iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Slinkais 09.08.2009 12:49

Yetti rakstīja:

Slinkais rakstīja: pachuksteshu noslepumu, chysleru sigas ir joks. tikai durvis un viss. neko neblokjee, saliek vadus un brauc. vinu var piesaistiit pie normalas sigas tik kaa durvju virinamo, jo feini realizejas fiicha, kad no pirmaa pieskariena attaisaas tik vaditaja durvis

tagat jau tev pashan arii skaidrs kas tas ir, amerikas auto serviss.. un tava gadijumaa gredzeni negrieziisies pa apli. daudziem motoriem tie vispaar negriezhas, delj atdures virzulii. vispaar ne remonts, bet naudas iskrapshana

man nupat "'aizgāja"...

kam un kur tur īsti jāgriežas?

laikam jāprasa Arnijam, a to tāc vieglāgs par Kinddzuli jūtos... viš arī tāc oselis ir?

ir dzineji kav gredzeni giezhaas virzulja gropee pa ringi, pashi, bet ir taadi kam virzulii ir atdure, un gredzeni ir statiski. bet pat brivie gredzeni neies uz rinkji ovalaa cilindraa.

Slinkais 09.08.2009 12:46

pagashnedeelj tiku vizinaats ar espace. nu piedodiet, bet galigi garaam. leets salons, parastaas, nebidamas durvis, zems jumts. stulbais elektro merinstrumentu panelis. dzineji domaju ar nav nekaadi uuber usticami. vieniigais subiektiivais pluss, ir veiksmiigs dizains.

Slinkais 08.08.2009 16:03

shogad iegadajos T&C 00' uzreiz ielikta gazes shpice. un izmaksas degvielaa man ir mazaakas kaa T4 2.5tdi (1.9 ir smiekliigi tik lielam auto) chryslera limited versijas salons ir paraakais ko esmu redzeejis venos vispaar. nerunajot par tomaatu, kuru ieksh T4 arkartiigi gruti atrast. +chryslera dzinejam nekaadas siksnas nava, kjede paredzeeta visam muzham, un genas siksna ar vienu roku mainaama. auto ir izbraucis visu ojropu shogad, ir priimaa. ne gramu nenozheloju ka nenjeemu par to naudu 5 gadus vecaaku T4, kas tehniski varbuut ir ok, bet tomeer ir un paliek naglu kaste.

Slinkais 08.08.2009 15:54

musdienaas jau nepieklaajas kaustiit kikstarteri...

kas ir zem 5l? 4.99?

Slinkais 08.08.2009 15:41

pachuksteshu noslepumu, chysleru sigas ir joks. tikai durvis un viss. neko neblokjee, saliek vadus un brauc. vinu var piesaistiit pie normalas sigas tik kaa durvju virinamo, jo feini realizejas fiicha, kad no pirmaa pieskariena attaisaas tik vaditaja durvis

tagat jau tev pashan arii skaidrs kas tas ir, amerikas auto serviss.. un tava gadijumaa gredzeni negrieziisies pa apli. daudziem motoriem tie vispaar negriezhas, delj atdures virzulii. vispaar ne remonts, bet naudas iskrapshana

Slinkais 08.08.2009 0:24

nu puikas. likt jaunus apaljus gredzenus vecaa izdilushaa ovalaa blokaa, un gaudot ka tagad redz ir ustaisiits remonts... tas ir vismaz bernishkjigi. kaa arii ticeet amerikas auto servim...

Slinkais 07.08.2009 18:57

Sretsked rakstīja:

turbopiile rakstīja: a no vēlamajiem visvēlamākais tomēr vw?

Sharan sūds, kvalitāte nekāda, vot T4, tas gan cita lieta.

Šis nav kaut kāds Pirmā brālēns ?

apgalvojums ir taisniigs. pirmkaart ieksh sharana nav tik daudz vietas, kaa autors grib, otrkaart kvalitatee un konstrukcijaa shamais tieshaam ir bediigs. T4 ir labs konstruktiivi, bet salons ir aizvesturisks. par laba T4 ciparu var iegadaat labu labo shrysler ar gazi, kas ir galvas tiesu paraaks komforta zinjaa, un paris tukstoshi paliks paari beerniem saldejumam.

Slinkais 07.08.2009 15:13

Centis_Nuudele rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Gutenmorgens rakstīja: jo velkot kārba nedzesējas, lūk arī ieberziens.

Ja motors nerūc, kārbas sūknis eļļu nepumpē un tur nav ko dzesēt, jo viņa nekarst.

Vilkšanas ierobežojumi ir tāpēc, ka neeļļojas gultņi.

Gūte Naht!

kadi murgi

Esi redzējis kādu manuālo kārbu ar piespiedu eļļas dzesēšanu? Un tās var vilkt kaut līdz berlīnei....

ne jau gultnjus tur jaeljo, bet frikcionu paka, un hidro mufte, un bremzes lente. dafiga detalju kas iet bojaa. pa labam, vispaar nevar vilkt, tie 50-50 ir taads pieljaujamais, kaut karba tiek mociita jau no pirmaa kilometra. ja tik ljoti vajag, noskruvee no karbas pusasis un velc kaut liidz berliinej

Slinkais 06.08.2009 20:38

Centis_Nuudele rakstīja:

Gutenmorgens rakstīja: jo velkot kārba nedzesējas, lūk arī ieberziens.

Ja motors nerūc, kārbas sūknis eļļu nepumpē un tur nav ko dzesēt, jo viņa nekarst.

Vilkšanas ierobežojumi ir tāpēc, ka neeļļojas gultņi.

Gūte Naht!

kadi murgi

Slinkais 05.08.2009 22:47

kad nobirst stures pastiprinatajs, tad lenaam aizbrauc liidz majaam, nevis sapish arii kaarbu.......

Slinkais 05.08.2009 22:00

clear vue ik pa nedeljai, un slotas nafig nevajag

Slinkais 03.08.2009 1:00

turbas geometrija stradaa uz turbozonas paplashinashanu, nevis lai mainiitu putienu. toch saputrojies. bet gadaas, pasham ar gadaas, tapeec virsuu neklupshu

Slinkais 03.08.2009 0:33

Saab biidija lietu par kompressijas izmainju, ar galvas kusteshanu attieciibaa pret bloku. bet kaa jau viss no saaba, tas nomira nepiedzimis. turbo dzinejos netiek reguleets spiediens. tiek reguleeta degvielas padeve, pie tam ljoti tupi, ir spiediens, vai nav. iv iena doza, un otra doza. pa vidu nekaa, tapeec gadaas visaadi iskusushi virzulji

Slinkais 02.08.2009 21:56

jaa, piekriitu ka vecas lamatas iet uz taas zupas, bet nevajag pasakas ka iet labaak nekaa uz normalas zupas, tas ir absurds.

Slinkais 02.08.2009 21:47

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja: nezkapeec krievijai joprojaam netirgo brendu dizeljus, attaisnojot ar sliktu degvielu...

Tapēc, ka krievijā tirgo "netīru" (ar sēru u.c. piemaisījumiem) dīzeli, kas neatbilsts Eiropas standartiem un moderno dzinēju prasībām. Tajā pat laikā ir vēl viens būtisks rādītājs - kas neapdraud dzineju "veselību", bet vistiešākajā veidā ietekmē degvielas patēriņu - cetānskaitlis. Jeb savādāk sakot - degvielas enerģētiskā vērtība. Un to savukārt visvairāk izjūt tieši modernie dīzeļi ar augstu lietderības koeficientu, jo vecajiem visa atšķirība tāpat izkūp gaisā.

laikam esi kaads profesors ciparinsh tik ar vecu diplomu, ka vecas patiesiibas stasti

Slinkais 02.08.2009 20:39

kas nepatika ieksh pegasso? shobriid tas man liekas ideals sakumam. kaa pirmais mocis. nav paaraak dargs un ne paraak jaudiigs. remonteeshu arii pats.

Slinkais 02.08.2009 20:21

padargi liekas, ne? SSkaa staaveja arii letaaki. ehh, jaliek pravas likt, lai var ko normalu iepirkt. pagaidaam sapnis ir Aprilija pegasso. bet shitamais suzuki arii ne vainas, sievas no tadiem mazaak baidas

Slinkais 02.08.2009 20:08

feins grabulis. kadaa cenaa? cik eed?

Slinkais 02.08.2009 16:07

nezkapeec krievijai joprojaam netirgo brendu dizeljus, attaisnojot ar sliktu degvielu...

Slinkais 01.08.2009 0:04

ko juus te murgojat. tas ka griezhas fans, nenoziimee ka stradaa klimats. vienkarshi puush ara gaisu iekshaa. nav ne tosola cirkulacijas ne freona, nav u nebuus vismaz gadus 5, kameer napaarkaapsim elektromobiljos

tas mazuminsh siltuma-aukstuma kas palicis no tikko noslapeta dzineja pazuud peec 1 minutes.

Slinkais 31.07.2009 20:46

jopcik. opelim pat taures luuzt....

Slinkais 31.07.2009 19:31

Maija_Eskuella rakstīja:

Slinkais rakstīja: taa solaraa luuka tik razho shpani, un klimas fans uz 1 atrumu dzenaa gaisu. gluzhi veesi salonaa nebuus. tik nedaudz

Tu labi zini, ka no tā shpaņa tikai propellers tiek griezts? Es ta jau iedomājos, ka reāla dzesēšana arī notiek, piem., ar Peltjē elementiem.

he he. ar aukstuma elementiem neko daudz nevar panaakt. tiesa gan jauniibas gados bija doma taadus ieriikot passat 86' pechkaa. kad paaugos, sapratu ka tie ir slapji sapnji.

par to solaaru zinu pilniigi droshi, pats jaucu vienam chomam.

Slinkais 31.07.2009 16:43

taa solaraa luuka tik razho shpani, un klimas fans uz 1 atrumu dzenaa gaisu. gluzhi veesi salonaa nebuus. tik nedaudz

Slinkais 31.07.2009 15:29

kaadas vel viadas. tas tanks jau peec skata kaa miskaste. logiski ka, lai izdzivotu, kaut kas jamuhlii. neste, vai 123 ir parbaudiitas un stabilas vertiibas. no kuraam pat shroti neklepo a gaazi taa pat. ielej Latvijas propana gazee un brauc laimiigs. uspildies SN gaze, un mokas garanteetas. no paaugstinata paterinja liidz filtra aizsalshanai ziemaa.

Slinkais 31.07.2009 14:33

patiesiiba smird pats istvaicetais, vel shamo sauc par kondicioniera salona radiatoru. un to tiramo vislabaak ir liet tieshi uz taa radiatora visaa platiibaa, vel labaak no abaam puseem. jo tieshi uz vinja dziivo visas senites un puust mitrie puteklji, no kaa rodas taas smakas. biezhi noveromaja shaize mashinaam bez salona filtra. ar filtru arii, bet retaak. vislabaak ir pajaukt sistemu lai tikt tak radiatoram klaat. un jauns filtrs protams. uz paris gadiem paliidz.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti