Dīvaini, ka viņu kāds vispār vēl atceras.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dīvaini, ka viņu kāds vispār vēl atceras.
Par to dabūsi banu uz mūžu.
Pēc būtības neesmu cilvēknīdējs. Taču dažiem no tevis minētajiem ieteiktu pārsēsties trolejbusā uz visiem laikiem. Citādi viņi reiz mani vai kādu citu uz ceļa, apdzenot nepārskatāmā līkumā vai līdzīgi izpildoties, nositīs.
VWfans rakstīja: Iznāk, ka par 2009.gada Audi-A6 3.0 TDI būs jāmaksā 536 eiro.
Un? Kāds te var paskaidrot, kāpēc lai mūsu pusē, izņemot driftēšanu pa rajonu un/vai uz pusešiem kratošā zīmulīša uzspodrināšanai tādu vajadzētu? Kam pietiek naudas premium klases auto, nopirks jaunu A6.
Nu re, jurčiki un saškas vairs nevarēs no fāterlandes atdzīt nobrauktus premium klases šrotus driftošanai pa ciemu un rajonu. Lai brauc ar tēva Dacia. Vai iet mācīties un tad pelna vairāk. Un nesākiet te nest par tautas aplaupīšanu. Mums nav jāosta kontrabasa soļaras smirdekļi un jākrāj plaušās kvēpi.
VWfan, cik piemaksāji Fiqsy par braukšanu "daudz straujāk"?
Pēc cenas ID.3 tiešām nav golfs. 20" specriepas vien parastais golfa braucējs pat atļauties nevar. Nu neko - pirmie slīcēni jākucina. Smirdināsimies tālāk ar golfiem parastajiem un skatīsimies, ko tur nākotne piedāvās.
Piepūtīs ar ūdeņradi un lidos pa vējam. Pasažierus piesies pie spārniem.
... Pēdējais gan būtu jāievieš kā obligātais 2x gadā līdz brīdim, kad bērns vilks atpakaļ māti no ceļa šķērsošanas nepiemērotā vietā.
Šis ir 300% taisnība. Pats esmu no tiem bērniem, kuram regulāri nācās māti bremzēt pie ielas malas ar garām braucošiem auto. Jau paredzēju viņai galu zem riteņiem, taču ar gadiem prāts uzradās. Pēdējā laikā kopā ar visatļautību (ko vvz kāpēc sauc par "cilvēktiesībām") bērniem CSN vairs nemāca (jo pašiem pox un pārpūlēsies mazulīši) un tagad gan lielie gan mazie drasē pāri ielai, neskatoties uz virsū braucošu auto, apmēram vienādā proporcijā. te nu prasās izmaiņas noteikumos un kriminālkodeksā, atceļot kriminālatbildību, ja nobraukts kāds, kas redzami mēģinājis iegūt Darvina balvu.
msh, beidz apcelt manu rajonu
Jā, tie paši a ļja britu spīzdīgie stabiņi pāri pirmajai joslai. Jo gājēju pārejai pieliekot luksoforu ar pogu, nepietiks naudas nākamajam korporatīvajam tusiņam ar Emmu, Annu un Tatjanu.
Tad izmet to na... kamēr folijgalvas vēl nav pamodušies.
Jauns komentāru spameris "Max Bent". Tēma - kredīti. Fas!
Ja mugurā atbilstošs apģērbs un naktsmītnē nesalsti (t.i. teltī guli pareizā guļammaisā, nevis maxima nopērkamā 15€ mēslā), veselības bojājumi tik ātri neradīsies. Taču tajos apvidos klaiņo gana daudz vietējo 2/4/bezkājaino faktoru, kuri veselību gan var sabojāt ļoti ātri un neatgriezeniski.
Arī tagad ne visiem ir. Vai ne vienmēr ir. Un vispār interesanti uzreiz ieraudzīt nosaukumu, nevis meklēt kartē.
Atnāca atbilde no Fiqsy par pārkāpumu kritērijiem (paldies Skutelim no Kursora):
"Pārsniedzot ātrumu virs 30km/h brīdinām virs 40km/h atslēdzam. Otrs kritērijs ir agresīvas braukšanas gadījumi stundas laikā, pie noteikta skaita brīdinām un ja braucēja stils turpina pasliktināties, tad atslēdzam. Savukārt, ja brauc labi, tad ir iespēja saņemt 20% atlaidi brauciena maksai minūtēm un stundām."
Solot, ka tuvākā laikā būšot precīzāks publiski pieejams kritēriju saraksts.
Uzliks savai behai un žilbs līdz pirmajai policijas patruļai.
Un es naivais domāju ka šādas atrakcijas mūsu valstī jau ir pagātnē ![]()
Reālā satiksmē tik lēna paātrināšanās radīs reālas avārijas situācijas. Pamēģini dienas vidū iebraukt Mūkusalas aplī, apļos pie Ulbrokas Depo un Ikea vai kaut vai izbraukt uz ielas ar kreiso pagriezienu 2 joslu ielā, kur visu laiku brauc no abām pusēm ar neregulāriem intervāliem (tāda kāreiz atrodas pie manas mājas). Izbraucot "godīgi", 50/50 kādu "paņemsi" sānos vai dibenā. Sanāk ka no vienas puses elektroauto ļauj braukt drošāk. Bet no otras nedrīkst braukt drošāk, ja negribi izraisīt avāriju un/vai savākt aiz sevis korķi 50 metru garumā. Citādi būsi pārkāpējs. Domāju ka šo būtu jāapspriež ar auto nomātājiem un jāatrod kaut kāds sakarīgs risinājums.
smaidiigais rakstīja: Jā, tir nomas notrikumi ir pajēli
7.9.8. Nomnieks Transportlīdzekļa nomas pakalpojuma laikā neievēro ceļu satiksmes drošības noteikumus
kas ir tie drošības noteikumi? Vienkārši CSN, domājams.
Tādas cenu piemaksas nekur nemana. No kurienes info?
No konta un aplikācijas. Vari pārbaudīt. Paņem "Zoju", uzsāc braukt un turpini 15 minūtes braukt "ļoti godīgi". Beidzot braucienu, piefiksē nobraukto summu. Reģistrē un uzsāc jaunu braucienu, tikai šoreiz 15 minūtes brauc kā auto spēj. Protams, netaisi avārijas un nezīmējies CP un radaru priekšā. Beidz braucienu. Salīdzini rezultātus. Ja labi pacentīsies, saņemsi arī aizliegumu turmāk izmantot Fiqsy servisu (jau ir precedenti).
msh rakstīja: Neaizmirsti ka tur ir elektromotrs un viena ātruma kārba, droši vien diezgan īsa - āķis ir tajā ka līdz tiem 50-70 var uzcelt diezgan fiksi un pēc tam gurst nost, tāpēc arī cipars nesmuks.
To jau viņam cenšos ieskaidrot. Cēliens Zojai ir kāreiz pietiekams, lai ātri iekļautos satiksmē un ātri uzsāktu apdzīšanu. Normālam cilvēkam no auto šādās situācijās jau vairāk arī nevajag. Un tas kāreiz ar auto, kas tā nespēj ieskrieties, ikdienā drausmīgi tracina.
Pietiekams lai momentā iekļautos ielas satiksmē un parautu garām guļavu vilcieniņam. Pie kam patīkamāk kā rajona srakeru tjūnētajām grabažām. Kādreiz pamēģi, tikai ne ar nomas auto.
Klau, nejauciet mušas ar kāpostiem. Nebrīnos, ka auto iznomātājs vēlas saglabāt savu īpašumu veselu un nevēlas tikt iesaistīts nevajadzīgos tiesas procesos, ja klients neprot braukt ar auto, kuram ir tiešām labs cēliens un iemaucas kaut kur. Manis augstāk minētais kā viens no variantiem. Taču man kā klientam ir tiesības zināt, kādi ir mani pārkāpumi. Ar precīzām vietām kartē un neatļauto manevru aprakstiem. Fiqsy auto telemetrijas bāzē tas viss noteikti ir. Nez, būs jāuzraksta PTAC, lai liek šiem attiecīgi uzlabot servisu un aplikāciju. Citādi ir tā kā msh raksta - ar nomas auto apdzīt fūru vai luni, kurš baksta telefonu un velkas uz 85, bez papildus maksas nevarēs.
Patiesībā žēl. Tai pašai elektrozojai cēliens atļauj tikt garām guļavu vilcieniņiem no 5 auto ātri un nepiespiesti - pārbaudīts praksē. Bet visstulbākais, ka bez piemaksas nevar pat iekļauties plūsmā. Piemēram, izbraucot no sētas un griežoties pa kreisi pretējā joslā vietā, kur dienas vidū nepārtraukti brauc no abām pusēm neregulāros intervālos un reizēm jāgaida 3-4 minūtes, lai tiktu laukā. Zojai cēliens ļauj izlīst starp tādiem diviem pretī braucošajiem un uzreiz braukt ar +/- 50..60. Tāpat, uzsākot braukt no ceļa malas intensīvas satiksmes laikā (viens no iemesliem, kāpēc elektroauto lietotāji fano par saviem "trolejbusiem"). Tagad tas viss ir maksas pasākums.
Izsipt vajag tos, kuri nespēj vai negrib atdalīt velo infrastruktūru no trotuāriem un brauktuvēm. Divriteņu maztransports pilsētās ir ienācis uz palikšanu vairāku iemeslu dēļ. Pat mūsu klimatā tam ir sava dzīvotspējīga niša. Taču miksēt gājējus un elektroskūterus tiešām ir sviests. Un Bolt nav vainīgs, ka dažiem viņu klientiem nav pilns rublis. Tur nav citu variantu kā par dīvaiņiem uz nomas skūteriem ir jāziņo un iznomātājiem šie jāieliek melnajā sarakstā.
Braukt vai nebraukt ar konkrēto nomas braucamo ir paša brīva izvēle. Mums vakar ērtāk bija paņemt Zoju. Pie reizes kaut ko jaunu uzzinājām.
3 brašus jauniešus uz viena nomas skūtera jau ir redzēju mēnesi iepriekš Imantā, Jūrmalas gatvē. Žēl, ka biju pie stūres viens un nevarēju nobildēt aizsūtīšanai Bolt-am. Izskatās pēc jauna pārvietošanās stila, ko derētu apkarot saknē.
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
7
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
12
Kas ir želeja?