Un atkarībā no tā ko pateiksi, var arī bez galvas palikt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un atkarībā no tā ko pateiksi, var arī bez galvas palikt.
Brīnums ka tik vēlu to pateica. Taču joprojām nav skaidrs par iespējām slēgto zonu apbraukt. Lielākā daļa auto īpašnieku auto pērk ne tikai personīgās pakaļas pārvietošanai no A uz B. Pēc šī plāna sanāk ka slēgta ir arī nobrauktuve no Vanšu tilta uz Eksporta ielu, kas ir tālākais punkts Rīgas ziemeļos, kur iespējams tikt pāri Daugavai. Kā viņi tur iedomājušies tikšanu no Pārdaugavas uz Vecmīlgrāvi/Mežaparku/Teiku u.tml.? Tikai pa Salu un Dienvidu tiltiem ir baiss līkums un papildus kūpināšana. Vest plauktu kopā ar citām lielām parpalām no Iļģuciema uz Mangaļiem ar skūteri? Kur ir Ziemeļu šķērsojums? AP hipsteri Rīgas Domē būs sev smadzeņu rievas ar pesto mērci aizzieduši un piespieduši V darīt to pašu.
Pupu un zirņu ēdājiem arī būs nodoklītis.
Līdz ieviesīs pārbaudes uz ceļiem un visiem ar darbojošos dīzeli bagāžniekā braucošajiem to dīzeli iespraudīs dienvidgalā.
Par to arī stāsts, ka tikai pilsētai. Taču ja auto ir vienīgais ģimenē (parastais variants pie mums AFAIK), sanāks braukt arī vairāk par 150 km dienā. Un tur jau prasās pēc vismaz 400 km ziemā ar ieslēgtu apsildi.
"... No šiem novērojumiem varētu secināt, ka Elektrum ir jāattīsta tikai publiski pieejamās uzlādes vietas. Tomēr jāatceras, ka liela daļa iedzīvotāju dzīvo daudzdzīvokļu namos, arī šie iedzīvotāji ir potenciāli un jau esoši elektriskā transporta lietotāji un īpašnieki, kam ir nepieciešamas vietas, kur veikt uzlādi netālu no mājām. Rīgas mikrorajonos – Imantā, Zolitūdē, Ziepniekkalnā, Purvciemā – dzīvo liela daļa Rīgas iedzīvotāju, taču viņu iespējas uzlādēt automašīnu pie mājām ir ierobežotas. Šis ir viens no Elektrum plānotajiem uzlādes tīkla attīstības virzieniem, ko arī šobrīd vērtējam."
Uzskatāms piemērs kāpēc elektriskajos auto jālieto maiņstrāvas vai pastāvīgo magnētu motori. Kolektora elektromotoru parastās problēmas: kolektora ogles dilst un noberztajiem putekļiem kaut kur jāpaliek. Rokas urbjmašīnām tie tāpat kaut kur aizlido pa istabu. Bet te - paliek bundulī un ar laiku visu salaiž uz īso. Tramvaju un trolejbusu kontakktīklu apkalpes darbinieki, šo redzot, spurdz lupatiņā (vai pavisam atklāti).
Kad pienāks 2030, paskatīsimies.
Viņš būs lielā cieņā labdarības iestādēs un pie ziedojumu vācējiem.
Par to cenu lielākā daļa mūsu braucēju var pat par kredītu nesapņot.
Pamēģini atvērt ar aizņemtām rokām. Rokturi domāti cacām, kurām iepirkumu maisus līdz nes sulainis. Ziemā ar cimdiem rokās arī būs jautri.
Tā jau vairs nav ne kompaktklase ne tautas auto. Kaut vai 235. riepas cenā pie 200€ par vienu ripuli - jopt.
imzz rakstīja: Nu, trends ir smash and grab, diez vai sīkie zaglēni ir tik čakli, lai vispār kaut ko skrūvētu. Attiecībā uz noziegumiem sakarā ar Covid vismaz dažos štatos, Kalifornijā noteikti, ir pieņemti noteikumi, ka par tādām lietām, par kurām agrāk bija līdz 1000 USD drošības nauda, tagad drošības nauda netiek noteikta vispār, pārkāpēju reģistrē un izlaiž laukā ar "parole". Pie kam informācijas apmaiņa federālā līmenī klibo, un minēts piemērs, ka viens kadrs pārkāpis "parole" vienā štatā, pārbrauc uz blakus štatu, tur kaut ko pastrādā 2x, un policija viņu izlaiž laukā, nezinot vai sevi nepiepūlot ar informācijas meklēšanu, ka aizturētais jau ir pārkāpis parole noteikumus kaimiņu štatā.
Viņiem būtu pēdējais laiks viņus utilizēt. Vai aizvest uz kādu neapdzīvotu salu 1000 km no tuvākā krasta un izbērt tur.
Pēc nākšanas pie varas Vācijā Hitlers brutāli izrēķinājās ar saviem bijušajiem drošības palīgiem SD, viņu vadoni Rēmu ieskaitot. Visādiem nedaparamilitāristiem to būs ņemt vērā.
Atkarīgs no bačas un dzesēšanas. Ja visu laiku nelādē līdz 100% un neizlādē zem 20% un baterijai ir +/- jēdzīga dzesēšana, bača pēc 10 gadiem būs lietojama. Tiesa lielā bača būs labāk lietojama, jo 25% kapacitātes 10 gados vienalga pazudīs. Kas 300 km braucamo bačām jau būs ļoti nepatīkami.
Gobzems pēc definīcijas ir spams.
Gulēšanu pie lādētāja atrisina ar maksu par stāvēšanu pēc uzlādes beigām, 5-10 minūtes pēc uzlādes beigām ieslēdzot skaitītāju pa minūtēm. Šķiet InsideEVs aizvakar viens komentāros bija iemetis rēķina ekrānbildi, kur pēc nokavētas atgriešanās pie lādētāja rēķinam bija pieskaitījušies virs 20$. Tos, kas nav elektriskie, no lādētājiem vnk aizved ar evakuatoru.
Atradu to interviju - tur gan rakstīts, ka Elektrum vēl izvērtēšot iespēju uzstādīt. Vēlu veiksmi komunikācijā ar dzīvokļu īpašnieku biedrībām, kuras pāri pusei sastāv no penšiem ar moto "A man no tā nekas nebūs? Davai b... tinieties na..." un 151458923 zemes īpašniekiem pleķim zem daudzstāvenes. Vēl fakts ka pie daudzstāvenēm stāv pēc principa - kurš pirmais atbrauca, tam vieta. Un elektriskais braucējs, ierodoties pēc darba, vnk paliks gribot. Jo viņa uzlādes stabam priekšā jau stāvēs pāris citi, kas visticamāk nav elektriskie.
Arī tiem, kuriem nav pastāvīgas vietas kur parkoties un darbā nav kur lādēt.
Tāpēc lai citi redzētu kāds es baigais velopēdists ![]()
Manā režīmā tādi kā tu aizbrauktu pa tiešo uz bioreaktoru. Tāpēc priecājies ka neeju politikā.
Maizi un kompotu tur video gan nekur neredz.
Gājiens ar busu gan bija īstens UK Farāža un Džonsona busa plaģiāts. Varēja kaut ko oriģinālāku izdomāt. Piemēram ietīties plakātā un nolekt bez izpletņa no Rīgas TEC dūmeņa. Mocekļus jau vairāk cienot.
Aizej un to pašu pasaki pie Putina vai Lukašenko. Tad varam sākt derēt cik ilgā laikā tevi sašņorēs.
Maskām ir papildus bonuss - novēršot iesnu pilienu lidošanu apkārt samazinās arī tādas "parastās" kaites kas izplatās pa gaisu kā iesnas un gripa. Pozitīvo efektu no tā varēja novērot jau pagājušajā ziemā.