iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
feciic 19.09.2022 14:34

Maināms ātrums ir štelle, rokturis ar amortizatizāciju arī, bez instrumentiem grozāms aizsargs arī.

Kamēr bija parasta lētākā makita ar 490w jaudu tikmēr rotkuris un aizsargs tā arī netika pieskrūvēts un uzliekot lapiņi disku tika sarauti apļi slīpējamajā virsmā.

Ar vadu vai bez jāskatās pašam, ja var visus štrumus sabarot ar vienu akumulatoru tad ar to savādāk reti lietojamie instrumenti ar vadu.

feciic 19.09.2022 11:26

Priekš mājas celtniecības tika iepirts šāds komplekts jobbi.lv/index.php?route=product/product&path=84_795_980&product_id=51992&sort=p.price&order=ASC

akumulatora ietilpība atliektiem galiem lai nebūtu traucēklis, brushless nepaņēmu jo šie ir jaudīgākie ar oglītēm, turpretī letākais brushless komplekts bija +100eur un gabaliņu knapāks, pagaidām ir nosvilināts viens kolektors maksāja 22eur oriģināls. Visādi citādi ja neceltu māju šis būtu smags perebors jo vēljoprojām lieliski kalpo pirms padsmit gadiem pirktā urbjmašīna plus akumulators no aļika

feciic 19.09.2022 11:18

+1 par šitādu, parastai mājsaimniecībai IKEA mēbeļu saksrūvēšana un gleznu piekāršanai pietiek atliektiem galiem, ja nu nomētā tukšus tad akumulatori arī maksā praktiski neko.

Lietojam šādus, tikai ar hex patronu servisā, kādreiz pirkti zem Wurth logo, tagad Bosch. Lietojot diendienā 4 gabalus pa astoņiem gadiem atteikušies divi-vienam sadila reduktors, otrs tika noslīcināts.

Var atrast arī brushless šādā pašā formfaktorā,

feciic 17.09.2022 23:47

Vakar senukai 9eur par maisu, jeb 576 par paleti Gaujas koks granulu

feciic 17.09.2022 23:41

Kļūda par MAF obligāti nenozīmē ka viņš ir bojāts. Nelienot specifikā sprūstoš egr vai drosele(ja tāda ir) var tieši tāpat izsaukt kļūdu par maf, protams kļūdas kods iedotu pareizāku virzienu.

Tas ka kļūda parādās ieberot liek domāt ka tas ir egr, jo turbīna sāk pūst, spiediens vroģi ir, cilindru darbība adekvāta bet gaisa patēriņš aizdomīgi liels. Nu protams ja kļūda nav par īso vai garo maf ķēdē bet tad kļūda būtu patstāvīga vai stipri sporādiska.

feciic 17.09.2022 13:59

650 rakstīja: Bet daudziem ne-Vagiem tak panelī nerāda aktuālo pārnesuma ciparu.Šaubos, vai viņi tur ko īpaši "izvērtē" pēc tahometra.Drīzāk, ka daļa vispār nezin, cik viņiem tur tie robi ir, vienkārši spiež.Kā sanāks,nu tad tā arī būs.Divi robi uz leju- tīrs laika zaudējums jebkuram motoram.Toties bargi Rūc ;p

Pārnesuma netādīšana ir reāls trūkums, aktuālajam auto pārnesumu rāda tikai sporta režīmā. Tas krietni apgrūtināja kājas “kalibrēšanu”.

Bet jā, braucējam vulgaris tā arī būs-spied tik gāzi. Tiesa, šī kategorija parasti nemāk manuālo kārbu paslēgt vienu-divus robus uz leju…

feciic 16.09.2022 13:14

Kā precīzi atšķiras braukšana pa šoseju ar atļauto ātrumu pa šoseju ar automātu vai manuāli-abos sēdi pie stūres un kontrolē auto virzienu, kāda īpaša koncentrēšanās braukšanai?

Par pārslēgšanos arī komplektā ar turbo benzīnu viss notiek kā vajag un kārtējo reizi atkārtošos ka precīzi varu trāpīt man vajadzīgajā robā ar pedāļa spiedienu.

Par DSG vārgumu-Vācijā, cik redzēti, visi takši ir automāti, brauc viņus stabili līdz 500-600k un tad pārdod letiņiem, arī sēžot tādā nav sajūta ka tur kautkas tūlīt izjuktu, 500k ir problēma ar LV mašīnām, reiz baucu ar 250k noskrējušu lv pirktu multivanu, ātrumi slēdzās ar grūdieniem, bet pret kārbas loģiku ātrumu pārslēgšanā man pretenziju nebija, tāpat labāk kā variators vai viensajūga robots.

feciic 16.09.2022 12:54

Rekuperatoram padod signālu ka darbojas kamīns un tas samazina nosūci un palielina pieplūdi.

Bet atvērtā tipa kurtuve komplektā ar "termosu" ir diezgan bīstams pasākums ja rūpīgi nepiestrādā pie ventilācijas sistēmas

feciic 15.09.2022 21:54

Nu, lai tā korekti pārslēgtu pārnesumus tāpat ir jāsalāgo sajūga un gāzes pedāļa darbības, jo agresīvāk brauc jo precīzàk tas jādara. Kamēr Tu vingro ar abām kājām un vienu roku es uzsitu pa pedāli un iekožos hamburgerā.

Viss jau ir labi, katrs dara kā labāk sanāk un patīk bet nevajag iedomāties ka tā ir vienīgā un pareizākā pasaules kārtība.

feciic 15.09.2022 15:32

Tad vēl vairāk jautājums kamdēļ raksti mega garus monologus par to kā viņa strādā un kas un ko kontrolē?

Ikdienas braukšanā Tu nekad nespēsi tik nemanāmi pārslēgt ātrumus.

Ja visu tik dikti gribi kontrolēt kāpēc golfā liki klimata kontroli un elektriskos logus? Ar ručku tak var precīzi nokontrolēt loga vēršanās ātrumu un logu novietot ar milimetra precizitāti. Piesauc CSN pārkāpšanu bet noteikumu nepārkāpšanai atbilstošu 1.3 met ārā, liec vietā citu un tagad sapņo par turbinizētu motoru, kuru tāpat vada dators kurš nosaka cik daudz un kad padot degvielu un kad šķilt dzirksteli. Tad jau būtu pie karburatora un sadalītāja jāatgruežas kur fizika un mehānika nosaka kā lietām būt, ne tā?

feciic 15.09.2022 13:26

To, cik zemu slēgties pie apdzīšanas, diezgan labi var regulēt ar gāzes pedāļa nospiešanas straujumu un dziļumu, drusku tikai piešauties vajag. ar 1,6 tdi pie apdzīšanas tā arī bija ka 4 vairs nevelk, 5 tas ko dakters parakstījis, 6 atkal drusku par īsu veiklam ieskrējienam, nu un tad arī kāja bija piešauta gan vienmēr trāpīt piektajā gan sakacināt kārbu tā lai viņa paliktu piektajā gaidot īsto apdzīšanas momentu jo pārslēgšanās pa taisno divus robus uz leju ir maķenīt lēnāka kā par vienu.

feciic 15.09.2022 12:12

Piektdien 09.09. @Depo GK granulas 6,99 par maisu jeb 450 par 64 maisu(960kg) paleti.

Šodien graanul.lv, 525eur par 78x15kg maisu paleti(1,17t) jeb 450eur par tonnu.

Staļi 583eur par 960kg paleti.

feciic 14.09.2022 22:05

Straujš ieskrējiens ar kikdown līdz 3 ātruma galiņam, atlaid gāzi un pēc brīža tiksi pie pēdējā pārnesuma. Sporta režīmā gan īsti nedarbosies

feciic 14.09.2022 22:02

Kā reiz vakarā mājās braucot patirināju visādi-pašai kārbai aiztures nav, aizturi veido apgriezienu pacelšana, robeža atkarīga no gāzes pedāļa spiešanas-vienkārši atlaižot bremzi sāk tukšgaitā, ja no vietas min tad starts notiek ar ap 2k rpm, ok man benzīns bet stāsts diezvai baigi mainās dīzelim.

Šurpu turpu slēgāšanās neesmu novērojis nevienam lietotajam DSG, ņemot vērā ka kārba cieši sadarbojas ar motoru tad šī noteikti ir lieta kas jāpārbauda. Kautvai pieķīlējoš egr var šādu brīnumu darīt. Noskrējiens nenozīmē neko.

feciic 14.09.2022 13:50

Jau kuro reizi jautāšu-esi ar dzīvu, svaigu, pusmiljonu nenoskrējušu DSG braucis?

feciic 14.09.2022 12:38

Ar manuāli var startēt ar cirtienu, DSG tomēr saudzē sajūgu-saslēdz un tad startē-te atkal jautājums kādā stāvoklī ir motors, precīzāk tā izplūdes sistēma DPF ieskaitot, jo aizaudzis kvēpu filtrs diezgan jūtami ietekmē motora atsaucību tieši mazos apgriezienos.

feciic 09.09.2022 23:47

Sveces nav tik dārgas lai lieku reiz nemainītu jo sevišķi tiešās iesmices benzīnam. Arī ar tām var gadīties visādi cunduri, kad pēc NGK/bosch/denso kataloga der vienas bet pēc ražotāja pavisam citas.

Kvēps uz izpūtēja var arī būt no nesadegušas degvielas un atkal sveces var būt pie vainas.

feciic 07.09.2022 21:40

Jāsagaida kad atnāks lietotājs 650 un paberzēs kristāla bumbu, jā.

feciic 07.09.2022 21:38

Ja man toreiz kāds būtu 15eur par kubu piesolījis būtu i pats sazāģējis, darbs tur kādai nedēļai būtu bijis.

Tīri salīdzināšanai pirms mazāk kā gada nolaidu cirsmu un zarus priekš šķeldas vienkārši neatmaksājās vākt un vest ārā jo distance bija drusku zem kilometra.

feciic 07.09.2022 20:15

Pirms trim gadiem lauku īpašumā upmalu atdevām šķeldai, paši visus alkšņu un ievas sazāģēja un savāca atstājot visu kas kvalificējas zem “malka” un samaksāja eirīti par šķeldas kubu. Sausais atlikums-30kubi malkas un 100eur.

Tā ka 15 eur par kubu ir mega cena.

feciic 07.09.2022 16:44

No tiem pieciem kubiem šķeldas labi ja viena tonna granulu sanāk.

feciic 07.09.2022 16:15

4x280 un 2x330 ar piegādi vēl pavasarī.

Kamēr vēl apkures sezona nav īsti sākusies ir grūti pateikt uz kuru pusi cena grozīsies jo šobrīd bailēs par to ka rīt būs dārgāk tiek grābts viss ko var dabūt par "saprātīgu" konkrētā brīža cenu. Ņemot vērā ažiotāžu ap granulām domāju ka šķūņi un garāžas ir piegrūstas ar granulām kā nevienu citu gadu. Pats arī parasti sāku sezonu ar 4t šķūnī un tad uz pavasara pusi piepirku 1-2 paletes atkarībā no nokurinātā, šosezon ceru izvilkt līdz pavasarim un tad skatīties vai darbināt zāģi un stellēt akumulācijas tvertni lai atgrieztos pie malkas vai palikt pie granulām.

SS manā situācijā nav risinājums jo daļa no apkurināmās platības vēsturiski būvētā kā vasaras māja un attiecīgi samērīga siltuma uzturēšanai radatoros var nākt laist pat 60+ grādus, kas SS nav pa spēkam.

feciic 04.09.2022 0:12

Nopietni uzskati ka auto pašizmaksa iet roku rokā ar pārdošanas cenu?

feciic 03.09.2022 21:01

Kā viņš var traucēt? OK bija dažas reizes ar automātu kad pieripinoties pie krusta un skatoties vai var izbraukt, auto noslāpst un tamā pussekundē kamēr atkal iedarbojas iespēja izbraukt ir jau pakāsta. Manuālim kamēr spied sajūgu un liec ātrumā viņš jau rūc, aktuālajam E-tsi vispār nav nekādas(traucējošas) aiztures, aka motoru darbina nevis starteris bet ģenerators, attiecīgi tas var motoru iegriezt neba līdz tukšgaitai un ECU nav jāmokās ar papildus degvielas porciju kā startera gadījumā.

feciic 26.08.2022 12:28

Pieliec klāt procentus, aizmirsti par cilvēku valodu un stum cauri mārketingam

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti