A kas teica ka viņam nav jālēkā? Virzuļi kustās un pumpē gaisu arī zem sevis.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
A kas teica ka viņam nav jālēkā? Virzuļi kustās un pumpē gaisu arī zem sevis.
Man atkal nav skaidrs kapēc Kia, hyundai, opel, ford, skoda un dala no vw sērijas būtu jāpērk max nopakoti? Sākotnējo cenu tie spīguļi uzrauj kosmosā bet otreizējais tirgus ir nekāds.
Octavia RS
Kodiaq RS-šim pat ārā muzačku spēlē
Tad jau ilgi, golpam viens pie 80k otrs pie 95k atdalījās.
Jurka ir atradis pacientu grupu ar ko celt popularitāti.
Par lutkuri-mazāk pieturā vajag klausīties, viena liela skrūve un lukturis ir rokās, noņem vāciņu, samaini spuldzi un lec atpakaļ. Nav jālauž rokas kā konkrēti golfam.
Kapēc tāds iespringums uz 2010?
Tā baigi neiedziļinoties:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/meriva/ajmbg.html#photo-27
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/focus/fmefk.html
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/fiat/punto/joeho.html
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/renault/megane/idxgx.html#photo-6
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/dacia/sandero/blmhxn.html#photo-15
Bolt/
Kas ir ikdienas auto? Braukšanas profils un kilometri?
Atmetot pontus, var mierīgi nopirkt lietojamu, uzticamu auto.
Pirms desmit gadiem sencis nopirka desmitgadīgu megane scenic benzīnu ar orģināliem 120k uz odo. Samaksāja 1600latus, šodien tie būs tie paši 3-3,5k eur. Pa šiem gadiem nobraukums ir dubultojies, dārgākais ieguldījums-zobsiksnas maiņa. Vēl ir bijuši visādi sīkumi hadenē-bremzes, trosītes, pa kādai buksei, salona ventilators un tā regulators. Ir virspusēja rūsa virsbūves paneļu stūros, pēdējā apskatē viens vieninieks par eļļas noplūdi. Jā, nekāds skaistulis un draiver kārs nav bet savu funkciju-vizināt divus pensionārus uz veikalu pilda godam.
Nu šogad ir normāls fenomens jo Rīgā sniegs ir krietni vairāk kā miestā vien 10km no Rīgas robežas Dpils virzienā, parasti gan miestā sniega ir krietni vairāk. Dobele-Tukums sniega ir vēl mazāk.
No lielajiem pilna servisa līzinga kantoriem-pilotam ir pajāt izmaksas, jo viņam ir fiksēts mēneša maksājums un nobraukums. Auto prasa apkopi-taisam, braukt pāri intervālam nav pilota interesēs jo ja kautkas notiks laicīgu neveiktu apkopju dēl tad izmaksas uz viņu.
Tad vēl ir maza daļa auto īpašnieku kam auto vienmēr perfektā stāvokli, bet tad arī cena būs virs tirgus, kaut arī ne vienmēr.
Nu grozi kā gribi-sadalenes zobrati ir augstākais motora "cietais"punkts-to pārceļoit uz motora aizmuguri paveras vieta kapota deformācijai.
"Для обеспечения безопасности пешеходов и увеличения расстояния между двигателем и капотом, привод ГРМ был перенесен в заднюю часть двигателя."
gan jau cītīgi meklējot var atrast oficiālāku resursu vai fragmentu no TIS
anoagask rakstīja: klapīte aizmugures vāka atslēgas skavai arī gājēju drošībai noņemta
Var jau ierēkt bet tas pats BMW saviem motoriem ķēdes pārcēla uz motora aizmuguri šī paša iemesla dēļ.
1. Uzmanīgi izpētīt visas skrūves, kas pa ceļam lai viņu nomainītu-ja ir redzamas skrūvēšanas pēdas tad ir cerība ka viņa ir mainīta.
2. Atkarībā no motora konstrukcijas var paskrūvēt nost aizsargvākus un vizuāli novērtēt.
Vienā no testiem bija minēts ka amītis pret štoku aizvietots lai uzlabotu gājēju drošību. Tiesa vai atrunas hvz.
Man arī vienalga, tas tikai norāda virzienu, kurā dodamies. Vēl viens piemērs-MK6 bagāžniekā pirkumu maisiņu āķi bija atvāžami hromēta metāla-nākošajiem tikai plasmasas āķis.
Ar amīti aprīkotu pārsegu var atvērt un nostiprināt ar vienu roku, ar stieni vajag abas. Laikā kad visapkārta sniega sļura un kanniņu negribas likt zemē tas ir svarīgi.
Protams, tie ir sīkumi bet ja pie rokas ir vairākas mašīnas ar dažādiem risinājumiem un svētdienas vakarā visām vajag sapildīt logu škidrumus tad ērtība pārvēršas par vērtību.
msh rakstīja: Tāda bilde neko neizsaka - B3 audī, piemēram, tie caurumi nāk, ja nemaldos, tajā paneļa kantē kas ir apmēram paralēla stiklam.
Jā, es arī esmu redzējis ka gaiss nāk pa nelielām atverēm visa stikla platumā, šim nekas tāds nenotiek.
Taupīts ir sīkumos un detaļās-bagāžnieka vāka slèdzenes “āķis”, sestajam un septītajam atverot bagāžnieku piesedzās ar plastmasiņu, šim vienkārši bedre.


Tas nav izdomāts, ja katru reizi durvju roktura pavilkšanu pavada "tonnngg", tas ir tāpat kā dzīvoklī salikt preskartona durvis.
Ta vispār spriest par lietotu auto pēc viena eksemplāra apostīšanas ir diezgan greizi, pat piecgadīgas viena modeļa/komplektācijas/nobraukuma mašīnas var būt diametrāli pretējas sajūtās/braukšanā/lietošanā.
Par tā Sharan sensoriem jau rakstiju-uzstādījumos var noregulēt gan pīkstiena skaļumu gan radio noklusināšanu.
Man japāņos vairāk tā bunžas skaņa traucē-pabungo pa durvīm vai jumtu, smuki skan ne?
Nav tur to caurumu

Par lūku-pieškirot vadībai drusku inteliģentuma parādās iespēja to aizvērt kautvai no atslēgas vai tā var aizvērties sākoties lietum. Vecāku 86gad sierrai bija lūka ar kloķi, tas tad sanāk vēl pačotigāks risinājums?
Tapēc ka līdz zināmam ātrumam auto uzskata ka stumdies pa stāvvietu un gan priekšas gan pakaļas parkingi paliek aktīvi.
ja nu diktam traucē tad šis ir softiski labojams vai varbūt pašā parkingu menu ir opcija par cik noklusināt radio.
Icika iespaidā uzrakstīšu par Mk8 Golfu kas tas pats vien ir tikai citā kulītē. Nobraukti 5k.
Tātad 1,5etsi ar 96kw, pirms tam bija mk7 1,6tdi ar DSG. Par aprīkojumu-LV piejamā bāzīte, kas ir gana labi aprīkota un līdzvērtīga mk7 higline.
Tātad par mīnusiem:
-kārbas/motora sadarbība, kautkā tas mk7 ar visu dīzeli slēdzās krietni gludāk-respektīvi ātrumu pārslēgšanās bija manāma tikai pēc tahometra un motora skaņas. Šim ir grūdieni un rāvieni bet vairāk nevis pati pārslēgšanās bet motors, kurš nevar saķert pareizu jaudas padevi.
-reģeneratīvā bremzēšana, no lielāka ātruma bremzējot pieslēdzas diezgan strauji un atkal rausta mašīnu-kārba saslēdz zemākus pārnesumu un tiek griezts starterģenerators.
-līniju asistents, sausā laikā nekādu lielu bēdu neradija, sākotnies sniegam darbojas diezgan haotiski un arī patstāvīgi jāslēdz ārā.
-touchscreen ekrāns, nav pārāk precīzs, braucot lai kautkam uzspiestu ar pirkstiem jāpieķeras ekrāna augšamalai un tad ar īkšķi jāmēģina operēt, arī visu funkciju pārnešana uz ekrānu neliekas prātīga.
-priekšējā stikla gaisa apsilde, izplūdes lūka uz paneļa ir relatīvi šaura un atrodas paneļa centrā, sniegot sniegam pie mīnus grādiem vējstikla apakšējos stūros veidojas ledus, atteicīgi slotiņas grabinās visu laiku.
Piepīpētajs ir, pat divi +4 gab type c ligzdas, telefons un arī dators lādējas gana ātri. Bezvadu uzlādi neizmantoju jo telefons vāciņā un tad lādēšana ir nestabila.
Pēc dīzeļa ir silti arī pie -15, salonā siltums parādās pēc dažām minūtēm.
Adaptīvais kruīzsa varēja būt pārslēdzams uz klasisko kruīzu, jo ja uz piekrautas šosejas vai kustīgā sastrēgumā ir pat ļoti ērti tad pilsētas satiksmē ir pilnīgi nelietojams(kruīzu lietoju visur). Stop&go itkā skaitās bet mašīna sāk kustību tikai apstājoties uz burtiski sekundi. Pastāvot ilgāk, priekšā esošajam sākot kustību tiek iedarbināts motors bet lai izkustētos ir jāpieskaras gāzes pedālim.
Salons, priekšā vietas ziņā tāds pats kā priekšgājējam, sajūtās gan plašāk jo panelis novietots tālāk uz priekšu, aizmugurē vietas kļuvis vairāk. Bāgūzis +/- tāds pats, pozitīvi ka no standarta komplektācijas aizvākts suņu siets, kurš nekad netika izmantots un pašu pārklāju var palikt zem grīdas. Arī mk7 to itkā varēja bet process bija sarežģītāks.
Par darbību ar 2/4 cilindriem-uz šosejas var drusku manīt kad brauc uz diviem bet tikai ļoti pievēršot uzmanību un redzot uzrakstu ka brauc ar diviem cilindriem. Momentānajā patēriņā gan starpību neredzu, šis vairāk varētu būt stāsts par izmešiem.
Carplay/infosistēma mēdz gļukot-reizēm nav skaņas vai atskaņotā dziesma tiek apturēta. Neesmu novērojis nekādas sakarības kad tas notiek, tikpat labi problēma var būt telefona pusē, citus neesmu mēģinājis.
Par skaņu standartā nav iemesla sūdzēties, bass gan ir drusku plakanāks kā mk7 bet kopā performē galīgi ok priekš standarta stereo.
Bezatslēgas iedarbināšana bez bezatslēgas piekļuves ir kaitinoša, jo ja klasiskas atslēgas gadījumā atslēga vienmēr ir aizdedzē-noslāpē, izņem atslēgu, ar atslēgu rokās izkāp, nospied aizslēgšanas pogu, tad ar bezatslēgas iedarbināšanu-nospied pogu lai noslāpētu, meklē atslēgu-vai tā ir palikusi kabatā vai nolikta lādēšanas vietā.
Motora pārsegs uz stienīša stutes gan ir meh ja divām iepriekšējām paaudzēm bija gāzes amīši.
Patēriņš par ~litru vairāk kā bija dīzelim-6,5-7 pēc bākas metodes.
Kopumā ir labs ikdienas dibenpārvietotājs bez kādām pretenzijām uz braukšanas prieku, mk7 gan šinī pozīcijā bija drusku labāk.
Ja piemin kvalitāti tad sākot no mk6 paliek arvien sliktāk, salons ar katru paaudzi paliek čabošāks. Arī sajūtās nav tas pamatīgums vairāk.
MK8 golfs pamanot stāvošu šķērsli aktīvi kliedz un liek pa mēmajiem.
Pag, ko? līdz 00 gadiem lūkas bija vienāda izmēra stikla vai metāla, kad sāka parādīties veramas un neveramas panorāmas, metāla lūkas jau vairs nebija aktuālas.
Kādai pēc 10 gada japāņu mašīnai vēl būs klasiskā "maza" izmēra lūka, kura diezgan droši būs stikla un tādā pašā izmērā kā bija metāla lūkas.
Nu tā lai pienācīgi saprastu par ko stāsts:
auto nobraukumu neskaita mēnešos.
Bez kļūdas cipara tā vizināšanās var būt pilnīgi lieka jo kļūda var būt arī par kādu no sensoriem, nevis filtra aizpildījumu.
Ja kļūda ir par filtra aizpildījumu tad jāskatās braukšanas profils, reģenerāciju biežums, to rezultāts.