iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Slinkais 24.10.2009 19:50

reizeem meeginu aizdomaties, cik jums, pujkas, ir gadu? nekadiigi nesanaak.

Slinkais 23.10.2009 19:58

DimanC rakstīja:

msh rakstīja: Kvalitatīvs salons? Ej nu ej Fāteris ar tādu jau vairākus gadus brauc, iekāpjot tajā gribas bļaut pilnā rīklē - TRIPERIS! Labi, varbūt ir izturīgs un lētas daļas, nezinu, jo esmu tikai pabraucis nevis ekspluatējis [ekspluatācija ietver arī remontus ], toties par braukšanu var teikt tikai vienu plusu - kad pēc pusgada ar to 1.6 nemotoru izdodas ieskrieties uz 90, ripo normāli Toties tādu dabas parādību kas saucas "griezes moments" tā šujmašīna neattīsta, kārba īsa, tā tevis pieminētā gulēšanas pozīcija, salons patizls. Vārdu sakot, ja tādu grib lietot braukšanai, tad laikam jāpērk ar V6, jo ar 1.6 šujmašīnu var tikai pārvietoties, apvienojumā ar gulēšanas pozīciju aizmigt

Ā, labi, vēl viens pluss - spidometrs rāda pareizu ātrumu

nezinu par salona kvalitāti, bet tas V6 motors (1.8?), cik gadījies lasīt, sevi galīgi neatspēko - jauda nekāda, pārāk daudz kustīgās detaļas priekš tādas mazlitrāžas, klapata, karoč.

tas V6 ir 1.9 tilpuma. bija lietoshanaa isu laiku MX6 ar 2.5 Teikshu ka tas bija baudams auto, kaa 2 vai 3 gimenee, tadai lomai arii tika iegadaats. salons ok, jauda pietiekama, un vadamiiba apmierinaja. tiesa, ieksh trijnieka nesedeju, bet nevajadzeetu buut dienai un naktij.

Slinkais 04.10.2009 22:41

visam VAGam laikam taa ir tik dazhadam markaam dazhados gados ieviests

Slinkais 04.10.2009 21:15

arii kaut kad dariju. liku pa nulleem, prikolam. bija zinamas problemas ar pirkstu veikliibu, lai dabuut visu smuki atpakalj ar nulleem.

Slinkais 04.10.2009 20:14

izii jaucaas panelis, un sakartojas ciparu ripulji. bet nu dabinsh smalks.

Slinkais 30.09.2009 21:03

ja skate nav jaiet, mieriigi ziemu var izbraukt. mums taksh sniegs divas reizes tik paradaas.

Slinkais 30.09.2009 13:39

intereasnti gan, kur tad taas citas vietas ir? radzhu vietas ir vieniigaas kas ir bez lameleem, ja taas sajai, tad nav kur to radzi iesist

Slinkais 30.09.2009 13:13

lietotas riepas neviens neradzho. jo saurumi pilni ar smiltiim un akmenjiem, un bik padilushai riepai radzes vieta ir jau pa seklu

Slinkais 29.09.2009 17:28

ir meginatas navarkas divas reizes. tiesa gan uz sharu. pirkt censhos normalus brendus.

1. navarkas meedz buut dazhadas, ir ok firmas, bet ir galiigi tuudi kaa starwey vai kaut kaa taa.

2. labi rokas pluraa un sniegaa, jo parasti ir nejegaa miiksta gumija, bet liidz ar to atri dist

3. paaugstinatu troksni baudiju tik kaadas paris-triis nedeljas, kameer shamaas piedilst

abos gadijumos auto tika pardots talaak ar visaam riepaam, un gala rezultaats netika izbaudiits. grutos ekonomiskos apstakljos ir iesakams produkts santima samileshanai

Slinkais 27.09.2009 20:13

msh rakstīja:

Slinkais rakstīja: cik zinu kupejaas nebija dizelji, tamdeelj parbuvet registracija nebuus tik vienkaarsha. ja tajaa virsbuvee bija adi degvielas tipi, tad parbuves registracija ir ap 20ls plus jauna pase. pie nosacijuma ka motora stiprinajumi ir rupnieciski, ne pashtaisiiti

Nu un kas tad ir, ka nebija? Iekš Audi 200 arī nebija neviena ķīseļa, bet tas netraucē izveikt lēto pārreģistrācijas variantu pēc ķīseļa ielikšanas.

Šajā banānijā tas ir vairāk atkarīgs no CSDD ļoļiku vēlmes piesieties.

tas ka R5 audi dzineji visi vienaadi, nebuut nenoziimee ka mersim arii. ja visi stiprinajumi der, un karba arii tad arii nav probleemu.

Slinkais 26.09.2009 22:30

cik zinu kupejaas nebija dizelji, tamdeelj parbuvet registracija nebuus tik vienkaarsha. ja tajaa virsbuvee bija adi degvielas tipi, tad parbuves registracija ir ap 20ls plus jauna pase. pie nosacijuma ka motora stiprinajumi ir rupnieciski, ne pashtaisiiti

Slinkais 26.09.2009 0:20

starpiiba starp leto un normalu akji ir ap 20-25ls

starpiiba starp pielaistu un nepielaistu dzineju pie -20 ir tieshi viena reize. benzinam vel taa, bet dizelim tas ir kritiski. arii rezerves kapacitate ir par labu nopietniem produktiem. letos neesmu nekad pircis, bet normalie iet ap 4 gadi, pie ljoti nelabveliigas dzives. lielas akaits pateretaju, rijiga muzika visu dienu garazhaa, biezhi starti, pastaviiga neuzlade 100% ik pa laikam tik piemetu ladejamo. pieljauju ka varbuut parastam lietotajam, kas stavot neklausaas radio, vai klausaas original ar 5A paterinju, un tadiem kam auto ir gana pliks, un akjiits vienmeer 100% uzladeets nav tik kritiski akjiisha dotumi.

Slinkais 24.09.2009 22:20

taa vish i. es gan izvelos brendus. varta un Deta. bet pats galvenais, KAD akjiits piedzima. no pazinjas peerku, parasti izdodas dabuut shiigada razhojumu, kas ir arkartiigs getums ikdienas pircejam. pedejam Varta pat divi meneshi tik bija.

Slinkais 11.09.2009 16:13

Sretsked rakstīja:

Slinkais rakstīja:

sarashkins rakstīja: Starp citu: auto.parks.lv/...

Jāpiebilst, ka ziemas dīzeļdegviela no vasaras atšķiras tieši ar parafīna daudzumu tajā, kas patiesībā arī ir degvielas enerģijas avots. Mazāk parafīna, mazāks cetānskaitlis, mazāk enerģijas un rezultātā lielāks degvielas patēriņš, toties iespēja braukt arī aukstā laikā.

kaut kaadas mulkjiibas. ziemaa var braukt arii az vasaras solkji, kam piejauc piedevas. ko tad taas piedevas savaac parafiinus maisos un noliek baakas sturiitii, liidz vasarai?

Ar karoti arī var rakt dīķi un ar ķerru vest uz Itāliju kokvilnu.

diezgan teelaini sanaaca. neesi rakstnieks?

Slinkais 11.09.2009 15:31

sarashkins rakstīja: Starp citu: auto.parks.lv/...

Jāpiebilst, ka ziemas dīzeļdegviela no vasaras atšķiras tieši ar parafīna daudzumu tajā, kas patiesībā arī ir degvielas enerģijas avots. Mazāk parafīna, mazāks cetānskaitlis, mazāk enerģijas un rezultātā lielāks degvielas patēriņš, toties iespēja braukt arī aukstā laikā.

kaut kaadas mulkjiibas. ziemaa var braukt arii az vasaras solkji, kam piejauc piedevas. ko tad taas piedevas savaac parafiinus maisos un noliek baakas sturiitii, liidz vasarai?

Slinkais 11.09.2009 14:15

sarashkins rakstīja: Labi, esmu par to, ka jāņem pilnā sintētika, bet kā ar citiem parametriem? Kādi apsvērumi šajā sakarā?

Motors- 9 g. vecs opel turbodīzelis ar 215kkm.

Vienā manuālī teic 5w40, citā 5w30, vēl citur minēts 10w40, savukārt, lielāko eļļas ražotāju lapās atrodamie "izvēles palīgi" lielākoties iesaka 5w30, bet ne reti arī 5w40, 0w30, 0w40 un 10w40.

Kāda būtu labākā izvēle mūsu platuma grādiem un šādam palietotam motoram ar domu, lai tas noripo vēl vismaz tikpat? Braukšanas apstākļi - 50% pilsēta, 50% šoseja.

Skaidrs, ka uz ziemu derētu kaut ko ar mazāku pirmo ciparu, bet vai ir vērts ņemt to 0w 5w vietā? Un ja motors pabraukts, vai labāk būtu izvēlēties 40-nieci 30 vietā?

Varbūt, uzreiz paņemt šo Liqui-Moly Molygen 5w50? catalogue.liquimoly.ru/...

lietoju tieshi sho produktu. veikalos nav, uz apgalvo ka nemaz neeksistee. ir dabunams tikai pie isplatitaja. laba manta. spiediens ar labaaks turaas.

Slinkais 10.09.2009 20:49

sarashkins rakstīja: Gachs, paldies par linku! Kaut ko tādu iesākumam gribēju apgūt, lai var sākt saprast, kas ir kas un rakt tālāk.

Vispār, tur citas interesantas saites atklājās:

forum.3dnews.ru/...

Un:

avtomanual.com/...

nez vai autors ir gana kompetents, bet rakstaa arii skaidri rakstiits ka pussiite krietni zaudee ipashiibaas pilnai sintetikai.

Slinkais 09.09.2009 19:05

atmosferai varbuut ir mazaak svariigi(kaut gan taa pat arii tur leju sintetiku) bet turbo dzinejos manupraat ir pietiekamas slodzes, lai attaisnotu sintetikas lietoshanu. nav nosleepums ka mineralaa veido arii daudz vairaak nogulsnes. elljas atshkiribas var paverot peec temperaturas un spiediena.

chrysler arii lieto 5w30 minerali, ko mopars pats razho, bet nez kapeec TC motors lej 0w40 sintetisko mobili....

Slinkais 09.09.2009 18:26

he. tad pastasti kadelj sintetisko ellju pleve it daudz daudz isturigaaka par mineralo. pie tam apsoluuti visos testos. par rotorniekiem ok, neesmu lietas kursaa.

Slinkais 09.09.2009 14:10

Centis_Nuudele rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Slinkais rakstīja: pat vienas klases eljas ir arkartiigi dazhaadas. 5w40 klassee vinneja liqui moly, un zaudeja HADO(ko dazhi slavee) pie tam hado eljas pleevej bija pat 10reiz sliktaaka kvalitaate pter konkurentiem. nav viss tik vienkaarshi.

5W40 ir eļļas viskozitāte, nevis kvalitātes klase.

Palasi ābeci.

ja beiktu akstiities, tas atziitu, ka saprati par ko runa. visas testa eljas bija 5-40, un ar vienaadaam specifikacijam. aaksts

Vārdu "beigtu" raksta ar G.......ābečniek.

man iisteniibaa vienalga. valsts valoda man nav dzimtaa

Slinkais 09.09.2009 13:56

Centis_Nuudele rakstīja:

Slinkais rakstīja: pat vienas klases eljas ir arkartiigi dazhaadas. 5w40 klassee vinneja liqui moly, un zaudeja HADO(ko dazhi slavee) pie tam hado eljas pleevej bija pat 10reiz sliktaaka kvalitaate pter konkurentiem. nav viss tik vienkaarshi.

5W40 ir eļļas viskozitāte, nevis kvalitātes klase.

Palasi ābeci.

ja beiktu akstiities, tas atziitu, ka saprati par ko runa. visas testa eljas bija 5-40, un ar vienaadaam specifikacijam. aaksts

Slinkais 09.09.2009 13:35

STALINS rakstīja:

Slinkais rakstīja: ... man domaat ka barot motoru var tik ar sintetiku, parejais ir noziegums pret to metala kluci

Apskaties motoreļļu testus un sapratīsi, ka tas ir tikai marketings

cit neatkariigus testus tu esi redzeejis? esmu dazhus manijis ieksh ZA RULJOM, un pat vienas klases eljas ir arkartiigi dazhaadas. 5w40 klassee vinneja liqui moly, un zaudeja HADO(ko dazhi slavee) pie tam hado eljas pleevej bija pat 10reiz sliktaaka kvalitaate pter konkurentiem. nav viss tik vienkaarshi.

Slinkais 09.09.2009 13:31

juha rakstīja: Ko Tu slinkais te plerkšķi. Acīmredzot mašīnas dzinēju tikai šausmu ķinītī ar vienu aci esi redzējis. Vai tik neesi i_edgara mazais brālis, tipa eļļotājs ceturtajā paaudzē.

ne viens, ne otrs. vienkaarshi vienmeer esmu veeleejis saviem auto to labako, un vinji atdara pretii ar labu sniegumu, un bezremonta noskrejieniem. juus tak varat liet kaut vai bruklenju zapti, man vienalga. bet nevajag teikt ka tas ir baigi labi. te ir divi gali, dazhi brauc ar auto 2-3 gadus, tad peec butiibas var vispaar nemainiit to zapti. es auto nopeerku uz ilgu laiku, un daudz to parveidoju un manaa gadijumaa ir buutiski iedziljinaaties apkalpes niansees.

Slinkais 09.09.2009 13:10

tas ka razhotaji uzrada kautkaadas minimalaas ieteicamaas eljas, nenoziime ka labu gribot nevar lietot labakus produktus. piemeeram motul 300v vispaar nav specifikaciju, jo tas produkts ir paaraaks par visaam prasiibaam. cilveeki lej dzinejos elju pa 2ls litraa, bet nez kapeec ar atjaunotaam riepaam braukt neveelas.. kur logika? man domaat ka barot motoru var tik ar sintetiku, parejais ir noziegums pret to metala kluci

Slinkais 09.09.2009 13:03

nav taadu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti