Tērvetniekam jau tagad ļoti slavens īpašnieks, kas arī morāli noturīgākus klientus atbaida.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tērvetniekam jau tagad ļoti slavens īpašnieks, kas arī morāli noturīgākus klientus atbaida.
Salabojiet spama filtru komentāru ievadīšanai. Pašlaik forumā un zem rakstiem kaut kāda emma spamo tā ka dibens put.
atrabotka rakstīja: Neko tu tur neaizliegsi! Pašlaik Rīgas centram iet cauri automaģistrāle, Vidzemes šosejas turpinājums - Brīvības iela (tālāk Valdemāra iela), caur kuru notiek visa maģistrālā satiksme (atskaitot smagos). Kā cilvēkam, piemēram, nokļūt no Siguldas uz Ventspili, Tukumu utt.? Braukt pa apkārtceļu ar daudziem viena līmeņa regulētiem krustojumiem un to stulbumu - zīmēm 50/70/90 ik pa laikam nav vispār nekāds apspriešanas vērts variants! Lai valsts uzbūvē maksas tuneli no Juglas vai sakārto apvadceļu ar 2 joslām katrā virzienā ar vismaz 100 km/h un normālām uzbrauktuvēm / nobrauktuvēm kā tas ir Eiropā un tad var kaut vispār aizliegt privāto autotransportu centrā. Līdz tam tik sēžam sastrēgumos, elpojam atgāzes un sūdzamies forumos. ![]()
Ej nu maksas tuneli... No caur centru braucošajiem lielā mērā jau sen būtu atslogojis Ziemeļu šķērsojums pār Daugavu, kas tā arī palika projektā.
ak rakstīja: Toreiz bija minēts, ka pēc 10 gadiem. Tātad vēl 7 jāpacieš ![]()
Pēc 7 gadiem būs kā parasti - tikai dažus gadus pacietieties. Utt utjpr.
Man jau atstāstīja - esot bijis pilns ar igauņiem.
Britus pa priekšu jāsūta uz Barona ielu. Puķu podiem esot par sausu.
Gribu, gribu, gribu
Un jo ciešāk jo labāk. Tikai lai laicīgi izziņo, kad jānāk uz viņiem skatīties ar saliekamo tabureti un popkornu.
Kas tas ir par brīnumu? Šīrim radinieks?
Ordas pēctečiem doma kaut vai pārņemt sakarīgu pieredzi no kāda, kurš dzīvo labāk, ir pretīga. Jo tas neatbilst viņu garam - iekarot un uzsēsties virsū. Tāpēc dzīvo kā mežoņi un plātās ar raķetēm, kuras lielākoties vairs nelido.
Tuvās gaismas lukturī iekšā spīd lampiņa. Lukturim nav jādeg. Ja tev deg lukturis, tad marš uz servisu skatīties, kāpēc tas deg. Ja nu rīt degs motortelpa?
topinamburs rakstīja:
Bradypus rakstīja: Hmmm... Nu ko lai vēl tādu izdomā, lai tik varētu BRAUKT. Sastrēgumā tāpat vien garlaicīgi, vajag gadiem rakt tuneļus ar vēl lielākiem sastrēgumiem, lai pēc tam varētu spiesties vilcienos. Derētu vēl sarēķināt pilnai laimei kapacitāti tā, lai vajadzētu iestūmējus kā Japāna. Ja jau japāņi tā dara, tātad tas ir labi. Ko vēl? Varbūt dirižabli Ziemeļu šķērsojuma vietā?
Visu ko! Tikai ne samazināt pašu vajadzību BRAUKT!
Ja viss būtu tik vienkārši, Bradypus! Ja samazināsies VAJADZĪBA braukt, un ielas paliks tukšākas - tad palielināsies GRIBĒŠANA braukt, un ielu tukšums izlīdzināsies - līdz viss būs pa vecam.
Jūs visi kaut ko esiet pārpratuši. Patiešām ir arī kadri kuri braukalē apkārt tāpat vien braukšanas pēc, jo patīk, grib un līdzekļi atļauj. Taču tā ir nu ļoti margināla daļa no braucējiem. Pārējie brauc tāpēc ka tas ir vienīgais veids kā adekvātā laikā paspēt uz darbu, aizvest bērnus uz skolu, aizvest preci klientam, paspēt nopirkt kaut ko vai saņemt kādus pakalpojumus, kas ārpus darba laika nav pieejami utt. utjpr. Vēl jo vairāk dēļ tā ka to visu apvienot sakarīgā laikā mūsu sabiedriskā transporta maršrutu tīkla konfigurācijas un kursēšanas intervālu dēļ bieži vien var tikai ja ir auto. Rīdziniekiem tiltu pār Daugavu trūkums rada papildus problēmas, ieskaitot nevajadzīgus korķus centrā joprojām neuzbūvētā Ziemeļu šķērsojuma dēļ. Vai braukt vispār? Kamēr adekvāta darba vieta, izglītības iestāde, iepirkšanās un pakalpojumu sniegšanas vietas un izklaides atrodas tālāk par 1 km no dzīves vietas, BRAUKŠANA kaut vai ar sabiedrisko transportu ir neizbēgams ļaunums. Vai arī vēlies visus iesēdināt matriksā ar monitoriem acīs un trubiņu dibenā?
darklight rakstīja: Par tām spuldzēm ir smieklīgi, ka liela daļa nemaz neatšķir, kuras ir tās kaitīgās, un vāc arī prastās kvēlspuldzes, lai izmestu fluoriscento spuldžu savākšanas vietās ![]()
Labāk lai liek kvēlspuldzes fluoriscento spuldžu kastēs, nekā fluoriscentos dzīvsudraba balonus vnk iemet kaut kur.
Kas ir stupica?
Par IG-L kaut kur nesen lasīju. Re kā - izrādās, ka viņi piesārņojumu tiešām sasien ceļazīmēm un no uz vācu/austriešu bāņiem saliktajiem LED ātruma ierobežojuma rādītājiem parādās reāla jēga
Interesanti, ko šie dara, ja ātrumu pārkāpj kāds elektromobilis - piemēram Nissan Leaf. Ar to arī var uzspiest līdz 130. Piķo par atstātajiem riepu putekļiem?
Tikai nesaki, ka nesaprati ideju
UK apdrošinātāji jau sen zina, kuri modeļi ir iecienīti ar prātu neapgrūtināto strītsrakeru rindās.
msh rakstīja: Es tur biju septiņus gadus atpakaļ, tāpēc 2015. gada fiestas vietā nāksies ielikt 2000. gada Ka[kuci]. Tā kā tagad ir 2017. gads, tad tur tagad droši vien izplatītas būs 2005. gada fiestas un kakas.
Kas tur nožēlojams? Tas ka 1.2 vai 1.0 nemotoriņš nespēj nodrošināt azartisku paātrinājumu. Tur jaunieši pērk tādus sūdus ne jau tāda mazohisma kā tavējais, dēļ, bet gan apdrošinātāju mafijas dēļ - es sēžu pāris britu autoforumos un redzu kā tas notiek ;)
Pie mums arī neskādētu 1000+ naudas OCTA-i par BMW, Audi u.c. srakeru klases braucamajiem ar 3+ litru bīdeli neatkarīgi no izlaiduma gada. Pieraduši, ka no rietumiem var atdzīt jaudīgu šrotu, piereģistrēt te pa lēto un ielikt kokā. Labi vēl, ja nepaķerot līdz malā stāvošos.
Offtopiks vispār... Interesanti, cik pelna šie mazohisti, kuri var atļauties reizi 3 mēnešos skriet uz servisu dipsināt savus salauztos automātus par 1.5K-naudām? Viņiem taču kaut vai arī jāēd
Laikam 350 uz papīra un pārējo aploksnē.
Polo ar astoņiem zupas katliem, tikai jāatrod vietu, kur tos apkārt virsbūvei piekarināt.
Saistībā ar elektrisko auto tuvošanos bija jautājums par to sadzirdēšanu (jo brauc klusi). Dažs te izteicās ka jāievieš auto skaņas atskaņotājs. Varētu būt biznesa ideja - tirgot auto skaņas, kā savulaik mobilo telefonu zvana toņus. V8 skaņa zapiņam un tādā garā. Var arī kā tam Amsterdamas picas vedējam
Praktiskas jēgas tam nav - baigā ņemšanās ar remontu un pielabošanu. Taču kolekcionāri un nostaļģijas māktie pērk. Nekā slikta tur nav. Vecajiem moskvičiem bija interesanta virsbūves forma - kā 1960. gadu rietumu auto. Braukšanas kvalitātes ziņā gan bija kā bija. Žigulis šai ziņā bija labāks.
Krievi vai Krievijā dzīvojošie? Tādu "krievu" tautas jau praktiski nav, Tur ir baigais tautu mikslis - visi tie kurus Orda un tās pēcteči iekarojuši. Pat slāvu tur tikpat kā nemaz.
Nez vai Mendeļejevs iedomājās, ka peļņas nolūkos pusgadsimtu vēlāk graudu spirta vietā pāries uz koka rektifikātu, kurš ir ķīmiski tīrāks un iekšā iet vieglāk, taču sekas ir krietni graujošākas (daudz vieglāk nodzerties).
Maksas ceļš ir tikai uzlabotas kvalitātes pakalpojums. Visur, kur ievieš maksas ceļus, pirmais nosacījums ir nodrošināt iespēju par brīvu braukt starp vietām, ko maksas ceļš savieno. T.i. ja lielā šoseja ir maksas, turpat jābūt vietējās nozīmes ceļam, kas savieno apdzīvotās vietas, starp kurām pirms tam varēja aizbraukt tikai pa to ceļu, kurš tagad ir maksas. Pie kam tur bija savi nosacījumi maksimālajai attāluma starpībai utt. Ir nelabas aizdomas, ka pie mums tam uzspļautu un uztaisītu maksas šoseju bez papildus obligātajiem būvdarbiem, nerēķinoties, ka trešdaļa gar malām esošo apdzīvoto vietu paliek bez iespējas starp tām braukt tāpat. Tas pat vēl neminot potenciālu iespēju uzvārīties, daļu no iekasētā aizskaitot uz ofšoriem. Tāpēc labāk nevajag.
Visi braucēji nedzīvo privātmājās un lielā slota aizņem vietu bagāžniekā, ja brauc ar kompaktklasi vai zemāk. Taču slota un skrāpis pašam vienmēr ir bagāžniekā un, kamēr salons pēc iedarbināšanas silst, sniegs no jumta un logiem un tiek notīrīts vienmēr. Ja ļoti jāsteidzas, tad no jumta tiek novākts lielums - nu tā lai nav kā msh, no kura pa Liepāju lido 20-30 cm resni ledus gabali ![]()
iciks rakstīja: Te nav runas par praktiskumu, manuprāt.
Starp citu, tiešām pabiezu auto gadījumā bieži redzu likumsakarību - sieviete brauc ar parketnieku, bet veči ar augstā gala sedaniem. Iespējams, mīļākajām pērk to parketnieku kaut kādu iemeslu pēc, bet sev to, kas patīk. Kas zina.
Parketniekā vertikāli vietas vairāk ;)
Pilsētās ar stāvētājiem ielu malās un sniega izvešanu ir vēl kāda cita problēma - nav iespējams apziņot pilnīgi visus aizvākt savus auto no tādas un tādas ielas malas citur konkrētā datumā no 1:00 līdz 3:00. Tāpēc ziemā nav brīnums par nenotīrītiem pleķiem uz ielas vietās, kur "lācis gulējis".
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
8
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
12
Tici vai netici, taču tādi eksemplāri gadās