iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Slinkais 12.04.2012 22:34

msh rakstīja:

Slinkais rakstīja:

es ilgi šodien domaju par tevi, pastigajoties gar jūru ar sīko te bija diskusijas par to, ko nevar iebāzt mucā no origināl aprīkojuma. mucai nekad nebija logu aizskari, kas man piemēram ir svarīgi, fetiš man tāds, un vienmēr cenšos tos dabūt uzreiz perkot auto, vai uzlikt pēc tam, originalos. pat c3 aizskarus visus 3 atradu savam 200, e39 arī nesen uzliku.

mucai nekad nav bijuši pasaptušojamie spoguļi, kas ir mega fīča, tagadējam e39 ir, iesaku visiem. nebija arī elektriski salokamie spoguļi, arī ļoti kruta ksenons ar nebija, nebūs un vispār rekaro ādas salona arī nebija, pat eletrisko ķebļu vispār. stikla lūkas nebija. bez šitā visa, auto nemaz nav auto nu fanam protams būs iebildumi.

Var redzēt ka tu esi C sērijas fans, ne B sērijas

Aizkari - aizmugurē sānos nebija, aizmugurējais bija.

Elektriski nolokāmi spoguļi neatceros kad audī parādījās, bet laikam pat vecajiem C sērijas aparātiem nebija.

Pusaptumšojoši spoguļi - ja vajadzēs, ieliks

Elektriski ādas recaro nebija?! Un kā vēl bija, tas, ka vācieši savas mizas ar tādiem ļoooti reti nokomplektēja, ir cita lieta. Paskaties hoķ motorgeek'ā, cik jeņķiem daudzas CQ ir ar tādiem aprīkotas - elektriskiem ādas recaro ķebļiem. Tā kā vāciešiem tas bija retums, man patlaban ir procesā C3 elektriskie recaro - baigais murgs, nebijuši B sērijas elektriskie ķebļi tāds retums, nedarītu.

Stikla lūka - jā, nebija. Nezinu cik lielas modifikācijas būtu jādara lai ieliktu mk3 golfa stikla lūku - ja man nākotnē gribēsies likt lūku, tad tā kā man nav vispār, varēšu likt ar visu mk3 golfa mehānismu

Un jā, hrenons, tas vienīgi - bet nevienam no vecajiem audī tāds nebija, ja neskaita megareto UrS6 plus.

parastam A6 C4 96-97 bija orig. ksenons, ne tikai plusam. tam pašam C4 bija nolokamie spoguļi. parsvarā gan Itālijas tirgū sastopami. pakaļas štorku var ielikt arī ķīnas ja gribas. bet sānu štorkas ir mega labums manuprāt.. nez kapēc cigaram tās lika jau no 86gada. bet nabaga B tā arī nedabija manuprāt līdz pat B6... vismaz nav redzēti. vel plānoju e39 ielikt dubultos logus, jāsagaida bezdarbnieka pabalsts pa 160ls piedavā pilnu komplektu

Slinkais 12.04.2012 21:27

riepu spiediens nafig nav vajadzīgs, partroniks arī, man patīk tik atpaakļskata kameras, daudz drošāk un uzskatamāk. stikla apsilde arī nafig, redzēju vienam fordam, apsildes diegus var manīt, nepatīk. lietus sensors ir OK, patīk. biksenons nav obligats, mūsdienās jau tāda satiksme ka tālos reti vajag. stūres elektriskais lifts ļoti patīk, kad stūre aizbrauc iekāpjot un izkapjot.

var var iekāpt arī vecā mizā ik pa laikam, lai atsvaidzinātos iespaidi, ka progress tomēr ir. tapēc forši ja ģimenē ir vairaki auto. stulbi tik tas, ka mana gadijumā visi trīs auto ir citas piedziņas, un ir ļoti grūti izkopt vienlaikus labas iemaņas uz visām trīs piedziņām. bet arvien vairām pārliecinos ka fwd ir kaka galīgakā

Slinkais 12.04.2012 21:13

VWfans rakstīja:

Slinkais rakstīja:

mucai nekad nav bijuši pasaptušojamie spoguļi, kas ir mega fīča, tagadējam e39 ir, iesaku visiem. nebija arī elektriski salokamie spoguļi, arī ļoti kruta ksenons ar nebija, nebūs un vispār rekaro ādas salona arī nebija, pat eletrisko ķebļu vispār. stikla lūkas nebija. bez šitā visa, auto nemaz nav auto nu fanam protams būs iebildumi.

Jā, man būs iebildumi. Pietiek ar kondicionieri un ērtu sēdēšanu pie stūres, kam parasti nepieciešams, lai stūre būtu regulējama dziļumā un augstumā un sēdeklis būtu regulējams uz augšu un leju pietiekamos diapazonos.

Atcerējos, ka par 30 tūkstošiem latu labākā izvēle ir Volvo-XC70 D3.

nemīli tu sevi Fan, kā īsts komunists neko lieku nevajag, gatavs gulēt uz dzelzs gultas, ka tik izdevīgi

Slinkais 12.04.2012 21:11

pilnu bāku vispār ir nelietderīgi liet, jo lieks smagums jāvadā. ir vērts tik kad drassē pāri ojropaj. savulaik bija A6C4 dīzelis, tad varēja pāri pus ojropaj tikt ar LV pirkto, ap 1100km varēja nobraukt bez apstājas. mugura stīva, pūslis sprāgst tagad ceļojumos braucu ar town&country tam vajag tanku ik pa 270-300km visi priecīgi, atpūtušies, ik pa 3 stundām grib negrib izstaipa kājas, kafijas un tt.

Slinkais 12.04.2012 20:56

msh rakstīja:

DekstersFF rakstīja: msh, tev jautājums. Pieņemsim situāciju,ka tev iedod 30 000 Ls citas mašīnas iegādei. To naudu tu vari iztērēt TIKAI vienai mašīnai, ja kaut kas paliks pāri,to tu nedabūsi.

Kāda būtu tava izvēle?

Tā kā nekas tāds nekad nenotiks, slinkums lauzīt galvu par detaļām, vispārējos vilcienos - kaut kas ideālā stāvoklī esošs, ar labumiem piebāzts un baudāms no vecajiem audī

es ilgi šodien domaju par tevi, pastigajoties gar jūru ar sīko te bija diskusijas par to, ko nevar iebāzt mucā no origināl aprīkojuma. mucai nekad nebija logu aizskari, kas man piemēram ir svarīgi, fetiš man tāds, un vienmēr cenšos tos dabūt uzreiz perkot auto, vai uzlikt pēc tam, originalos. pat c3 aizskarus visus 3 atradu savam 200, e39 arī nesen uzliku.

mucai nekad nav bijuši pasaptušojamie spoguļi, kas ir mega fīča, tagadējam e39 ir, iesaku visiem. nebija arī elektriski salokamie spoguļi, arī ļoti kruta ksenons ar nebija, nebūs un vispār rekaro ādas salona arī nebija, pat eletrisko ķebļu vispār. stikla lūkas nebija. bez šitā visa, auto nemaz nav auto nu fanam protams būs iebildumi.

Slinkais 12.04.2012 20:28

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja:

šī brīža viens no auto ir e39 2.8 193hp 280Nm ar patēriņu līdz 6ls uz 100. salonā ir klusums, nav ne turbo, ne dārgu sprauslu, ne augstspiediena sūkņa, uzsilst momentā, apkopes kapeikas, jo zobenes nav. tik vien kā jāpildas ik pa 450km, un bagažnieka mētajas 15cm biezs rezerves rats.

Benzīns?! Vai tomēr aizmirsi pieminēt, ka gāze?

a kada starpība? tas viss kopā tā pat maksā lētāk par vidusmēra dīzeli. aizved sievu uz Lpg tanku, uzsitīs tev zilu aci par dīzeļa iesmerēšanu

Ir starpība. Ja tev patīk gāze, tad lieto, bet nevajag kaut ko tukši runāt par benzīnu.

Un ja iedomāsies manu sievu aizvest uz LPG tanku, pats tiksi pie zilas acs. Man vēl ir puslīdz pielaidīgs viedoklis pret šo degvielas veidu. Viņai ne. Un auto spēj izvēlēties pati - es neko nevarētu "iesmērēt" pat ja gribētu.

Man personīgi ir svarīgi, lai auto noskrējiens starp uzpildēm būtu vismaz 800 km. Līdz ar to gāze atkrīt.

tieši tāds pats viedoklis daudziem ir par dīzeļiem

sievas aprobežotību vajag izskaust priekš kam vajag 800km???

Slinkais 12.04.2012 16:11

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja:

šī brīža viens no auto ir e39 2.8 193hp 280Nm ar patēriņu līdz 6ls uz 100. salonā ir klusums, nav ne turbo, ne dārgu sprauslu, ne augstspiediena sūkņa, uzsilst momentā, apkopes kapeikas, jo zobenes nav. tik vien kā jāpildas ik pa 450km, un bagažnieka mētajas 15cm biezs rezerves rats.

Benzīns?! Vai tomēr aizmirsi pieminēt, ka gāze?

a kada starpība? tas viss kopā tā pat maksā lētāk par vidusmēra dīzeli. aizved sievu uz Lpg tanku, uzsitīs tev zilu aci par dīzeļa iesmerēšanu

Slinkais 12.04.2012 15:57

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja:

ne visiem patīk traktora tarkšķis, un vibrācijas. ka arī zagt nav labi.

Manai sievai arī nepatīk, bet tikko iegādājās dīzeli. DUS apmeklējumi pārliecināja...

man gan labāk patīk lielā benzīna klusums un jauda par to pašu naudu.

Klusums ir jauks, bet kur tev jauda par to pašu naudu? Nosapņoji?

šī brīža viens no auto ir e39 2.8 193hp 280Nm ar patēriņu līdz 6ls uz 100. salonā ir klusums, nav ne turbo, ne dārgu sprauslu, ne augstspiediena sūkņa, uzsilst momentā, apkopes kapeikas, jo zobenes nav. tik vien kā jāpildas ik pa 450km, un bagažnieka mētajas 15cm biezs rezerves rats.

Slinkais 12.04.2012 15:30

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja:

ne visiem patīk traktora tarkšķis, un vibrācijas. ka arī zagt nav labi.

Manai sievai arī nepatīk, bet tikko iegādājās dīzeli. DUS apmeklējumi pārliecināja...

man gan labāk patīk lielā benzīna klusums un jauda par to pašu naudu.

Slinkais 12.04.2012 15:27

slaaists rakstīja:

Slinkais rakstīja:

ne visiem patīk traktora tarkšķis, un vibrācijas. ka arī zagt nav labi.

Es uzrakstu, ka gribu dīzeli, bet Tu man stāsti ka ne visiem tarkšķis un vibrācija patīk! Ko nu?

Zagt tiešām nevajag, piekrītu!

subsidētā liešana iekš auto ir jau zagšana

Slinkais 12.04.2012 12:48

slaaists rakstīja:

Shiirs rakstīja: prieks brauksanas pa zemes celjiem es viennozimigi njemtu shaadu

www.ss.lv/...

un vinu sagaaazeetu. visizturigakais auto kadu jebkad esmu lietojis.

Kuļmašīnu vajag, jo saimniecībā ir traktors, un subsidētais dīzelis un tā.

ne visiem patīk traktora tarkšķis, un vibrācijas. ka arī zagt nav labi.

Slinkais 12.04.2012 9:47

DekstersFF rakstīja: msh, tev jautājums. Pieņemsim situāciju,ka tev iedod 30 000 Ls citas mašīnas iegādei. To naudu tu vari iztērēt TIKAI vienai mašīnai, ja kaut kas paliks pāri,to tu nedabūsi.

Kāda būtu tava izvēle?

mana izvele būtu shevrolet express 5.7 2002-2004g lielisks ģimenes auto. kādreis noteikti būs mans

Slinkais 11.04.2012 22:56

slaaists rakstīja: Turpinot par tēmu, par vecu Audi tēmu! Visi jau zin, ka viss, viss labākais Audi ir Audi 80 B4 1.9 dīzelis! Lūk, bet kāda tur atšķirība starp tiem ar 75 zirgiem un 90 zirgiem?

Gribu pirkt! Vajag! Bez ņirgšanas! Kāposta tik vien lai iepirktu santīmpiesmiešanas lamatu līdz 1,5K LVL vērtībā! Iesakiet ko, droši! Es labprāt sarežģītu dzīvi ar vēl kādu itāli, bet tādu krustu citam nenovēlu , un šito pa lauku ceļiem, mežiem, pļavām vairāk trieks brāls!

sūds tas b4. mazs un neerts. izturīgs gan. 75 zirgi ir veciem TD. 90 ir pirmiem tdi, kuriem sūknis ir samerā vārgs. bet viss ir remontējams

Slinkais 11.04.2012 22:54

pofig ar ko lido, tas ir viens mirklis, starpību tapat grūti sajust vai ar rianejru vai pirmo klasi vienu stundu no dzīves

Slinkais 11.04.2012 17:04

da beidzat. amurikā ir tādi auto nomās, kadus LV un ojropā nedabūsi. ta ka man tie radi tādi visai aprobežoti, nekādas kultūras programmas šamiem nebija, no lidostas pie tās tantes aizbraukt. un vienu dienu uz Maiami aizšāva. nekadu mega attālumu nav. varēja paņemt kaut vai kādu vietejo cadilaku vaj tml v8 monstru, vai lielo kabri, da vienalga. bet ne jau corollu. finansiālu grūtību nebija. uz 3 cilvēkiem uzmest bik naudiņu pa virsu nebūtu problēmu.

fan, kāda vel škoda....

Slinkais 11.04.2012 14:59

Shiirs rakstīja:

Slinkais rakstīja: lielīties ka dragā pa uk ar nomas auto, pie tam kompakt klasi ir manuprāt stūlbi

kur tu redzi lieliisanos? vins vienkarsi parada ka vins ar tadu ir braucis, apmeram taka VWfans

nomas ja kas nav vecu auto. nu normalas nomas, europcar, avis utt. es ari esmu izmegjinajis viskautko pedejo 3 gadu laika jo diezgan daudz sanak braukt arzemes ar nomas auto.

stulbi ir nosist gulbi.

man radi nesen bija amurikā viesoties pie citiem radiem. ilgi rēcu kad uzzinaju ka nomā bija paņēmuši toyotas corollu nosaucu jamos par muļķiem. visticamāk ka vienu reizi mūžā aizkratīties uz amuriku un nepabraukt īstā amerikas degvielas kapsētā vienu nedēļu ir gaužām aplami un nožēlojami. tapat arī par to UK, noma uz laiku es labāk ņēmtu ko tādu, kas ir būtiski labāks par ikdienas auto, nu noteikti ne kompakt klases blusu

Slinkais 11.04.2012 11:38

lielīties ka dragā pa uk ar nomas auto, pie tam kompakt klasi ir manuprāt stūlbi

Slinkais 10.04.2012 23:50

savulaik samediju gandrīz visas C4 ekstras. nav problēmu. maksā tik

Slinkais 10.04.2012 23:28

B2 neuzskatu par auto. briesmīgi neerts, trases prieki nesimpatizē. B3 man ar nepatīk, bet ko tur vairs C3 un C4 ir labākais ko audi uzražoja. man bija 2 C3 un viens C4. pēc ļoti laba ikdienas a6c4 tomēr atgriezos pie 200tq, bet tikai kā svētdienas auto. vel joprojām vecs, rets, bet jau ētrs un komfortabls. priekš manis labs kompromiss ikdienai tomēr bembis patīk daudz labāk...

Slinkais 10.04.2012 22:36

atlon, Tev ir divas problēmas.

1. ir jābeidz slavināt piedziņu un vecu audi, to mūsdienas ciena tikai stiliņā, kurs diemžēl vai par laimi jau ir sapuvis, un tur ciena tik 5 podu tdi. kas tur ir tagad nezinu, pēc pēdējā bana manas kājas tur vairs nebūs, kaut gan bans jau ir atcelts

2. veca Q ļerpata nedrīgst būt ikdienas auto, tas ir jaskrūvē un jālolo pa brīvdienām un jātur siltā garažā.

vismaz es pieturos pie abiem punktiem, un mans 200 krāj spēkus labākiem laikiem, tie gaidāmi tad, kad sīkais paaugsies, un beidzot nepatērēs VISU manu brīvo laiku

Slinkais 08.04.2012 23:10

VWfans rakstīja: Nee, Pirmais, man iedeva 120d.

un? kā bija?

Slinkais 07.04.2012 23:20

auto piemīt arī aura, vēsture, sajūtas tajā, galu gala iedomātais status. tas, ka hujdais ir strauji progresējis kvalitātē, un varbūt dizainā, neapgāzīs vienā dienā visu pasauli. es kā cilvēks taupīgs, jaunu auto nekad nepirkšu, bet atvēlēto naudu labprāt atdodu par lietotu vācijas premium.

Slinkais 02.04.2012 23:10

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

RS faktiski ļoti konkrēti apzog mani, ja jau tā runājam - saņem naudu no manis nomaksātajiem nodokļiem, bet pakalpojumu pretī nesniedz.

Nepiekrītu. Mēs maksājam nodokļus un tālāk Rīga ar to naudu dara visādas lietas. Tajā skaitā nodrošina pilsētā publisko transportu u.c lietas. Man varbūt nafig nevajag, lai sponsorē tur kaut kādu kultūru. Citam savukārt nafig nevajag, ka piķi grūž ielās un tiltu būvniecībā. Vēl kādam nepatīk, ka Rīga būvē daudzdzīvokļu mājas.

To nevar gluži salīdzināt ar sapuvušu ābolu Maksimā - to man ir brīva izvēle pirkt vai ne.

Te arī ir izvēle - mikriņi.

kad ir kāds derīgs maršruts ar kuru var kaut kur aizbraukt,

Ir tāda ekstra kā maršruta plānotājs. saraksti.rigassatiksme.lv/...

Taču piekrītu, ka maršruti pie mums ir diezgan debīli.

vēl jāmaksā neadekvāti dārga cena

Pērkot biļeti 50 braucieniem, viena brauciena cena būs 44 saņi. Vai 20 braucieniem 45 saņi.

- jo tāda plaši izplatīta ekstra, kā laika biļete jau mums nav pieejama.

Arī nav taisnība. Ir 24h biļete par Ls1,90. Brauc kamēr galva griežas. Atmaksājās jau tad, ja ir jābrauc vienreiz turp-atpakaļ ar pārsēšanos.

Līdz ar to būtībā par vienu braucienu jāmaksā 1,00-1,40.

Līdz ar to būtībā tiem, kas brauc regulāri ir mēnešbiļetes.

es vēl esmu iemaksājis priekšapmaksu RS pat nezinot, kad varēšu to izmantot.

Ar ko tagadēja priekšapmaksas sistēma atšķiras no tās, kas bija pirms e-tampona? Noteikti tak vismaz skolas laikā pirki mēnešbiļeti. Nu tad lūk, arī tā bija priekšapmaksa. Tikai toreiz, ja nebrauci, kartiņa pēc mēneša nebija vairs derīga šā kā tā. Tagad vismaz pērkot uz noteiktu braucienu skaitu to var izlietot gada laikā.

bet kapēc gada laikā? gads nav nekads baigais periods. jurmalas cayrlaide pat ir derīga 2 gadus, un maksa 2 ls tampons tak maksā vairāk...

Slinkais 02.04.2012 19:17

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

Izvest no vagona un nošaut uz vietas visu pasažieru acu priekšā. Kā fīrelandē reiz bija. Pāris paraugprāvas un zaķu vairs nebūs kā sugas.

Kāpēc "reiz bija"? Fāterlandē arī tagad kontroles ir visai baisas. Reti sastopamas, bet sodi bargi un par atkārtotu pieķeršanu nākas iet uz randiņu ar tiesnesi. Dzīvē izskatās nedaudz pēc skinhedu bandām Iegādāties biļeti sabiedriskajā transportā ir idzevīgi - vari lēti un ātri visur nokļūt, bet zaķiem dzīve grūta, ja pieķer.

Mums diemžēl sabiedriskais transports sanāk dārgāks, nekā fāterlandē, lai arī viena brauciena izmaksas šķiet lētākas.

Berlīnes pilsētas vilcienē, sods par biļetes neesamību ir 600eur. būtisks arguments. mums ar tādu vajag. man gan pa lielam vienalga. man joproja ar auto sanak braukt lētak neka ar to sabiedrisko sūdu.

Slinkais 01.04.2012 21:26

man ir divi ciskudriļļi un piekabīte sīkaijam

Lasītākie raksti

Jaunie raksti