WALA rakstīja:
Slinkais rakstīja:
visadi visco ir tiiri izbraushanai. smukam driftam un droshiibaj tomeer torsenam konkurentu nav
Vienīgā atšķirība šiem difiem ir konstruktīvi, dabā tu nemaz to nesajutīsi, precīzāk apmēram 99% cilvēku vispār atšķirību nesajutīs. Tad kad VC ir kā centra difs - tad mazliet ir nianses atmetoties un tur tiešām vidējam statiskajam autovadītājam drošāks būs torsens. Taču tos auto kuriem ir torsens vēl krietni nāksies pameklēt
visco vajag izspoleshanu lai saslegtos abi tilti. a tikko ir izslideshana, tad jutami mazinaas vadamiiba, kas nav forshi tiiri kupenaam visco ir labaaks, jo iebkuraa gadijumaa grieziisies viens rats paklajaa un viens priekshaa. kameer torsenam var dabuut variantu kad griezhas tikai viens rats, un nekur nebraucam
bet tik un taa, torsis ir mana izveele
WALA rakstīja:
Slinkais rakstīja: visco vajag izspoleshanu lai saslegtos abi tilti. a tikko ir izslideshana, tad jutami mazinaas vadamiiba, kas nav forshi tiiri kupenaam visco ir labaaks, jo iebkuraa gadijumaa grieziisies viens rats paklajaa un viens priekshaa. kameer torsenam var dabuut variantu kad griezhas tikai viens rats, un nekur nebraucam bet tik un taa, torsis ir mana izveele
Jā torsenam nav ne vaines, bet ja tu paņem teiksim Subaru AWD vai Celicu 4x4 - tu toč nesajutīsi atsķrību starp torsenu un šāmējo VC implementāciju. Šitiem tipa nospieda gāzi grīdā un sāc "vākt pakaļu", tas nav tā ka nospiedi gazi grīdā paspēji pateikt "bļ€d" un tikai tad jams saslēdzās.
bubars ir ok, tik man gruuti pienjemt shamaa spainiskumu, un totalu komforta trumumu
tiiri ziemas priekiem ja, ir labs.