Lielākā daļa no auto detaļām tomēr ir pakļautas nolietojumam, kurš rodas tinot kilometrus. Vienāda vecuma auto rūsas daudzums būs vairāk atkarīgs no lietošanas apstākļiem un lietotāja rūpēm par auto bet 500k noskrējis auto garantēti prasīs vairāk uzmanības un līdekļus kā 100 vai 150k nobraucis.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
WALA rakstīja: Mūsdienās tā vairs ļoti bieži nav taisnība.
Mums darba BMW 218 Sports Tourer ar ~ 60Kkm nobraukumu, turbīnas vadības blīvējums (gumija) sagāja .irsā. un turbīnas vadības bloku piepūta pilnu ar motoreļļu. Tāpat mūsdienu stulbums ar eļļas dzēsēšanu kura realizēta motoram pieskrūvējamā siltummainī (nereti apvienots ar eļļas filtru), kurā pienāk dzeses šķidrums no radiatora:
Un tamlīdzīgu stulbu risinājumu ir kalniem, lai arī pēc definīcjas lielākā daļa jauno motoru būtu ilgspēlējoši, visas šitās plastikāta detaļas, 35'000 starpliku kas laika gaitā sacietē utml. padara visādas ar nobraukumu nesaistītas problēmas par praktiski galveno "sāpi" ...
Kas tieši nav taisnība? Ja pie 60k sadalās tad pie 300 būs jau trešo reizi jaunas blīves saliktas?