iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
feciic 23.08.2022 23:41

GB12 rakstīja: Nu, Talismana 1.8 turbiķis ar 225 zirgspēkiem nav nekāds mazmotors.

Princips tad paliek tāds pats-brīdî kad turbīna sāk pūst griezes moments pieaug tik strauji ka pat robotsmadzeņu vadīta kārba nespēj noreaģēt ar atbilstošu sajūga atslēgšanu. Tādā ziņā klasiskais automāts spēj apēst daudz vairāk.

1,5tsi ar 130zs no vietas startē vienādi maigi gan pie mazākiem gan lielākiem apgriezieniem, ja tam reno 1,8 būtu kādi 150-180zs, gan jau viņš arī būtu krietni mierīgāks.

feciic 20.08.2022 17:41

Tas tāpēc ka griezes momenta līkne mazos apgriezienos šiem mazajiem turbomotoriem ir stipri stāva attiecīgi pie 1,5krpm Tev ir 30Nm, 500 apgriezienus tālāk jau 150Nm

feciic 16.08.2022 13:19

Volx rakstīja: Vai tad EV6 nevajadzēja apbraukt apkārt Latvijai bez piepūles?Ko jūs te rakstāt?

Gada auto testos brauciena režīmi parasti ir diezgan tālu no tā kā parasti tiek braukts ikdienā tādēļ patēriņi un nobraukumi nav saistoši auto vērtējumam.

feciic 04.08.2022 12:29

Vēl viena lieta par 190zs dīzeli, iekš B9 audī LV šosejas ātrumos 100-110kmh un 7 ātrumā motors knapi griežas ar kkādiem 1200apgriezieniem attiecīgi ir jūtams neliels burkšķis. Var jau likt manuālajā režīmā un braukt ar sesto bet tad kāda jēga no automāta, varbūt VW kārba nedaudz īsāka un šis "efekts" nav tik jūtams.

Ok paskatījos YT ka pasātam pie simta jau ir 1,5k tā ka komentāru var neņemt vērā.

feciic 03.08.2022 23:11

Ripojošam nebūtu labi likt parkingā, viss cits kā parastam manuālim-pie šādiem manevriem sajūga diski dilst straujāk.

feciic 29.07.2022 13:16

Pieredze līdzīga ar emaljungu, bet viņi neder ja rati jānes pa trepēm vai jābrauc šaurā liftā, jo klasiskie nav ne viegli ne mazi

feciic 27.07.2022 22:13

iciks rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Ja kādam interesē, Škoda Scala nepilnos 2 mēnešos manā uzraudzībā un lietošanā būs noripinājusi 8tkm, šobrīd patēriņš stabili 5,5 vidēji Viena uzpilde - 100 eur un 1000km. Vakar pie Tallinas komiskā situācijā vienlaicīgi startējām ar Rav4 hibrīdu, kurš nu ko var. Tas 1,0 Tsi izkoda Rav4 tomēr Respektīvi - arī brauc tas auto.

Citādi ļoti priecē klusais salons un tīkamā piekares darbība arī. Ļoti laba stereosistēma, kā jau VAG grupas auto visiem. Esam braukuši mini ceļojumā 5 cilvēki, salonā vietas gana (bagāžniekā - maz). Rodas gan sajūta, ka Scala jau pilna Rīga

Braucu ar līdzīga vecuma 4.Oktāviju - skaņa ir sūdīga. Neesmu īpašs lietpratējs šajā jautājumā, bet 2. paaudzes analogam autiņam skaņa bija stipri baudāmāka. Var jau būt, ka šādai Scalai ielikta stipri labāka sistēma, bet pieņemu, ka tomēr kam līdzīgam būtu jābūt.

Kasiņ, palasot Tavus jūsmīgos aprakstus, reizumis liekas, ka tur objektivitāte pieklibo. A la "6. robā ceļa no 80 ar rāvienu" u.t.t. - nu neticu, vienkārši neticu.

Bija divi sestie golfi abi comfortline, viens bija pavisam skumīgs-mazais radio un skaļruņi tikai priekšējās durvīs, otrs drusku ciešamāks-skaļruņi visās durvīs bet tāpat gana labs tikai priekš radio. Mk7 comfortline skanēja jau atzīstami labi priekš standarta stereo, mk8 skan tikpat labi, drusku labāka detalizācija bet tuč atpaliek pašas apakšas.

feciic 27.07.2022 22:05

Lietotājam Conqueror vajadzētu iedot savu ziņu sadaļu vai nobloķēt piekļuvi jaunu auto topikam. Piegāzis ar topika būtībai(pieredzes apmaiņai) nesaistītu šņagu.

feciic 12.07.2022 11:20

Ir neliela saistība ar ZS un NBS profesionālā ziņā. Tak tur jāsāk ar birokrātijas mazināšanu, kas šobrīd ir galvenā cilpa visam tam pasākumam.

Reāls piemērs-ZS vienība ir smagās mašīnas bet nav šoferu ar C kategoriju. Izmaksas nav 5 eur līmenī bet cilvēki ir gatavi ieguldīt laiku un ar mieru kategoriju nokārtot. Veselu gadu tiek stumdīti papīri un meklēti risinājumi kā ZS varētu apmaksāt C kategorijas kursus dažiem cilvēkiem.

Tā ka vispirms būtu vērtīgi sakārtot un optimizēt iekšējos procesus, savādāk palaižot OMD tās āža kājas līstu ārā pa visām pusēm un parastais OMD kareivis saprast cik "vērtīgs"ir viņa ieguldītais laiks.

feciic 07.07.2022 22:59

Es liktu uz ķīniešu iekšām, no bildēm diviem modeļiem ir 1,5 turbo agregāti ar atšķirīgu jaudu, kam nav loģikas jo dzinēja izstrāde no 0 ir gana ilgs proces. Paņems kādu čun čan, samainīs logo un maskavietis gatavs!

feciic 04.07.2022 22:53

Pirms gadiem desmit masīvais viedoklis būtu-nafig to visu! Griez un amputē, lai motors var elpot!

feciic 02.07.2022 15:43

Kas Tev tie par tādiem ķieģeļiem? Vai arī mūrnieks bijis piedzēries? Standarta ķieģeļa platums 120mm un normāli tos liek paralēli sienas virzienam.

feciic 24.06.2022 21:11

Taisnība ir kautkur pa vidam jo politiķim var nākties pieņemt arī nepopulārus lēmumus kopējā labuma vārdā.

feciic 22.06.2022 16:20

Bija piekļuve pie granulu preses un eksperimenta nolūkos saražoju pārdesmit kilogramu kūdras granulu, ar degšanu viss kārtībā, pelni gan jāgrābj katru dienu.

feciic 16.06.2022 17:47

Gan jau drīz arī šeit būs kāda izmaiņa-palielinoties saules paneļu īpatsvaram saulainās dienās būs zemāka biržas cena kā ziemas naktīs, kādam šī izmaksu starpība jāsedz.

feciic 16.06.2022 13:23

Ar nefasētām baigi jāskatās kur glabāt, man diezgan noslēgtā šķūnī pa zemi izbirušās sabriest un izirst pusgada laikā.

feciic 16.06.2022 9:29

kasinsh79 rakstīja: Mani radinieki pilnīgi nopietni apsver nopirkt pilnu fūri granulu no Polijas. Ar visu atvešanu būs ap 250 eur tonnā. Čakars savākt naudu precei pilnai fūrei, tad to kaut kur Rīgā izkraut un sadalīt interesentiem. Šobrīd jau ir 5-6 ģimenes gribētāju apkārtnē. Viennozīmīgi - jādara!

Lai rīkojas ātri, aizvakar klāt pieveda pa 330, gaidīju mēnesi un pasūtot cena bija 280

feciic 08.06.2022 23:55

GB12 rakstīja:

Motorolers rakstīja: Runājot par vietu aizmugurē, aiz manis arī 7er BMW nav vietas pasažierim! Jāņem L versija, lai būtu vieta!

Nopietni? Jo manam GT, kas ir uz 7er bāzes zīmēts, vietas aizmugurē ir ļoti daudz.

Tev un motorolleram vērtējums ir subjektīvs jo gan jau auguma starpība ir gana liela.

Objektīvi GT noteikti nav plaš salons, reku sludinājumā sēdeklis diezgan atstumts un arī vēl ne līdz galam

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/fpnbp.html

feciic 05.06.2022 0:46

Salonā stāvēja, pārdevējs gan teicās ka neesot kkāda pareizā motora/kārbas kombinācija no ražotāja puses iedota un tāpēc tirgojoties mega švaki.

feciic 04.06.2022 0:12

Tā nu viš i’ ar to biezo galu, ieliktu soliņus no 2er, arī vieta atrastos.

feciic 03.06.2022 18:11

Tā jau arī būs, Octavia arī hečbeka versijā ir stipri liels auto un atrodas dikti tuvu pasātam vismaz izmēru sadaļā, tad nu Scala ir kā atbilde golf hetčbekam gan cenas gan izmēru sadaļā tikai ar starpību ka nevis samazināta oktāvija bet drusku uzpūsta fabija un visdrīzāk tirgū ieviests par godu korporatīvajiem klientiem.

feciic 02.06.2022 11:52

Gan jau atkarīgs no izpildījuma,piekrauts pēdējā laidiena polo ar turbo litru pie 130 tērēja tos pašus sešus.

feciic 01.06.2022 23:40

Tur jau tā lieta ka faktiskais patēriņš kompaktās/vidējās klases auto nu baigi zem sešiem litriem nebûs arī dīzelim un šodienas benzīniem arī tas ir pa spēkam.

Mk7 golfs 1.6 tdi 5,5-6l

Mk8 1.5tsi, 6-7

Režīmā 50/50, ar vidējo ātrumu 40-50kmh.

Pilsētā starpība noteikti būs lielāka uz šosejas mazāka.

feciic 01.06.2022 18:13

GTD2 rakstīja: dīzelis ir arī ekonomiskāks, un arī dzinēja resurs lielāks, bet pie 30 tūkst gada nobraukuma laikam vērts parēķināt. Aptuveni divu gadu laikaa auto starpība vajadzētu atmaksāties. Jo dīzelis ir par kādi 2tūkst dārgāks, un par 25proc. ekonomiskāks

Dīzelis tērēs 5, benzīns 6, mēnesī 60 eur, gadā 720, trīs gados dīzelis varbūt atmaksājas, bet brauc klusā, siltā salonā un pēc uzpildes nesmird rokas.

feciic 27.05.2022 16:12

feciic rakstīja: Icika iespaidā uzrakstīšu par Mk8 Golfu kas tas pats vien ir tikai citā kulītē. Nobraukti 5k.

Tātad 1,5etsi ar 96kw, pirms tam bija mk7 1,6tdi ar DSG. Par aprīkojumu-LV piejamā bāzīte, kas ir gana labi aprīkota un līdzvērtīga mk7 higline.

Tātad par mīnusiem:

-kārbas/motora sadarbība, kautkā tas mk7 ar visu dīzeli slēdzās krietni gludāk-respektīvi ātrumu pārslēgšanās bija manāma tikai pēc tahometra un motora skaņas. Šim ir grūdieni un rāvieni bet vairāk nevis pati pārslēgšanās bet motors, kurš nevar saķert pareizu jaudas padevi.

-reģeneratīvā bremzēšana, no lielāka ātruma bremzējot pieslēdzas diezgan strauji un atkal rausta mašīnu-kārba saslēdz zemākus pārnesumu un tiek griezts starterģenerators.

-līniju asistents, sausā laikā nekādu lielu bēdu neradija, sākotnies sniegam darbojas diezgan haotiski un arī patstāvīgi jāslēdz ārā.

-touchscreen ekrāns, nav pārāk precīzs, braucot lai kautkam uzspiestu ar pirkstiem jāpieķeras ekrāna augšamalai un tad ar īkšķi jāmēģina operēt, arī visu funkciju pārnešana uz ekrānu neliekas prātīga.

-priekšējā stikla gaisa apsilde, izplūdes lūka uz paneļa ir relatīvi šaura un atrodas paneļa centrā, sniegot sniegam pie mīnus grādiem vējstikla apakšējos stūros veidojas ledus, atteicīgi slotiņas grabinās visu laiku.

Piepīpētajs ir, pat divi +4 gab type c ligzdas, telefons un arī dators lādējas gana ātri. Bezvadu uzlādi neizmantoju jo telefons vāciņā un tad lādēšana ir nestabila.

Pēc dīzeļa ir silti arī pie -15, salonā siltums parādās pēc dažām minūtēm.

Adaptīvais kruīzsa varēja būt pārslēdzams uz klasisko kruīzu, jo ja uz piekrautas šosejas vai kustīgā sastrēgumā ir pat ļoti ērti tad pilsētas satiksmē ir pilnīgi nelietojams(kruīzu lietoju visur). Stop&go itkā skaitās bet mašīna sāk kustību tikai apstājoties uz burtiski sekundi. Pastāvot ilgāk, priekšā esošajam sākot kustību tiek iedarbināts motors bet lai izkustētos ir jāpieskaras gāzes pedālim.

Salons, priekšā vietas ziņā tāds pats kā priekšgājējam, sajūtās gan plašāk jo panelis novietots tālāk uz priekšu, aizmugurē vietas kļuvis vairāk. Bāgūzis +/- tāds pats, pozitīvi ka no standarta komplektācijas aizvākts suņu siets, kurš nekad netika izmantots un pašu pārklāju var palikt zem grīdas. Arī mk7 to itkā varēja bet process bija sarežģītāks.

Par darbību ar 2/4 cilindriem-uz šosejas var drusku manīt kad brauc uz diviem bet tikai ļoti pievēršot uzmanību un redzot uzrakstu ka brauc ar diviem cilindriem. Momentānajā patēriņā gan starpību neredzu, šis vairāk varētu būt stāsts par izmešiem.

Carplay/infosistēma mēdz gļukot-reizēm nav skaņas vai atskaņotā dziesma tiek apturēta. Neesmu novērojis nekādas sakarības kad tas notiek, tikpat labi problēma var būt telefona pusē, citus neesmu mēģinājis.

Par skaņu standartā nav iemesla sūdzēties, bass gan ir drusku plakanāks kā mk7 bet kopā performē galīgi ok priekš standarta stereo.

Bezatslēgas iedarbināšana bez bezatslēgas piekļuves ir kaitinoša, jo ja klasiskas atslēgas gadījumā atslēga vienmēr ir aizdedzē-noslāpē, izņem atslēgu, ar atslēgu rokās izkāp, nospied aizslēgšanas pogu, tad ar bezatslēgas iedarbināšanu-nospied pogu lai noslāpētu, meklē atslēgu-vai tā ir palikusi kabatā vai nolikta lādēšanas vietā.

Motora pārsegs uz stienīša stutes gan ir meh ja divām iepriekšējām paaudzēm bija gāzes amīši.

Patēriņš par ~litru vairāk kā bija dīzelim-6,5-7 pēc bākas metodes.

Kopumā ir labs ikdienas dibenpārvietotājs bez kādām pretenzijām uz braukšanas prieku, mk7 gan šinī pozīcijā bija drusku labāk.

Ja piemin kvalitāti tad sākot no mk6 paliek arvien sliktāk, salons ar katru paaudzi paliek čabošāks. Arī sajūtās nav tas pamatīgums vairāk.

15k nobraukti, nekādas bēdas nav izlīdušas, vienu rītu bija uzkāries ekrāns, nācās braukt klusumā.

Regulāri nāk kautkādu sīki atjauninājumi, nesen atlidoja pamatīgāks, sastāvēja no divām daļām viena 4 otra 2 gigabaiti, instalējās tikai stāvošam auto un ekrānā parādījās uzraksts ka tagad braukt nedrīkst.

Patēriņš nostabilizējies ap 6 litriem.

Pēdējā laikā arī automāts sāk likties "pieradināts" un dara visu tā kā Man vajag

Nepatīkams pārsteigums izbraucot uz klasiskas, akmeņainas grantenes, ja ierasts ka klasiski akmeņi dzirdami sitas pa durvīm un sliekšņiem, kādam plānākam auto arī arkām tad šim rībinās visa auto apakša, nav gluži kā pa pliku metālu bet skaļāk un izteiktāk kā ierasts

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti