iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Slinkais 29.08.2010 19:26

perkons rakstīja:

Bracus rakstīja: Paldies vismaz par to ka tagad zināma piedziņas shēma.

Bet vēl tikai droši paliek nedroši viens jautājums.

Patstāvīgi taču droši vien ka velk priekša tāpat kā parastajam V70. Jeb arī es maldos.

To perkons:

Patēriņš protams ka lielāks būs XC jo tur tiešām ir lielāka

- pašmasa (kaut arī nedaudz bet ir)

- griezes pretestība (kardāns uz aizmuguri, aizmugurējais tilts ar reduktoru)

- un XC defaultā nāk arī lielāki riteņi kas arī dod lielāku pretestību griezes momentam.

Tie ir galvenie kas palielina degvielas patēriņu pie nosacījuma ka viss pārējais ir TJIPA vienāds.

Patēriņus es rakstīju ciklam 2/3 tālie gabali un 1/3 pilsēta.

Vasarā braucot pa piķi XC piedzenās priekšējā ass un kardādāns netiek griezts, jo Haldex mufta ir aiz razdatkas un pakaļējā ass tiek pieslēgta tikai tad , kad to nodrošina Haldex mufta.

Vecajam XC un R elektromegnētiskās muftas vietā bija visko mufta ar lēnāku reakcijas ātrumu.

Tā ka tā patēriņa starpība ir diskutējmams jautājums, tāpēc savā laikā izvēlējos LC 120 kuram vid. ir 10 l/100km.

kaa tad tas kardaans negriezhas? viss tur griezhas pastaaviigi, un vienmeer. bet vispaar, tas haldex i suuc. parvietoties jaa, izbrauksi no kupenaam, bet braukshanas priekam ziemaa vaig pastaviigo

Slinkais 29.08.2010 19:03

kaada jeega no klirensa ar 1 ritenja piedzinju?

Slinkais 27.08.2010 16:41

mazaaki par tranziitu buus gan bet ietilpiiba ir samerojama at transportieri. vecajam forshi njemas araa benkji, jaunajam ielokas gridaa, un ieguustam daudz telpas. lielaa regipsha loksne iet iekshaa, ir vests pa 20gb. braucu shogad shopaa uz vaciju, atbrauca veljas mashiina, veljas zhavetajs, bernu rati lielie, liela kaudze ar pajku un drebeem. tas protams bez sedekliem tika dariits.

Slinkais 27.08.2010 15:41

kungi, atkal metajam personigus apvainojumus, bet nekaa pa teemu. man domaat ka apgalvojums ka sharans ir voyagera konkurents ir galiigi aplams, jo konkurenti ir T4-5 un voyageris 3-4. un man, (kaa man liekas, tehniskam cilveekam) vairaak patiik tas chruslers, ko arii lietoju ikdienaa, pats laboju, un tt. ir pieredze arii ar T4, un varu saliidzinaat. ne tehnikie parametri, ne dizains, ne salona ertums, komforts, nekas nav fofagena pusee, pat iisti nezinu par ko tur naudu maksaat.

Slinkais 24.08.2010 23:11

draco rakstīja: taapeec jau normaalam RV ir liidz vieglais lokaaliem braucieniem - atstaaaj RV stojankaa piepilseetaa, un blandies apkaart, cik tiik ar mazu miskasti.

nu i tas ka C kat daudziem nav - nu i kas? smadzenju ar daudziem nav. kas no taa? normaals kemperis taa kaa taa 3.5 tonnaas iekshaa nerakstaas - tik beernu variants.

taa ka visi tavi dovodi - taadi, beerndaarza liimenja. aizmirsi veel, ka RV degvielu padaudz rij - bet par visu jaamaksaa. ko maksaa, to arii sanjem. var protams, uz nissan micra baazes kemperi uztaisiit - katram savs

gandriiz visi kemperi ierakstaas B kategorijaa ja kas... tieshi tavi Dovodi ir bernu murgi. nezkapeec neviens taads zarks Latvijaa vel nav redzeets, vienigo redzeeju Pariizee, vienaa kempingaa, bet ari tas nebija no lielajiem, tik izbidamaa istaba bij. nah pie mums to gemaru. brauc ar normalu auto+ telts-viesniica vai iiree kemperi-velc dzivojamo kasti. es gan izvelos daudzus gadus pirmo variantu

Slinkais 24.08.2010 20:38

draco rakstīja: naglu kaste ir trakoti vispaariigs jeedziens. a kkur konkreetika - kas iisti nepatika, kaa, kaapeec?

par "jaunajiem" - no 2000 gada - tranziitiem - neesmu neko labu dzirdeejis.

ja jau gribas kemperi -manaa skatiijumaa RV uz vilceeja / kravas furgona baazes buus daudz labaaka izveele. cenas gan ar citas. redzeeju vienaa forumaa focenes ar usa RVskaam - iekspusee taa sataisiits, ka bikses nost kriit - liidz pat baseinam, un vieglajai mashiinai apaksheejaa nodaliijumaa, lokaaliem braucieniem tieshaam maaja uz ritenjiem....

gerevnja, RV ir tik prieksh USA. eiropaa nav ko dariit, milziigi lopi, ar kuriem pilsetaa nemaz nav ko radiities. un cenas kosmiskas, un C kategorija kuras 90% nav.

Slinkais 24.08.2010 15:51

Sretsked rakstīja:

draco rakstīja: hz, ko te visi pljurkskh par tranziita nekomfortablumu. daudz gan neesmu pabraucis, ar 96 gada garo pasazieri, bet man skiet tiiri ok. tai skaitaa vadiitaaja vieta. saliidzinot ar tiem pat volvo, bmw, un citiem nejauniem uzgrieznju spainjiem.

Tas ,ka tev tā šķiet,nenozīmē, ka tā IR .

atceros tranziitus kopsh studentu laikiem, kad shamie bija daudz ielaas kaa taksometri, nu jopcik, taa tak nav mashiina privaatiem noluukiem. naglu kaste, tiesa uzticama, stradiiga, bet tomeer kaste.

Slinkais 24.08.2010 15:48

brmbrmm rakstīja:

msh rakstīja:

mociks rakstīja: Paldies. FRV atkrīt - par maz vietas bagāžai, kā arī ne īpaši tas dizains... Bet nu, tas gaumes jautājums. Multivans tāds autobuss - negribēsies ikdienā braukāt...

Šobrīd esmu apstājies pie Touareg, ML, Q7 vai XC90. Varētu arī GL, bet baigā 'govs'. Kādam ir pieredze ar šiem modeļiem?

Vismaz vienkāršākās apkopes izveikt varēsi atļauties?

Kad pirms kāda pusotra gada pastrādāju servisā, sanāca smiekli par ML sērijas ķīseļkašteles īpašnieku, kas ar mokām kalotkas varēja atļauties. Diski, protams, tika virpoti Diez ko tādi dara kad kaut kas sabojājas - noliek savu dārgo mizu pie žoga?

Redz kur, piemēram, Slinkais apgalvo, ka ar lietotiem vācu premium auto nekas tāds nevar atgadīties vismaz 5 gadu laikā: www.iauto.lv/...

Slinkais rakstīja:

kas interesanti tajaa auto notik pa 5 gadiem ka emonts parsniegs veertiibu? istiksim bez paranojas un muusdienu debiilaa sauklja ka labs auto ir tikai jauns auto. semaks ir ar 100 reiz lielaaku resusru kaa korejas briinumi un visaadi opelji, neskatot braukshanas baudu. benziina gadijumaa 500ls veerta gaze atrisina ikdienas izmaksu probleemas. kasko nav japeerk, jo tadam auto nevajag liizi, nav jabrauc uz nezkadaam apkopeem peec garantijaam un citi murgi atkriit.

nevajag jaukt pirkstu ar citiem pirkstiem. tajaa topikaa gaaja runa par normaliem auto, par 5kEur, E38, un D2 ir apkopjami par merenaam naudaam, ja zin ko perk. tas gan bez servisa apmekleejuma, jo nav jau nosleepums ka servii vienmeer samaina arii to ko nevajag... nesen uzcelu garazhu, sievas teevs uzgruuda savas lamatas remontus man, protams par atlidziibu, un brinaas, kapeec peekshji remonti kljuva par 60% letaki par TCmotors apmekleejumiem. un taa ir visur.

Slinkais 23.08.2010 16:19

maac shaubas par teemas realu vajadziibu. izskataas peec bernu sapnjiem. tie kas luko Q7 un tuaregus nesaak ar gondaam

Slinkais 22.08.2010 21:53

recluse rakstīja: Kā jau te rakstīja - VW Multivan 2.5 TDi. Pa bāni redzēts T4 pārvietojoties plūsmā ar tuaregu un jaguaru drusku virs 225 (pēc gps, spidometrs rādīja vairāk).

Bet virs 150Zs liekas tāda kompleksu lāpīšana, nomas opel vivaro 1.9 DTI ar 100Zs, 06.g. garais ar ~400kg kravas un pieciem normālas miesasbūves pieaugušajiem tika izspīdzināts 174 km/h pēc gps (bija divi dažādi navigatori, tomtoms rādīja 177 un spidometrs 184) nu bet laikam jau ģimenei ar bērniem tas ir par maz Starp citu, tas vivaro ir samērā ērts, 1500km dienā bez sāpošām ķermeņa daļām.

kopsh kura laika gimenes auto izveelas peec maksimalaa atruma??? vai jaudas??? taads mazgadiigo tiinju piegajiens. man liekas ka te vairaak vajadzeetu novereteet ietilpiibu, komfortu, dizainu, tehnisko pusi un uztureshanas izmaksas

Slinkais 21.08.2010 23:58

pesec. man garais Voyager veidigais liekas reizeem par mazu, bet te piedaavaa kautkaadas siikas lamatas... nekas shobriid un tuvakaa nakotnee nebuus labaaks par garo voyageri gimenei. visaa pasaulee pieradiita patiesiiba

Slinkais 12.08.2010 18:15

anonimikis rakstīja:

Slinkais rakstīja: biju domaajis ka te ir bik gudraaki ljaudis. bet nu nekas. uz udens suknja blitkas raksta nominalo jaudu, kas tiek patereeta stradajot. starta straava elektriskajam dzinejam ir 3-5 reizes lielaaka. cirkulacijas sunkju probleema ir kas pavisam cits. asinhronam dzinejam, pal;aishanai, vaig kvalitatiivu elektriibu, tiiru sinusoidu, ko nemaz nevar izrazhot benziina generators un lielaaka dalja invertoru.

nu ja - palaišanai.

man arī cirkulācijas sūknis negriezās, ja to vienkārši piesprauda pie UPS bez tīkla strāvas. Ja visu ieslēdza 220V tīklā un norāva pēc tam strāvu, tad sūknis ar īdēšanu, bet turpināja griezties.

tepeec vaig dargo Online upsi, kas ir ar divkarsho inverteru, un dod araa to pashu tiiru signalu, kas naak no rozetes

Slinkais 12.08.2010 17:28

biju domaajis ka te ir bik gudraaki ljaudis. bet nu nekas. uz udens suknja blitkas raksta nominalo jaudu, kas tiek patereeta stradajot. starta straava elektriskajam dzinejam ir 3-5 reizes lielaaka. cirkulacijas sunkju probleema ir kas pavisam cits. asinhronam dzinejam, pal;aishanai, vaig kvalitatiivu elektriibu, tiiru sinusoidu, ko nemaz nevar izrazhot benziina generators un lielaaka dalja invertoru.

Slinkais 11.08.2010 16:42

man arii labas atsauksmes par Henrihu. labaak njem to bez sisteemas, un liec pa jaunu. pirm kart garantija, un vel nauda paliks paari

Slinkais 11.08.2010 16:24

anonimikis rakstīja:

Slinkais rakstīja: a vot man negribeeja katls stradaat..

kā tu testēji? slēdzi sūkni pie upša un skatījies ka negriež? jātestē pieslēdzot visu pie līnijas un tad noraujot nost 220. sūknim strādājot nevajag nekādu inicializācijas impulsu, par ko lielākā daļa daiļdirsēju melš. šis jau griežas un turpinās griezties, pārejot uz bačām.

un? katls tak pats to sukni slegaa ik pa stundai. ko man tas dod ka gaitaa shamais vel stradaas iisu briidi kameer iet sildiishana?

Slinkais 11.08.2010 15:52

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja: ir invertori, ko izmanto lai no vēja ģeneratoriem špannungu iedabūtu latvenergo tīklā

par mašīnas ģeneratoru runājot.... jamais parasti ir zem 100A... lai vieglāk rēķināt, jams ir uz 12 voltiem, tas nozīmē, ka prasts masīnas ģenerators nepavilks čaiņiku

To jau visi programmētājiņi nezin,ka ir ūdens vārāmās kannas ,ar kurām ūdeni var varīt no mašīnā pieejamajiem 12V vai 24V

Un ir arī 1kW pārveidotāji no 24V uz 220V

ir arii invertori uz 2kw, bet kaadaa jeega? suknja motors dziizaak ka neaizies, un akkumulatori arii nav muzhigi. ja parravums ir ziemaa, un uz nenoteiktu laiku..? labs Gena butiibaa ir visam muzham. ja lieto kad vajag. saveejo bija vajadziiba lietot 4 reizes pa 3-6 stundaam. maksaaja shams ap 420ls, toties nav beedu, un satraukumu. kameer neatrisinaashu katla baroshanas jautajienu, varu sasleegt paris elektriskos silditajus

Slinkais 11.08.2010 15:31

a vot man negribeeja katls stradaat..

Slinkais 11.08.2010 15:30

nez kapeec veciem volvo tie izputeji vienmeer taa izlocooti galaa? un katram treshajam vinsh vel iz aizlociits pret kaadu trotuaru

Slinkais 11.08.2010 15:22

nav viss tik vienkaarshi. udens suknja palajshanu nepavilks neviens invertors, kur nu vel upsis. udenim vaig normalu benziina generatoru ap 3kw, un pat tad iesleedzot sukni baigais kritums ir, bet var pieciest. apkures cirkulacijai vaig Online upsi, ar labu izejas signalu, un tie maitas pikjo ap 180-200ls taadi luuk pigori. Gena ir iepirkts, ja kas, tumsaa neseezhu un dzive neapstaajas. bet upsim, pieksh Junkers katla, nomest 200ls vel mazliet zheel,

Slinkais 10.08.2010 22:56

i_edgars rakstīja: Latgalē šrotos Skorpi jau dikti jāpameklē - acainie vēl patrāpās, bet vecie tikai ja nu Riebiņos. Citur pilnīgs tukšums, bet veco Volvo jau sen kā neesmu nevienā šrotā redzējis!

Jebkurš V motors būs pagrūts remontos. Īpaši ja tas ir iebāzts Audi purnā, tad vispār nāves smaka. Volvom vismaz purns ir garāks, nevajadzēs pusmašīnu izjaukt, lai ģeneratora siksnu nomainītu.

jociigi, ka taads, it kaa cilveeks ar rokaam, baidaas paskruveet audi purnu nost, kas aiznjem, ap stundu, nesteidzoties

Slinkais 10.08.2010 0:08

vienu gadu lietoju acajno scorpi..... tas ir piiiii. auto ir mega liels un eerts, bet uzkonstrueets kaadaa murga rezultataa. ruusa, debiils dizelis, elektribas probleemas visiem. auto ar pilnu elektro paketi apriko ar 45A generatoru, nu tas ir pesec. pie iesleegta kondikja lampaam un muzikas ladeshana apstaajas.. nu koroch bezgala daudz trukumu

Slinkais 08.08.2010 19:22

draco rakstīja: nu nez, varbuut tev taa dziive neizdevusies....

es te mazliet pabraukaaju ar diizeltranziitu - tiiri ok. nekaadu megakomforta truukumu nesajutu. vizuaalais man ir +/- poh - neesmu jau blondiine, kam bez roza jacinjas dziives nava

nu, automaats, protams, ir eerts - te gan nestriideeshos. un kruiizs ar laps. bet nu par visu ir jaamaksaa un visam ir savas puses - piem, ja nedo dies, automaats man nonjirgsies - remonta izmaksas tur ir taa neko sev. da i pasham liist - es neriskeetu. kaadi 35 - 50 ls, pusdiena uz nomainju, un ripinies taalaak. da i luuzt tur iisti nav kam. taa ka ar manuaalo kaarbu esmu ar mieru paviest manuaalo kaarbu toties posadka busam augstaaka, gandriiz kaa kraviniekaa - tas savaa zinjaa ar i pluss....

nevis gandriiz ka kraviniekaa, bet tieshi. jo tas ir kravas auto. ar visu no taa izrietosho, manis augstaak uzskaitiito

Slinkais 08.08.2010 17:27

draco rakstīja: a ar diizelisko tranziitu paarvietoties - redzi probleemas, vai?

redzu gan, komforts 0, vizualais skats 0, salons kaa ikarusam, mehaniska karba nerullee, bet izmaksas taas pashas. tad kadeelj braukt ar kravas auto??

Slinkais 08.08.2010 16:49

draco rakstīja: man cita probleema - gjimene nesalien iisti nesalien. suns viens pats, maita, daudz vietas aiznjem, nu i attieciigi univeraalaa miinus kravas nodaliijums vietas vairs nefiga nav. bet nu iespeeja reizeem bez piekabes atvest 2[ vairaak cementa maisu reizee un so ar ir laba fiicha. bet tas labi ja dazas reizes gadaa...

neredzu nekaadas probleemas ikdienaa parvietoties ar kaadu voyageri uz gazes. nemaksaa nekadu naudu, paterinsh arii ljoti ok sanaak

Slinkais 08.08.2010 10:48

Sretsked rakstīja: Nu nevajag jau pārspīlēt uzreiz. Tādu,kuriem kontos ir vismaz 100 000 nu kaut eur, patlaban ir pietiekami. Kur,kā domā,palika tā visa nauda par NĪ pirkšanu,ko bankas aizdeva?

aa, tadas sazverestiibas teorijas nenaak prataa

bet nu tomeer, tadu ir gauzhaam maz. es piemeeram paziistu vienu milionaru, kas liidz pagajusham gadam ekspluateeja 96 gadaa pashrociigi pirktu, jaunu E36, un pagashgad to uzdavinaaja deelam, un sev nopirka 5 gadiigu ML mersi. un par jaunu auto iegaadi vinsh vispar nedomaaja, jo redz makot skaitiit naudu, un neredz jeegu parmaksaat par svaigu smacinju salonaa pienjemu ka tadu cilveeku ir daudz starp bagatiem ljaudiim.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti