anonimikis rakstīja: ar pilno masu līdz kaut kādiem 1800 liek trumuļus.
nav nekādas sakarības. man ir 2400 un arī ir trumuļi. smago piekabēm arī daudziem ir trumuļi. tieši dēļ lielāka resursa.
anonimikis rakstīja: ar pilno masu līdz kaut kādiem 1800 liek trumuļus.
nav nekādas sakarības. man ir 2400 un arī ir trumuļi. smago piekabēm arī daudziem ir trumuļi. tieši dēļ lielāka resursa.
trumuļu bremzes ir gan labas gan sliktas, kāda nu kuram auto konstrukcija. man 2000g amīšu busam arī pakaļā ir trumuļi. un cik no šo auto pieredzes zinu tad šī auto ojropas analogam ir diski, gan bremzē švakāk, gan resurss ir 3 reizes mazāks. plus vel trumuļu darba virsma tik traki nerūsē pie ilgākas auto stāvēšanas.
iesaku noskatīties rutor.org/...
ļoti sīki un interesanti pastastīts ka padomijā savu galvu bija maz. lielakā daļa produkcijas ir kopēta, pirkta vai zagta no rietumiem
aizvermuti rakstīja: Aizver muti!
visiem!!
GB12 rakstīja:
Slinkais rakstīja:
GB12 rakstīja:
msh rakstīja:
CRDI rakstīja:
Bet tu esi pajautājis viedokli emešā?
Pašam viedokļa nav. Toties ir viedoklis no pazīstama šrotista, vecumā 40+ - opeļi līdz 1985. gadam īpaši traki nepuva... Visus šos piecus gadus, kopš šo pazīstu, šis rullē ar vienu un to pašu asaku
Vispār no 1997. gada arī nepūst... Ak tu, stereotipu apņemtais cilvēciņ!
nolaidies uz zemes. radam ir vectra 2000g, pūst ka kadets un cik redzu tās vectras, visas ir brūnas. draugam bija 99gada G astra. daudz karoja ar debīlo stūres elektro pastiprinātāju, visādiem elektrogljukiem, tad dieviņš viņu pažēloja, un tā atra nodega viņam sētā, pa nakti. izdega visa motortelpa, degšanas iemesls abs bloks rada vectru šat tad paskrūvēju, nu izcili debīli tehniski risinājumi tur sagrūzti. sūds ne auto viedoklis autoritatīvais audi 100 85 gada i to ir labāk uzbūvēts.
Es esmu jau uz zemes. Pašam ir Vectra, labam draugam alias kaimiņam ir Vectra, čomam ir auto noma ar kādām piecām G Astrām un vienu Zafiru, vēl daži paziņas ar šiem auto brauc. Un nesūdzas NEVIENS. Arī sapuvis nav NEVIENS.
vai nu tu tirs, vai neesi pamodies, un sapņo
GB12 rakstīja:
msh rakstīja:
CRDI rakstīja:
Bet tu esi pajautājis viedokli emešā?
Pašam viedokļa nav. Toties ir viedoklis no pazīstama šrotista, vecumā 40+ - opeļi līdz 1985. gadam īpaši traki nepuva... Visus šos piecus gadus, kopš šo pazīstu, šis rullē ar vienu un to pašu asaku
Vispār no 1997. gada arī nepūst... Ak tu, stereotipu apņemtais cilvēciņ!
nolaidies uz zemes. radam ir vectra 2000g, pūst ka kadets un cik redzu tās vectras, visas ir brūnas. draugam bija 99gada G astra. daudz karoja ar debīlo stūres elektro pastiprinātāju, visādiem elektrogljukiem, tad dieviņš viņu pažēloja, un tā atra nodega viņam sētā, pa nakti. izdega visa motortelpa, degšanas iemesls abs bloks
rada vectru šat tad paskrūvēju, nu izcili debīli tehniski risinājumi tur sagrūzti. sūds ne auto
viedoklis autoritatīvais
audi 100 85 gada i to ir labāk uzbūvēts.
msh rakstīja:
Slinkais rakstīja:
nebūt nē. subs ar 300w rms pilnīgi pietiek mūzikai. kondensators ir tikai zīmuļiem. pakojums velams priekšas durvīs, kur bez podiumiem reti var iestutēt 17cm. pastiprinātāis ir obligāts, nejau dēļ iespējas skaļāk iegriezt, bet dēļ pavisam savadākas skaņas nekā no galvas pastiprinātāja butaforijas.
Gaumes jautājums. Es neredzu iemeslu kāpēc man vajadzētu ko citu mana 1x100w@ 2 om pastiprinātājiņa vietā - ja gribētos lai bliež, vajadzētu tikai adekvātu pļurņiku adekvātā kastē. Likt salona spogulim vibrēt spēj pat tā subwoofera parodija, kas skaitās 80w @ 8 om, lai arī reāli tur labi ja puse no tās jaudas ir...
nefantazē. ar 100W nekas nenotiek. un runa vispār bija par to ka nevajag kilovatīgu subu
gribētu jūs visus sev par mājdzīvniekiem. jo esat TIK smieklēgi
DekstersFF rakstīja: Nopirkāt?
nevar vairs dabūt. visas izķertas...
DekstersFF rakstīja: Pērciet Ford Fiesta, baigi labs braucamais !!! Baudāms,iesaku.
ko Tu vari ieteikt... Tu neesi tada autoritāte ka Fans
Shiirs rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Shiirs rakstīja:
Slinkais rakstīja: citats- Nu cik var murgot par lietām no kurām nav ne vismazākās nojausmas!!
šamais ir populārākais teiciens šaja lapā
piedod, Valdi, bet tavā vietā nelielītos ar sony un citu 5$ vērtu mēslu klātesamību savā auto... tāda Fana pieeja, pofig kāds auto, ka tik brauc un pa lēto. ta arī skaņa, jo redz ir auni kas apgalvo ka koncerta ir tikai priekšā, un auto pakaļā nedrīgst būt skaņa, un vel ir citi auni kas kliedz ka auto nav domāts skaņai, un tāpēč visas sistēmas tajā, ir lieki izgrūsta nauda. vai ta visi nepārtraukti drāžas ar 200km/st un dzinējs vienmēr ir redlainā un tāpēc mūziku nav izredžu sadzirdēt??? un kapēc te tiek tik bieži piesaukta originalā audio sistēma? origināla lietotājiem nevajag kvalitati, viņi bieži vien pat nepazīst nekādus wavus un flacus, klausās rādžiņu un statoila diskus. nu pedējā laika jauniem ir arī usb, kuru izdupsē ar flašu ar 1000 songiem. spec originālais audio (bose, H/K, infinity) un citi ir labāki, bet tā pat nedavelk līdz vidusmēra custom instalacijai. kam te ir customs? nu izņemot Valdi, ar 5$ stiprekli? ar vismaz 200ls galvu, pastiprekli, subu un vismaz 17cm komponentēm prekšā? man domāt ka retajam. bet tas ir vispār atdzīts minimums!!!, lai uz kko pretendētu skanējumā. jūsu strīdi par to, kurš ko dzird, ir pilnīga buļļa kaka, kada tam ir nozīme? visu izšķir sajūtas, nevis cipari. cipari tik paradās pēc tam.. katrs cilvēks ir individuāls, katram savas prasības pret skaņu, tapēc arī viens pērk ausitiņas pa 10ls, otrs pa 100ls un galvenais, ka abi ir laimīgi tās lietojot. bet tam 10ls lietotajam nevajadzētu klaigāt ka tas 100 latnieks ir izšķērdētāis jo ka jau parasti----- Nu cik var murgot par lietām no kurām nav ne vismazākās nojausmas!!
man ir customs
origjinalos papira skaljrunjus, kas bija savu nokalpjusi, aizstaju ar tada pasha izmera pioneer razhojuma 2 joslu skalrunjiem. bagaznieka tika ievietots aktivai FLI trap 10collu subis. galva - pioneer.
izmaksas: 50 lati par skaljrunjiem (4gab). subwoofers apmeram 60 latu. galva man jau bija.
tadu risinajumu izvelejos vienkarshibas deelj. neko uber ari negaidiju, tomer skan labak neka origjinala iekarta. piekam viss dereja origjinalas skanjas sistemas caurumos, nekas nebija jataisa no rokas, nekas nebija jaagraiza un jaakjiimikjo, tikvien ka jaaizvelk vadi uz bagaznieku.
tas nav customs, tas ir Fana variants. la lēto, ka tik skan.
aa skaidrs. ar custom tu laikam biji domajis uztaisit podiumus, tad nopirkt 1 kw subwooferu, kondesatoru un monobloku. un nopakot visu mashinu. nee paldies, neesu auto*******asts.
nebūt nē. subs ar 300w rms pilnīgi pietiek mūzikai. kondensators ir tikai zīmuļiem. pakojums velams priekšas durvīs, kur bez podiumiem reti var iestutēt 17cm. pastiprinātāis ir obligāts, nejau dēļ iespējas skaļāk iegriezt, bet dēļ pavisam savadākas skaņas nekā no galvas pastiprinātāja butaforijas.
Shiirs rakstīja:
Slinkais rakstīja: citats- Nu cik var murgot par lietām no kurām nav ne vismazākās nojausmas!!
šamais ir populārākais teiciens šaja lapā
piedod, Valdi, bet tavā vietā nelielītos ar sony un citu 5$ vērtu mēslu klātesamību savā auto... tāda Fana pieeja, pofig kāds auto, ka tik brauc un pa lēto. ta arī skaņa, jo redz ir auni kas apgalvo ka koncerta ir tikai priekšā, un auto pakaļā nedrīgst būt skaņa, un vel ir citi auni kas kliedz ka auto nav domāts skaņai, un tāpēč visas sistēmas tajā, ir lieki izgrūsta nauda. vai ta visi nepārtraukti drāžas ar 200km/st un dzinējs vienmēr ir redlainā un tāpēc mūziku nav izredžu sadzirdēt??? un kapēc te tiek tik bieži piesaukta originalā audio sistēma? origināla lietotājiem nevajag kvalitati, viņi bieži vien pat nepazīst nekādus wavus un flacus, klausās rādžiņu un statoila diskus. nu pedējā laika jauniem ir arī usb, kuru izdupsē ar flašu ar 1000 songiem. spec originālais audio (bose, H/K, infinity) un citi ir labāki, bet tā pat nedavelk līdz vidusmēra custom instalacijai. kam te ir customs? nu izņemot Valdi, ar 5$ stiprekli? ar vismaz 200ls galvu, pastiprekli, subu un vismaz 17cm komponentēm prekšā? man domāt ka retajam. bet tas ir vispār atdzīts minimums!!!, lai uz kko pretendētu skanējumā. jūsu strīdi par to, kurš ko dzird, ir pilnīga buļļa kaka, kada tam ir nozīme? visu izšķir sajūtas, nevis cipari. cipari tik paradās pēc tam.. katrs cilvēks ir individuāls, katram savas prasības pret skaņu, tapēc arī viens pērk ausitiņas pa 10ls, otrs pa 100ls un galvenais, ka abi ir laimīgi tās lietojot. bet tam 10ls lietotajam nevajadzētu klaigāt ka tas 100 latnieks ir izšķērdētāis jo ka jau parasti----- Nu cik var murgot par lietām no kurām nav ne vismazākās nojausmas!!
man ir customs
origjinalos papira skaljrunjus, kas bija savu nokalpjusi, aizstaju ar tada pasha izmera pioneer razhojuma 2 joslu skalrunjiem. bagaznieka tika ievietots aktivai FLI trap 10collu subis. galva - pioneer.
izmaksas: 50 lati par skaljrunjiem (4gab). subwoofers apmeram 60 latu. galva man jau bija.
tadu risinajumu izvelejos vienkarshibas deelj. neko uber ari negaidiju, tomer skan labak neka origjinala iekarta. piekam viss dereja origjinalas skanjas sistemas caurumos, nekas nebija jataisa no rokas, nekas nebija jaagraiza un jaakjiimikjo, tikvien ka jaaizvelk vadi uz bagaznieku.
tas nav customs, tas ir Fana variants. la lēto, ka tik skan.
i_edgars rakstīja:
Slinkais rakstīja: katrs cilvēks ir individuāls, katram savas prasības pret skaņu, tapēc arī viens pērk ausitiņas pa 10ls, otrs pa 100ls un galvenais, ka abi ir laimīgi tās lietojot. bet tam 10ls lietotajam nevajadzētu klaigāt ka tas 100 latnieks ir izšķērdētāis
Toties te ir modē - ja es nedzirdu, neredzu vai nezinu, tātad visi kas saka ka dzirdot, redzot vai zinot ir jāprej, jo visdrīzākais ka melo!
a Tu pamēģini neriet vienmēr pretī. ilgāk dzīvosi. nervu šūnas dārga manta
citats- Nu cik var murgot par lietām no kurām nav ne vismazākās nojausmas!!
šamais ir populārākais teiciens šaja lapā
piedod, Valdi, bet tavā vietā nelielītos ar sony un citu 5$ vērtu mēslu klātesamību savā auto... tāda Fana pieeja, pofig kāds auto, ka tik brauc un pa lēto. ta arī skaņa, jo redz ir auni kas apgalvo ka koncerta ir tikai priekšā, un auto pakaļā nedrīgst būt skaņa, un vel ir citi auni kas kliedz ka auto nav domāts skaņai, un tāpēč visas sistēmas tajā, ir lieki izgrūsta nauda. vai ta visi nepārtraukti drāžas ar 200km/st un dzinējs vienmēr ir redlainā un tāpēc mūziku nav izredžu sadzirdēt??? un kapēc te tiek tik bieži piesaukta originalā audio sistēma? origināla lietotājiem nevajag kvalitati, viņi bieži vien pat nepazīst nekādus wavus un flacus, klausās rādžiņu un statoila diskus. nu pedējā laika jauniem ir arī usb, kuru izdupsē ar flašu ar 1000 songiem. spec originālais audio (bose, H/K, infinity) un citi ir labāki, bet tā pat nedavelk līdz vidusmēra custom instalacijai. kam te ir customs? nu izņemot Valdi, ar 5$ stiprekli? ar vismaz 200ls galvu, pastiprekli, subu un vismaz 17cm komponentēm prekšā? man domāt ka retajam. bet tas ir vispār atdzīts minimums!!!, lai uz kko pretendētu skanējumā. jūsu strīdi par to, kurš ko dzird, ir pilnīga buļļa kaka, kada tam ir nozīme? visu izšķir sajūtas, nevis cipari. cipari tik paradās pēc tam.. katrs cilvēks ir individuāls, katram savas prasības pret skaņu, tapēc arī viens pērk ausitiņas pa 10ls, otrs pa 100ls un galvenais, ka abi ir laimīgi tās lietojot. bet tam 10ls lietotajam nevajadzētu klaigāt ka tas 100 latnieks ir izšķērdētāis jo ka jau parasti----- Nu cik var murgot par lietām no kurām nav ne vismazākās nojausmas!!
vells mani rāvis pieminēt to nabaga wavu
CRDI rakstīja:
Slinkais rakstīja: neirs pats! es ticu savam ausīm. pret CD nemēģināju
Pamēģini, pamēģini uzraksti rezultātu.... Būs interesanti palasīties
Varam sarunāt testu tavai MP3 vs WAV uztverei....
šobrīd nesanāks. tas auto ar ko es pa īstam baudiju skaņu ir jau naglās. sistēma no viņa stāv plauktā, gaida instalaciju ieksh audi 200, kad? HZ
neirs pats! es ticu savam ausīm. pret CD nemēģināju
slaaists rakstīja: Pulka gadus apakaļ, kad mp3 sāka plašākas tautas masas klausīties, ar muziku saistīti profesionāļi negribīgi atzina, ka kvalitātes zudumi nav ar ausi atšķirami (nu ne 56kbps saprotams). Kādu gadu atpakaļ "Nākotnes parks" laikam tāds raidījums, garmatains raidījuma vadītājs bija DJjus, bogdanus taranus, kādus 4 uzaicinājis, atšķirību notestēt, arī bez sekmēm.
Kas tev tajā mašīnā par hi end audiosistēmu, un kas par unikālu dzirdi, ka tev mp3 tik dikdi ausīs griež. Ja tā, tad ko mocies ar cd utt, liec vinila patafonu audī. Par platēm spriež, ka skaņa vislabākā! Domāju vibrācijas tavā autiņā nebūs problēma, tāpat, kā unikālā skaņas izolācija, lai mp3 trūkumus sadzirdētu
man maģīš prot WAV ar vidējo 1400-1500kbps un starpība ir ļOOOti ievērojama. dzird kādus 3-4 instrumentus vairāk par tās pašas dziesmas 320kbps un kopumā skaņdarbs kļūs ļoti sulīgs
Seene rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Seene rakstīja:
Slinkais rakstīja: kam vel bez bumave, un S klases ir dubultie logi vispār? kia? hujdajam?
Šauras tev zināšanas par autobūvi. Varētu daudz nosaukt... Bet īpaši priekš tevis pietiks ar vienu - tāda ekstra ir arī vecajam labajam tautmobīlim VW Vai amurikāņu tautmobīlim Buick... Nemaz jau nerunājot par kārtīgiem luksusautiņiem.
kaut kā ielās tādus neredz....
Slikti skaties. Buick būs vien jāmeklē amerikas ielās, bet VW tepat vizinās. Tik tas fakts, ka dubultos stiklus jau garāmbraucot neredz, tev laikam ir paslīdējis garām. Un man pat ir sanācis ar diviem tādiem pavizināties - nenoliegšu, ka manā vērtējumā auto kopumā ir draņķīgs savā klasē, bet tavs arguments par stikliem gan ir nevietā.
Starp citu arī Hyundajam ir šādā ekstra . Par KIA gan nav gadījies dzirdēt.
kuram VW ir paketes?
GB12 rakstīja: Es arī esmu pagalam izlepis, jo šābrīžējais auto ir gandrīz maksimāli nopakots.
Gribas ādas salonu, klimu, sildāmus beņķus, briļļu turētāju, migliniekus, elkoņbalstu, kruīzi, ādas multistūri, pārkingu vai kameru, tumšos stiklus, labu audio un USB, lai nav diski jāvazā līdzi. Viss izņemot USB un pārkingu, ir manā esošajā auto un pagalam negribas no tā visa atteikties.
Šobrīd domāju, cik man aktuāla būtu nafigācija. It kā forši, bet no valsts izbraucu kādas 2-3 reizes gadā, tad var arī aizņemties vai par divīti dienā iznomāt TomTomu.
Nejūtu vajadzību pēc riepu spiediena sensora, hrenoniem, lietus sensora (kaut gan esošajam auto tāds ir), elektroatmiņas benķiem, pārkinga priekšā.
Gribu ietilpīgu universālu vai parketnieku ar līdzeno grīdu, lai ceļojumos nav par viesnīcām jāvazājas, bet vari palikt pa nakti, kur vēlies un kad vēlies.
Kā jau teicu - ideālais variants, manuprāt, Superb Wagons.
iebūvēto navi par velti nevajag, viņš vienmēr atpaliks kvalitātē no mobīlās iekārtas, kuru noņemot no stikla iebāz kabata un var droši klīst pa pilsētām ar to.
parkingu man nav nevienam. nav viņi tik precīzi. ar kameru es varu piebraukt pie pakaļā stavoša līdz pat 2-3 cm. ka jau teicu, pieturos pie kamerām, vel gan e39 nav tādas, jo negribas izjaukt paneļa kopskatu ar aftermarket maģi. busam gan uzliku, A6 ar biju uzlicis, nekas nav labaks par video attēlu. 200 arī būs, viss stāv plauktiņā. kamera apsardzes veikalā maksā 25ls, maģis nu kuram kāds budžets, man patika jvc kdavx2 rāda pat pilnīga tumsā, tik japačakarejas ar to uzstādīšanu lai nav redzama. foto.inbox.lv/...
Seene rakstīja:
Slinkais rakstīja: kam vel bez bumave, un S klases ir dubultie logi vispār? kia? hujdajam?
Šauras tev zināšanas par autobūvi. Varētu daudz nosaukt... Bet īpaši priekš tevis pietiks ar vienu - tāda ekstra ir arī vecajam labajam tautmobīlim VW Vai amurikāņu tautmobīlim Buick... Nemaz jau nerunājot par kārtīgiem luksusautiņiem.
kaut kā ielās tādus neredz....
sūds tās stiliņa diskusijas. cik zinu tad plus bija un ir tik vienam, Cat-am, parējie klaji dirš
msh rakstīja:
x_rays rakstīja: Cik cilveki, tik atskirigas gaumes. Man ari ir bijis savulaik b3 90 kvatra ipashumaa. Normals aparats, bet nenormali mazs grabazhnieks un aiz manis neviens iesesties nevareja. Bet tas bija ljooti sen atpakalj. Tagad neko mazaku par a6/ 5-seriju/ e klasi sev negribu, pie tam obligati universalja izpildijumaa. Subars outbaks/legaacis ar labs variants, ja laba komplektacija.
Par grabažnieku piekrītu, par aizmugurē sēdošajiem - +/- tikpat "daudz" vietas tur ir citu ražotāju tā paša segmenta modeļiem, hoķ iesēdies E46 būmerī, kas ir padsmit gadus jaunāks modelis - tas pats vien ir. Bet apsēsties nevar tad, ja vadītājs ir egoists, aiz manis ir sēdējis tikpat garš [nepilni divi metri] cilvēks kā es, aizbraucu savu ķebli līdz galam uz priekšu un atklāju ka vācieši ir to mašīnu uzprojektējuši apbrīnojami labi - vadīt īpašas problēmas nebija, izkāpt gan nevarēja...
Slinkais rakstīja:
parastam A6 C4 96-97 bija orig. ksenons, ne tikai plusam. tam pašam C4 bija nolokamie spoguļi. parsvarā gan Itālijas tirgū sastopami. pakaļas štorku var ielikt arī ķīnas ja gribas. bet sānu štorkas ir mega labums manuprāt.. nez kapēc cigaram tās lika jau no 86gada. bet nabaga B tā arī nedabija manuprāt līdz pat B6... vismaz nav redzēti. vel plānoju e39 ielikt dubultos logus, jāsagaida bezdarbnieka pabalsts pa 160ls piedavā pilnu komplektu
Kopš kura laika parastam C4 bija ksenons? Neesi nejauši sastapies ar eksemplāru, kuram ir kāds ielicis, vai arī esi palaidis stiliņā garām aprakstu par to, kāds sekss ir iziet TA ar C4, kuram tiešām ir bijis?
Nolokāmie spoguļi, labi, laikam biju piemirsis ka C4 bija. Nav aktuāli un visdrīzāk iztikšu bez tādiem. C4 A6 elektrisko spoguļu mehānismi ar potenciometriem priekš atmiņas gan varētu būt jauka un droši vien 1:1 ieliekama lieta Aizkari principā neinteresē, nav bijusi vajadzība pēc tādiem. A80 bija savulaik aizmugurē stikli notonēti bet es visus, izņemot aizmugurējo, nokasīju, šitentajam A90q atkal ir notonēti, šoreiz nolēmu atstāt, mošk iepatīkas.
zinu 2 auto kam ir ksenons, un veiksmīgi iet TA, stiliņa diskusijas man sen vairs nav aktuālas
kam vel bez bumave, un S klases ir dubultie logi vispār? kia? hujdajam?
i_edgars rakstīja: Kādas tur vēl trumuļi bremžu priekšrocības?? Palūkojiet sportā - tur visu pasaka kā ir. Jau ap 50-tajiem gadiem sāka likt divkulaciņu trumuļbremzes, tad pat līdz seškulaciņiem aizgāja, jo klasiskais variants neapmierināja. Drīz vien nez kāpēc visi nonāca pie disku bremzēm gan priekšā gan pakaļā! Droši tādēl, ka trumuļi sevi izsmēluši jau gadsimtu atpakaļ!!
Nezinu kāds tur kuram resurss, bet tas pat Skorpis ar vienu kluču komplektu mierīgi 50 štukas noripo! un nekādas dārgās vai labās es nelieku - no paša lētākā gala.
nefantazē. smagajam skorpim ar tie mazajiem diskiem ir diezgan liela slodze uz bremzēm. 50 stukas varbūt pāķos. pilsētā un pie aktīva vadītāja labi ja 30. savukārt man uz Town&Country trumuļos nav jālien ap 100tkm. jo tie ir milzīgi, kluču virsma liela, līdz ar to arī resurss ir milzīgs. sievastēva voyageram disku uzlikas pakaļā mainu katru otro gadu. sportā ir citas vajadzības, kuras uz ielas reti kuram ir vajadzīgas. plus vel klasiskā rocenes problēma tiem auto kam palaimejas, un inžinieri
stavbremzi iemontē bremžu suportā, un tas viss ierūsē