iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Slinkais 26.04.2012 22:29

kkadam fiatam diski varbūt arī maksā 40ls. ja kāds advacētāks auto, vai ja gribas kvalitāti tad ir vismaz pa kārtu vairāk. ja pakaļā vel ventilejami, tad katrs ķīnietis jau tos neražo. tās trumuļu atsperes ir itin viegli sakopjamas. bet kopumā ja es būvētu auto man patīk shēma kur ir apvienoti gan trumuļi gan diski uz vienas ass. daudziem auto tā ir.

Slinkais 26.04.2012 22:04

i_edgars rakstīja:

Slinkais rakstīja:

pa lielam jā. mazpilsētās nav korķu, kur bremzes ir jālieto vairāk par gāzi.

Tad aizbrauc uz kādu no mazpilsētām un apskaties!!

Man lai tiktu uz darbu ir jāizbrauc 7 krustojumi pa 90 grādiem, no kuriem tikai 2 ir ka es braucu pa galveno, divas dzelzceļa pārbrauktuves, un uzņēmuma vārti. Tas ir 3,5 km. Pa Rīgu braucot iznāk mazāk grozīties un bremzēt.

Tā ka vari netirst.

pastāvot ikrīta korķī uz vanšu tilta sanāk vairāk bremzēt nekā tu pa visu ceļu uz darbu un tā ir tikai 30-tā daļa no mana ikdienas maršruta

Slinkais 26.04.2012 18:58

i_edgars rakstīja:

Slinkais rakstīja:

nefantazē.

??? Pilsētas režīms pa tavam ir iespējams tikai Rīgā???

Nezi kādēļ man pa mazpilsētu dienā sanāca 100 km gandrīz katru dienu!! Nu tas laikam ir pa štrāsi!!

Bez melns - balts laikam ne vienu dienu nevarat iztikt?

pa lielam jā. mazpilsētās nav korķu, kur bremzes ir jālieto vairāk par gāzi. un jā, viss ir vai nu balts, vai melns

Slinkais 26.04.2012 16:06

i_edgars rakstīja: Kādas tur vēl trumuļi bremžu priekšrocības?? Palūkojiet sportā - tur visu pasaka kā ir. Jau ap 50-tajiem gadiem sāka likt divkulaciņu trumuļbremzes, tad pat līdz seškulaciņiem aizgāja, jo klasiskais variants neapmierināja. Drīz vien nez kāpēc visi nonāca pie disku bremzēm gan priekšā gan pakaļā! Droši tādēl, ka trumuļi sevi izsmēluši jau gadsimtu atpakaļ!!

Nezinu kāds tur kuram resurss, bet tas pat Skorpis ar vienu kluču komplektu mierīgi 50 štukas noripo! un nekādas dārgās vai labās es nelieku - no paša lētākā gala.

nefantazē. smagajam skorpim ar tie mazajiem diskiem ir diezgan liela slodze uz bremzēm. 50 stukas varbūt pāķos. pilsētā un pie aktīva vadītāja labi ja 30. savukārt man uz Town&Country trumuļos nav jālien ap 100tkm. jo tie ir milzīgi, kluču virsma liela, līdz ar to arī resurss ir milzīgs. sievastēva voyageram disku uzlikas pakaļā mainu katru otro gadu. sportā ir citas vajadzības, kuras uz ielas reti kuram ir vajadzīgas. plus vel klasiskā rocenes problēma tiem auto kam palaimejas, un inžinieri stavbremzi iemontē bremžu suportā, un tas viss ierūsē

Slinkais 26.04.2012 10:43

anonimikis rakstīja: ar pilno masu līdz kaut kādiem 1800 liek trumuļus.

nav nekādas sakarības. man ir 2400 un arī ir trumuļi. smago piekabēm arī daudziem ir trumuļi. tieši dēļ lielāka resursa.

Slinkais 26.04.2012 0:21

trumuļu bremzes ir gan labas gan sliktas, kāda nu kuram auto konstrukcija. man 2000g amīšu busam arī pakaļā ir trumuļi. un cik no šo auto pieredzes zinu tad šī auto ojropas analogam ir diski, gan bremzē švakāk, gan resurss ir 3 reizes mazāks. plus vel trumuļu darba virsma tik traki nerūsē pie ilgākas auto stāvēšanas.

Slinkais 25.04.2012 0:57

iesaku noskatīties rutor.org/...

ļoti sīki un interesanti pastastīts ka padomijā savu galvu bija maz. lielakā daļa produkcijas ir kopēta, pirkta vai zagta no rietumiem

Slinkais 22.04.2012 11:36

aizvermuti rakstīja: Aizver muti!

visiem!!

Slinkais 19.04.2012 10:17

GB12 rakstīja:

Slinkais rakstīja:

GB12 rakstīja:

msh rakstīja:

CRDI rakstīja:

Bet tu esi pajautājis viedokli emešā?

Pašam viedokļa nav. Toties ir viedoklis no pazīstama šrotista, vecumā 40+ - opeļi līdz 1985. gadam īpaši traki nepuva... Visus šos piecus gadus, kopš šo pazīstu, šis rullē ar vienu un to pašu asaku

Vispār no 1997. gada arī nepūst... Ak tu, stereotipu apņemtais cilvēciņ!

nolaidies uz zemes. radam ir vectra 2000g, pūst ka kadets un cik redzu tās vectras, visas ir brūnas. draugam bija 99gada G astra. daudz karoja ar debīlo stūres elektro pastiprinātāju, visādiem elektrogljukiem, tad dieviņš viņu pažēloja, un tā atra nodega viņam sētā, pa nakti. izdega visa motortelpa, degšanas iemesls abs bloks rada vectru šat tad paskrūvēju, nu izcili debīli tehniski risinājumi tur sagrūzti. sūds ne auto viedoklis autoritatīvais audi 100 85 gada i to ir labāk uzbūvēts.

Es esmu jau uz zemes. Pašam ir Vectra, labam draugam alias kaimiņam ir Vectra, čomam ir auto noma ar kādām piecām G Astrām un vienu Zafiru, vēl daži paziņas ar šiem auto brauc. Un nesūdzas NEVIENS. Arī sapuvis nav NEVIENS.

vai nu tu tirs, vai neesi pamodies, un sapņo

Slinkais 18.04.2012 23:32

GB12 rakstīja:

msh rakstīja:

CRDI rakstīja:

Bet tu esi pajautājis viedokli emešā?

Pašam viedokļa nav. Toties ir viedoklis no pazīstama šrotista, vecumā 40+ - opeļi līdz 1985. gadam īpaši traki nepuva... Visus šos piecus gadus, kopš šo pazīstu, šis rullē ar vienu un to pašu asaku

Vispār no 1997. gada arī nepūst... Ak tu, stereotipu apņemtais cilvēciņ!

nolaidies uz zemes. radam ir vectra 2000g, pūst ka kadets un cik redzu tās vectras, visas ir brūnas. draugam bija 99gada G astra. daudz karoja ar debīlo stūres elektro pastiprinātāju, visādiem elektrogljukiem, tad dieviņš viņu pažēloja, un tā atra nodega viņam sētā, pa nakti. izdega visa motortelpa, degšanas iemesls abs bloks rada vectru šat tad paskrūvēju, nu izcili debīli tehniski risinājumi tur sagrūzti. sūds ne auto viedoklis autoritatīvais audi 100 85 gada i to ir labāk uzbūvēts.

Slinkais 18.04.2012 20:50

msh rakstīja:

Slinkais rakstīja:

nebūt nē. subs ar 300w rms pilnīgi pietiek mūzikai. kondensators ir tikai zīmuļiem. pakojums velams priekšas durvīs, kur bez podiumiem reti var iestutēt 17cm. pastiprinātāis ir obligāts, nejau dēļ iespējas skaļāk iegriezt, bet dēļ pavisam savadākas skaņas nekā no galvas pastiprinātāja butaforijas.

Gaumes jautājums. Es neredzu iemeslu kāpēc man vajadzētu ko citu mana 1x100w@ 2 om pastiprinātājiņa vietā - ja gribētos lai bliež, vajadzētu tikai adekvātu pļurņiku adekvātā kastē. Likt salona spogulim vibrēt spēj pat tā subwoofera parodija, kas skaitās 80w @ 8 om, lai arī reāli tur labi ja puse no tās jaudas ir...

nefantazē. ar 100W nekas nenotiek. un runa vispār bija par to ka nevajag kilovatīgu subu

Slinkais 18.04.2012 11:01

gribētu jūs visus sev par mājdzīvniekiem. jo esat TIK smieklēgi

Slinkais 17.04.2012 17:50

DekstersFF rakstīja: Nopirkāt?

nevar vairs dabūt. visas izķertas...

Slinkais 17.04.2012 15:04

DekstersFF rakstīja: Pērciet Ford Fiesta, baigi labs braucamais !!! Baudāms,iesaku.

ko Tu vari ieteikt... Tu neesi tada autoritāte ka Fans

Slinkais 17.04.2012 11:32

Shiirs rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Shiirs rakstīja:

Slinkais rakstīja: citats- Nu cik var murgot par lietām no kurām nav ne vismazākās nojausmas!!

šamais ir populārākais teiciens šaja lapā

piedod, Valdi, bet tavā vietā nelielītos ar sony un citu 5$ vērtu mēslu klātesamību savā auto... tāda Fana pieeja, pofig kāds auto, ka tik brauc un pa lēto. ta arī skaņa, jo redz ir auni kas apgalvo ka koncerta ir tikai priekšā, un auto pakaļā nedrīgst būt skaņa, un vel ir citi auni kas kliedz ka auto nav domāts skaņai, un tāpēč visas sistēmas tajā, ir lieki izgrūsta nauda. vai ta visi nepārtraukti drāžas ar 200km/st un dzinējs vienmēr ir redlainā un tāpēc mūziku nav izredžu sadzirdēt??? un kapēc te tiek tik bieži piesaukta originalā audio sistēma? origināla lietotājiem nevajag kvalitati, viņi bieži vien pat nepazīst nekādus wavus un flacus, klausās rādžiņu un statoila diskus. nu pedējā laika jauniem ir arī usb, kuru izdupsē ar flašu ar 1000 songiem. spec originālais audio (bose, H/K, infinity) un citi ir labāki, bet tā pat nedavelk līdz vidusmēra custom instalacijai. kam te ir customs? nu izņemot Valdi, ar 5$ stiprekli? ar vismaz 200ls galvu, pastiprekli, subu un vismaz 17cm komponentēm prekšā? man domāt ka retajam. bet tas ir vispār atdzīts minimums!!!, lai uz kko pretendētu skanējumā. jūsu strīdi par to, kurš ko dzird, ir pilnīga buļļa kaka, kada tam ir nozīme? visu izšķir sajūtas, nevis cipari. cipari tik paradās pēc tam.. katrs cilvēks ir individuāls, katram savas prasības pret skaņu, tapēc arī viens pērk ausitiņas pa 10ls, otrs pa 100ls un galvenais, ka abi ir laimīgi tās lietojot. bet tam 10ls lietotajam nevajadzētu klaigāt ka tas 100 latnieks ir izšķērdētāis jo ka jau parasti----- Nu cik var murgot par lietām no kurām nav ne vismazākās nojausmas!!

man ir customs

origjinalos papira skaljrunjus, kas bija savu nokalpjusi, aizstaju ar tada pasha izmera pioneer razhojuma 2 joslu skalrunjiem. bagaznieka tika ievietots aktivai FLI trap 10collu subis. galva - pioneer.

izmaksas: 50 lati par skaljrunjiem (4gab). subwoofers apmeram 60 latu. galva man jau bija.

tadu risinajumu izvelejos vienkarshibas deelj. neko uber ari negaidiju, tomer skan labak neka origjinala iekarta. piekam viss dereja origjinalas skanjas sistemas caurumos, nekas nebija jataisa no rokas, nekas nebija jaagraiza un jaakjiimikjo, tikvien ka jaaizvelk vadi uz bagaznieku.

tas nav customs, tas ir Fana variants. la lēto, ka tik skan.

aa skaidrs. ar custom tu laikam biji domajis uztaisit podiumus, tad nopirkt 1 kw subwooferu, kondesatoru un monobloku. un nopakot visu mashinu. nee paldies, neesu auto*******asts.

nebūt nē. subs ar 300w rms pilnīgi pietiek mūzikai. kondensators ir tikai zīmuļiem. pakojums velams priekšas durvīs, kur bez podiumiem reti var iestutēt 17cm. pastiprinātāis ir obligāts, nejau dēļ iespējas skaļāk iegriezt, bet dēļ pavisam savadākas skaņas nekā no galvas pastiprinātāja butaforijas.

Slinkais 16.04.2012 21:21

Shiirs rakstīja:

Slinkais rakstīja: citats- Nu cik var murgot par lietām no kurām nav ne vismazākās nojausmas!!

šamais ir populārākais teiciens šaja lapā

piedod, Valdi, bet tavā vietā nelielītos ar sony un citu 5$ vērtu mēslu klātesamību savā auto... tāda Fana pieeja, pofig kāds auto, ka tik brauc un pa lēto. ta arī skaņa, jo redz ir auni kas apgalvo ka koncerta ir tikai priekšā, un auto pakaļā nedrīgst būt skaņa, un vel ir citi auni kas kliedz ka auto nav domāts skaņai, un tāpēč visas sistēmas tajā, ir lieki izgrūsta nauda. vai ta visi nepārtraukti drāžas ar 200km/st un dzinējs vienmēr ir redlainā un tāpēc mūziku nav izredžu sadzirdēt??? un kapēc te tiek tik bieži piesaukta originalā audio sistēma? origināla lietotājiem nevajag kvalitati, viņi bieži vien pat nepazīst nekādus wavus un flacus, klausās rādžiņu un statoila diskus. nu pedējā laika jauniem ir arī usb, kuru izdupsē ar flašu ar 1000 songiem. spec originālais audio (bose, H/K, infinity) un citi ir labāki, bet tā pat nedavelk līdz vidusmēra custom instalacijai. kam te ir customs? nu izņemot Valdi, ar 5$ stiprekli? ar vismaz 200ls galvu, pastiprekli, subu un vismaz 17cm komponentēm prekšā? man domāt ka retajam. bet tas ir vispār atdzīts minimums!!!, lai uz kko pretendētu skanējumā. jūsu strīdi par to, kurš ko dzird, ir pilnīga buļļa kaka, kada tam ir nozīme? visu izšķir sajūtas, nevis cipari. cipari tik paradās pēc tam.. katrs cilvēks ir individuāls, katram savas prasības pret skaņu, tapēc arī viens pērk ausitiņas pa 10ls, otrs pa 100ls un galvenais, ka abi ir laimīgi tās lietojot. bet tam 10ls lietotajam nevajadzētu klaigāt ka tas 100 latnieks ir izšķērdētāis jo ka jau parasti----- Nu cik var murgot par lietām no kurām nav ne vismazākās nojausmas!!

man ir customs

origjinalos papira skaljrunjus, kas bija savu nokalpjusi, aizstaju ar tada pasha izmera pioneer razhojuma 2 joslu skalrunjiem. bagaznieka tika ievietots aktivai FLI trap 10collu subis. galva - pioneer.

izmaksas: 50 lati par skaljrunjiem (4gab). subwoofers apmeram 60 latu. galva man jau bija.

tadu risinajumu izvelejos vienkarshibas deelj. neko uber ari negaidiju, tomer skan labak neka origjinala iekarta. piekam viss dereja origjinalas skanjas sistemas caurumos, nekas nebija jataisa no rokas, nekas nebija jaagraiza un jaakjiimikjo, tikvien ka jaaizvelk vadi uz bagaznieku.

tas nav customs, tas ir Fana variants. la lēto, ka tik skan.

Slinkais 15.04.2012 14:00

i_edgars rakstīja:

Slinkais rakstīja: katrs cilvēks ir individuāls, katram savas prasības pret skaņu, tapēc arī viens pērk ausitiņas pa 10ls, otrs pa 100ls un galvenais, ka abi ir laimīgi tās lietojot. bet tam 10ls lietotajam nevajadzētu klaigāt ka tas 100 latnieks ir izšķērdētāis

Toties te ir modē - ja es nedzirdu, neredzu vai nezinu, tātad visi kas saka ka dzirdot, redzot vai zinot ir jāprej, jo visdrīzākais ka melo!

a Tu pamēģini neriet vienmēr pretī. ilgāk dzīvosi. nervu šūnas dārga manta

Slinkais 15.04.2012 13:48

citats- Nu cik var murgot par lietām no kurām nav ne vismazākās nojausmas!!

šamais ir populārākais teiciens šaja lapā

piedod, Valdi, bet tavā vietā nelielītos ar sony un citu 5$ vērtu mēslu klātesamību savā auto... tāda Fana pieeja, pofig kāds auto, ka tik brauc un pa lēto. ta arī skaņa, jo redz ir auni kas apgalvo ka koncerta ir tikai priekšā, un auto pakaļā nedrīgst būt skaņa, un vel ir citi auni kas kliedz ka auto nav domāts skaņai, un tāpēč visas sistēmas tajā, ir lieki izgrūsta nauda. vai ta visi nepārtraukti drāžas ar 200km/st un dzinējs vienmēr ir redlainā un tāpēc mūziku nav izredžu sadzirdēt??? un kapēc te tiek tik bieži piesaukta originalā audio sistēma? origināla lietotājiem nevajag kvalitati, viņi bieži vien pat nepazīst nekādus wavus un flacus, klausās rādžiņu un statoila diskus. nu pedējā laika jauniem ir arī usb, kuru izdupsē ar flašu ar 1000 songiem. spec originālais audio (bose, H/K, infinity) un citi ir labāki, bet tā pat nedavelk līdz vidusmēra custom instalacijai. kam te ir customs? nu izņemot Valdi, ar 5$ stiprekli? ar vismaz 200ls galvu, pastiprekli, subu un vismaz 17cm komponentēm prekšā? man domāt ka retajam. bet tas ir vispār atdzīts minimums!!!, lai uz kko pretendētu skanējumā. jūsu strīdi par to, kurš ko dzird, ir pilnīga buļļa kaka, kada tam ir nozīme? visu izšķir sajūtas, nevis cipari. cipari tik paradās pēc tam.. katrs cilvēks ir individuāls, katram savas prasības pret skaņu, tapēc arī viens pērk ausitiņas pa 10ls, otrs pa 100ls un galvenais, ka abi ir laimīgi tās lietojot. bet tam 10ls lietotajam nevajadzētu klaigāt ka tas 100 latnieks ir izšķērdētāis jo ka jau parasti----- Nu cik var murgot par lietām no kurām nav ne vismazākās nojausmas!!

Slinkais 14.04.2012 23:53

vells mani rāvis pieminēt to nabaga wavu

Slinkais 14.04.2012 10:54

CRDI rakstīja:

Slinkais rakstīja: neirs pats! es ticu savam ausīm. pret CD nemēģināju

Pamēģini, pamēģini uzraksti rezultātu.... Būs interesanti palasīties

Varam sarunāt testu tavai MP3 vs WAV uztverei....

šobrīd nesanāks. tas auto ar ko es pa īstam baudiju skaņu ir jau naglās. sistēma no viņa stāv plauktā, gaida instalaciju ieksh audi 200, kad? HZ

Slinkais 14.04.2012 9:49

neirs pats! es ticu savam ausīm. pret CD nemēģināju

Slinkais 14.04.2012 9:27

slaaists rakstīja: Pulka gadus apakaļ, kad mp3 sāka plašākas tautas masas klausīties, ar muziku saistīti profesionāļi negribīgi atzina, ka kvalitātes zudumi nav ar ausi atšķirami (nu ne 56kbps saprotams). Kādu gadu atpakaļ "Nākotnes parks" laikam tāds raidījums, garmatains raidījuma vadītājs bija DJjus, bogdanus taranus, kādus 4 uzaicinājis, atšķirību notestēt, arī bez sekmēm.

Kas tev tajā mašīnā par hi end audiosistēmu, un kas par unikālu dzirdi, ka tev mp3 tik dikdi ausīs griež. Ja tā, tad ko mocies ar cd utt, liec vinila patafonu audī. Par platēm spriež, ka skaņa vislabākā! Domāju vibrācijas tavā autiņā nebūs problēma, tāpat, kā unikālā skaņas izolācija, lai mp3 trūkumus sadzirdētu

man maģīš prot WAV ar vidējo 1400-1500kbps un starpība ir ļOOOti ievērojama. dzird kādus 3-4 instrumentus vairāk par tās pašas dziesmas 320kbps un kopumā skaņdarbs kļūs ļoti sulīgs

Slinkais 13.04.2012 17:18

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja: kam vel bez bumave, un S klases ir dubultie logi vispār? kia? hujdajam?

Šauras tev zināšanas par autobūvi. Varētu daudz nosaukt... Bet īpaši priekš tevis pietiks ar vienu - tāda ekstra ir arī vecajam labajam tautmobīlim VW Vai amurikāņu tautmobīlim Buick... Nemaz jau nerunājot par kārtīgiem luksusautiņiem.

kaut kā ielās tādus neredz....

Slikti skaties. Buick būs vien jāmeklē amerikas ielās, bet VW tepat vizinās. Tik tas fakts, ka dubultos stiklus jau garāmbraucot neredz, tev laikam ir paslīdējis garām. Un man pat ir sanācis ar diviem tādiem pavizināties - nenoliegšu, ka manā vērtējumā auto kopumā ir draņķīgs savā klasē, bet tavs arguments par stikliem gan ir nevietā.

Starp citu arī Hyundajam ir šādā ekstra . Par KIA gan nav gadījies dzirdēt.

kuram VW ir paketes?

Slinkais 13.04.2012 11:48

GB12 rakstīja: Es arī esmu pagalam izlepis, jo šābrīžējais auto ir gandrīz maksimāli nopakots.

Gribas ādas salonu, klimu, sildāmus beņķus, briļļu turētāju, migliniekus, elkoņbalstu, kruīzi, ādas multistūri, pārkingu vai kameru, tumšos stiklus, labu audio un USB, lai nav diski jāvazā līdzi. Viss izņemot USB un pārkingu, ir manā esošajā auto un pagalam negribas no tā visa atteikties.

Šobrīd domāju, cik man aktuāla būtu nafigācija. It kā forši, bet no valsts izbraucu kādas 2-3 reizes gadā, tad var arī aizņemties vai par divīti dienā iznomāt TomTomu.

Nejūtu vajadzību pēc riepu spiediena sensora, hrenoniem, lietus sensora (kaut gan esošajam auto tāds ir), elektroatmiņas benķiem, pārkinga priekšā.

Gribu ietilpīgu universālu vai parketnieku ar līdzeno grīdu, lai ceļojumos nav par viesnīcām jāvazājas, bet vari palikt pa nakti, kur vēlies un kad vēlies.

Kā jau teicu - ideālais variants, manuprāt, Superb Wagons.

iebūvēto navi par velti nevajag, viņš vienmēr atpaliks kvalitātē no mobīlās iekārtas, kuru noņemot no stikla iebāz kabata un var droši klīst pa pilsētām ar to.

parkingu man nav nevienam. nav viņi tik precīzi. ar kameru es varu piebraukt pie pakaļā stavoša līdz pat 2-3 cm. ka jau teicu, pieturos pie kamerām, vel gan e39 nav tādas, jo negribas izjaukt paneļa kopskatu ar aftermarket maģi. busam gan uzliku, A6 ar biju uzlicis, nekas nav labaks par video attēlu. 200 arī būs, viss stāv plauktiņā. kamera apsardzes veikalā maksā 25ls, maģis nu kuram kāds budžets, man patika jvc kdavx2 rāda pat pilnīga tumsā, tik japačakarejas ar to uzstādīšanu lai nav redzama. foto.inbox.lv/...

Slinkais 13.04.2012 11:37

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja: kam vel bez bumave, un S klases ir dubultie logi vispār? kia? hujdajam?

Šauras tev zināšanas par autobūvi. Varētu daudz nosaukt... Bet īpaši priekš tevis pietiks ar vienu - tāda ekstra ir arī vecajam labajam tautmobīlim VW Vai amurikāņu tautmobīlim Buick... Nemaz jau nerunājot par kārtīgiem luksusautiņiem.

kaut kā ielās tādus neredz....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti