iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Slinkais 12.01.2012 15:19

taaneko rakstīja:

Slinkais rakstīja:

kā var to reni vispār apspriest, sēžot viņa ir jacer ka neviens neredzēs, kauns paliek.

Subjektīvs viedoklis...

Slinkais rakstīja:

dzinēji mazi un nevarīgi,

Vojagerim tiek piedāvāti 5 dzinēji mazākais 150 hp 226 nm, lielākais 180 hp 33o nm

Espeisam arī 5. vārgākais 113 hp 250 nm, lielākais 19o hp ar 350 nm

Reku links www.youtube.com/...

Kad Tavs vojageris tā ies ar vārgāko motoru- varēsi kautko teikt par dinamiku un vēl pievēs uzmanību, ka tādā atrumā braucot tie vācieši normāli sarunājas, nevis auro, kā tas jādara vojāgerī pie 130 km/h

Slinkais rakstīja:

salons lēti plastmasīgs, normāla ādas salona vispār nav piedavājumā.

Re kādam jābūt sevi cienoša cilvēka auto salonam www.matrasport.dk/...

Ādas saloni no rūpnīcas ir 2. Zamša un gludāda, žēl tikai, ka tas attiecas tikai uz beņķiem.

Un vēl, vakar braucot uz ērgļiem un atpakaļ caur kangariem, varu pateikt. ka 13 gadus vecam auto salonā NEKAS negrabēja un mūziku varēja baudīt apm 1/4 no maksimālā skaļuma.

Slinkais rakstīja

platsmassas visbūve ir drīzāk mīnus, jo daļas vajadzības gadijumā neatradīsi.

Redz- sakarā ar to, ka pēc virsbūves daļām pieprasijuma praktiski nav, bet auto šrotos tāpat nonāk- virsbūves daļas tiek piedāvātas pa 50 ls autokrava, jo kamēr nenoņem paneļus, virsbūvi pat metāllūžņos negrib pieņemt.

Slinkais rakstīja:

par franču tehnologijām vispār nerunāsim, viss caur dibenu. vienīgais kas tajā auto ir, tā veiksmīgs dizains.

Atkal subjektīvs viedoklis...

Tā kā Slinkais- celies, ej sēdies savā vojāgerī un dodies vākt metāllūžņus, citam nekam tava skārda kaste tā īsti neder. Ak jā- prātīgi ar svaru, atceries, ka bez Tevīm tur var ielikt tikai kādus 400 kg...

Un vēl- ieraugot aizmugures skata spogulī espeisu- samierinies, ar to, ka Tevi visdrīzāk tulīt piesmies...

laikam pašam tāds ir, tāpēc aizsvilies. tak atver acis, to reni pārdeva ļoti maz, nevienam tas nav vajadzīgs. jā, smuks pec vaiga, tas arī viss. esmu braucis ar tadu, nu prastums pilnīgakais. nav bīdāmās durvis, nav ērtu salonu, renis ir īsāks stipri, tas nozīmē nēērtu sedēšanu parasti 3 rindā. un mazāku bagāžu. arī nenogalināmo chrysler 3.8 kluci nekas nevar parspēt, viņam vispār nekas nav jādara. kamēr reņi visi ir ar zobsiknām. tas ka renis iet 200, man nav aktuāli, un citiem normali domājošiem arī, arī vacija retais brauc atrāk par 140. pa bani mans tauns iet 150 komforta režīma. un galvenais, voyageris bijis un paliek minivenu etalons. pat VW to beidzot atzina, un tirgo voyageri ar savu bļambu

Slinkais 12.01.2012 1:42

taaneko rakstīja:

Slinkais rakstīja:

kā var to reni vispār apspriest, sēžot viņa ir jacer ka neviens neredzēs, kauns paliek. dzinēji mazi un nevarīgi, salons lēti plastmasīgs, normāla ādas salona vispār nav piedavājumā. platsmassas visbūve ir drīzāk mīnus, jo daļas vajadzības gadijumā neatradīsi. par franču tehnologijām vispār nerunāsim, viss caur dibenu. vienīgais kas tajā auto ir, tā veiksmīgs dizains.

Laikam runājam par dažādiem auto... vai arī... vai arī panesies bērnudārza variants, kad vairs nav pamatotu argumentu- a man, a man... mans tētis stiprāks, viņš tavējo piekaus. Neaizmirsti, ka vojageris ir otrs populārākais kolchoznieku auto pēc 1991 gada pasāta universāļa....

arī labs arguments. neaizmirsti ka populāri auto paliek no savām labām īpašībām. renim nav ne viena tada. tapēc viņu arī nav uz ielām. totāls sūds. punkts

Slinkais 11.01.2012 21:34

nu neatceros vairs cik, tas tiesa. virsbūves pa lielam ir vienadas vecajam un jaunajam. un kā jau teicu, īsajam bagažnieks ir ka smārtam

Slinkais 11.01.2012 20:22

a kas vainas grandam? par 15cm garaks, vismaz 3 rinda var sēdēt. īsajā pat bērnu ratus nevar ielikt bagažniekā, un mazais rezerves rats arī plakaniski tur nejiet. īsais ir pilnīgi garām

Slinkais 11.01.2012 14:12

tu taču esi dīvains!!! ja ne vel vairak. kāda mārutka pec tev ir iskristalizējies tikai 2.5crd? 3.8 ar gazi pateriņš ir tāds pats, un pat mazāk nekā CRD. viņām nekad nav jamaina nekāda zobsiksna, nekadas sprauslas, un sūkņi, nekadas turbo problemas. tam dīzelim pat termostats maksā pāri 100ls

un nafig vel pieminēt alternatīvu V70???? tie tak ir pavisam dažadi auto, pilnīgi nesalīdzināmi.

Slinkais 10.01.2012 19:12

pakalā nekādi lukturi nav jākarina, vai nu iepērkam tuninga, vai partaisam esošos content8-foto.inbox.lv/...

Slinkais 10.01.2012 19:10

neizturīgs tas awd, bet ka jau mineja, pēc izbeigšanās, noskrūvē nost karbas galu, reduktoru, kardanu un pusasis, un brauc ar fwd. nu un pakaļas gultņi ir dārgi priekš awd.

bet zinot cik viņu ir maz palicis labu, atkartošos, ja tas tauns visādi citādi labs, iespējamās problemas ar awd var pieciest.

Slinkais 10.01.2012 14:32

Yetti rakstīja:

Slinkais rakstīja: ...bet, jaunais tauns ļooti minimali atšķiras no voyāgera, tatad var skatītieas arī tos, bet ar benzīnu viņi ir retums....

Kaut ko nejauc? - T&C ar benzīnu viņi ir retums?

lasīt protam vispār??? jaunie voyageri ar benzīnu ir retums, parsvara visi ar lielisko itāļu sūdu.

amerikas pakaļas lukturus visi pārtaisa, un nevienam nav problemu.

kā var to reni vispār apspriest, sēžot viņa ir jacer ka neviens neredzēs, kauns paliek. dzinēji mazi un nevarīgi, salons lēti plastmasīgs, normāla ādas salona vispār nav piedavājumā. platsmassas visbūve ir drīzāk mīnus, jo daļas vajadzības gadijumā neatradīsi. par franču tehnologijām vispār nerunāsim, viss caur dibenu. vienīgais kas tajā auto ir, tā veiksmīgs dizains.

Slinkais 10.01.2012 1:36

par to reni aizmirsti. sūds konkrēts.

a par chrysler, ir jaizvēlas, ko vajag. jaunajam ir bik labakas gaismas, bet tapat sūdīgas, bet, jaunais tauns ļooti minimali atšķiras no voyāgera, tatad var skatītieas arī tos, bet ar benzīnu viņi ir retums. dīzeļi viņiem visi ir sūdi, VISI. tie kas lieto, vienkāršī kaunās atzīt, vai nu slimo ar aizspriedumiem pret gāzi.

ja runajam par veco, tad noteikti taunu, un noteikti to limited, jo tikai limited ir vienkrāsas panelis, citiem tas ir raibs, ar melno plastmassu, dzīvē izskatās stūlbi, un limited ādas salons ir savadaks, mīkstaks, un ar citu, perforētu ādu, pavisam cita sēdēšana.

3.3 neiesaku nevienā, ne jaunā, ne veca. 3.8 ēd par 1 glāzi vairāk, bet kustas ievērojami labāk, ievērojami!

man ir tauns 2000g 3.8 limited, ilgi meklēju. sievas tēvam ir voyagers 2000g ar 3.3 un drēbes salonu, un man ļoooti nepatīk tajā. it kā vienadi auto, bet salīdzinot dzīvē, diena un nakts.

Slinkais 09.01.2012 21:53

pelēkais ir ņemams. ieteiktu izvairīties no pilnpiedziņas, bet nu ja auto labs, var pieciest. nekādi lukturi nav jamaina uz TA, bet kkadas papild lampas pašam velāk sagribēsies. piekare maksā kapeikas. gultņi padargi, bet iet ļoti ilgi. ja neuzsit, tad arī nerūsē. kārbas ļoti ilgspelējošas. un galvenais, viņam ir Limited salons, kas ir retums. visādus dodge caravan met ar līkumu. kā likums visi pliki, un gaismas vel sliktākas nekā taunam.

Slinkais 07.01.2012 23:39

toch paliek te garlaicīgi. pilnīgi raudiens nāk...

Slinkais 07.01.2012 19:47

jopcik, edgaram savs topiks

par ko runa?

Slinkais 28.12.2011 9:52

smaidiigais rakstīja: ap 2000. gadu kolēģim tāds bija. Nekāds lielais jau nu nebija. Ap to laiku mums piedzima puika un septiņi gadi nosēdēja citroen Xsara aizmugurē. nekāda vaina. Tagad ir trīs sīkie, un tie sēž Grand Voyager aizmugurē. Šobrīd subjektīvi šķiet, ka viss, kas ir mazāks par Vojager ir mazs...

+100

man ir viens sīkais, un tik un tā, viss kas mazāks par grandu liekas kā golfs, mazs un neerts. neko mazāku vairs nepirkšu, tikai lielāku. town&country 3.8 ar lpg, apēd mazāk par tik ļoti slavēto pirmo A6 ar ķīseli, kas man arī ir bijis. gan degvielā, gan remontu ziņā. man žēl tos cilvēkus kas spiežas iekšā mazos auto

Slinkais 10.12.2011 22:54

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

davaj priekš galīgiem lohiem ieraksti vēlreiz KAS ir jāmēra un kādiem ir jābūt rezultātiem...

Nu bet Tu jau esi tas vienīgais galīgais lohs!! Kuram vēl nekas nav skaidrs. Pašķir atpakaļ un izlasi un pilnīgi poh kas par marku ir tam aparātam! Kaut Meseršmita lidmašīnai, kaut Titānikam.

ēēēē, man domāt ka titanika dzinulim galīgi citi normatīvi būs

Slinkais 09.12.2011 21:50

nazurbajev rakstīja: koroče... endžiņers paliek neinteresants. Mums vajag jaunu rotaļlietu.

Slinkais 08.12.2011 23:14

i edgaram piemīt VWfana neatlaidība

Slinkais 06.12.2011 21:17

Centis_Nuudele rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Un, ja pārvilksi, tad drīzāk norausi vītni čuguna blokā nevis skrūvi.

Ja ja - neko nezinu,. bet "mņeņije imeju"!

Vēl viens kam tērauda skrūve ir no gimijas un staipās kaut 1000 reižu slogo. Izcilas zināšanas...

nepļūti šķidru, indžinier. Es rakstīju 10 reizes, nevis 1000. Neproti lasīt? Tad jāmācās, citādi nomirsi pamuļķis. Piedāvāju derības: ņemam jebkuru manā kolekcijā esošu LIETOTU skrūvi un 10 reizes izpildam skrūvēšanas ciklu ar nominālo momentu. Deru, ka skrūve nenotrūks. Vilksim ar dinamometrisko atslēgu, nevis ar krāšņu indžiniera galvu.

varu piešķirt lietotas galvas skrūves. derētu arī uzsildīt to savienojumu līdz 100 grādiem kadas 2000 reizes, eksperimenta nopietnībai.

Slinkais 05.12.2011 13:01

ā un vel, skruves maina tapēc ka tās var notrūkt atkartoti velkot.

Slinkais 05.12.2011 13:00

Slinkais rakstīja:

Gauss rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Gauss rakstīja: Skrūves galvā nestiprinās. Pietiek atskrūvēt gaikas un nocelt galvu nost. Nu vismaz tā darīja žiguļiem, jafelēm un tamlīdzīgiem mēsliem. Normāliem auto galvu nekad neesmu ņēmis nost.

Tās, no kā tu skrūvēji nost uzgriežņus, ir tapskrūves (topošajā valsts valodā - špiļkas..). Normāliem auto gadās, ka galvas pieskrūvētas ar bultskrūvēm (bolt).

Ar bultskrūvēm elementāri, paliek zem galvas šaibas un gatavs. Ne velti vecajiem aužiem galvas saukā par "šaibiniecēm". Tas tādēļ, ka šaibas zem bultskrūvju galvām.

Ar tapskrūvēm jau sūdīgāk, vai nu jāfleksē nost liekais, vai vārstu vākā jātaisa padziļinājumi/caurumi, lai vāku var uzlikt virsū.

muļķis. tās gailav ta saukā, jo tām nav hidrokompensatoru. un vārstu atstarpes regulā ar šaibām

galvas ibio

Slinkais 05.12.2011 12:59

Gauss rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Gauss rakstīja: Skrūves galvā nestiprinās. Pietiek atskrūvēt gaikas un nocelt galvu nost. Nu vismaz tā darīja žiguļiem, jafelēm un tamlīdzīgiem mēsliem. Normāliem auto galvu nekad neesmu ņēmis nost.

Tās, no kā tu skrūvēji nost uzgriežņus, ir tapskrūves (topošajā valsts valodā - špiļkas..). Normāliem auto gadās, ka galvas pieskrūvētas ar bultskrūvēm (bolt).

Ar bultskrūvēm elementāri, paliek zem galvas šaibas un gatavs. Ne velti vecajiem aužiem galvas saukā par "šaibiniecēm". Tas tādēļ, ka šaibas zem bultskrūvju galvām.

Ar tapskrūvēm jau sūdīgāk, vai nu jāfleksē nost liekais, vai vārstu vākā jātaisa padziļinājumi/caurumi, lai vāku var uzlikt virsū.

muļķis. tās gailav ta saukā, jo tām nav hidrokompensatoru. un vārstu atstarpes regulā ar šaibām

Slinkais 24.11.2011 22:29

eu, abi inženieri, beidzats pļūtīt, smird kad lasu šitos murgus. esat lūdzu pieklajīgi

Slinkais 23.11.2011 19:23

var pat teikt ka skaists auto

Slinkais 22.11.2011 0:06

pag, ja tu domaa ka vinja uzkarst taa ka nevar uzkapt, tad taa nav. ieleju 7cm betona, plus lime un flizes, trubas pashaa apakshaa. kaapu ar plikaam kajaam, ir vienkarshi silti, ne vairaak.. sunji apmierinati, es arii. un nevajadzeja ne tris celju kranu, ne sukni, ne elektribu vinjam.

Slinkais 22.11.2011 0:00

flizes, koridoris, lai sunjiem silti

Slinkais 21.11.2011 22:09

Pirmais rakstīja:

Nortel rakstīja:

Normāls katlumājas darba režīms ir 90 grādi turpgaitā un 70 atgaitā. ....

pietiek šķidri tirsti

paºlasi ko es rakstīju iepriekš

es tev varu tavā stilā paprasīt lai tu parādi man vienu silto grīdu, kurai iekšā nāk 90 grādi

p.n.

joprojām ir spēkā mans piedāvājums - ja kādam interesē apkures sistēmas un to automātika, es varu to pasakumu pārdot

gadu atpakalj uztaisju silto gridu, sienas radiatora vieta. palaidu vnk 70 gradus tajaa lokaa, caur radiatoram domatu termogalvu. viss notiek gauzhaam labi. kaut kan daudzi raustija degunu, ka vajagot jaucejkranu, un vel sukni tam klaat....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti