Nu tik plaši nebūs, ir tāda auto kategorija kā rodsters-mx5, s2000, z3,z4, slk, kas pēc būtības ir tēmēti uz vidējo aritmētisko 1,75m un 75kg
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu tik plaši nebūs, ir tāda auto kategorija kā rodsters-mx5, s2000, z3,z4, slk, kas pēc būtības ir tēmēti uz vidējo aritmētisko 1,75m un 75kg
ABC84 rakstīja: Meklēju auto līdz 8k. Gara auguma 1,9m džekam. Ratiņus un ģimeni vadāt nav nepieciešamība.
1,9m nav ierobežojoš faktors faktiski nevienā +/- svaigā auto.
Ja ir tik maza izpratne par auto ka pat prasība un virzienu nevar noformulēt tad kautkas maksimāli jauns un nenobraukts
Jautāju jo sanāca pāris dienas pabraukties ar hečbeku un blakus braucoš kravinieks radīja sajūtu ka logs palicis vaļā, tas gan pa tiešo pārsēžotie no mk6 golfa, kurš ir relatīvi kluss auto.
Kā ar skaņas izolāciju?
Ogres pusē manīts Brabus SL 7,3 Brabus, no 2004 Latvijā ar mazpadsmit k kilometrie un līdz pagājušajai vasarai bija sarullējis 40 vai 70k kilometrus.
Tā kā turīgu cilvēku mums mazāk nepaliek tad arvien lielāka iespēja ka garažās noglabāti visādi interesanti auto un moto ar nekādu nobraukumu un pirkti jauni.
Slinkais rakstīja: maz? principā jo mazāk zs no tā litra, jo labāk, vispār. ilgāk dzīvo un ertāk lietot. un 55nM ir arī manam mocim, kuram ir nieka 80zs ![]()
Mazāk-labāk ir gadījumā ja taisies braukt apkārt zemeslodei, visādi citādi jo vairāk jo jautrāk.
Pag, nopietni tik maz zs? Neesmu briesmīgi sekojis līdzi bet šķiet ka r6 kādus gadus 15atpakaļ tika pie litra jaudas 200zs, jeb 120zs.
Tieši tāda pati pieredze, uz vietas ļurkājoties liekas pat tīri ok, tiko uz šosejas vai drusku ātrāk tā rēciens un skumīgs paātrinājums, varbūt tas 1,2 turbo drusku klābj dēļ griezes mazākos apgriezienos.
Vēl viena cvt nianse-sastrēgumā ripinoties likās neispējami mierigi piedot gāzi un nedaudz paātrināties-vienmēr ar rāvienu(auto gan nomas bet ar nieka 7k odometrā).
Par CVT izturību-4 šķīvji starp kuriem visu laiku tiek spaidīta armēta siksna, cik ilgi tāda konstrukcija varētu darboties?
Veco modeli jāgaida gadu un jauno dabūs uzreiz?
Reāls, kautko protoš bet eksāmenu liek Jelgavā…
Atkarīgs protams no situācijas-18 dzīvokļu paneļu māju nosiltinot apkures izmaksas samazinājās uz pusi.
Serverim un datu masīvam daudz lētāk un vienkāršāk ir nodrošināt konstantu telpas mitrumu un temperatūru kā izstrādāt fiziski izturīgu iekārtu.
Auto gadījumā īsti nav opciju šo nodrošināt tādēļ vismaz motora vadības blokam drusku ir piedomāts pie rugged dizaina.
Protams, arī tur ir kļūdas ar neveiksmīgām komponenšu izvēlēm un konstruktīviem kasjakiem bet tās nav masīvas problēmas un kautkā pa ielām mierīgi brauc 10-20 gadīgi auto un masīvais vairums ar oriģinālajiem ECU. Cik daudz daudz datu apstrādes instrumentu būs droši darbināmi un kautvai ieslēdzami pēc 10+ gadu ekspluatācijas? OK darbstundas būs pavisam citas, jo reti kurš auto tiek ekspluatēts 24/7 bet tāpat...
Elektronikai īsti nav par ko melot jo tā vadās pēc sensoru radījumiem un ja regulātora darbība nekorelē ar nomērīto spiedienu loģiski ka tas tiks tiek pasludināts par vainīgo kaut lielu daļu iespējamo iemeslu pats jau aprakstīji.
Dīleris nav panaceja, tur ļoti bieži strādā tādi pat nejēgas tikai tīrā kombinzonā.
Godīga devītā gada tūrāns ir ar lecām neatkarīgi vai halogēns vai ksenons, sākās ar 06 un beidzās ar 10, kad bomžiem sāka pienākties parastais reflektora lukturis.
Par tiem ar ko nācies vecākais bija astoņgadīgs opelis, kam arī bija vissliktākā gaisma bet arī ne sliktāka kā caddy pēc 16. Gada, kam standartā ir nožēlojams h4 un tālie ir tik skumīgi ka raudāt gribas
Šis tikai norāda cik bejēdzīga ir kļūdu nolasīšana ar standarta obd instrumentu bez kļudas datiem un to interpretācijas.
Piemēram Insigniai kļūdai par kvēlsveci(tās spiediena devēju) varēja tikt klāt tikai ar speciāli Opelim taisītu softu, standarta obd tūļi kļūdas nerādīja kaut panelī dega check engine.
Cilvis jau vēl ir sadomājies DLR likt no tā paša aļika, lieki teikt ka maz redzēti neoriģinālie DLR kas kaut attāli spožuma ziņā tuvojas OEM risinājumiem, ok Osram kkādas lampas piedāvā, bet viņas nemaksā 5eur gabalā.
devītā gad tūrānam halogēns ir ar lēcu, attiecīgi tam pēc definīcijas gaismai ir jābūt ok, nu vismaz nav gadījies braukt ar sūdīgi spīdošiem lēcu lukturiem. Tā ka ja nav gaismas tad jāsāk ar pašu lēcu tīrīšanu un reflektoru atjaunošanu
Sawron rakstīja: Kad tev nonāks rokās šīs spuldzes, tad nāks apgaismība, tagad tu vari teoretizēt līdz pulss beidzas. Kaut cik izsmeļoša atbilde ir te- aliexpress.ru/item/1005002483539564.html?item_id=1005002483539564&sku_id=12000020816442169&spm=a2g0o.store_pc_groupList.8148356.17.4d19295cr9wG6Q
Nu tagad noliec blakus to aļika sūdu un h7 spuldzi un salīdzini gaismas izstarotāja izmēru, ja neredzi atšķirību tad kā mudaks arī nomirsi.
Diez kamdēļ stulbie autoražotāji ņemās ar led lukturu izstrādi? Laikam nemāk aļikā “spuldzes” atrast.
Gribi teikt ka vienīgā starpība viņiem ir programmatūra-pērku 115zs versiju un brīvu roku pie čipseriem dabonu 200Zs?
Parasti lielākās atšķirības ir uzkarinātajā ekoloģijas aprīkojumā, klapes ieplūdes kolektorā un EGR ražībā.
Tas ka vienas platformas dzinēja tiek atvasinātas vairākas jaudas versijas nav nekāds jaunums.
Mani vairāk interesē tā”tas pats dzelzis tikai citā jaudas versijā” opcija. Bet tā ka 1:1 tāds pats.
N53 mazākais ir bijis 523 un vienīgais līdzīgais pēc darbības un visa pārējā būs četru cilindru N43.
Par to ar tiem pašiem dzelžiem ar dažādām jaudām lūdzu sīkāk!
1. 20+ gadi, jo turot akumulatoru tiek ietaupītā tikai pārvades komponente(5 centi par kWh).
2. Jākompensē tikai pašizlādes sadaļa, var jau protams uzlādi/izlādi salāgot ar biržas cenām bet pie neto norēķinu sistēmas un korekti saplānotas saules paneļu jaudas šim atliek tikai viens-trīs mēneši.
Kāda starpība? Tāpat pa vidu invertors.
Merikurrats rakstīja: Visu pārbaudīju, ir OK. Ieslēdzot gaismas, viss normas robežas,kad ieslēdz ručku apsildi,nokrīt zem 12v.tātad nespēj vilkt.Skatījos, ir palielinātās jaudas spoles,bet vai nebūs rotoru jāmaina un taisngrieži®ulātoru.(Naudai nav loma,tas ir hobijs)
Mērīji tukšgaitā vai pie apgriezieniem?
Arī ar 2.1m smārtā var ieriktēties un arī trīsdurvju mini ir gerai bet discovery 3 ceļi pret paneli atspiežas