanses to tajā laikā atļaus, iespējams arī likšu jaunus - tak zb viena nofista sūda vietā likt citu tādu pašu Ja tev tas sagādā īpašu baudu un/vai sajūtu ka esi kaut ko ietaupījis - droši. Es neko vairāk par vienu reizi piecgadē mainīt nevēlos. Vienīgais iemesls kāpēc mans konstruktors jau pirms TA neieraudzīs powerflekšus [priekšā kaut kas grab] - jo nākotnē būs jāsaliek 20v piekare priekšā un aizmugurē.
tak samērā labi restaurē to suportus. virzuļi jauni ir nopērkami. rocenes štoki arī nav problēma. nafig jaunu?
msh rakstīja:
Shiirs rakstīja:
tu laikam runa par 85 gadaa razhotu audi kvatro. normalam mashinam suportus neviens nemaina. tapec ka suports iet muzigi, protams ja pofiga mauc ar planiem bremzu diskiem un kluciem, ka ari suporta vadiklu manzetem, tad ir tads rezultats.
Parunā parunā... Tavs A4 ir vienīgi jaunāks, bet supports [pieņemot ka tev ir B5], cik minos, ir tas pats, kas B4, bet tiem ir tā pati remontētāju aplamātā konstrukcija... Aptuveno cenu es zinu, jo tomēr latvijā kāds arī tomēr nopērk jaunu supportu, nevis remontē veco, es arī biju pārsteigts
P.N. Man patīk kā tās lietas notiek ačgārnajā salā - izfiš britu par viņa vecā audī sprūstošiem pakaļas supportiem, šis uzliek jaunus, pēc pāris gadiem šo atkal par to pašu izfiš...
labi sakopts suports gadus 3 nav jaaiztiek.
parastais brembo ir pa lielam sūc. es runāju par brembo max
man ticība neļauj likt neko sliktaku par caurumoto zimmerman vai melno brembo
kkadam fiatam diski varbūt arī maksā 40ls. ja kāds advacētāks auto, vai ja gribas kvalitāti tad ir vismaz pa kārtu vairāk. ja pakaļā vel ventilejami, tad katrs ķīnietis jau tos neražo. tās trumuļu atsperes ir itin viegli sakopjamas. bet kopumā ja es būvētu auto man patīk shēma kur ir apvienoti gan trumuļi gan diski uz vienas ass. daudziem auto tā ir.
i_edgars rakstīja:
Slinkais rakstīja:
pa lielam jā. mazpilsētās nav korķu, kur bremzes ir jālieto vairāk par gāzi.
Tad aizbrauc uz kādu no mazpilsētām un apskaties!!
Man lai tiktu uz darbu ir jāizbrauc 7 krustojumi pa 90 grādiem, no kuriem tikai 2 ir ka es braucu pa galveno, divas dzelzceļa pārbrauktuves, un uzņēmuma vārti. Tas ir 3,5 km. Pa Rīgu braucot iznāk mazāk grozīties un bremzēt.
Tā ka vari netirst.
pastāvot ikrīta korķī uz vanšu tilta sanāk vairāk bremzēt nekā tu pa visu ceļu uz darbu un tā ir tikai 30-tā daļa no mana ikdienas maršruta
i_edgars rakstīja:
Slinkais rakstīja:
nefantazē.
??? Pilsētas režīms pa tavam ir iespējams tikai Rīgā???
Nezi kādēļ man pa mazpilsētu dienā sanāca 100 km gandrīz katru dienu!! Nu tas laikam ir pa štrāsi!!
Bez melns - balts laikam ne vienu dienu nevarat iztikt?
pa lielam jā. mazpilsētās nav korķu, kur bremzes ir jālieto vairāk par gāzi. un jā, viss ir vai nu balts, vai melns
redz, nonāc pretrunās. kad pats dari ko gribi, tad tas esot OK. bet kad emesha kko pasāk, tad neesot ok, un vajagot tiekties uz tirliņu dzīves veidu. man domat ka tādiem gados jauniem cilvekiem kā emesha, tas ir labākais veids kā piepildīt brīvo laiku, kko skrūvēt un darboties, pretstatā vairumam vienaudžu, kas nosit laiku spēlēs, šmigā un citās jautrībās.