lai atri piepūst mazo auto balonu, donora balonam ir jabūt lielākam un ar lielāku spiedienu. man liekas logiski.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
lai atri piepūst mazo auto balonu, donora balonam ir jabūt lielākam un ar lielāku spiedienu. man liekas logiski.
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja: visa fiška ira apstāklī, ka jauna kija maksā 10 štukas un fans no tā cipara čurā biksēs, bet vecs audī štuku (un par to fano visi pārējie)
vienīgais mīnuss ir tāds, ka nekur pasaulē nav zavoda, kas ražo 20gadīgus aužus
Piekrist, sevišķi pēdējajam
atlon, vai ta Q jau ielās?
pat ja tā ir taisnība. tad lai dažās sekundēs iepūst pilnu auto balonu, tam pirmajam balonam vajag daudz, daudz vairāk par 250bar. tas ir vel trakāk.....
mājas kompresors pumpē visu nakti to auto, cik atceros. kādas vel pāris sekundes???? 250bar nevar būt nekas droš. spragst uz urrā
ja grib ekonomiju, tad lpg nav konkurentu. cik noprotu doma saapaa ieriktēt metānu ir tikai dēļ santīmīlēšanas.
da nafig. man visi 3 auto ir uz lpg. problēmu ir apaļa 0. apkuri arī var palaist uz lpg, sūkni ar var nopirkt prieks auto pildīšanas. lpg lielos apmeros ir vel letāka neka tankā.
esiet reāli. metānu iekš auto labāk nevajag. 250bar baloni ir ka bumbas ar laika degli. metala sver tonnu, kompozīta maksā kosmosu
nelaimīgs cilvēks. pažēlojiet tak viņu.
msh rakstīja: Motormuzejs? Nu nezinu gan. Laikam pārāk prastās vietās dzīvoju/pa pārāk prastām ielām staigāju. Pamatā visādas pēdējos 15 gados ražotas grabažas ar nelielu četru katlu dīzeli vai vēl mazāku četru katlu benzīnu.
Tas ka reizēm izdodas ieraudzīt vai nu kādu krutu tačku [pa peterborough braukā viens lambo, vēl bija kaut kādas pāris eksotikas, ā, un V12 bentlija skaņa ir dievīga... ] vai arī kādu retro ir kas cits. Bet ne jau masveidā, ja nu vienīgi tev nejauši izdodas saskrieties ar kāda kluba izbraucienu
katru gadu braucu uz salu, uz 2 nedēļām pie radiem. dzivoju St.Albans. un cik ir braukts un staigāts, tad visur ir dafiga garšīgu auto. sakot no viņu pašu vecajiem MG un jagiem, beidzot ar eiropas veciem dranduletiem.
es atceros kautko par 36 saņiem. čoms arī toreiz izteica prognozes par 50, es viņu toreiz par duraku nosaucu
kāpēc vajag tieši to kravas kasti?
varētu ja komentēt, bet ko nu vairs. cīnies pats
līmeņa devēji ir ļoooti nosacīti. uzticeties tiem nevar. visi ir vienādi sūdīgi. resurss mazs, garantija uz viņiem parasti nedarbojas. ta kā tīri informatīvi viņi ir, precizitate zema. velāk gan piešausies pēc kilometriem vadīties.
man ir tieši stags ar valteku. maini tik filtrus un brauc. bet nu protams ka sprauslas drīz būs jataisa, vai nu jaunas, vai remkomplektu. jo paredzetas viņas ir uz 60000
3.3 pilnīgi pietiek ar valtek. labākas jau maksā 2 reiz.
TDIOTS rakstīja:
Slinkais rakstīja: kura gada? ja negribi problemas, liec tikai te www.heinrihs-gaze.lv/...
un neliec valtek sprauslas
ar valtek ja 90000 nobraucu no problemo.
kura gada? ja negribi problemas, liec tikai te www.heinrihs-gaze.lv/...
apladismangas!
sarashkins rakstīja: Eh, labāk būtu ņēmis Mitsubishi Delica Star Wagon...
Sitais oiropā ir mega mega mega retums. un protams komforts tuvu nullei
pesec, ka tagad būs, nevienā stāvvietā nevarēs iebraukt, un vel apmaldīsies tik lielā auto
Bracus rakstīja: To slinkais:
Ieteiktu tev izlasīt divreiz to ko esmu uzrakstījis. Jeb arī pasekot līdzi.
Es rakstīju "2 VIENĀDI AUTO AR VIENĀDU APRĪKOJUMU....... ABI PRAKTISKI IDENTISKĀM APRĪKOJUMA KOMPLEKTĀCIJĀM...... PAR PĀRĒJO NEVAR BŪT DROŠS NE VIENĀ NE OTRĀ VIETĀ".
Automašīnas tiešām bija bez jebkādiem redzamiem un vizuāliem defektiem, kā arī no tehniskā viedokļa tik cik var saprast un sajust no testa izbrauciena bija bez defektiem. Tāpēc varam uzskatīt ka auto pat tehniskā stāvokļa ziņā bija stipri līdzīgi.
Ja tu tici odometra rādītājam tad protams automašīnas bija ar dažādu nolietojuma pakāpi. Vienam bija kaut kādi 160 tk otram 220 tk. Dodu 100% ka nevienam tas nebija patiesais nobraukums. Bet ja no auto neko nesaprot un pērk ciparus kas uzrādās odometrā tad protams ka viens bija krietni mazāk nolietots jeb precīzi pa 60 tk km.
tad esi trāpijis uz brīnumu. daba tā nenotiek, vai ļooooti reti, vai nespēi atrast atškirības.
acīm redzot neko nesaproti no auto. nav, nu nav līdzīgu lietotu auto. visi ir dažādi, dažādas nolietojuma pakapes. un var atrast sev tīkamu. cik var noprast, tad modelis ir izvēlēts. ss.lv var atlasīt pēc skata-cenas, apbraukāt paris dienās 5-7 auto. un tik dieva dēļ navajag vaidēt ka pa tālu jabrauc. auto nepērk katru dienu, var noziedot laiku un naudu, un aizšaut uz ventspili vai valmieru, ja bildes ir labas. nevajag koncentrēties uz vienu pilsētu un apkārtni. ja nekā tīkama nav, pēc nedēļas atkārtojam.
GB12 rakstīja:
Yetti rakstīja:
Bracus rakstīja:... Tātad cenas starpība 4500-2730=1770 Ls. Vai jums neliekas ka tā cenas starpība ir diezgan ievērojama lai apsvērtu domu kaut kā atgādāt to auto no Vācijas pašam.
...
Gādā... un tur arī atradīsi cenu starpību... Atlasi vairākus variantus (kā likums varianti viens no otra būs vismaz 300km attālumā), viens variants nepatīk, paliec motelī vai guli auto, brauc skaties nākošo. Tagad sarēķini braukāšanu, ēšanu, gulēšanu un tiršanu, kā arī jāmaksā tam "speciālistam" ko stiepsi no LV līdzi, nopirksi, laimīgi atdzīsi un uz CSDD - tur - pirmreizējā reģistrācija (ja nemaldos ~200.-Ls), Nr, transporta nodoklis, TA...
200 lati būs mazam un samērā jaunam auto. Nesen paziņa no Beļģijas atveda kā reiz autora interesējošo Vojādžeri ar 3.3 benzīnu. Liels bija viņa pārsteigums, kad uzzināja, ka, lai piereģistrētu to šeit, viņam bija jāšķirtas no aptuveni 600 latiem. Atceramies arī to, ka lielākam auto, ar lielāku dzinēju tagad ir stipri lielāki nodokļi.
līdz 2005 gadam vel ir ciešami. 3.8 voyageram ir 115ls tiesī tadam pašam 2006 gada jau ir pari 200. luksus klase
ne ne. vesajam ir peugeots. feisliftam un acainam ir VM
www.google.lv/...
,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1832&bih=468&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=8ThZT8zdLa2P4gSEscGWDw