nee. eljas var buut sliktas (mineralka, pussite), normalas (labas sintetikas no brendiem) un arkartiigi labas (piemeeram Motul 300V)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nee. eljas var buut sliktas (mineralka, pussite), normalas (labas sintetikas no brendiem) un arkartiigi labas (piemeeram Motul 300V)
pussintetika peec definicijas nevar buut normala. taa pati mineralene vien ir, tik ar dazhaam piedevaam.
nu nez. liqui ir ljoti pazistams un vecs brends. taadu rowe pirmo reizi dzirdu.
darzciema ielaa taa lielaa eeka. viniem tur ofiss liekas ka treshajaa stavaa, mazinjsh taads. sargam var uzjautaat, pateiks.
padilushiem dzinejiem leju biezaaku ellju, spiediens lielaaks, prom mazaak aizbeeg. vasaraa castroli 10w60 un ziemaa liqui moly 5w50
tikai kanninjaas. to liqui vispaar var dabuut tikai pie isplatitaja.
a kas, remkomplektu slabo samainiit? lietotu pirkt ir paliela lotereja
a kapeec kaut kas jaspiezh? pasildot zeezhu ar degli, shamais viezhi vien pats izkriit
nez, pedejais labais bembis bija E38. tagad tas kantoris razho naudas slaucamaas mashiinas.
iisti nesapratu domu gaaienu. ja tu nopeerc auto, tad kapeec darba deveejam buutu jasedz visas tavas izmaksas par auto? un kapeec cheki reiz 2?? bisbiezhaak vienkaarshi pasaka limitu, teiksim 100ls, par kuriem ir jatgriezh cheki, pie tam dazhas gramatvedes prasa lai cheki buutu darba dienu un darbalaikaa izsisti.
starp citu, pagashnedeelj draugam opelis 00 gada pabija pie adam auto uz Bezmaksas pusramja piekrasoshanu. tjip rupnicas atsaukums. es ilgi smeejos.
jaaaa. scorpis ar pezhooo diizeli laikam paarspeej visus
var braukt neilgi arii ar udeni. ja kaut kur tek vai pil, bet uz sitiena salabot nevar. nekas tam udenssuknim nebuus. jo vinju nevajag eljot ibio un es gan paceltu lietotajam draudzigo uto latinju uz 2000 gadu
un veikalos, normala brenda gatavam shkidrumam nav ne vainas.
taa vish i. japanjem biezha paradiiba. tie mulkji taisa paaraak labas bliives, dzineeji sausi, un korodee.
tak maksaa paaris latu. un 9 gadus jau nokalpojis. un ja buus problemas, atkal viss jajauc un jalej nost...
Maija_Eskuella rakstīja: Labs ir, rīt paskatīšu, bet Haynes u.c. avoti šim opelim tieši saka, ka jānoņem radiatora apakšējā truba. Par tādiem korķiem ir dzirdēts, bet uz pirmo acu uzmetienu neko tādu neredzēju, un vispār, nenoņemot visu iepriekš minēto, tur vispār neko nevar ieraudzīt!
Viens links par tēmu: www.infocar-avto.ru/...
laikam opelis paliek opelis. pie viena nomaini termostatu, ja vinsh ir sasniedzams neizjaucot pus dzineju.
panjem acis rokaa. 100 punkt ir vieglaaki risinaajumi. biezhi vien radiatoram lejaa ir korkjis taadaam proceduuraam. un boezhi vien tas korkjis ir dabunams iznjemot kaadu no bufera resteem. un visu jau taa pat nekad nevar izliet. tik ispuust ar kompressoru. un arii tad kaads litrs paliks iekshaa.
savulaik bija tas 2.5 lietoshanaa iemsh MX6. dzinejs izcili kluss un pietiekami jaudiigs, bet visaas virsbuvees lai samainiitu siksnas, shamais jacelj araa. un kameer braucu ar to MX skatijos tieshi uz Xedos9, likaas baigais kosmos. labs dizains, kas japaniem ir arkartiigs retums, smuks salons ar zamshadu, visaadi baudaams auto... pat bija variants uz majnju pret manu Mx6, bet kaut kaa pajuka tas darijums, pardevu to kupeju(pat ar varku 50ls) un atgriezos pie muzhigaam vacu vertiibaam
arzemees pa pilnam dabas gazes staciju, tieshi ieveroju. ar gazi nelaizh arii uz lamanshas vicienu. nu i nafig vaig, ja pramis 3 reiz letaaks. interesanti, nafig A6 100l balonu? rezerves ritenja vietaa iet ap 45l gazes. pilniigi pietiekami domaju.
ja daudz nav jametina, eertaak lietot pulver stiepli. dargaak gan, bet eertaak. pats lietoju, nav jastaipa balons jaseko liidzi gazei.. dizhi apmierinaats.
seciigais biljurbo jau ir tiesh maniigaas geometrijas aizvietotaais. piemeers ir iepriekshejais auto, vojazhieris96g. skruveets no visaam puseem, beigaas tas stulbais italju dzelzis apriebaas, un iegaadaats T&C 3.8, kam vispaar nav probleemu dzineeja zinjaa. nenobraucams klucis.
ne visi brauc tik ar A90. man ir triis auto, un visi dazhadi, visus skruveju pats, un runaju no pieredzes
pieljauju iespeeju ka ir razhotaji kas iet citu celju
Seene rakstīja:
Slinkais rakstīja: turbas geometrija stradaa uz turbozonas paplashinashanu, nevis lai mainiitu putienu. toch saputrojies. bet gadaas, pasham ar gadaas, tapeec virsuu neklupshu
Pabrauc kādreiz ar auto, kam ir turbīnas spiediena rādītājs uz paneļa. Ātri vien sapratīsi, ka spiediens tiek kontrolēts un mainās pēc ECU prāta, nevis motora apgriezieniem.
tev paveicaas. manam auto kaareiz ir parspiediena meritais, elektromehanisks, neatkariigs. un ja tu ko zinaatu par auto uzbuvi, zinaatu ka nekaads ECU nav spejiigs reguleet spiedienu. turba puush vienmeer vairaak, lieko nodzen bypass varsts, vai, kaa dazhi liek uuber kuulo psh psh blowu tie visi ir mehaniski varsti ar atspereem. ecu savukart dzen zupu peec programmas, nevis peec aktiiva spiediena.
msh rakstīja: Normālas sigas arī spēj atslēgt tikai vadītāja durvi, manu aizvēsturisko autopage sigu ieskaitot, tikai es to dēļ VAG pneimatiskās centralkas nevaru izmantot.
visu var ustaisiit, bet sarezhgiiti. bet te tik pielodejaas pie original pults, un viss shansee, vienkaarshaak par vienkaarshu. jo chryslerim no pirmaas pogas spieshanas atveraas vienas durvis, bet no vel viena pieskariena parejaas. pasham tadu ustaisiju, manupraat baigi eerti.
Yetti rakstīja:
Slinkais rakstīja: pachuksteshu noslepumu, chysleru sigas ir joks. tikai durvis un viss. neko neblokjee, saliek vadus un brauc. vinu var piesaistiit pie normalas sigas tik kaa durvju virinamo, jo feini realizejas fiicha, kad no pirmaa pieskariena attaisaas tik vaditaja durvis
tagat jau tev pashan arii skaidrs kas tas ir, amerikas auto serviss.. un tava gadijumaa gredzeni negrieziisies pa apli. daudziem motoriem tie vispaar negriezhas, delj atdures virzulii. vispaar ne remonts, bet naudas iskrapshana
man nupat "'aizgāja"...
kam un kur tur īsti jāgriežas?
laikam jāprasa Arnijam, a to tāc vieglāgs par Kinddzuli jūtos... viš arī tāc oselis ir?
ir dzineji kav gredzeni giezhaas virzulja gropee pa ringi, pashi, bet ir taadi kam virzulii ir atdure, un gredzeni ir statiski. bet pat brivie gredzeni neies uz rinkji ovalaa cilindraa.
pagashnedeelj tiku vizinaats ar espace. nu piedodiet, bet galigi garaam. leets salons, parastaas, nebidamas durvis, zems jumts. stulbais elektro merinstrumentu panelis. dzineji domaju ar nav nekaadi uuber usticami. vieniigais subiektiivais pluss, ir veiksmiigs dizains.
shogad iegadajos T&C 00' uzreiz ielikta gazes shpice. un izmaksas degvielaa man ir mazaakas kaa T4 2.5tdi (1.9 ir smiekliigi tik lielam auto) chryslera limited versijas salons ir paraakais ko esmu redzeejis venos vispaar. nerunajot par tomaatu, kuru ieksh T4 arkartiigi gruti atrast. +chryslera dzinejam nekaadas siksnas nava, kjede paredzeeta visam muzham, un genas siksna ar vienu roku mainaama. auto ir izbraucis visu ojropu shogad, ir priimaa. ne gramu nenozheloju ka nenjeemu par to naudu 5 gadus vecaaku T4, kas tehniski varbuut ir ok, bet tomeer ir un paliek naglu kaste.
nez. auto uzbuve visiem pluss minuss vienaada, ir skruvetas masdas, neko tur pardabisku neredzeeju, iznjemot to, ka visas detaljas taadas tievas, smalkas, vardsakot uz metalu shamie ekonomee
un komforts jau katram savs. vienam tas ir miiksta piekare taa ka bedres nejuut, otram komfortu sagadaa stabilitate, ko var panaakt tik ar cietaaku piekari, kas japaniem raksturiiga.