Bauskas virzienā vispār bija jātaisa 4 joslu bānis. Ar turpinājumu cauri Lietuvai un Polijai.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bauskas virzienā vispār bija jātaisa 4 joslu bānis. Ar turpinājumu cauri Lietuvai un Polijai.
Ierunājās aviobiznesa derīgais mu....
Par Skanstes tramvaju piekrītu. Taču Ziemeļu šķērsojums ir reāli vajadzīgs no Jūrmalas puses, Imantas, Iļģuciema, Bolderājas un Zolitūdes braucošajiem. Lai nespaidītos un nekorķētos cauri centram, ja tur nav ko darīt. Dēļ tā ka Ziemeļu šķērsojumu pirms 10 gadiem neuzcēla, visus šos gadus kādi 40-50K braucēju, ieskaitot smagos, kuriem centrā neko nevajag spaidās cauri pa Vanšu un Akmens tiltiem.
Otrajā braucienā pavisam noteikti nē. Taču apstiprināju viedokli ka auto noma un caršārinsgs pret parastu privāto auto ir ļoti nišas padarīšana.
Kovids kāreiz ir veicinošs faktors. Vienkāršāk braukt cimdos un pirmo braukšanas minūti turēt vaļā visus logus (ja nelīst), nekā riskēt ar kovida noķeršanu autobusā, kur puse klepo vvz no kā.
5. elementa dublis #2. Nācās brīvdienās atstāt auto servisā. Palika dažas lietas, kur bez braukšanas nekā. Zoja nāks palīgā.... aha. Jau esmu mācīts ar $$$ - paātrināties nevar, palēnināties nevar, pagriezties nevar, ātri braukt nevar, neko nevar. Taču jāpacieš, jo uz priekšu jātiek un kovids apkārt. Vienīgā tuvumā ar kājām sasniedzamā zoja trāpījās ar safistu bremžu pedāli, kuru jau nospiežot par trešdaļu, deguns ieliekas stūrē. Kā izdevās nesasitoties tikt ārā no ielas malas, kur zoja īstā Parīzes bamperis-bamperis stilā bija ielikta starp busu un XC90, pat nepateikšu. "Bonusus" par ātru braukšanu negribējās, tāpēc puse no laika tika veltīta, skatoties uz ātruma limitu panelī. Kas ir ar šo auto braukuši, sapratīs. Vai tas uzlaboja satiksmes drošību, šaubos. Otrajā braucienā apnika skatīties un ieslēdzu kruīzu uz 50. Atklājās, ka kruīzu var saslēgt ar ātruma limitu panelī. It kā noderīgi... līdz Melnsila ielas krustojumā zoja pēkšņi bremzē uz 30. Aiz manis braucošie par to bija ļoti "priecīgi". Atslēdzu kruīzu - līdz mājām nav tālu, gan jau iztikšu. Trolejbusam Vīlipa ielas pieturā garām nebraucu, jo tad jāmin grīdā. Aiz sevis savācu 8 auto, pāris pīpināja, taču lai... Pie Dzirciema ielas krustojuma, kur atkal skola pretīm botāniskajam dāzam, taču oficiālas 30 limita zīmes nav, brēc, ka jābrauc ar 30. Meh, lai telemetristi iet pupās. Kopā "bonusos" salasīju 2 straujas bremzēšanas, 2 straujas paātrināšanās un 1 ātro pagriezienu. Diez kā citādi lai korķī nogriežas pa kreisi, ja no kreisās puses jau tuvojas braucēju kolonna un aiz manis stāv padsmit auto (krustojums ar garu korķi no Jaunmoku ielas uz Liepājas ielu ap 15:00).
Manuprāt gan auto telemetrijas programmētājiem gan ceļa zīmju licējiem vispirms būtu jāsakārto sava saimniecība, nevis jāpadara klientus par kretīniem. Par bremzēm piezvanīju Fiqsy suportam. Varbūt "bremzēšanas bonusus" atlaidīs.
Laba kaņepe gadījusies. Vai vecs alus.
No lietotiem EV parādīsies jēga, ja tāda auto baterijas kapacitāte būs saglabājusies vismaz 80% līmenī un spēs novilkt tos pašus 350-400 km ar vienu uzlādi ziemā ar ieslēgtu apsildi. Citādi tiešām ir tā kā tu saki.
iAuto rakstīja: Kur? Kad izlec?
Man tā nav
Man arī izlec. Visbiežāk, ja atver uzreiz vairākus rakstus katru savā tabā, tad vismaz vienā vai divos no fonā stāvošajiem būs. Chrome, Linux un Windows.
Conqueror rakstīja: čaviņa krotow, nu kam negadās izmuldēties. ko es tur uzrakstīju tādu par dienvidu tiltu? jau sen aizmirsies
Bija ļoti sakarīgs komentārs par Dienvidu tiltu un satiksmes organizāciju Rīgā vispār. Nesen arī meklēju, taču nevaru atrast. Varbūt portāla autori var palīdzēt atrast.
Ieteikums automātiski bloķēt visus komentārus, kuros autors izteicis vārdu "latvānija" (+ locījumi). Vēl var pārsūtīt VDD ar ieteikumu attiecīgo personu deportēt ;)
WALA rakstīja: Bugatti diezin vai ir tā daļa par kur VAG uztraucas, tas bija tikai veids kā pacelt kopējo VAG prestižu, kuru paši pēc tam ar dīzeļgeitu safisa ka maz neliekas ...
P.S. lūk ja VAG notirgotu Bentley vai Porsche akciju daļu, tas par kaut ko liecinātu ( ticamāk ka par problēmām) ...
P.P.S. Ja gadījumā nezināji tad vienā brīdī bija situācija kad Porsche gandrīz pārpirka VAG (aka ieguva kontrolpaketi), bet kaut ko safisās meistarībā un iznāca tieši pretēji VAG ieguva lauvas tiesu Porsche. Tādēļ tehnoloģijas šo marku starpā īsti labi "neceļo" !
Kuru tas vispār rausta, kam pārdots "zīmols" auto, ar kuru vienkāršais mirstīgais nekad nebrauks. Lai viņi tur paši, savstarpēji krustojoties, sapūst.
Ja tikai mersis šo konceptu palaidīs ražošanā. Kas dzīvē vnk nenotiek.
Vispirms no centra tā kā būtu jāaizvāc tranzīts. Tie, kuriem tur vispār nevajag, taču kuri ir spiesti caur centru braukt, jo citur nav kur. Savulaik bija paredzēts Ziemeļu šķērsojums, kas no centra aizvāktu tranzītu no Jūrmalas puses, Imantas, Iļģuciema un Zolitūdes. Neuzcēla taču, jo zelta tilta projekts Maskavas pusē trekno gadu un Kremļalaižu konjuntūrai bija tuvāks. Tā kā būtu jāpabeidz. Pēc tam no centra tiešām jāaizvāc lielāko daļu valsts iestāžu un vietas, kur brauc biznesa dēļ. Ministrijas vispār jāizsēdina pa lielākajām Latvijas pilsētām, lai silda ekonomiku tur. Sakari tagad ir gana labi un kovids pierādīja, ka ikdienā visiem sēdēt čupā nemaz nevajag.
Latvijas realitātē tas drīzāk būs liels neapdzīvots rajons, kur naktī nekas nenotiek. Un "balto mukšana" ir dabisks process, kad iedzīvotājiem ar augstākiem sadzīves un kultūras standartiem blakus iemitina lumpenus un pļēgurus. Kuram gribas, lai viņam pietaisa trepes, apķēpā sienas un cauru nakti aiz sienas bļaustās. Ādas krāsai tur nav nozīme pēc būtības, bet indivīda mentalitātei un augšanas specifikai gan. Sovoka laikā tā bija realitāte arī pie mums un zināmas "valsts politikas" dēļ no divkājainiem lopiņiem bija grūtāk izvairīties. Šobrīd ienākumu un klimata specifikas dēļ mums vēl ir paveicies, jo ES iebraucošie lopiņi pie mums negrib. Tiesa, tie no pagātnes lielākoties arī nekur nav aizbraukuši.
Izvākt kāreiz nav problēma. Neticu ka "attīstītāji" laistu garām iespēju sabūvēt "biznesa centrus" nomalēs, pierīgā un kādreizējos sovoka industriālajos plačos. Jautājums tikai par samērīgu telpu īres cenu. Cita lieta - ko pēc tam ielikt brīvajā vietā.
RZF ir tas gadījums kad kādreizējais pieprasījums biznesa uzplaukuma laikā 90-jos, kad privātais auto vēl bija salīdzinoši retajam, tagad atkožas ar stāvvietu neesamību. Tagad viņiem tiešām derētu pārvākties kādā ar auto vieglāk pieejamā vietā. Kaut vai uz Ganību Dambi, kur brīvas vietas ir uivaicik.
KO? Kurzemes prospektu krustojumā ar Slokas ielu Babītes virzienā par 1 joslu pataisījuši? Paldies par brīdinājumu. Autoru šai parodijai pašu jāuzsēdina uz kāda no tiem tiem stabiņiem - tas taču ir pilnīgs piiiiiiii. Mja, Babītes "Veloceliņa" būvētājiem būs bijusi haltūra.
Valsts viņam garantē sabiedrisko transportu pa paša līdzekļiem. Un ja nedzīvo kur brauc sabiedriskais, lai pārvācas uz vietu, kur brauc. Pa paša līdzekļiem. Kaut kā tā.
Šo gan gribu redzēt. Komplektā ar nepaceltu nodokli elektrībai.
Skeptiķi lai iet paši runāt Timrota raidījumā un pastāsta, kā vajag. Citādi komentāros lieli un gudri, taču dzīvē kā Gobzems.
Nu pag, ja nu viņam/ai ir radi laukos, mīļākā/ais piepilsētā un bērni jāved hvz kur? Vēl kaut kāds hobijs, pavazāties apkārt pa valsti bez sabiedriskā transporta gaidīšanas utt. Visādi ir. Cita lieta, ka tad nav jādzīvo centrā.
Ja līdz elektroauto cenas kritienam braucējiem palīdzēs migrēt kaut vai ar subsīdijām vai izdevīgākiem noteikumiem bankās, DUS-i paši sabužināsies uz lādētāju būvi. Nupat taču izrādījās, ka BP esot arī viens no lielākajiem vēja ģeneratoru parku īpašniekiem Anglijā.
Bolt dara to pašu. Sūta pastus ar atlaidēm, neskatoties uz to ka ārā līst un auksts. Pastāsti kam par godu 20% bonuss. Mūsu satiksmē tas šķiet kaut kas nereāls.
Slepeklis jāmeklē tur kur slēpes tirgo.
Tiktoks ir sekta pats par sevi.
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
7
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
12
anoagask rakstīja:
GB12 rakstīja:
darklight rakstīja: Kaut esmu JKP vēlētājs, man jāatzīst, ka šis kadrs ir lielākais idiots starp ministriem uzreiz pēc Reira.
Nu, man šķiet, ka Petraviča šos abus sit pušu, kā minimums, 2x...
+1
ministre, deputāte, Saeimas nacionālās drošības komisijas locekle (specdienestu uzraudzība u.c. sīklietas). Varēja vēl uz fultbola federācijas priekšnieku kandidēt.
Jā, sportsmenka, komsomolka...