iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 31.03.2021 16:23

Piesaucot amurikāņus neaizmirstam ka TUR sadzīves spriegums ir 110V attiecīgi tādam pat P vajadzēs divreiz vairāk A.

feciic 30.03.2021 15:17

Tā stulbi skaitot kopā sanāk baisi cipari, reālā dzîvē no tās summas pietiek ar mazu daļu jo lai arî iekārtu individuālie cipari ir lieli, realitātē ar max jaudu darbojas īsu brīdi

feciic 30.03.2021 9:55

Nu tad skaitam kilovatus:

indukcija 8

Cepene 4

Tējkanna 2

Trauķene 1,5

Veļene 2,5

Mierlaiku žāvētājs 3 modernāks 1,5

Mikrene 1

Fēns 2

Ne vairāk ne mazāk 100+A, pat uz trim fāzem dalot brangs pieslēgums vajadzīgs, pieskaitot siltumsūkni un iespējamu EV uzlādi vispār kilovolta līnija līdz mājai jāvelk.

Man kautkā visas nosauktās pozīcijas, atkaitot veļas tehniku, divkāršā apmērā darbojas uz trīsfāzu 20A līnijas.

feciic 27.03.2021 21:25

Ja tiek līdz šāļu maiņām tad ir riktîgi varens tas braucamais, ar tādu vērienu jebkurš motors ir labs.

Es saprotu ka šāles ik pa 100k var mainīt motoram ar jaudu ap 100zs no litra un vairāk, nejau vecam dīzelim.

feciic 27.03.2021 21:18

Nu pag, riteni pie rokas stumjot un nospiežot bremzi tas apstājas momentā, uz mīksta seguma paliks dziļāks nospiedums-dzēstā enerģija, tas pats notiek ar diviem diskiem, tajā sekundes simtdaļā kad abas virsmas satiekas notiek neliela izslīdēšana, kaut par pāris grādiem, bet notiek, skaitot cik simtus reižu tiek izspiests/atlaists sajūgs cipars sanāk iespaidīgs.

Vēl viens piemērs-moderna tomātkārba ar hidrotransformatoru, tehniskās iespējas ļauj frikcijas diskus atvienot un savienot mežonīgā ātrumā, cirtienu dzēšot hidrotransformatorā, bet tāpat kautkā tie diski dilst un eļļa ir jāmaina.

feciic 27.03.2021 9:34

msh rakstīja: Tu mazliet kļūdies - tevis nosauktais faktors varbūt varētu ietekmēt divmasnieka mūža ilgumu, bet ne jau sajūga paša, vai izspiedējgultņa - jo neba sajūgs izslīdētu pārāk ātri to palaižot vaļā... Tas kas tām detaļām būs noteicošais būs lietošanas vieta - sajūgu pamatā deldē slidināšana [lasīt - uzsākšana], tad tu padomā kā izmainās sajūga resurss atkarībā no tā vai pamatā zāģē pa šosejām vai stumdās pa dižās pilsētas korķiem...

Katra tā noraustīšanās rodas dēļ motora un kārbas ātrumu starpības dzēšanas-to dara sajūgs disks, katru reizi nodilstot par mikronu. Plus izspiedējgultnis dabon pa zobiem dēļ katra cirtiena jo nu nejau sajūga disks saskaras ar spararatu visā plaknè vienlaicīgi

feciic 23.03.2021 23:39

Man jau liekas ka uz ceļiem viņu tik maz palicis ka iespēja uzrauties ir gana maza.

Par neatļautām parbūvēm tiesīgi spriest tikai CSDD. Cita lieta gan varētu notikt notiekot csng, tad gan varētu tikt izpurināt tā pamatīgāk.

feciic 23.03.2021 23:31

Tu jau esi izdarījis vairāk kā 99% noklapējušo motoru īpašnieku, ja nav miera tad pārdod to mašīnu. Kautko kombinējot un salasot tāpat nebūs 100% garantijas ka kautkas neatgadīsies. Manējam nu jau 300k, blīvi mainījis neesmu, diezvai fricis arī, speciāli lielajos mīnusos darbināju un kašķi tā arī neatradu.

Neaiztiec to kas darbojas.

feciic 21.03.2021 22:37

Veiksmes un prātīgas izvēles gadījumā lietots auto arī būs ilgtermiņā lētāks, kautvai dēļ vērtības krituma, tagadējais opelis pēc divu gadu lietošanas bez īpašām grūtībām pārdodams par iegādes cenu, iepriekšējo golfu pārdevu pēc gada par 300eur lētāk kā pirkts, iepriekšējiem diviem fordiem vērtības kritums sanāca apaļi 100 un 150eur mēnesī-ar šādu mēneša maksājumu sanāks i10 operlīzē ar sešu tūkstošu gada nombraukumu.

Bet ja mēģina uzlēkt augstāk par pēcpusi ambīcijās tad gan var sanākt ieberzies kā tai skolotājai no Kokneses.

feciic 20.03.2021 20:14

Man ir aizdoma ka sajūga un tā vadības elementu mūžs ir tieši atkarīgs no auto lietotāja-cik precīzi tiek salāgoti apgriezieni pārlslēgšanās brīžos. Ir gadījies pieredzēt ka cilvēkam mašīnu izdodas noraustīt gan izspiežot gan atlaižot sajūga pedāli, šim pašam cilvēkam visām īpašumā bijušajām mašīnām ir remontēts sajūgs-mainīti diski un/vai mainīts izspiedējgultnis..

feciic 20.03.2021 0:45

Conqueror rakstīja: turpinām šito tēmu, kas ir? nevienam nav ko teikt par lietotiem auto? gandrīz noticēju

Opel Insignia 13 gada FL modelis ar 140zs dīzeli, nupat notikšķēja 300k, īpašumā gandrīz divus gadus, nobraukti gandrīz 40k, pirmajā gadā 30k, tagad mājsēde ievieš korekcijas.

Saplīsis/mainīts degvielas sūknis bākā, viena kvēlsvece, viena stabilizatora atsaite un zobsiksnas komplekts. DPF un EGR vietā, patēriņš zem sešiem litriem.

Būs labi?

feciic 17.03.2021 11:48

Nu tad jau jāsāk ar to ko no mocikleta sagaidi-ātrāku pārvietošanos pilsētā, brīvdienās plezīrā galvu izvēdināt vai meklēt piedzīvojumus meža takās, nemaz nerunājot par sportiskākām aktivitātēm.

Pašam LC4 640 jau 13to gadu, man patīk, braucu tikai pa mežiem(ne sūnām), mērķis dullumu izdzīt un galvu izvēdināt, braucu reizi nedēļā-divās, ap 200km apli bet tā no sirds. Plīst jā, jo sirdīgāk brauc jo ātrāk nolietojas.

Kā pirmo labāk izvēlēties kautko stingri universālu, tilpumā līdz litram lai nav briesmīgi smags un kļūdas piedodoš, lai var drusku no visa nosmeķēt un saprast kurā virzienā/os vairāk velk un tad jau lūkot specifiskāku tehniku.

feciic 08.03.2021 17:56

Realitātē nu jau vairs tik daudz spoles neliek, jo diktam dārga vadība sanāk, pietiek ar četrām vai sešàm bet kvadrāta formas un gudru vadību, kas spēj noteikt cik spoles katliņš pārklāj.

feciic 08.03.2021 17:27

Kā tas ir- nav visa virsma lietojama?

feciic 06.03.2021 23:43

Riņķi vairs nav modē, jāskatās pēc virsmas kurai visa virsma ir lietojama

feciic 28.02.2021 21:07

Eu kompaktveni jau sen kā no modes izgājuši. Atlikušie iet stila nevis praktiskuma virzienā.

Modelis interesants, turpina Jazz virzienu, daudz auto(telpas) mazā auto-praktiskums pāri visam.

Zema grīda ir forši bet tas nozīmē ka nav vietas pat cīsiņam, tāpat 36(!) litru bāka ir smieklīgi maza.

feciic 26.02.2021 14:47

Nu tad jāplēš nost tas piķis-uz grantenes melno ledu nav sanācis novērot

feciic 02.02.2021 23:41

Kangoo=citan=proace

Berlingo=partner

Master=Movano

Jumper=Boxer

feciic 01.02.2021 14:18

Iespējams dīleris to uzpilda.

P308 nekādas lampiņas neiedegas-tikai kļūda par dzinēja darbību. Sākot rakt izrādījās ka bāciņas tilpums ir pietiekams lai stabuli nobrauktu starp apkopēm. Sākot servīzēties pa kaktiem adblue netika uzpildīts un tika norauta kļūda ar kuru galā tika tikai dīleris. Auto bija braucams.

feciic 25.01.2021 23:45

Kur ir tā informācija?

Ja no austrumiem, tad cik pašam sanācis palasīties, sajūta ka tur tās mašīnas no citām rūpnīcām tiek piegādātas-ritošās sāk jukt ap 60k, pie 120k tā jau ir pilnībā pārlasīta, pie tāda paša nobraukuma kārbām pirmie remonti un pie 250k motoram kapitalka.

feciic 23.01.2021 13:46

Tapēc ka gāzi ir grūtāk aizdedzināt-attiecīgi svecēm lielāka slodze dēl grūtāk caursitamas gaisa spraugas.

Ja standarta intervāls ir 60k tad pēc 30k jau nu noteikti viņas nav "svaigas". Iemest 30eur un pusstundu darba jau nav tik sarežģīti un dārgi.

feciic 22.01.2021 22:20

30k kilometri uz gāzes parastām svecēm ir jau nu ļoti daudz.

feciic 16.01.2021 0:55

Par "īstumu" jā, maz būs ražotāju ar pilnu in-house galveno agregātu izstrādi un ražošanu. Manuprāt "īstie" markas auto beidzas ar brīdi kad auto izstrādē virsroku pār inženieriem un dizaineriem ņem mārketings.

feciic 15.01.2021 23:24

Piekritīsi taču ka uz GM platformas "īsts" sābs nesanāk?

Viņam pat stūres pamatforma ir 1:1 ar insigniu hroma ielaidumi tikai atšķiras, tāpat zemstūres kloķi un gaismu slēdzis.

Tas būtu līdzīgi kā Navara un X250-var likt instrumentu paneli, apdari un skaņas izolāciju kādu grib, tas tāpat paliek japāņu darba pikaps un no merša ir tikai bļemba kapota galā.

Konkrētajā 9-5 paaudzē izpaliek unikāli risinājumi kā piemēram Saab 90-rocene uz priekšējiem riteņiem un karburators ar eļļošanu.

feciic 15.01.2021 22:26

Varētu domāt ka divu litru 4 cilindriem tā rūkoņa būs makten savādāka

Lasītākie raksti

Jaunie raksti