iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Slinkais 04.01.2011 21:39

nea. ir man divi auto, kas pilniibaa apmierina manas velmes un vajadziibas. un krameeties ar kkaadu korejas suudu toch nav velmes

Slinkais 04.01.2011 20:47

TDIOTS rakstīja:

Slinkais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Slinkais rakstīja:

rudens68 rakstīja:

jugasvilli rakstīja: No apvidniekiem, ar kuriem ir sanācis pa bezceļiem pabraukt, manuprāt diezgan jēdzīgs variants ir Ssang Yong. Katrā ziņā, iet tur, kur Santa-Fe, cirvis, Antara/Captiva u.tml. paliek. Tiesa gan, to brīnumu par parketnieku laikam nenosauksi, jo tiem ir rāmja konstrukcija. Izskatās pēc kropļa, par izturību ilgtermiņā arī grūti spriest, nav čomu vai paziņu, kas šobrīd tādus lieto, bet, nu, ja pa laukiem jābrauc, varētu būt normāls risinājums.

Mana miesta servisa īpašnieks paņēma ssang young laikam kyron . Prasījis nēsmu kā .Bet Cilvēks ar auto moto lietām kā minimums gadus 30 darbojas ,un servis šim arī vismaz 15 gadi ja ne vairāk .

visticamaak ta jamaa ir divu izplatiitu paradumu savienojums. tieksme peec jaunaaka gada, un skopums-nabadziiba. normals cilveeks nebrauks ar to brinumu, un nevedes ar to savu gjimeni

nu ja, normāls cilvēks brauks ar bļembu, kas uz restes uzkarināta...

ar ko tad tas ir sliktāks par pieminētajiem Sorento, tuksoniem utt.? Konkrēti, ar ko? Caurgājamībā viennomīzīgi labāks. Nu jā, dizains tiešām anāls. Kas vēl tur tāds slikts, ka nebūtu normāli savu ģimeni vest tādā?

Pirms kādiem 3 gadiem es vienu vīkendu ar kyronu kādus 600 km novālēju. Teikšu, nebija ne vainas. Tikai, nu jā, dizains...

bljamba, tapeec arii ir bljamba, vinja to ir nopelnujusi. brendu auto buus 34galvas tiesu paraaks gan komfortaa, gan resursa zinjaa, gan izgatavoshanas kvalitatee. kaa arii vertibas kritumaa. sanjangu var tikai norirkt, pardot to vairs nevar. nemaniet sevi luudzu

un cik 'bļembaiņiem' cic nekas , kā tikai 'bļamba' nau palicis??

lai arī cik baismīgs tas sraņjoņs neizskatītos , lietotāji nesūdzas

da nu nafig. pa velti tadu nebribu

Slinkais 04.01.2011 19:52

jugasvilli rakstīja:

Slinkais rakstīja:

rudens68 rakstīja:

jugasvilli rakstīja: No apvidniekiem, ar kuriem ir sanācis pa bezceļiem pabraukt, manuprāt diezgan jēdzīgs variants ir Ssang Yong. Katrā ziņā, iet tur, kur Santa-Fe, cirvis, Antara/Captiva u.tml. paliek. Tiesa gan, to brīnumu par parketnieku laikam nenosauksi, jo tiem ir rāmja konstrukcija. Izskatās pēc kropļa, par izturību ilgtermiņā arī grūti spriest, nav čomu vai paziņu, kas šobrīd tādus lieto, bet, nu, ja pa laukiem jābrauc, varētu būt normāls risinājums.

Mana miesta servisa īpašnieks paņēma ssang young laikam kyron . Prasījis nēsmu kā .Bet Cilvēks ar auto moto lietām kā minimums gadus 30 darbojas ,un servis šim arī vismaz 15 gadi ja ne vairāk .

visticamaak ta jamaa ir divu izplatiitu paradumu savienojums. tieksme peec jaunaaka gada, un skopums-nabadziiba. normals cilveeks nebrauks ar to brinumu, un nevedes ar to savu gjimeni

nu ja, normāls cilvēks brauks ar bļembu, kas uz restes uzkarināta...

ar ko tad tas ir sliktāks par pieminētajiem Sorento, tuksoniem utt.? Konkrēti, ar ko? Caurgājamībā viennomīzīgi labāks. Nu jā, dizains tiešām anāls. Kas vēl tur tāds slikts, ka nebūtu normāli savu ģimeni vest tādā?

Pirms kādiem 3 gadiem es vienu vīkendu ar kyronu kādus 600 km novālēju. Teikšu, nebija ne vainas. Tikai, nu jā, dizains...

bljamba, tapeec arii ir bljamba, vinja to ir nopelnujusi. brendu auto buus 34galvas tiesu paraaks gan komfortaa, gan resursa zinjaa, gan izgatavoshanas kvalitatee. kaa arii vertibas kritumaa. sanjangu var tikai norirkt, pardot to vairs nevar. nemaniet sevi luudzu

Slinkais 04.01.2011 9:34

rudens68 rakstīja:

jugasvilli rakstīja: No apvidniekiem, ar kuriem ir sanācis pa bezceļiem pabraukt, manuprāt diezgan jēdzīgs variants ir Ssang Yong. Katrā ziņā, iet tur, kur Santa-Fe, cirvis, Antara/Captiva u.tml. paliek. Tiesa gan, to brīnumu par parketnieku laikam nenosauksi, jo tiem ir rāmja konstrukcija. Izskatās pēc kropļa, par izturību ilgtermiņā arī grūti spriest, nav čomu vai paziņu, kas šobrīd tādus lieto, bet, nu, ja pa laukiem jābrauc, varētu būt normāls risinājums.

Mana miesta servisa īpašnieks paņēma ssang young laikam kyron . Prasījis nēsmu kā .Bet Cilvēks ar auto moto lietām kā minimums gadus 30 darbojas ,un servis šim arī vismaz 15 gadi ja ne vairāk .

visticamaak ta jamaa ir divu izplatiitu paradumu savienojums. tieksme peec jaunaaka gada, un skopums-nabadziiba. normals cilveeks nebrauks ar to brinumu, un nevedes ar to savu gjimeni

Slinkais 03.01.2011 22:03

da vienkarshi Fans te visus aplipinaajis ar savu eco zarazu

Slinkais 03.01.2011 21:39

regulari velku uz ejropu. salidzinoshi atri braucot, uz lieliem gabaliem(1500km) var vineet pat 3-3.5 stundas, kas ir daudz. pofig par paterinju, laiks celjaa ir svariigaaks.

Slinkais 03.01.2011 21:25

vai ta musdienaas visu meera tikai lietderiibaa un ekonomijaa? man vienkarshi patiik atri braukt, un pofig ka lenaak braucoshais buus tur par 10min peec manis, pofig par lielaaku paterinju. man patiik braukt, nevis parvietoties!

Slinkais 03.01.2011 19:31

jugasvilli rakstīja: No apvidniekiem, ar kuriem ir sanācis pa bezceļiem pabraukt, manuprāt diezgan jēdzīgs variants ir Ssang Yong. Katrā ziņā, iet tur, kur Santa-Fe, cirvis, Antara/Captiva u.tml. paliek. Tiesa gan, to brīnumu par parketnieku laikam nenosauksi, jo tiem ir rāmja konstrukcija. Izskatās pēc kropļa, par izturību ilgtermiņā arī grūti spriest, nav čomu vai paziņu, kas šobrīd tādus lieto, bet, nu, ja pa laukiem jābrauc, varētu būt normāls risinājums.

tas sanjang pa lielam ir taads pats UAZ peec konstrukcijas. tapeec arii iet taa buuda. bet nu sev tadu negribetu, un citiem nenoveelu

Slinkais 03.01.2011 19:16

jaaanis rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Palaidniex rakstīja: interesanti gan - kā šāda ziema (vai ziemas, ja tādas sāks notikt eiropā biežāk) ietekmēs autoražotājus un to, ko tie ražos.

Jo izrādās - "wannabe bobiks" izrādās tikai augstāka un pircājam dārgāka konstrukcija, bet tik pat iesēsties spējīga/izbraukt nespējīga konstrukcija kā parasts vieglais auto...

es esmu tikai par tadaam ziemaam. kvatra iepirkta, tik jasagadaa sniega putejs nakamai ziemai ar ko seetu tiriit, un viss pofig.

Viens kaimiņš tāds pats pofigists. Nevienu reizi nav piedalījies ceļa atbrīvošana no sniega, jo redziet viņam ir džips. Patiesībā PARAZĪTS, kurš var izbraukt tikai tāpēc, ka pārējie kaimiņi ar saviem vieglajiem "nogreiderējuši" sniegoto ceļu.

sorry, uz mani tas neatiecas. man ir privatmaja, ar personiigu izbraukshanu uz ielas

Slinkais 02.01.2011 22:42

TDIOTS rakstīja: da man te fufaikciema iekšpagalmā , biezā slānī iesūkā X5 ,RX utt megarulzjeepi , ravs un cirvis ar tur piedalās gāzē kā auni ar izgrieztiem riteņiem , ierokās līdz grīdai utt utml . šovs nekad nebeidzas , dalībnieki tie paši kas pagājšziem

tas ir visaa muusu fufaikvalstii. viscaur auni pie stures.

Slinkais 02.01.2011 19:37

Palaidniex rakstīja: interesanti gan - kā šāda ziema (vai ziemas, ja tādas sāks notikt eiropā biežāk) ietekmēs autoražotājus un to, ko tie ražos.

Jo izrādās - "wannabe bobiks" izrādās tikai augstāka un pircājam dārgāka konstrukcija, bet tik pat iesēsties spējīga/izbraukt nespējīga konstrukcija kā parasts vieglais auto...

es esmu tikai par tadaam ziemaam. kvatra iepirkta, tik jasagadaa sniega putejs nakamai ziemai ar ko seetu tiriit, un viss pofig.

Slinkais 02.01.2011 19:27

Yetti rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Yetti rakstīja:

robchix rakstīja:...Peec uzstaadiishanas jaapasauc kaut kaads meistars kas nopresees trubas un to aparaatu uzpildiis ar freonu. Taas arii buus lielaakaas uzstaadiishanas izmaksas.

vai sen jau tirgo neuzpildītus aparātus?

un freons kā tāds, laikam ir "persona non grata" iekš EU...

tu tāds gudrs izklausies

pastāsti! kas ir FREONS

atfisies...

lv.wikipedia.org/...

isaak sakot, tas pats kas TOSOLS

Slinkais 02.01.2011 19:04

nafig tos parketus. un nafig jaunos autosus kur pats vairs nepiedalies braukshanas procesaa. aizved to ravu atpakalj pie dilera lai savaac, un pasaki ka esi viilies shajaa dzhipaa

Slinkais 02.01.2011 11:43

liekas ka krutaakie ir Daikin, tad panasonic, un tad pareejie. bet domaju ka nevajadzeetu iecikleeties uz brendu. protams nenemt noname, bet vinkaarshi izveleeties peec parametriem. skaljums decibelos, pushanas jauda, jeb piemerotiba platibai, dazhiem ir gaisa jonizetaji, nezinu vai vajag, bet nu japastudee. nu un dizains ariii nav mazsvariigs. shobriid tirguu daudz smuku aparatu, ar dizaineetiem paneliem, nevis prasta balta kaste. vel krutiem modeliem jau paraadas areja gaisa piepluude pa mazu cauruli, kas manupraat ir cool

Slinkais 31.12.2010 11:34

rudens68 rakstīja: Vēl pie šis pašas tēmas. Vajadzētu pamatīgus ,galvenais labi gaismu aizturošus aizkarus, žalūzijas vai kā pareizi sauc tos rulējamos, titi aptušošanas veidi u t t ( man pirmā rīta saule) .

ja negrib klasiskos aizskarus, tad njem kasetees, kas logaa iestradaajas. ir dazhadu dizainu kasetes, var atrast sev patiikamus. virtuvee nesen uzliku, ir ok. man gan patiik bez strikjiisha, ar atsperi ir taadas, ar roku paceljamas un nolaizhamas. padargi gan saliidzinoshi. uz vienu stiklu ap 35ls ar labu audumu.

Slinkais 30.12.2010 19:55

rudens68 rakstīja: Dark_Side

Kaste dzīvoklī atkrīt ,jo liels troksnis .

Sinkais

Par elektrības vadiem ņemšu vērā

Kaste stāvēs uz balkona.

Vai pats uzstādīji to kondicionieri ?

Cik jau šur tur paintresējos uzstādīšana ap 140 Ls

manejo uzstadiju pats, ko konstrukcija atljaava. te tu tadu nenopirksi, un buus jasauc masters, kas atved trubas, labas trubas! izloka taas, piesleedz, atsuknee gaisu no taam, un uzpilda peec tam. ara kastees jau no rupniicas ir shis tas iepildiits, bet parasti ar to nepietiek. un protams japaredz kanalizacija tai kastei. te izskanejushas runas par gaisa apmainju telpaas... tas nav tik aktuali, jaa, vienaa istabaa buus vesaak, bet visaa dzivoklii buus labaak tik un taa, jo gaiss buus sauss, jo tieshi mitrais gaiss un sviishana nomoka muus vasaraa.

Slinkais 30.12.2010 10:10

jaskataas vai nebuss probleemu ar likumu ja uzliksi ara kasti uz fasaades. ja liek uz balkona, tad vel taa. un vel skaties uz paterejamo elektrisko jaudu, jo kaa jau parasti, elektriiba dzivokljos var teikts ka nav, vadu maz, un tie ir tievi, daudz shpana pa tiem nevar teceet visslabaak braukt kkur pakalj uz arzemeem ja sanaak pa cel;jam. vacijaa vasaraa iekjeeru ljoti dargu, dizaineetu kondicionieri, ar atlaidi, no 500eur uz 175eur, plus vel tam bija tada shtelle ka jau uzpildiits freons, un bija tikai jasavieno trubas, un nebija japilda vairaak. un nekas japeerk, tiesa trubas bija tikai 5m garas. latvijaa tadu risinajumu nav, un liek parastus, par kuru piesleegshanu vel buus jamaksaa dazhi simti parasti.

Slinkais 29.12.2010 23:43

ko jus gribat? parketnieku visco ir tikai paliigs, bet ne visiem tas paliidz, it iipashi dumiem vaditaajiem ikdienaa lietoju kvatru, un priekshpiedzinu, un ar abiem var izbraukt iebkur. starpiiba tikai ka kvatra iet vienmeer un ar pirmo piegajienu, bet otrs shat tad japaripina atpakalj lai ieskrietos

Slinkais 23.12.2010 21:50

VWfans rakstīja:

Bolzens rakstīja:

Slinkais rakstīja: vai ta kveelsveces nemaina peec nobraukuma? it kaa logiski nav, viens pa to nobraukumu piedarbina 10 reizes vairaak nekaa cits, bet nu tomeer? tas nav normali ka gaida kameer kada atnjirdzas. ja nu atnjirdzas uzreiz 2-3. tad Fans iet kajaam..

Tā arī ir, ka Opel neparedz kvēlsveču maiņu atkarībā no nobraukuma. To man teica Opel autorizētajā servisā. Kvēlsveces jāmaina pēc nepieciešamības, kas elektronika sāķ "lamāties".

Tikko pie 115 tūkst. km nobraukuma nomainīju trešo no četrām kvēlsvecēm. Pirmās divas mainītas pie 91 tūkst.km nobraukuma. Ceturtā kvēlsvece vēl darbojas. Kādi ir komentāri par to?

komentaars ir taads, ka stulbi tas viss. labaak buutu samainijushi toreiz visas 4 un par taam vareetu aizmirst

Slinkais 19.12.2010 19:15

ierusejis speku regulators

Slinkais 16.12.2010 22:10

Sretsked rakstīja: Es,laikam, esmu pareizais latvietis,jo sapratu uzreiz.

Tāpat ir skaidrs,ka ar mašīnām piebrauktu un uz trotuāriem ar kājām noblietētu sniegu tas pūslis paņemt nevar.

Pagājšgad ar kaimiņu to pārbaudījām.

bet pats redzeeju ka var. vinsh sagriesh to ledu sniegu miltos. pavisam leetie un mazie ir ar gumijas shneku, tas gan laikam nego nograuzt no celja nevar

Slinkais 16.12.2010 22:08

jopcik. juutos kaa analfabeets. nu piedodiet

Slinkais 16.12.2010 21:38

ha ha. kad vienreiz sadushojaas un uzliek uz normala auto normalu iekaartu, nekad, nekad vair negribeesies diizeli

6 podiem tagad ir ap 500ls cenas.

silti iesaku www.heinrihs-gaze.lv/...

Slinkais 16.12.2010 21:31

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja:

Slinkais rakstīja: runajot par ziemu..

kaads zinosh varbuut var padot konsultaciju par sniega puteejiem ar benziindzineju? tie liidz 500ls vispaar ir lietojami? respektiivi, piebraukaats sniegs setaa, + svaigs pa malaam. ar Q jau pofig, bet busu dabuut araa uz ielas reizeem ir gruti. rakt slinkums

Der tikai svaigam, ne slapjam sniegam.

Ne pārāk slapjam ar der, der arī sērsnas (pat vairāku kārtu sērsnas) aizmešanai.

A pieblietēto sniegu jau neviens necels augšā...

kas ir seernas? vai sapreseets sniegs? ir redzeets darbibaa jaudiigs taads vekjis ar hondas 13hp matoru. shams ar gardu muti eeda lielos sapreseetos gabalus, samala un puuta araa. tiesa gan tiem uz ko es skatos, visiem ir briga dzineeji, ap 5hp. ir ta kaa stipra veelem taadu iegadaat. ir kaadam lietoshanaa kas lidziigs...?

www.24.lv/...

www.24.lv/...

Slinkais 15.12.2010 22:32

runajot par ziemu..

kaads zinosh varbuut var padot konsultaciju par sniega puteejiem ar benziindzineju? tie liidz 500ls vispaar ir lietojami? respektiivi, piebraukaats sniegs setaa, + svaigs pa malaam. ar Q jau pofig, bet busu dabuut araa uz ielas reizeem ir gruti. rakt slinkums

Lasītākie raksti

Jaunie raksti