Atkarīgs no auto un valsts no kuras nācis, man autodna atskaite palīdzēja neiegrābties tītenī
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Atkarīgs no auto un valsts no kuras nācis, man autodna atskaite palīdzēja neiegrābties tītenī
Nekas diži specifisks- sēdekļu apsilde, kruīzs un manuālis, cenu kategorija līdz 10k, smax, pasāts, superb, sharan.
Labā ziņa ka auto, kurš tiek aizvietots ir pārdodams dārgāk kā pirkts pirms diviem gadiem,
WALA rakstīja: manā skatījumā šitas ir tukša diršana, jo ir gana daudz auto (nesliktu auto) , kas stāv plačos ne pirmo gadu un nevienam nav vajadzīgi. Jā 2-3 gadīgu, vai izcilu eksemplāru cenas ir cēlušās, taču lielākā daļa tādus nepērk ...
Līdz ar to to virsrakstu es laikam tulkotu kā - tirgotāji gribētu audzēt cenu, tāpēc rada ažiotāžu un "sagatavo augsni".
Nepiekritīšu-konkrētu 5 modeļu/marku auto ar konkrētiem kritērijiem meklēju Vācijā kopš gada sākuma. Nemaz nerunājot par cenu atbilstošo sludinājumu skaits ir samazinājies aptuveni par pusi un vidējā cena pieaugusi par procentiem 15-20.
Atskaņotājam neko nepadarīsi-paveca Kia palielas mūzikas kolekciju spēlējot jauktā secībā tā secībā bija katru reizi viena un tā pati.
Ņemot vērā ka mūzikas atskaņošana no fleškām sāk izzust ražotāji īpaši neiespringst uz failu tagiem un specifiskām atskaņošanas niansēm.
www.rags.lv/veikals/index.php?route=product/product&filter_name=brunox&product_id=55006
" Noņem vaļējo rūsu, taukus, netīrumus un rūsas saēstos krāsas pārpalikumus ar drāšu birsti, slīpmašīnu utt."
Pirms tam gan būs jāpadarbojas.
Aizmirsta viena svarīga lieta-ja vien auto stipri svaigs tad diezgan droši šur un tur būs pa kādam brūnumiņam, to nenotīrot tāda apstrāda ir bezjēdzīga.
Papildus tam pūst kautko pret koroziju uz piekares daļām un pusrāmjiem ir acu aizmālēšana, jo tās ir salīdzinoši viegli maināmas detaļas, ok kam tur Getziem bija sāpe ar pusrāmju rūsēšanu, bet tāda palieto un izmet miza diezvai kautko vairāk par prastu mazgāšanu būs pieredzējusi.
Nu pirmais jau būtu saprast kurā galā tā problēma-tikpat smagi slēdzas arī noslāpētam motoram ar šo var izslēgt sajūga problēmu?
Talāk paņem troses nost no kārbas un saprast vai kulisē vai pašā kārbā kas sprūst.
Golfam bija problēma ar slēgšanos aukstā laikā-pāris piles grafīta smēres trošu galos un lieta atrisināta.
Agrā pavasarī šie ir īsta bauda-bedru rindas abās pusēs ![]()
Diezgan liela, vecam priekškameras dīzelim motora temperatūra mainīs klakšķa skaļumu un dūma biezumu.
Tiešās iesmidzes dīzelim ar DPF pie 15km dienā, kas ir 7km vienā sesijā pieņemot ka tiek braukt us darbu, pat vasarā būs grūti sasniegt darba temperatūru nemaz nerunājot par DPF attīrīšanos. Arī tie 30-40 km reizi nedēļā nebūs nekāds glābiņs, neviens jau nemāk kalkulatoru uzsist ka gada nobraukums autoram pie nosauktajiem cipariem ir stabili zem 10k, kāds tur dīzelis vispār?
Latvija sanāk gana liela lai katram tā ziema laukos asociētos ar ko citu
Mans tēvs katru dienu brauc 40km pa granteni no kuriem 4 ir šaurs meža ceļš, vēl 4 asfalts-pamatā ar vienriteņiem ar vienu vai otru velkošo tiltu bez kādām pretenzijām uz džipu vai pseidodžipu. Tur kur iebraukšanai vajadzētu džipu aiziet ar kājām vai brauc ar traktoru, ja ziemā ir tik daudz sniega ka nevar ar vienriteni izbraukt visdrīzāk būs kāda kupena kas arī četritenim būs par grūtu, tad parasti izvēlas vienu no daudzajiem apkārtceļiem ar savādāku mežu/lauku/aizvēju konfigurāciju, kur nebūs tik aizputināts.
Tas pasakainais mīts ka laukos vajag džipu vai pseidodžipu
Izdauzītā grantenē vajag balonu riteņus un mīkstu piekari ar garu gājienu-un ap 10 gadu veciem auto šim vislabāk kvalificējas kabluki.
Nav jau zvanīts ka problēma ir ar pašu zondi.
Pirmais rezultāts google:
What causes the P0133 code?
A faulty O2 Sensor
A leaking exhaust manifold
An engine vacuum leak
An open or short in the wiring of the O2 sensor
Soot or oil buildup on the O2 sensor (excessive buildup will clog the ports the sensor uses to measure the air fuel ratio)
A dirty mass air flow sensor
Incorrect fuel pressure
Ja tā tiešām ir zonde tad meklē vien oriģinālo.
Veikalā taču arī negaidi kad desa par eiro kilogramā būs tikpat laba kā tā par pieciem.
Tieši to pašu ko kasinsh varu pateikt par auris/golf. Apdare sūdīga, motors skaļš, variators tizls-par Auris.
Tad sanāk ka visu vidēja un augsta līmeņa vadītājiem visi golfi, pasāti, A6 un kas tik tur vēl ne vakarā jānoliek pie uzņēmuma sētas un mājās jākratās ar lohovozu?
Ja auto ir nepieciešams tiešo darba pienākumu veikšanai tad īsti neredzu kamdēļ uzņēmuma auto varētu tik apsaukts par izviarīšanos no nodokļu nomaksas. Ja skatās no darbinieka gūtā "labuma" viedokļa tad jā bet ne jau velti ir ieviests UVTN.
Tā naudas summa, ko uzņēmums tērē uz darbinieku auto, kļūst gandrīz divreiz mazāka izmaksājot kā algu. Tātad vienīgais patiesais zaudējums ir izvēles brīvība un arī ne vienmēr. Protams, ja uz darbu var nokļūt kājām/velo pusstundas laikā tad varbūt izdevīgāk ir saņemt dajebkādu summu papildus algai. Jo distance kļūst lielāka jo izdevīgāks kļūst dienesta auto.
Ja jau bija antifrīzs ko uzreiz pieliet tad problēma gan jau neparādījās pēkšņi. Ir kāda ideja par ko tas check engine mēģina ziņot?
Cēloņi-galvas blīve, plaisas galvā vai labākajā gadījumā caurs EGR radiators.
Velc/brauc uz uzticamu servisu un pēc konkrētas tāmes tad var izlemt ko darīt.
Sāc ar problēmas (dūmainības) cēloņa novēršanu un tad maini dpf. Savādāk pavisam drīz arî jaunais dpf būs metams.
Kāda konkrēti ir tā kļūda?
Jo ņemot vērā ka degvielas sūknim nekāda atgriezeniskà saite nav un zemspiedienā arī visdrīzāk nekāda spiediena devējs nav tā kļūda izklausās maigi sākot dīvaina.
Pagriežot aizdedzi ir dzirdams bākas sūknis? Tālāk jau diagnostika vienkārša ar testeri un lampiņu.
Īstermiņā izlīdīs slēpti defekti, kas principā arī ir lielākais risks pērkot lietotu auto. Ilgtermiņā jau vairāk kā zvaigznes sastājas un lien ārā konkrētās markas/versijas/komplektācijas ekspluatācijas īpatnības.
Problēma, kas izpaužas kā check engine, nerisinās ar kļūdas dzēšanu. Ir kļūdas, kuras pēc dzēšanas var vairāk neparādīties bet status viņām tāpat var būt aktīvs.
Ja pat dīleris nespēja paskaidrot kas tā par kļūdu, kāpēc viņa ir radusies tad daudz laimes visiem Kia īpašniekiem!
Sāc ar cenu apsekošanu tamā Europā-vairs negribēsi neko vest ![]()
Labāk 200k pa bāni nogājis nekā 100k pa pilsetu ļurkāts, jo sevišķi dīzelis. Tas pats ar rūsu-cīņa vienmēr tiks zaudēta.
Tāpat tādam pa bāni gājušam būs par kārtu mazāk nodzīvots salons jo mašīnā pavadītais laiks būs līdzīgs vai pat mazāks un iekāpšanas izkāpšanas reizes n reizes mazāk.
wexrtf rakstīja: Beidzot esmu saņēmies padalīties ar savu piedzīvojumiem bagāto pieredzi ar Ford Mondeo 2008 2.0TDCi 96kw automātu. To ieguvu savā īpašumā 2018.gadā ar 230k km nobraukumu no Vācijas labā stāvoklī. Lietošanā bija 3 gadus, nobraukti 60k km līdz 290k km.
Salons ļoti plašs un diez gan ērts, ietilpīgs bagāžnieks (ir vesti arī ledusskapji un gultas). Salona apdares kvalitāte viduvēja, bet arī lietošana beigās nekas īsti negrabēja, ja neskaita paneli aukstumā līdz auto uzsilst. Ekonomija uz trases super, patēriņš kruīzā ar 100kmh ap 4.6l/100km pēc bākas metodes (dators 4.3 rādīja). Automātam (Aisin 6 robu) pie 270k palēnām sākās nelieli rāvieni un dažbrīd sitieni pārslēdzoties, bet nu eļļu tam noteikti neviens mainījis nebija, tāpēc tas ir tīri dabisks nolietojums, ko par mīnusu uzskatīt īsti nevar. Skaņas izolācija viduvēja, bet dzīvot varēja.
Ritošajā lietošanas gaitā mainīti bremžu diski, kluči, divi gultņi, amortizatori priekšā, viens sailentbloks un viens suports. Kopumā ritošā diez gan izturīga un komfortabla. Protams, saskāros ar standarta slimību - iekšējais pusass gultnis un tripods pie 250k sāka vibrēt kā veļasmašīna paātrinoties, tāpēc tika mainītas abas pusasis priekšā (lētāk kā atsevišķi gultnis +tripods).
Dzinējs - skaļš (īpaši, kad auksts), grabošs traktors, kas ziemā uzsilst gaužām lēni. Mistērija, ko neviens no 4 servisiem pēc pilnas diagnostikas tā arī nespēja atrisināt - ja āra temperatūra nokrīt zem 5 grādiem, piestartējot dzinējs 5-10 sekundes raustās kā uz slāpšanu (neslāpa gan nekad), pēc tam strādā lieliski. Vēl viena mistērija - vienreiz pēc 300km brauciena noslāpa un nedēļu neleca (grieza, bet pa tukšo - it kā degviela netiktu padota no bākas). Kad jau gatavojos vilkt uz servisu, pēkšņi piestartējās pēc pusminūtes griešanas un kopš tās reizes leca normāli. Atkal diagnostika un visi rausta plecus. Tāpat 3 gadu laikā paspēju 5 reizes samainīt sprauslu atplūdes trubas ar blīvēm, jo visu laiku plīsa gan blīves, gan gumijas trubas un visu dzinēju nolēja ar degvielu katru reizi. Tā it kā arī esot slimība šiem dzinējiem, paspēju 3 reizes uz ceļa palikt ar smirdošu un kūpošu mašīnu.
Elektronika - brīnumu brīnumu. Kaut kādas kļūdas par klimatu, bremzēm, ABS un citiem brīnumiem bija regulāras, kaut gan viss no tā strādāja. Viena no riebīgākajām mistērijām, ko 3 elektriķi un pat dīleris nespēja atrisināt - kopumā 3 reizes mēneša laikā auto visa elektronika ar gaismām utt. 'restartējās' jeb izslēdzās un pēc 2-3 sekundēm ieslēdzās atpakaļ, dzinējam nenoslāpstot. Bikses bija pilnas, kad brauc naktī uz trases un pēkšņi pazūd visas gaismas. Tā arī tas vairs nekad neatkārtojās un problēmu neviens pēc ilgas meklēšanas neatrada. Pirms pārdošanas radās sajūta, ka ģenerators sāka vāji lādēt, jo spriegums no regulārājiem 13.8-14V nokrita uz 13.2-13.3V kustībā un vēl samazinājās, ieslēdzot patērētājus. Akumulators bija svaigs, jaudīgs un uzlādēts, bet tā kā tajā brīdī auto tieši atdevu, nepaspēju iedziļināties problēmā (it kā galva tāpat jau nesāpētu). Tapat paspēju dažas reizes palikt parkingā ar nereaģējošu atslēgu (Keyless go), jo, kad baterija ir nedaudz nosēdusies, mašīna vairs neatpazīst atslēgu un tu vari kaut nošauties, bet reakcijas nekādas - un tad nu ceri, ka nepaliksi parkingā tālu no mājām, jo mašīnu atvērt varēja fiziski ar atslēgu, bet piedarbināt - nekā.
Kad pie 280k DPF aizauga un to nācās risināt, apnika šīs galvassāpes un auto tika pārdots. Kopumā, atskatoties uz visu piedzīvoto, stundām lasot forumus un aprunājoties dažādos servisos, Fordu vairs nekad nepirkšu. Varbūt man vienam nepaveicās ar dažām no šīm problēmām, to, ka mašīna dažbrīd dzīvoja savu dzīvi un ka diagnostikā 3 gadu laikā tika ielikti lieli līdzekli bez īpašiem rezultātiem, bet, aprunājoties ar citiem Ford īpašniekiem, ir dzirdēti arī līdzīgi stāsti par mistiskajām problēmām. Ja nu kāds grib iegādāties tādu auto, jebkurā gadījumā - garlaicīgi nebūs.
Bija lietošanā tāda pat gada S-max, 3 gados norullēti 100k, no lielākām lietām bija jāpārlasa aizmugures piekare, kvēlsveces, EGR, termostats, kāda čupiņa priekšējo stabilizatora atsaišu. Elektrogremlini bija no paša sākuma-nestrādāja pogas uz stūres un reizēm radio neslēdzās iekšā, stūres pogas, izmazgājot ar spirtu, atdzīvojās, radio bēda pati pazuda. Auto arī nāca no Vācijas ar oriģināliem 200k, pēc lielās apkopes, tiesa tas bija 13 gadā.
Sev arī itkā nosolījos Fordu vairs nepirkt, dēļ klaji tizliem konstruktīviem risinājumiem, bet nupat sētā tika ieripināts jau feislifta S-max jo nu nav tam auto aizvietotāju kas nodrošinātu man pietiekamu salona un bagāžnieka plašumu. Salīdzinot kautvai to pašu Insignia ir jūtams diezgan pamatīgs prastums, kas nav patīkami, bet nu neko padarīt.