iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
taaneko 02.12.2024 10:48

Kapēc nevar radīt vidi, kad cilvēks izvērtē savas spējas vadīt auto droši un zināt ka ap viņu uz ceļa visi ir tādi paši?

Un piespiest indivīdu to izvērtēt laikam var tikai ar sodu sistēmu.

Nedomāju, ka mēs kaut ko diži zaudētu, ja automašīnu skaits uz koplietošanas ceļiem samazinātos par kādiem 20-70 procentiem. 

Un vēl- Latvija varbūt beidzot būtu pirmā kur pacelta šāda problēma,

taaneko 02.12.2024 10:40

Kapēc mēs esam tik toleranti pret tiem, kas brauc ar -10 km/h un tik neiecietīgi pret tiem,  kas brauc ar +5? 

Kapēc tie, kas apzog citus nozogot viņu laiku ir svētās govis, bet tie kas grib izdarīt/ paveikt vairāk vai ātrak ir sodāmi nelieši?

Kapēc ar sodu sistēmu nevar panākt lai cilvēks padomātu- vai es esmu gana labs( bagāts,kvalificēts) lai atrastos uz ceļa?

Kapēc skrambu avārijas, kas radušās realu braukšanas iemaņu trūkuma dēļ un un liek mainīt savus plānus un rada zaudējumus simtiem cilvēku, nav nekas sevišķs, bet braukšana pār Salu tiltam Rīgā, vasaras naktī ap 3 rītā, atrodoties vienam pašam uz tā, ar 100 km/h - sodāms pasākums?

taaneko 02.12.2024 1:39

Tādi pamatpostulāti pārdomām...

Gāzes pedālis mašīnā nav tapēc lai nepieļautu motora noslāpsanu.

Lēnie braucēji savā autovadītāja karjērā nogalina daudz vairak cilvēku kā ātrie.

Cilvēks, kas spēj braukt ātri un dinamiski spēj braukt arī lēni ja nepieciešams, bet cilvēks kas brauc lēni un nedroši spēj braukt tikai lēni un nedrosi.

Cīnities par ekoloģiju var samazinot degvielas patērinu- tas ir laiku kad automašīnas dzinējs darbojas. Daudzi no mums zin cik ļoti atšķiras laiks ceļā konkrētos maršrutos atkarībā no it korķi vai nav. 

Korķos (un bremzētā satiksmē) pavadītais laiks- tas ir man nozagts laiks kuru varētu iztērēt savādāk un pēc SAVIEM ieskatiem un par to varu gribēt kompensāciju.

Ātruma ierobežojumi ir subjektīvi un formāli un reālajā pasaulē  pārsvarā gadijumu neatbilst zināmas un vērā ņemamas autovadītaju daļas iemaņu līmenim un to vadīto auto tehniskajam stāvoklim un to iespēju līmenim....

Un tas vēl nav viss....

taaneko 02.12.2024 1:19

Paskat- tikai viens no daudziem ikdienas piemēriem

iauto.lv/zinas/latvija/48906-lk-t-izskats-msu-ikdiena-uz-latvijas-ceiem-1-daa-vajag-4-joslu-ceus-video

kā būtu ja sodi par satiksmes bremzēšanu pārsniegtu sodus par ātruma pārsniegšanu? Varbūt fūre nolavēja prāmi, varbut nepaspēja tajā diena uz izkraušanu?

kā būtu ja parādītos CSN parādītos termins- piespiedu apdzīsana?

Kā būtu ja CSN izstradē piedalītos cilvēki, kam atrasties straujā dinamiskā satiksmē ir ikdiena?

kā būtu ja braukt  tizli, bailīgi, nepārliecinoši, neprognozējami kļūtu sasodīti dārgi?

Ja pievienotajā saitē redzamais audi šodien samaksātu simts eiro, rīt samaksātu 100 eiro, parīt samaksātu 100 eiro? Brady- vai izdotos audi vadītāju respektēt citus un vai nu sēdēt mājās vai braukt ātrak? Lai vilktos- var taču atrast mazāk noslogotus ceļus. Man personīgi nav bijusi problēma,  ar neejošu auto atrast ceļu un laiku lai tiktu no punkta A uz punktu B minimāli traucējot citiem.

taaneko 21.10.2021 11:09

Mēnesi garš vispasaules lokdauns līdzētu ekoloģijai daudz vairāk kā miljons ektromobīļu lietoti gadu. Tapēc jo ilgāk jo labāk.

Lai atrisinātu pasaules pārapdzīvotības problēmas mirstību no kovida jāpalielina par 15 000%

Lai padarītu mājsēdes iniciatorus par muļķiem pietiks saslimušo skaitam palielināties par 100% tuvākā mēneša laikā.

Gan propogandai gan kovidam ir uz ko tiekties.

taaneko 17.10.2021 9:47

Tu laikam taisies dzīvot mūžīgi, vai arī dod priekšroku tam lai kkādi talibi tevi nokauj kā aunu?

Dievs nav mazais bērns.

Nezkapēc, es būdams pēc parametriem vismaz 3 riska grupās galīgi neuztraucos un domāju ka vismaz pāris reizes jau esmu šo caur sevi izlaidus.

taaneko 16.10.2021 20:32

www.tvnet.lv/7363045/rudzisa-tvits-strauji-klust-par-sestdienas-hitu

Cik daudz latvijā( tieši tā latvijā ar mazo burtu) ir gļēvu padauzu.

Ļoti ceru, ka kkāds covid 22 būs letāls visiem vakcinētajiem un varēs staigāt pa ielām un spārdīt visuresošos pret covid 19 vakcinēto līķus.

Man ka vecam pankam būs iespēja izpriecāties.

taaneko 13.10.2021 14:50

nopietni. Pārbaudīts uz savas ādas. Apstiprināts vēlāk rodot iespēju uzzināt ierobežotas piekļuves datus.

taaneko 12.10.2021 18:23

Gripas vakcīna 100% palīdz ja sakrīt dominējošais celms ar to pret kuru tapi vakcinēts. ( ja gripas paveids sakrīt ar vakcīnas paveidu). Ja nesakrīt tad tas ir mīnuss imunitātei un visticamāk saslimsi, kaut gan ja nebūtu vakcinējies- slimība ietu secen.. Varbūt tagad ir savādāk, bet pirms 20 gadiem bija tā.

Par kovidu runājot- kuras antivielas labāk aizsargā- tās, kas izstrādājas no vakcīnas vai tās, kas no saskarsmes ar pilnvērtīgu vīrusu?

Un kapēc tu atkal piemini sen zināmo faktu par patstāvīgā kontaktā esošu cilvēku dažādo uzņēmību pret konkrētu vīrusu?

taaneko 12.10.2021 17:46

Bezmaz vai speciāli raimondam (un citiem vakcīnas karodziņu plivinātājiem)

Izskaidro man tādas vispārzināmus, acīmredzamus un loģiskus faktus, par kuriem sākot runāt un kurus pieminot vakcīnas aizstāvju un propogandas oficiālās sejas uzreiz maina tematu vai vienkārši ignorē.

1. Antivielu tests ir precīzāks nekā kovida tests

2. Antivielu testu nav vajadzības taisīt tik bieži kā kovida testu.

3. Antivielu tests dod garantiju proporcionāli rezultātam, kovidtests informē par situāciju tikai patreizējā mirklī.

4. Uz antivielu testa var bāzēt ilgtermiņa izpēti un statistiku, veikt korelācijas utt. Uz kovidtesta tikai statistiku.

5. Antivielu tests uzrādītu arī tos, kuriem kovids izslimojies nemanot un statistikas dati par imunitātes procentu būtu daudz reālāki un precīzāki, bet par vienīgo un zbsolūto indikātoru ir pasludināts kovidtests.

6. Antivielu tests ilgtermiņā izmaksātu valstij daudz lētāk, domāju vismaz pakāpi lētāk ( varbūt 2).

Pēc patreizējās kārtības sanāk, ka ar jebkuru iesniņu vai krekšķīti man uzreiz ir maksimāli jānogruzī veselības aizsardzības sistēma, iesaitot materiālos un cilvēku resursus, un pēc nedēļas atkal un pēc brīža atkal.... Toties ir cerība iegūt kāroto superdokumentu. Antivielu testu es varētu aiziet uztaisīt periodiski ar domu, ka varbūt tas ar mani ir jau noticis.

Bet nē. Oficiālais viedoklis pieļauj vienu un tikai vienu iegūšanas kārtību, ar pēc iespējas dārgāku un manā skatijumā muļķīgāku risinājumu. Un tas, ka tiek mēģināts visos iespējamos veidos, (neatkarīgi no tā vajag vai nē, ir nepieciešams vai nē, ir lietderīgi vai pilnīgi bezjēdzīgi) izmantojot, melus, draudus, šantāžu, dabūt iekšā to sastāvu, kas mani ģenētiski uzlabošot, tas dara mani aizdomīgu. Kurš var simtprocentīgi garantēt, ka dotais sastāvs nav marķieris kkam interesantam, kas tiek gatavots nākotnē? Un kas var garantēt, ka nesanāk kā ar gripas vakcīnu, kas veicina rezistanci pret vienu, bet palielina uzņēmību pret citu?

Man personīgi daudz saistošākas liekas zāles pa 700€, kā bezmaksas vakcīna no politizētu ārstu dāsnajām rokām.

taaneko 10.10.2021 21:54

Šajā pasākumā daudz ko varēja panākt pa miljoniem neizrltērējot miljardus.

Kalvītis atdeva Abreni krieviem. Tagad sēž divu krievu kantora vadībā.

Dombrovskis palīdzēja piesmiet Latviju. Viņam arī atradās vadošs amats institūcijās.

Uz kurieni mērķē patreiz esošie?

taaneko 10.10.2021 21:48

Nu nu Raimi... pastāsti, ko Tu zini par gripas vakcīnām?

Mana bijusī sievasmāte rakstija disertāciju par gripu un vakcinēšanos pret to. Es laboju stila kļūdas un palīdzēju pārtūlkot no krievu valodas uz latviešu. Būs interesanti uzzināt Tavu viedokli.

taaneko 10.10.2021 12:44

Nu vot arbai arī iQ nogāzies lejā. Tas vispār ir raksturīgi ģenētiski modificētajiem.

Pieņemsim, ka inficēsies visi, inficēšanās simptomi parādīsies ne visiem. Tāpat kā pateicoties dažu labu ieinteresētībai un/vai aprobežotībai, nav ne mazākās nojausmas par to cik procentiem iedzīvotāju jau ir antivielas. Ne visiem būs simptomi, no tiem kam būs, ne visiem tie būs vērā ņemami, traucējoši vai nepārprotami. Pat ja būs, tikai daļai tie būs smagi, kur nu.vēl nāvējoši.

taaneko 10.10.2021 10:37

Nu itkā jau pasaules kārtību ierēdņi nosaka....

taaneko 10.10.2021 8:45

Nu ko. No rītdienas nelielas personu grupas intereses iegūs likumisku spēku. Kad šeit pat, gadu atpakaļ, rakstiju par to, ka mūsdienās taisnīga un neitrāla likumdošana nepastāv un īsā brīdī, lobējot kāda idejas un intereses, var pieņemt visperversākos nosacijumus, kuri būtu obligāti izpildāmi sabiedrībai kopumā, man teica ka es neesmu labs.

Kā teica man viens pazīstams vīriņš: " ko tu no viņiem gribi, kādu nācijas mugurkaulu un viedumu meklē, ja nācijas genofonda elite, tie kas veido priekšstatu par doto nāciju praktiski pilnībā tika iznīcināti staļina laikā un tas ko tu redzi ikdienā apkārt, pa lielam ir visas tās proletariāta šļuras, stukaču, dzērāju, sliņķu un muļķu atvases, kurus izvelkot varas saulītē, tie sāka aktīvi vairoties, un nekādu dižo intelektu no viņiem nevajadzētu gaidīt.

Un galu galā, neviens priekšnieks taču negrib, lai pēkšņi izrādās, ka padotie ir gudrāki par viņu.

taaneko 21.09.2021 2:32

gunbox rakstīja: Tu tādā gadījumā diskriminē tos, kuri vēlas vakcinēties. Diskrimināciju vispār šajā kontekstā ir stulbums iepīt. Visiem ir brīva izvēle, kas šajā ir nesaprotams? Tevi neuzvilkta preža gadījumā neviens necentīsies ielikt aiz žoga, vai ne? Neuzvilki...saslimi... tava darīšana. Kāpēc kādam citam dēļ tava neuzvilktā preža būtu jāsaslimst?

Kā būtu ar traktējumu- neuzvilki, aplipināji pats laimīgs.

Neuzvilki, apaugļoji- pats domīgs.

Kapēc gan tie, kas baidās vai nevēlas saslimt jebkādā formā un smaguma pakāpē, nevarētu parūpēties par sevi paši līdz tam brīdim, kad beidzot iestāsies ilgi gaidītā pūļa imunitāte? Izolēties no vides kurā varētu klejot vīruss. Kapēc tiem kuri nebaidās jāklausās visa šī čīkstēšana un gaudas?

Es tā domāju, ka esmu izslimojis gan deltas gan, eko, fokstrota variantus. Ar nepacietību gaidu, kad varēs tikt pie eksotiskajiem india un golf variantiem.

Manā paziņu lokā noslīkušo ir vairāk kā no C19 mirušo, negadijumos cietušo vairāk kā smagu slimības gaitu pieredzējušo, savas muļķības pēc finansiālas nepatikšanas izbaudijušo vairāk kā ar C19 saslimušo. Manā skatijumā augstākminētās lietas ir stipri bīstamākas, bet pret tām neviens nevēršas. Neaizliedz tuvoties ūdenim, nekontrolē un nemonitorē visas bīstamības un nepiešķir tāpat vien zināmas finansiālas "piešprices".

Paskat kaimiņos- Lietuvā tik slavējami vakcinējās, tagad tikpat slavējami inficējas. Un arī m8rst dūšīgi, kaut gan pat pie veikaliem šķiro. Kā tad tā? Kapēc? Mums mazāk vakcinējās, mazāk inficējās un arī mirstības ziņā mums vēl tālu. Kaut kā nelīmējas tas pasākums, trūkst loģikas....

taaneko 19.09.2021 4:29

msh rakstīja: "Kamonreilis patstāvīgā augstspiedina rampa un līdz 7 iešpricēm vienā darba taktī tavam prātam ir neaptverams, neuztverams un neizskaidrojams fakts" - neaptverams? Tu kaut ko esi sajaucis - es atslodzei ļoti daudz lasu wikipēdiju [anglisko, protams], un ļoti daudz par tehnoloģijām, un es to visu ļoti labi zinu - es vienkārši tevis nosaukto tehnoloģiju klasificēju kā "dārgi sūdi". Jā, protams, ir riktīgi kruta ja braucot ar pāris pakas vērtu Maksti, degvielas sistēmas sakārtošanai ir jānoloka otra mašīnas vērtība [nevis pārsimts eiras], jo, lūk, sprauslas spēj iesmidzināt septiņas reizes darba takts laikā - tas nekas ka nekāda praktiskā labuma [lasīt - mazāka degvielas patēriņa] no tā nav. Bet ja pēc tā, kam dod priekšroku, jāvērtē kuros gados aizķēries, tad es esmu aizķēries sešdesmitajos - es dodu priekšroku netiešās benzīna iesmidzes sprauslām - atveras vienreiz motora darba ciklā, kalpo nenosakāmu, bet ļoti ilgu laiku - spriežot pēc tā ka neviens viņas nemaina arī trīsdesmitgadīgiem motoriem. Vai arī no otras puses - nulltajos, ar ceturtās paaudzes gāzes sprauslām - kurām cenas/veiktspējas attiecība noteikti ir daudz labāka kā CR sprauslām un varbūt bik sliktāka kā mehāniskā sūkņa sprauslām.

350 nm pie 1750 rpm? Trīsdesmitgadīgs 2.2 20v audī turbiķis tādu ņūtonu daudzumu dabon bik augstāk, pie 2k, bez kosmosa tehnoloģijām, un notur to griezes momentu [lasīt - cilindru pildījumu] līdz 5,5k - neaptverami, vai ne?

IZLASI DIVREIZ.

Nē Mārtiņ, jo dziļāk mežā, jo resnāki partizāņi.

Caurskrienu pa teikumiem.

Wikipēdija- Varbūt nezini, bet wikipēdijā rakstu var pievienot pat mans suns. Loti liels procents rakstu tur ir tikai tapēc, ka kāds loti grib likties gudrs. Pārsvarā tas ir tālu no patiesības, tapēc dotais avots var kalpot tikai vispārējai virspusējai infprmacijai.

Multišprice ļauj virzulim darba takts laikā praktiski nesapīgi pārvarēt augšējo nāves punktu un pēc tam, atkarība no akselerātora stāvokļa vai nu ilgstoši saglabāt konstantu vai strauji palielināt spiedienu cilindrā. Vēl multišprice prot līdz zināmam līmenim kompensēt nepilnības sprauslu darbībā.

Alfas 1.9 jtdm ar 215 tkm UZ SPIDOMETRA (cik reāli nav ne jausmas) attīstot pēc papīriem 110 kW, 325Nm, ar pilnu noslodzi 4 cilveki, ziemas drēbes un vēl pārtikas somas bagāžniekā, ziemā braucot slēpot pie 110km/h patērē pēc datora 4,5l/100 km 1elejot 40l Latvijā pie ostas var norullēt 1100+ km pa Skandināviju. Kādu ekonomiju tu vēl gribi?

Ar kamonreiļieb braucu jau vairak ka 10 gadus, esmu nobraucis vairāk kā 700tkm ar 5 automašīnam, no kurām 2 tiek ikdienāi zmantotas arī patlaban. Nevienai no tām pirkšanas brīdī nav bijis mazāk kā 180 tkm. Sķiršanās parasti notiek pēc400-450 tkm. Līdz pat šodienai NEVIENAI no tām nav bijušas kautkādas/jebkādas/dajelkādas problēmas ar degvielas sistēmu, kas prasītu kautkādus finansiālus ieguldiumus. Reizi gadā rudenī mainu degvielas filtrus. UN VISS. Man nav ne jausmas par kādiem ūberdārgiem remontiem tu runā un tieši šie no pirksta izzīstie, no zila gaisa sagrābstītie fakti iznīcina pēdājās cieņas paliekas un interesi uztvet tevis rakstīto kā vērā ņemamu. Piedevām tu nemāki metināt un neredzi kurās vietās metinājumiem prasītos pastiprinājumi.

2.2 20v turbobenzīns gadijumā nedzima kā motors sportam?

Ar īso virzuļu gājienu un visu pieskaņotu maksimālai atdevei? Ko A? Brālītis 2.3 turbobenzīns ta vairs ne sūda neiet. Mēs runājam par PARASTIEM ikdienas motoriem.

Pirms ko raksti- izlasi 2x

taaneko 18.09.2021 21:41

Mani arvien vairāk pārņem sajūta ka tu ar savām zinībām tā arī esi palicis 90-tajos. Kamonreilis patstāvīgā augstspiedina rampa un līdz 7 iešpricēm vienā darba taktī tavam prātam ir neaptverams, neuztverams un neizskaidrojams fakts. Tāpat kā 350 Nm pie 1750 rpm. Par to ātrumu pārslēgšanu vispār sviests. Dažādās valstīs ir dažāda motoru būves skola. Kur vieniem ir tugšgaita, citiem ja jāpārslēdzas uz nākamo robu. Pat benzīnam redline vieniem ir pie 3400 citiem pie 7000

taaneko 17.09.2021 17:15

Bērndārzniekam viss kas augstāks par golfu, bez citu palīdzības ir nesasniedzams. Mans 5 gadīgais puika arī espeisā lien tusnīdams.

taaneko 17.09.2021 16:47

Ne jau beņķa mīkstumā problēma.

Galvenai ir kā pats uztver gaidāmo braucienu. Ja ar nopūtu un cītīgu atrunu donāšanu, tur viss skaidrs. Ja ar domu- kas jādara- jādara. Tur arī. Bet ja 0at pēc pāris gadu lietošanas keklē ieganstu pabraukties- tad auto der.

taaneko 17.09.2021 9:04

Alfas dizaina vadlīnijas laika gaitā vairākkārt ir būtiski mainijušās. Vienu no alfas generālajiem savā laikā pat pārpirka audi. Un radās audi paaudze, kas centās līdzināties alfai.

Un vispār alfā galvenais ir ergonomiskums. Ļoti reti kuram auto var nobraukt kaut vai pārissimtu kilometru, kaut vai pa Latviju ar visām pilsētām, turot vienu roku uz stūres otru uz ātrumpārslēdzēja. Mierīgi un nepiespiesti.

taaneko 16.09.2021 15:26

Raimond izbeidz! Keramiskais siltummainis patiesībā ir apaļš māla pikucis, kurā kāds ķīniešu bērns ar adāmadatu sadūris caurumus. Un vēl ventilātors, kas 5 min. griežas uz vienu pusi, 5 uz otru. Atkarībā no virziena klucis teorētiski uzsilst vai atdod siltumu. Interesants ir cits faktors. Atkarībā no ventilātora griezšanās un gaisa plūsmas virziena telpā tiek radīts visspiediens vai retinājums, kuri savukārt veicina nesankcionētu gaisa pieplūdi un aizplūdi pa citiem caurumiem.

taaneko 16.09.2021 10:41

Jā vabūt. Jebkurā gadijumā ir iespēja čunčināt uz priekšu ar 800 rpm un neturot kāju uz gāzes..

taaneko 16.09.2021 2:39

Pilnīga tēmas nepārzināšana un intelektuālā katastrofa.

Manis augstāk pieminētie motori spēj pārvietot auto nenoslāpstot līdz 4 ātrumam ar tukšgaitas apgriezieniem. T.i.ar pilnībā no gāzes pedāļa noņemtu kāju. Ko nu? Ar ko vēl palielīsies?

taaneko 16.09.2021 2:28

Mārtiņ, daudz burtu, daudz vārdu, jēgas maz.

Par to ko atbildēji man- atslēgas vārdi ir mērķauditorija un vilšanās. Tauta, kas brauc ar reno vai nissan nealkst pēc kautkāda ūber. Nepieminu vecās nissan silvijas, zx vai skailainus, kur entuziasti uz benzīma taisa 1000 un vairāk zirgus. Vāciešus čubina tikai tie, kas tos nopirkuši saprot ka tā miza ne sūda neiet. Paskaties, kas pārsvarā brauc ar vag- utubungas. Studenti, lauķi, modernos pērk tizlie vadītāji saklausijušies reklāmas par.74 asistentiem, kuri palīdzēs visur un vienmēr. Kapēc neviens nevīlē brabusu, vai alpini, vai opc? Atbilde vienkārša- neatmaksājas.izdevumi nav proporcionāli ieguvumam. Kapēc neviens nevīlē alfas? Tapēc ka pietiek no rūpnīcas ieliktā. Tik pat labi mēs varētu runāt par to ka Monas Lizas gleznai foniņš jauzķūnē, vai Doma baznīcai kāda ūberkruta betona piebūve jāuzmočī. Nav vajadzības, tāpat ir labi. 156 dīzeļ alfa jtdm versijā ar vasarenēm startējot no vietas ar 1300 rpm spolē līdz 3 ātrumam ieskaitot.

Manis pieminētais Audi RS8 Lemānas versijā puerādija, ka no dīzeĺa var uztaisīt sacīkšu motoru, bet sakarā ar to ka dīzeļdegviela ie daudz energoietilpīgāka, dzinējs sanāk materiālietilpīgāks un arī slodzes tur ir lielākas. Gan termālās gan mehāniskās.

Par taviem benzīna/dīzeļa % salīdzinošajiem cipariem nerunāšu, pilnīgs bulšits. Pateikšu tikai to, ka ja ar nelārbūvētu benzīnu startā no vietas vēlies sacensties ar līdzīgas jaudas.turbodīzeli, tad tev nāksies mest sajūgu no 2500 rpm lai turētos blakus.

Kas attiecas uz ūberkruto - prasa padomu... Varbūt vari publicēt kādu vadības bloku vadošās programmas tekstu? Proti uztaisīt emulātoru vai varbūt esi uzbūvējis savām rokām bloku, kas spēj mainīt kādus 5 motora darbības parametrus līdz +/- 0.05 sec robežai? Tik gudri spried par turbīnām, tad zini kā panākt ideālu lineāro plūsmu? Man ikdienā ļoti bieži nākas dzirdēt :" labdien, man jūsu telefonu iedeva ... man nestrādā.... vai jūs nevaretu palīdzēt..." . Nu un ko ta man tagad sevi uzskatīt par....

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti