Bradypus rakstīja: Jāpiekrīt - daudz un dažādas tehnikas, nekad nav ieziemotas, vienmēr izņemot vienu reizi, tieši tā, ka saki. Bet vienu reizi bija gadījusies kaut kāda ekodegviela, kas tiešām pa ziemu izbeidzās. Kanna kopēja, attiecīgi visām ierīcēm nācās iztukšot bākas un piešķilšanai pa tiešo cilindrā ieliet svaigu degvielu - kamēr izdega raustoties tas, kas degvielas sistēmas palicis iespaidīgi eļļainu dūmu makoņi. Bet nekādas ultraskaņas vai citu problēmu - ar jauno degvielu strādāja lieliski tālāk un strādā līdz šai dienai.
Divtakterim gan veco degvielu labāk noliet -benzīnā esošās gaistošās daļās sūcas cauri plastmasas bākai un pavasarī bākā jau ir nevis 95 vai 98 bet 85 un uz leju, attiecīgi sadegšanas temperatūra ir stipri augstāka un eļļas plēve, kurai normāli būtu jāpaliek uz cilindra sieniņām sadeg, no kurienes arī tie biezie dūmi.Tieši tas pats attiecas uz logu šķidruma kanniņām.
Borgore rakstīja: Ir zem 7 litriem, pasam sanacis ripot ar vivaro, kuram 4-5l paterins. Kadiji jau nu tiesam ar 5l paterinu dabujami. Identiskie primastar un traffic vel diskutabli. Isti jau nevar atlasit tirgus meklejumos, kuri tie ekonomiskakie - briziem divi vienadi atskiras ka diena un nakts pec paterina.
Raksti vēl! 4-5 litri var dabūt no kalna ripojot vai borta datorā ar beigtām sprauslām. Traffic, Vivaro un Primastar vienīgās atšķirības ir vizuālas.