iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
taaneko 09.09.2025 9:15

Nekas, nekas, pēc 23 gadiem lai cīnītos ar nelegālu.... ierobežotu nelikumīgas.... aizsargātu no.... atcels monetāro sistēmu, sadalīs visus pa kastām, kur vienā galā būs tie, kas jebkur un jebkad  varēs saņemt jebko un otrā galā- limitētā laikā, limitētās vietās limitētas iespējas.

taaneko 09.09.2025 3:08

Ar kovidu izdevās, ar šo arī izdosies. Mēs taču ticam.

Un galvenais ir izdomāt skaistu motīvu kapēc tas ir nepieciešams.

taaneko 26.08.2025 8:34

Velosipēds, pienācīgos daudzumos trennē spēju izjust kas notiek telpā ap braucēju. 

Un tas ir labi.

taaneko 25.08.2025 2:27

topinamburs rakstīja:

pats pierādi savus melus. Tumsā un lietū auto marku grūti precīzi noteikt, kur nu vēl vadītāja parsonību.

Tumsu un lietu visādi irbīši un citi tava tipa padauzas vienmēr min kā aiaiai faktoru, kas attaisno dajebko.

Par apdzīšanu vispār kā tādu un tās iemesliem vispār kā tādiem jau rakstiju nedaudz augstāk tepat topikā.

Un jā. Rīgā biju nedaudz pēc 8 vakarā, manai mašīnai starp citu ir lampas, un es braucot esmu spējīgs pagriezt galvu un redzēt kas notiek apkārt. Tava replika vien parāda, kas tu esi uz ceļa, jo tieši lēnajiem skatiens ir piekalts ceļam priekšā un spidometram. Tādi kā tu pat spoguļos nav spējīgi paskatīties.

Un- Tu neatbildēji uz jautājumu.

taaneko 24.08.2025 20:15

topinamburs rakstīja:

Es domāju tas taaneko vienkārši melo. Tie viņa apdziedātie “nelieši” brauca visticamāk ar 90 kmh.

Un Tu neatbildēji uz jautājumu!

taaneko 24.08.2025 20:14

topinamburs rakstīja:

Es domāju tas taaneko vienkārši melo. Tie viņa apdziedātie “nelieši” brauca visticamāk ar 90 kmh.

Pat ja viņi brauca ar 90 un varbūt pat ar 93.2 km/h, plūsmas vidējais ātrums svārstijās no 100- 115 km/h. Nebija apdzīšanu, vai kādu citu samocītu manevru. bija normāla 50-100m distance. Un tas viss vakarā, brīžiem tumsā ar brīžiem drausmīgi lietus apgrūtinātu redzamību un slapju un brīžiem nežēlīgi slidenu asfaltu.

Un tad brauc un tumsā redzi- sarkano lampiņu virkne. Saproti jā, kārtējais, kurš vēlas izcelties ir klāt...

taaneko 24.08.2025 16:28

Vakar braucot no Ventspils uz Rīgu  uz ceļa gadijās 4 principiālie spidometra vērotāji, kas brauca vai nu ar atļauto vai -5 tur kur 90 un  mīnus 5-7  tur kur 70 vai 50. Un visur savāktas glītas 10-15  mašīnu kolonnas.un apdzīšanas, apdzīšanas, apdzīšanas. Ja uz Ventspils posmā līdz Tukumam tie bija 2 jauni Škoda SUV vienīgajā mūsdienās pieejamajā (pelēkajā) krāsā. Apdzenot uzmetu skatu šoferiem.Tipiskie mūsdienu inteliģenti. 180 cm, 55 kg. Vecums zem 30, bārda un dzelžains uz paneli un priekšu vērsts skatiens. Žēl tikai ka abi jaunieši bija izvēlējušies šādu veidu kā parādīt pasaulei savu esamību un tapt ievērotiem. Uz Jūrmalas apvadceļa- jauna tumšsarkana 6 mazda un katras latviešu kundzes gados sapnis- toyota rav. Mazdu vadija sīks kompleksains vīrelis, kurš vispār nereaģēja uz no aizmugures nākošajiem (un arī apkārt notiekošajiem) kairinājumiem nekādā veidā, jo  tas kā dzina viņu, šajā notikumiem bagātajā ceļa posmā bija brīžiem ļoti dramatiski. Viņa vadītajai pār pa 20 auto kolonnai pievienojos sākot no Kūdras, kur tālāk līdz pat brauktuvei ir jūrmalenei 2 joslas un intensīva satiksme abos virzienos.  Kundzi RAVā noķēru jau pēc varkaļu kanāla pie fotoradara, kur viņa vāca grupiņu no tiem, kam bija izdevies tikt garām augstāk minētajai mazdai. Nobrauktuvē no jūrmalas apvadceļa uz jūrmalas šoseju viņa virzijās ar ātrumu 55 km/h un pat iespējams nepamanija mani, kad nobrauktuvē paspraucos viņai garām ar saviem 75 km/h.

 

Un tagad jautājums- ja es posmā no Ventspils līdz Rīgai piedalijos ( jo apdzīšanas/apsteigšanas manevrā piedalās vismaz 2 transporta līdzekļi) nepilnas 20 reizes, cik reizes šajā pat manevrā iesaistijās augstākminētie personāži, provizoriski veicot to pašu maršrutu?

taaneko 18.08.2025 22:09

3 cilvēki saskaņoti palaidīs? Maz ticams. Pirmais vai otrais riskē dabūt sev kādu auto aizmugurē.

taaneko 18.08.2025 20:19

Labi, bet tad man nav skaidrs (piedod ja vari) kur viņš taisās griezties tur kur zīmes atļauj vai tur kur neatļauj? Jeb citiem vārdiem sakot- tur kur var dabūt kādu auto sānos vai tur kur tas nedraud? Pat ja ceļa marķējumu neņemam vērā. Pēc noteikumiem braucošie iespējams tādu gājienu pat iedomāties nespēj, kur nu vēl savlaicīgi reaģēt uz tādu ekspromtu.

taaneko 18.08.2025 18:43

Darot pilnīgi jebko, vai vadi uzņēmumu, auto vai iepirkuma ratiņus, peronīgā, pofesionālā un visa cita veida izaugsme vai iemaņas  iespējamas, ja nebaidies mēģināt un trennējies, nevis ja seko instrukcijām, priekšrakstiem un kāda sastādītajām normām. Ja domā pats, pieņem lēmumu pats, nevis seko kāda cita uzliktajiem ierobežojumiem. Cik tas ir bīstami vai destruktīvi - to pieaudzis cilvēks pats var apzināties. Ja nevar- tātad vēl nav pieaudzis.

taaneko 18.08.2025 18:31

Un cik ir laicīgi? Nu tā lai nākamreiz zinātu kā braucot izdabāt TEV? 300m. Ir laicīgi? Un 200?

Un pēc kā spried ka sūdzos? Jau teicu, ka rakstiju Raimondam kā ilustrāciju viņa reālajai situācijai kā cilvēki cīnās par vietu.

Un kāpēc domā ka CSN man ir kautkāda autoritāte un kautkāds bubulis ar ko biedēt?

Gribi ievērot punktuāli- ievēro. Tev neviens neliedz. Es uzsveru to, ka tie neatbilst laika garam, prasībām, kādas veidojās uz mūsdienu ceļiem un ir tendēti uz arvien nemākulīgāku autovadītāju rašanos jo patlaban akcenti ir par labu tiem kas skatās nevis uz ceļu un to kas vadot auto notiek ap tevi, bet uz spidometru un CSN grāmatiņā rakstīto.

Starp citu lielā daļā valstu tādi CSN  nemaz nepastāv un kas? Tāpat kā lielākajā daļā sauszemes nav promiļu ierobežojuma un katrs pats izlemj var vai nevar braukt. 

Ievērot vai neievērot, dotajā teritorijā spēkā esošos CSN. Tā ir katra paša izvēle un kaunināšanu vari atstāt policijas ziņā.

 

taaneko 18.08.2025 14:16

Lidostas viadukts piekļaujasJūrmalas šosejai Kalnciema ielas galā un kur ir Lielirbes iela?

Viss, beidzam šo situācijas izskaidrošanu. Beidzot esmu sapratis, ka esmu nākamais lielākais ļaunums aiz Sātana un Voldemorta un mierīgi varu konkurēt ar Sauronu vai vismaz viņa aci.

Ja Tev no tā paliek vieglāk- tev taisnība un Tu esi visvisvis... Un es atceļā nopirkšu striķi ziepes un vakarā došos uz mežu.

 

Grūti ieskaidrot kautko cilvēkam, kas stāv vienā vietā, redz vienu situāciju un akli tic, ka varbūt tikai tā, kā viņš redz. Pamēģini paieties gar ceļmalu, varbūt ieraudzīsi ko jaunu, vai kaut vai to pašu tikai no cita skatu punkta un tas izskatīsies pavisam savādāk.

Dzīvē to sauc par aprobežotību.

 

 

taaneko 18.08.2025 13:35

Bradypus rakstīja:

“Un man nav aizliegts domāt, ka mašīna, kas brauc 20 metrus aiz manis, vienā ātrumā ar mani iebrauks joslā, kurā patlaban vēl  atrodos es aiz manis, nevis centīsies pirms luksafora pie kura stāv citi auto, paātrināties, apsteigt mani, aizgriezties man priekšā, patraucējot man veikt manevru un tad vēl bremzēt lai neatdurtos pret pie luksafors stāvošajiem.”

 

Ak… viss cepiens par to, ka kāds tev varētu pielīst priekšā, jo… pats vēlies kādam pielīst priekšā. Posmā no lidostas viadukta līdz Lielirbes ielas krustojumam NAV cita iemesla gribēt pārkārtoties uz trešo joslu, jo arī otrā nogriežas turpat… 

 

Kapēc Brady domā ka es cepjos par šo situāciju?

Ar doto info padalījos jo tā bija atbilde Raimondam par viņa lauku vīriņa nedienām galvaspilsētā un ilustrācija tam, kaā no malas izskatās lauku vīriņš kuram vajag.

Dažam labam, kurš tagad taisās rakstīt- jā, bet tu; kā tu tā vari/drīksti; tas ir šausmīgi un tu esi briesmonis.... NEVAJAG, pataupi spēkus. Ap mums vēl daudz šausmu un briesmīgu notikumu ir/būs. Dienas laikā veicu pietiekami daudz visvisādu manevru uz ceļiem. Cik nu pa 2-3-4 stundām sanāk. Tapēc man ir gan zināmas iemaņas un prakses lai pārvietotos bez nepārtrauktas skaidrošanās ar kādu.

taaneko 18.08.2025 12:21

Bradypus rakstīja:

“Un man nav aizliegts domāt, ka mašīna, kas brauc 20 metrus aiz manis, vienā ātrumā ar mani iebrauks joslā, kurā patlaban vēl  atrodos es aiz manis, nevis centīsies pirms luksafora pie kura stāv citi auto, paātrināties, apsteigt mani, aizgriezties man priekšā, patraucējot man veikt manevru un tad vēl bremzēt lai neatdurtos pret pie luksafors stāvošajiem.”

 

Ak… viss cepiens par to, ka kāds tev varētu pielīst priekšā, jo… pats vēlies kādam pielīst priekšā. Posmā no lidostas viadukta līdz Lielirbes ielas krustojumam NAV cita iemesla gribēt pārkārtoties uz trešo joslu, jo arī otrā nogriežas turpat… 

 

1.2.  Salu tilts, 3.4. Lielirbes iela

 Un vēl 2 turpat blakus- Mārupe, Depo.

taaneko 18.08.2025 7:17

Apžēliņ, tas bija 15 gadus atpakaļ.

taaneko 18.08.2025 0:22

Ja zaudēsiet pakaļas, jo tās kāds pa jūrmalenes pirmo joslu braucošs nonesīs, vai ja pazaudēsiet tiesības nepaspējot sadzēsties no jūrmalas šosejas 70+ uz 30 vērsieties pie Brady- viņš jums paskaidros kas, ko un kapēc.

taaneko 17.08.2025 23:57

aiaiai tagad spilvenā raudu.

manai nekaunībai nav robezu- par to arī raudu (vēlreiz un vairak)

Nobrauktuve no sosejas uz Jūrmalu, pie izbijušā depo (tagadējās CUPRAs) uz Viada benzīntanku; 20 metru posmā sadzēsieties no 70 uz 30 jo tur itkā ir ceļa remonts. (pēc zimem nevis pec darbībām. Sargiet pakaļas, ja tās paliek uz Jūrmalas šosejas, ka nenones. Sargiet tiesības ja Viadā  stāv CP. 

taaneko 17.08.2025 20:57

Bradypus rakstīja:

pat ja viņš turpinātu ceļu taisni- neko vairāk kā 6 metrus distances no priekšā braucošā es viņam nenozagtu

 

Pat, ja kādam “nozodz” tikai 6 metrus distances, tu esi to izdarījis, pārkāpjot CSN, un nebrīnies, ja par to sadusmojas. Tikpat labi varbūt vienkārši biji jau kārtējais, kurš paspēja ceļu nogriezt. 

 

Pietrūkst informācijas, lai spriestu, kurš no jums situāciju pārspīlēja, bet ir kaudzēm satikti tādi, kas mierīgi iekārtojas priekšā un nezskata par pienākumu atrast gāzes pedāli. Protams tā otra vietā es pie krustojuma skaidroties un nervus bojāt arī necenstos. 

Kādu laiku atpakaļ man bija iespēja pastrādāt Oslo normālā tur strādājošo režīmā. 7.00 sākas darbs 15.30- 16.00 beidzas. Sākot no 6.20/6.30 visi kam ir darbs kautkur ripinās. Velosipēdi un sabiedriskais - nenozīmīga daļa. Tas ir laiks, kad uz ātruma pārkāpšanu neviens diži nereaģē. Galvenās transporta maģistrāles- 1. 2. 3. loks. Pirmais pietuvināts centram, otrais  pa guļamrajoniem, 3. Apvadceļš ap pilsētu ar izejām uz starppilsētu šosejām.

Nu lūk un pīķa stundās tur visi brauc uz 80-90- 100. Pievienojas satiksmei, tiek nost uz nobrauktuvēm, un tas viss lielā ātrumā ar distancēm starp auto, kas reti sasniedz 20m. Un zini, ne skrāpju, ne vilcieniņu tajā vairāk kā pusgadu ilgajā ātras braukšanas praktiskajās nodarbībās nemaniju. Un dienesta auto atdevu sveiku un veselu. Kautkā norvēģi (tikpat labi poļi, dāņi, zviedri, lietuvieši un arī latvieši) spēja tikt galā ar braukšanu samērā ekstremālos apstākļos. Un tagad paskaties, kas notiek pie mums kaut vai Dienvidu tilts Akropoles rajonā. Virziens nav svarīgs- abi labi. Bakstamies, grūstamies, stājamies. Mēģinam pa priekšu, mēģinam pa aizmuguri...

Man pilnīgi pajāt uz tādu jefiņu, kas 20 metru priekšā redzot kādu pārkārtojamies uz viņa joslu nav spējīgs neko vairāk kā acis pārgriezis spiest signāltauri. Ja man vajadzētu- viņam braucot pa 3 joslu, es viņam nesasniedzamā attālumā pārkārtotos no 2. uz 4. un nemaz neuzzinātu par to ka viņš eksistē.

Protams, ka tuvākā nākotnē tādiem dzīve paliks grūta, jo gudrie sensori un asistenti manī var saskatīt draudus, briesmas, bīstamību un iespējamu iznīcību.

taaneko 17.08.2025 16:53

J̌ā pārlasiju paša rakstīto- nav minēts, ka no otrās uz trešo. Minēts tā ka saproti kā gribi. Tā iet ka raksta braucot. Ekrāns maziņš, burti sīciņi un  brīžiem arī ceļam un mērierīcēm jāuzmet skatiens.

Tātad atvainojos par šo nepilnīgo informāciju.

Pārējais gan bulšits, jo pat ja viņš turpinātu ceļu taisni- neko vairāk kā 6 metrus distances no priekšā braucošā es viņam nenozagtu un tie padsmit viņam palikušie jau tā mūsdienās ir liela greznība.

taaneko 17.08.2025 15:44

Es no 2. uz 3.

Viņš no 3. uz 2.

Zini kas ir disleksija?

Vai arī... saistīts ar policiju?

🤔🤫😏

taaneko 17.08.2025 13:27

Tieši tā, esošos CSN daudzos punktos pārkāpju daudz un regulāri. It sevišķi, ja esmu viens uz ceļa, nesaskatu tajos esošajā situācijā loģiku un pamatojumu. Tas, ko ievēroju vienmēr- luksaforu signāli, aizliegumi nogriezties, apdzīt, vienvirziena ceļi, priekšrocības zīmes un nelienu privātīpašumos bez vajadzības.

 

Par pagrieziena rādītājiem- jā informatīvi, bet tos aizliegts lietot situācijās, kad tas var maldināt citus. Un man nav aizliegts domāt, ka mašīna, kas brauc 20 metrus aiz manis, vienā ātrumā ar mani iebrauks joslā, kurā patlaban vēl  atrodos es aiz manis, nevis centīsies pirms luksafora pie kura stāv citi auto, paātrināties, apsteigt mani, aizgriezties man priekšā, patraucējot man veikt manevru un tad vēl bremzēt lai neatdurtos pret pie luksafors stāvošajiem.

 

Daudzi tādi pajoļi kā šis glaunā Audi vadītājs iziet dzīves skolu ikdienā uz Dienvidu tilta virzienā uz pārdaugavu pie nobrauktuves uz Krasta ielu. Tur tos regulāri dauza, skrāpē un citādi pazemo.

taaneko 17.08.2025 12:26

Nepiekrītu Tavam traktējumam.

Vienāds ātrums, viņam vajag no 3. uz 2. vai 1. Viņš rāda labo pagriezienu.  

Man no 2. vajag uz 3. Un arī es rādu pagriezienu. Kreiso.

Vienlaicīgi graciozi veicams pasākums es uz viņa joslu, viņš uz manu. Apdzenot mani un iekārtojoties man priekšā, pa lielam nogriežot man ceļu, lai tulīt bremzētu pie luksafotora- samocīti un tizli. Tikpat tizli, kā apdzīt kādu un pēc maza brīža bremzēt lai nogrieztos pa labi vai kreisi.

 

P s. Labās rokas likums- vienkāršots termins CSN noteikumam, ka tie kas uz vienādas nozīmes ceļiem atrodas pa labi no tevis ir foršāki. Un mēs bijām uz vuenādas nozīmes un ātrums mums bija vienāds un par cik es viņu redzēju aizmugures spoguļos es biju priekšā un distance bija pietiekama.

taaneko 16.08.2025 20:39

Neibilstu pret solidaritāti. Nemaz. 

Bet solidaritātei un cieņai jābūt brīvprātīgai nevis piespiedu kārtā. 

Hn te jau var runāt par pieeju tam, kā vēlies panākt to solidaritāti. Kā piebrauc, kā apstājies, kā esi uzvedies pēdējās 30 sek. Pirms gribi šo solidaritāti.

Vakar iebraucot pilsētā pie Spices 2 joslas aiziet gar Spici- 2 uz salu tiltu. Es no lidostas viadukta izbraucot dodos uz 3 joslu. Redzu spoguļos ka Tuvojas jauns spīdīgs audi  SUV ar ieslēgtu labo pagrieziena rādītāju. Mums abiem ātrums 80+ Šim vajago no 3. joslas uz otro. Nu pārkārtojos, nu šams sacepās, sataurējās man aizmugurē. Kapēc taurēja? Vai grbēja stulbi izpildīties apsteidzot mani iebraukt no 3 joslas otrajā man priekšā? Vabūt jaunā un spīdīgā auto dēļ bija piemirsis labās rokas likumu? Pēc tam, kad pie luksafora bijām blakus rāda man visādas pantomīmas. Par ko viņu cienīt? Kur tur solidaritātei vieta?

taaneko 16.08.2025 18:56

Man arī tā ir gadijies. Arī tāpat skatos, kas notiek riņķī. Ja viss ir slikti - meklēju alternatīvas. Vismaz pie mums nav kā citur, kur ja palaidi garām- esi tik laipns un mēro 40 km līdz nākamajai iespējai.

BET

 Pāris tādas reizes un sāc sekot līdzi lai tā negadītos.

taaneko 16.08.2025 18:25

Piekrītu darklight, skaties, kas notiek ap tevi un pieņem lēmumu. 

Cik nav video, kad kāds/ kāda pēkšņi attopas un rauj no 3 joslas taisnā leņķī, tapēc ka viņam vajag pa labi.

Nez ko darītu pasažieru lidmašīnas pilots, ja attaptos, ka viņam jopcik vajag 

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti