iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
feciic 21.05.2023 0:22

WALA rakstīja: Mūsdienās tā vairs ļoti bieži nav taisnība. 

Mums darba BMW 218 Sports Tourer ar ~ 60Kkm nobraukumu, turbīnas vadības blīvējums (gumija) sagāja .irsā. un turbīnas vadības bloku piepūta pilnu ar motoreļļu. Tāpat mūsdienu stulbums ar eļļas dzēsēšanu kura realizēta motoram pieskrūvējamā siltummainī (nereti apvienots ar eļļas filtru), kurā pienāk dzeses šķidrums no radiatora:

Un tamlīdzīgu stulbu risinājumu ir kalniem, lai arī pēc definīcjas lielākā daļa jauno motoru būtu ilgspēlējoši, visas šitās plastikāta detaļas, 35'000 starpliku kas laika gaitā sacietē utml. padara visādas ar nobraukumu nesaistītas problēmas par praktiski galveno "sāpi" ...

Kas tieši nav taisnība? Ja pie 60k sadalās tad pie 300 būs jau trešo reizi jaunas blīves saliktas?

feciic 20.05.2023 14:25

Lielākā daļa no auto detaļām tomēr ir pakļautas nolietojumam, kurš rodas tinot kilometrus. Vienāda vecuma auto rūsas daudzums būs vairāk atkarīgs no lietošanas apstākļiem un lietotāja rūpēm par auto bet 500k noskrējis auto garantēti prasīs vairāk uzmanības un līdekļus kā 100 vai 150k nobraucis.

feciic 20.05.2023 9:43

Vabole vispār nebrauc, vienkārši šie “braucu divus/trīs/desmit gadus” bez piesaistes faktiskajam nolietojumam-kilometriem ir pilnīgi neinformatīvs lielums. Es klasiski braucu 25-30k gadā, kāds cits saripina knapi 10 un stāsta cik labs auto kaut nobraukums atšķiras 3 reizes tā paša gada vai 6 reizes divu gadu periodā.

feciic 19.05.2023 16:46

Diezgan vispārināts pieņēmums, opelim 9 gadi-aķis oriģinālais, bariņs ar 6-7 gadus veciem VAG'iem arī nevienam akumulators nav bijis jāmaina, visiem start/stop darbojas.

feciic 19.05.2023 16:42

Draugam vecā vabole nu jau piecus gadus stāv garāžā, zini, vispār, nu tā ka vispār nekas nav bijis jāremontē.

feciic 16.05.2023 17:55

Ja ne jāremontē tad vismaz jāsaprot iemesli lai neiedzīvotos lielākās problēmās.

feciic 16.05.2023 17:54

Kā jau visiem šīs un iepriekšējās gadu desmites auto jāsāk ar diagnostiku vai vismaz kļūdu nolasīšanu.

Populārākais iemesls parasti ir akumulators bet var būt vēl simt un viens iemesls kādēļ start/stop netiek aktivizēts.

feciic 15.05.2023 12:22

GB12 rakstīja: Ne vienmēr... Ja iepriekšējais īpašnieks auto ir lietojis kā, piemēram, iauto biedrs kasinsh79, kurš eļļu maina ik pēc 30 tūkstošiem, jo "garantijas noteikumi tā atļauj", tad no tāda auto labāk nepirkt.

Tā globāli aktuālākās problēmas relatīvi mazlietotiem autop-degvielas padeves sistēma, adblue, visādi elektriskie gremlini, automātiskās kārbas, dilstošas dzinēja pievadķēdes/trūkstošas siksnas

Nu tā procentuāli cik tad biežas ir tās reto eļļas maiņu radītās problēmas? Ir atsevišķi dzinēji un ražotāji, kuriem dēļ tehniskajiem risinājumiem kautkas ātrāk sāk sadilt un aizsērēt. Virzuļgrupa/šāles-parasti tās ir saistītas ar konkrēto dzinēju nevis eļļas mainīšanu/nemainīšanu. 

Reku Maserati ar no ferrari aizgūtu dzinēju un nemainītu eļļu aš gandrīz 80k kilometru, kautkā rūc un brauc, litra jauda varbūt nav stipri lielāka kā Kašiņa Scalai bet pēc definīcijas tas v6 ir daudz cimperlīgaks.

www.youtube.com/watch?v=InT32TWFFA4&pp=ygUQaG9vdmllcyBtYXNlcmF0aQ%3D%3D

feciic 10.05.2023 22:29

ZZZZ rakstīja: feciic

Ko tad gribēji pateikt?

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/c4picasso/bfdjff.html

Patreiz neko nevar saprast.

Ja liels koncerns gandrīz 20 gadu laikā nespēj neko izdarīt ar lētas plastmasa kruīza kloķi tad kas notiek ar visu pārējo?

Pat VAG pamanās kloķa dizainu nomainīt reizi desmit gados bet te aizture vairāk dēļ plašā modeļu loka.

feciic 10.05.2023 10:49
feciic 23.04.2023 23:28

msh rakstīja: Jā, es to esmu lasījis. Bet es arī esmu lasījis, piemēram, to kā BMW tiešā iesmidze darbojas, un kāpēc tur ir ļoti kritiski izmantot pareizās sveces... Viennozīmīgi tiešās iesmidzes mērķis nav tāds, kā tur aprakstīts, tā vienkārši sanāk, jo kompresijas takts laikā gaiss virpuļo un tāpēc nevar padot degvielu tikai vienā punktā - tas ir stipri savādāk nekā septiņdesmito un astoņdesmito gadu liesdedzes motoros, kur cilindrus tiešām arī piepildīja ar liesu degmaisījumu, tikai ap sveci padeva treknāku.

Kritiskas pareizās sveces jo degmaisījums ir liesāks un to ir grūtāk aizdedzināt. Kā Tu praktiski iztēlojies sadedzināt daļu no cilindrā esošā skābekļa? Jo mazāk degvielas pret to pašu daudzumu gaisa jo straujāk notiek sadegšana, līdz brīdim kad sākas detonācija(tā kļūst nekontrolējama)

feciic 22.04.2023 14:45

n simple terms a stratified charge engine creates a richer mixture of fuel near the spark and a leaner mixture throughout the rest of the combustion chamber. The rich mixture ignites easily and in turn ignites the lean mixture throughout the rest of the chamber; ultimately allowing the engine to use a leaner mixture thus improving efficiency while ensuring complete combustion.

feciic 20.04.2023 23:31

msh rakstīja: Pilnīgas muļķības - nu varbūt vienīgi otrais ir kaut cik pareizs, nestrīdēšos. Vadības bloks mūsdienās neko neliesina - tik liess degmaisījums ka sāk detonēt zem vidējas slodzes neierakstās atgāzu normās. Esi dzirdējis ka kāds ražotājs spēlētos ar liesdedzes motoriem? Astoņdesmitajos un agrāk viens otrs ražotājs ar to spēlējās, jo tad bija pajāt par slāpekļa oksīdiem - mūsdienās tas ir neiespējami, un tāpēc tā vietā tiek lietota tiešā iesmidze kas mazu degvielas daudzumu iesmidzina tā, lai sadegšanas procesā piedalītos tikai daļa degkamerā esošā gaisa. Degmaisījumu jau kādus 40 gadus koriģē pēc lambdas - un mūsdienās jau pasākuši taisīt motorus kas var iztikt bez trekninājuma.

Ja šis nav liess tad kas ir?

en.wikipedia.org/wiki/Stratified_charge_engine

feciic 16.04.2023 0:05

msh rakstīja: Kāds sakars viengabala tiltiem ar sānisku šūpošanos? Sāniski šūpojas jebkas, kam ir pietiekami mīksta piekare lai pieļautu ka mašīna to dara - problēma tāda ka lielām, augstām kastēm piekarei būtu jābūt praktiski bez gājiena lai to nepieļautu... Kādas bedres mani krata sāniski? Jebkuras kuras spēj iešūpināt mašīnu.

Tak jebkurš ceļa nelīdzenums šūpo mašīnu un augstāko sēdpozīciju no lielākas šūpošanās neglābj pilnīgi nekas.

Interesanti cik plakaniski un kādā ātrumà ir tā bradija šķērēšana pa granteni?

feciic 11.04.2023 22:12

Borgore rakstīja: Ir konkreta vajadziba, bet ne ar 10+ litru paterinu

Kāda tieši ir tā vajadzība? Neviens normālus dubļus spējīgs SUV nebūs ekonomisks kautvai riepu dēļ.

Kam vēl SUV būtu noderīgs?

feciic 28.03.2023 10:35

IngarsT rakstīja:

IngarsT rakstīja: Viennozīmīgi patīk Opel Astra dizaina virziens un piekares īpašības, turpretī mulsina plašais vienkāršo un cieto plastmasu lietojums salonā. Gan jau tam ir savi praktiskie un ekonomiskie apsvērumi, bet man liekas, ka Opel tomēr varēja labāk. Visādi citādi Astra ir saprātīgs un tehniski pilnvērtīgs auto ar ērtiem sēdekļiem, vieglu un stabilu gaitu un maksā no 22 700

Tas, ko vēl derētu piebilst, ir komforts un ergonomika. Atminos, ka savulaik krietni sanāca izbraukāties ar Opel Kadett D un viena lieta, kas spēcīgi iespiedās atmiņā, bija sēdekļi. Tie ne vien labi izskatījās, bet bija arī ārkārtīgi ērti (Opel laikam ietaupīja uz radio, kas bija diezgan štruntīgs, toties sēdēšana bija ļoti ērta). Es gan nezinu, vai jau tai laikā Opel sēdekļiem bija AGR sertifikāti, taču jaunāko paaudžu Opel automobiļiem, tai skaitā arī Astra, AGR ir standarts un apvienojumā ar tradicionāla izmēra stūri tas nozīmē, ka sēdēšana ir ne vien ērta, bet arī pareiza. Pareiza sēdēšana savukārt nozīmē, ka cilvēks mazāk nogurst, bet mazāks nogurums nozīmē, ka lielus attālumus var nobraukt ar retākām atpūtas pauzēm. Tā ka faktiski Astrai ir priekšnosacījumi, lai ērti izbraukātu visu Eiropu, pārāk daudz neuzkavējoties dažādos benzīntankos.

Par Opel sēdekļiem-16.gada Corsai bija moku krēsls, kur ilgāk par pusstundu nebija iespējams nosēdēt, Insignia sporta sēdekļi-brauc visu dienu 13stundas, pēc tam vēl vienu dienu 13 sundas un nav pat šaubu ka varētu mierīgi braukt vēl vienu dienu bez ciešanām.

feciic 25.03.2023 17:22

Konkrēto modeļu lejupslīde vairāk saistīta ar pardali starp modeļie, VW tāpat ir lielākā tirgus daļa, kura pietam ir pieaugusi.

VW tikai elektrisko modeļu ir vairāk kā Teslai.

feciic 22.03.2023 22:46

Tagad kā reiz tam pusotram miljonam masveidā būtu jādodas pie nākošā saimnieka, bet jaunu nopirkt nevar jo nav ko nopirkt un turpina braukt ar to pašu veco.

feciic 22.03.2023 22:43

1. Viena daļa vācu auto bija problēmas ar pieejamību

2. EV subsīdijas dara savu

feciic 16.03.2023 15:05

Klakšķis jau kad siltumspraugas iet uz otru pusi, viens auto nav rādītajs un es arī neteicu ka tas garantēti notiek.

Baltic taxi gāzētās toyotas savā laikā bija diezgan slavenas ar sabeigtām galvām.

feciic 15.03.2023 18:35

Gatavas mājas/dzīvokļa cena vienmēr iet roku rokā ar būvniecības izmaksām, tā ka var mierīgi turpināt sapņot par kautkādiem lētiem nekustamajiem un vaimanāt par netaisnību uz pasaules.

Kas liedz tad iepirkties un gaidīt fortūnu?

feciic 15.03.2023 17:13

Nemaz nevajag 90tos, vienā pierīgas pasvaldībā zemes gabaliem cena ir pieckāršojusies pēdējo 8 gadu laikā.

feciic 13.03.2023 13:56

WALA rakstīja: Zini tīri tehnoloģiski tajos tavos modernajos kompensatoros nesaskatu nekā laba, tikai lieks svars un lielàks potenciāls kam sačakarēties, īpaši ja no tā motora grib ko vairāk izspiest kā standarts. Un ja runājam par augstu apgriezienu motoriem, tad par hidrauliskajiem fufeļiem labāk vispār aizmirst (Honda gan uz saviem 8000+rpm verķiem tos lieto).

Tjip tas CRV benzīns ir kautkas tāds kas varētu izmantot kādas hidrokompensatoru neesamības priekšrocības?

Toties braucējs vulgaris var lēnā garā neko nemanot izsvilināt motora galvu un tad oij oij oij, kā tad tā.

feciic 10.03.2023 13:03

Pa krasta ielu prom no centra arī kā malči atstājuši vienu joslu un tanī pašā luksofors, ja drusku padomātu varbūt aizdomātos ka to joslu var laist pāri krustojumam ar turgeņeva ielu neatkarīgi no luksofora signāla un sarkano ieslēgt tikai gājēji ar pogu. Turgeņeva ielā astāt vienu jolsu izbraukšanai uz krasta.

feciic 07.03.2023 17:10

Nav jādomā kādas ripeas likt, kuru eļļu vai filtru, kad octa/kasko beidzas un ar kādiem riskiem viņu pirkt, uz riepu maiņu nevis jāstāv garā gara rinda bet piezvana un piedāvā ērtāko laiku. Tā teikt īsts autoprieks kad tik lej un brauc nevis domā par visu pārejo apkārt.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti