iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Krotow 24.11.2020 15:00

Nodzēsīs vienu viņa kontu, ienāks ar citu. Drīzāk jāuzlabo reģistrācija, lai nebūtu tik vienkārši izveidot feikus kontus. Un būtu jārada iespēja spamera info ar visiem telefoniem utt. nosūtīt kādam, kuram ir lielākas iespējas "atslēgt" viņu no ķēzīšanās.

Krotow 23.11.2020 12:35

Minētā vecmāmiņa ar kodu kalkulatoru vispār prot apieties? Man ir viena, kurai nākas iet palīgā rēķinus maksāt, jo internetbanka ar kodu kalkulatoru ir lielais briesmīgais.

Krotow 23.11.2020 11:57

Visvairāk par tiem, kas 90 zonā brauc uz 70-80.

Krotow 22.11.2020 20:34

650 rakstīja: Jā, plet, reku,lūk,vot tak,lūdzdzu jums- kas labāks, 50d vai 50i...https://www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/video-pa-jurmalas-soseju-divi-bmw-x7-tandema-traucas-ar-vairak-neka-200-kmh.d?id=52635745

Šiem abiem vnk bija jāiešķiebj 100K naudas sods katram un jānoņem tiesības uz gadu. Tīri formas pēc - lai beidz zīmēties.

Krotow 20.11.2020 18:10

Par šo žetons ))))

Krotow 20.11.2020 16:37

Pamācošs video mūsu t.s. "dzīvokļu īpašnieku biedrībām" PSRS laikā celtajos 5-9-12 stāveņu rajonos. Tepat ir redzētas mājas, kas var sākt dezintegrēties līdzīgā veidā.

Krotow 20.11.2020 13:18

Paneļa pagaismojums ar gabarītiem savienots lielākoties tikai par 2000. gadu jaunākiem auto modeļiem. Līdz tam bija visādi. Piemēram "vojādžerim" paneļa apgaismojums ir atdalīts no gabarītiem un atrodas uz vienas "ripas" ar salona apgaismojumu.

Krotow 17.11.2020 17:05

Ne par to runa. Kretinē, ka nomainoties komentāru ciparam vienīgie jaunie posti ir no 18+ "provaideriem". Pie dažiem rakstiem šamie ir vienīgie postētāji Vai nu iAuto filtru rakstītāji atkal guļ vai ir nespējīgi vismaz norādīt, kur atrodas tie, kuriem jāsalauž rokas.

Krotow 17.11.2020 16:38

Ieteikums ieviest 18+ sadaļu, kurā ļaut postēt Emmai, jaunajam censonim L︎︎e︎︎e︎︎Xi︆ u.tml. gariņiem. Lai smērējas tur, nevis parastajos komentāros.

Krotow 16.11.2020 16:09

To jau kādus 8 gadus dara ne tikai VAG.

Krotow 16.11.2020 16:08

Tas viss ir taisnība, taču pilsētā ar elektrisko auto ar ripināšanos neko daudz nesataupīsi. Pie sakanās gaismas vienalga jāapstājas. Neregulējamos krustojumos vai no sētas iebraucot ielās ar dzīvu satiksmi, tāpat būs jāmin grīdā (vēl jo vairāk ja jāgriežas pa kreisi). Ja pārāk vilksies, būs "neērti". Pārbaudīts, pārdesmit reizes braucot ar Fiqsy zojamobīli. Lai cik lēni nevilktos, beigās tāpat bija telemetrijas soda punkti.

Krotow 14.11.2020 23:06

Tikai kāda jēga no šī auto ar mazāku bateriju?

Krotow 14.11.2020 21:35

Noņem drošības jostu, attaisa durvis, ieliek atpakaļgaitā un izliekusies skatoties uz atpakaļu, vnk iemin grīdā. Auto ātrumā atsitas pret auto aizmugurē, tante nenoturas un izkrīt, kājas uz visām pusēm un pēc atsitiena atpakaļ ripojošais vāģis pārbrauc šai pār kāju. Izklausās neticami? Kā redz, pilnībā iespējams.

Interesanti, cik CSN punktus viņa pirms pašsakropļošanas pārkāpa? Izskatās ka praktisko braukšanas nodarbību tieši visādās šaurās un neērtās vietās mums diemžēl nepieciešams vairāk kā vidēji citur.

Krotow 14.11.2020 15:10

Vakardien un šorīt portāls negāja vispār ar nginx kļūdu par gariem cepumiem.

Emmai jauns aliass - L︎︎e︎︎e︎︎Xi︆. Ielieciet šo seksa filtrā un komentāru tīrīšanā.

Krotow 14.11.2020 15:03

Par sabiedrisko transportu kā korķa taisītāju piekrītu. Arī vakar ap 15:30 braucu pa čakeni centra virzienā. Sākumā iesprūdu aiz trolejbusa pie Matīsa ielas. Apgraucu to un tālāk uz centra pusi korķa nebija vispār. No centra puses gan bija stāvgrūdām pilns, taču gandrīz tikai sabiedriskais transports un mazie veikalu smagie. Parasto vieglo auto tur bija gaužām maz. Kopējais iespaids par korķa iemeslu bija "kabatu" trūkums pieturās garajiem trolejbusiem. Kā pirmais trolejbuss apstājas pieturā, tā visi aiz viņa braucošie stāv, jo nevar apbraukt. Čakenē kopā ar velotransformāciju tiešām bija jātaisa abas joslas vienā virzienā ārā no centra.

Krotow 14.11.2020 14:49

Bildes photobox-ā vairs nav.

Krotow 14.11.2020 13:56

Par ASV automīļiem un moto klubu publiku Freidam būtu daudz ko stāstīt. Tur ir pilns ar vannabe mačo, kuriem gribas lai viņu tērauda kumeļš vibrē un ieskrienas un drrrrrrrrr un tad ir laime pilnībā. Elektroauto tikai ieskrienas, bet nav tā drrrrrr. Ir iiiiiii, kas automoto čaļu izpratnē piederas Sci-Fi publikai, kurus autoveči klusībā uzskata par gejiem.

Krotow 14.11.2020 13:49

Jā, protams, visur vainīgi mistiskie amīši. Lībiju sajāja Sarkozī, kurš no Kadafi bija aizņēmies naudu. Ir varianti - atdot parādu vai nomočīt savu kreditoru. Mazais kverplis izvēlējās otro variantu, sajāja Lībiju un padarīja dzīvi interesantu visai Rietumeiropai.

Krotow 13.11.2020 12:45

Ar Pūces aiziešanu no ministra jautājums, kas notiks ar reģionālo reformu. Atkal no skapja izlīdīs ZZS un viņu radi un draugi esošajās pašvaldībās, kuriem tagad krēsli deg.

Krotow 11.11.2020 16:10

iAuto rakstīja: Nav sanācis tā, īsti nav ko sūtīt IT. Vajag vairāk info

Jopcik! Šodien 502 lec laukā pie katra otrā komentāra iepostēšanas (Chrome, Win10). Tiesa, pašlaik strādāju mājās. Varbūt jūsu serverim VPN nepatīk?

Krotow 11.11.2020 16:08

Drīzāk būtu saspēruši pa bumbām vietējiem jauno projektu attīstītājiem, kuri nespēj savās jaunuzceltajās mājās dzīvokļiem pieprojektēt mantu istabeli. Vai arī par mantu telpu prasa mēneša nomu pa ciparu ar 3 nullēm.

Krotow 11.11.2020 16:01

Tā turpinot testēt, pēc gada varēs pasūtīt jaunu bateriju

Krotow 10.11.2020 18:03

Tad jau dzīvošana privātmājā ar dalīto el. tarifu vismaz "degvielas" dēļ "atmaksājas". Pilna bāka līdzīgam A6 (laikam) gredzenu pavēlniekam maksātu 7-8x vairāk.

Krotow 10.11.2020 18:00

Labi. Manā izpratnē šaurākas riepas ar augstākiem bortiem ziemu pārcietīs labāk. Bedres (ledus un asfaltā izveidojušās) augstajam bortam kaitē mazāk. Šaurākai riepai mazāks risks ka riepa pārvērtīsies par slēpi. Protams, nevajag pārspīlēt. Savulaik 323 mazdai ar 195/55 R15 riepām ziemā liku 195/65 R15.

Runājot par izmaksām, kopā ar elektroauto uznācienu jārēķinās ka arī vidējais statistiskais riepu diametrs pieaugs. Un kopā ar to arī vidējās statistiskās riepu maiņas izmaksas.

Krotow 10.11.2020 14:40

Vairs nav taisnība. Jau pēdējo +/- 10 gadu degvielas auto ar iešprici ergonomiski ir vienkārši atlaist gāzes pedāli, neatlaižot sajūgu. Ar izspiestu sajūgu motors turpinās tērēt degvielu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti