Tas tāpēc ka griezes momenta līkne mazos apgriezienos šiem mazajiem turbomotoriem ir stipri stāva attiecīgi pie 1,5krpm Tev ir 30Nm, 500 apgriezienus tālāk jau 150Nm
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam


















GB12 rakstīja: Nu, Talismana 1.8 turbiķis ar 225 zirgspēkiem nav nekāds mazmotors.
Princips tad paliek tāds pats-brīdî kad turbīna sāk pūst griezes moments pieaug tik strauji ka pat robotsmadzeņu vadīta kārba nespēj noreaģēt ar atbilstošu sajūga atslēgšanu. Tādā ziņā klasiskais automāts spēj apēst daudz vairāk.
1,5tsi ar 130zs no vietas startē vienādi maigi gan pie mazākiem gan lielākiem apgriezieniem, ja tam reno 1,8 būtu kādi 150-180zs, gan jau viņš arī būtu krietni mierīgāks.