iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Krotow 13.01.2017 19:05

Pilsētās ar stāvētājiem ielu malās un sniega izvešanu ir vēl kāda cita problēma - nav iespējams apziņot pilnīgi visus aizvākt savus auto no tādas un tādas ielas malas citur konkrētā datumā no 1:00 līdz 3:00. Tāpēc ziemā nav brīnums par nenotīrītiem pleķiem uz ielas vietās, kur "lācis gulējis".

Krotow 13.01.2017 19:00

msh rakstīja: Bildes no pagājušās ziemas

Pēc tam notīrīju priekšgalu, jo man vajadzēja atvērt haubi. Bet tā, principā pajāt. Labi, ja kādreiz vēl sanāks braukt ar kupenu uz jumta, tā kā te daži man ir apstāstījuši ka kaut kādos gŗūti iedomājamos laikapstākļos tā kupena var pārvērsties par ledus gabalu [nav to gadījies piedzīvot] , tad pirms braukšanas pārbaudīšu, kas man tur ir, sniegs vai ledus, un ja ledus, novākšu. Bet tā - patreizējajā mašīnas pielietojumā būtu slinkums - agrākajā, kad ar mašīnu pat tika braukts ar darbu, A90 periodā loģiski ka tika kasītas šaujamlūkas - jo ja sāktu dročīt visu mašīnu, tad tur rastos tāds laika patēriņš ka nav nemaz vērts ar mašīnu braukt [tas ir viens no iemesliem, kāpēc es dodu priekšroku velosipēdam ] - kad jau uzradās golfs, tas tika pārnests citā līmenī - pagājušoziem lielākoties problēma bija sarma - vai nu liku uz priekšas stikla plēves gabalu, vai arī uzliku sniegadēlista brilles, attaisīju abus priekšas logus, izbāzu galvu pa logu un dragāju, parasti no darba.

Bet nu šobrīd ir vēl ērtāk - ne par velti mans vectētiņš to golfu, kad tas piederēja viņam, nebija aprīkojis ar ledus skrāpi un slotiņu - jo mašīna, kas stāv garāžā, kurā ir viegli plusi, nevar uz sevis noturēt ne sniegu, ne ledu

Msh, tu es jocīgs. Labi, saprotu, ka poh-sms par pārējo satksmes dalībnieku drošību ir neatņemama lauku 3-stāveņu iedzīvotāju īpašība. Taču vai bail nav, ka piebremzējot, kaudze no jumta atradīsies uz priekšējā stikla?

Ziemā ar mūsu iesālītajiem ceļiem mašīna garāžā ar viegliem plusiem sarūsē ātrāk par opeli.

Krotow 24.12.2016 12:47

Janozaurs rakstīja: Valsts ir bagātāka kā tu domā. Galvenā problēma ir tā, ka nepareizi tiek tērēti līdzekļi. Ja būtu pie varas kāds KĀRTĪGS biznesnenis nevis skolotājs, žurnālists vai sportists, tad uzdzīvotu pavisam labi.

Diez kurš tad te būs tas kārtīgais biznesmenis, kuram var uzticēt mūsu visu nodokļu naudas dalīšanu bez liela riska tai nonākt pie šoferu dēliem u.c. pietuvinātajos kantoros un ofšoros? Mums te tādi piznezmeņi rulēja parādi līdz pat "nulles gadu" beigām. Ar ko tas beidzās, laikam nav jāstāsta.

Krotow 24.12.2016 12:37

Aizmirsi, ka tālās gaismas palīdz redzēt laukos pa ceļa malām staigātājus. Tāpēc netaisos slēgt laukā tikai tāpēc, ka viens priekšā midžinās. Manam auto lukturi ir noregulēti, tiem nav jāžilbina. Tāpēc labāk noregulē lukturus savam auto un nemirkšķinies.

Krotow 18.10.2016 16:51

Nesen lasīju, ka dīzeļauto esot arvien grūtāk iedabūt jaunajās Euro prasībās. Plus šmuce ar atklājumiem, ka uz ceļa dīzeļi patiesībā smirdinot daudz vairāk (slāpekļa oksīdi un kvēpi). Beigsies ar to, ka atgriezīsies pie benzīna un pārējo ritošo sastāvu elektrificēs.

Krotow 04.08.2015 0:28

Īpašniek, klausi taču pieredzējušus cilvēkus un pārdodot to golfu, iedod līdz jaunu ziemas riepu komplektu un pielej pilnu bāku. Jaunajam īpašniekam, kurš diez vai būs turīgs cilvēks (cits jau tādu vāģi nepirktu), tas būs daudz lielāks bonuss, kā greizi uzlikts neorģinālais parkings.

Krotow 14.07.2015 22:00

No netā apskatāmajām bildēm Harkovas džimbulim sliedes pamatīgi nokautas. Līdz Tulai vēl nevelk, bet tuvu jau.

Krotow 14.07.2015 21:57

Tak papucim minamais moskvičs bērnībā bija nesasniedzams sapnis (un daudziem viņa līdzaudžiem, esot tai vecumā, tāpat). Neizdzīvotās bērnības sindroms

Krotow 20.03.2015 19:30

Nu jau par vasaras riepām jādomā.

Krotow 01.03.2015 3:46

Salīdzinot ar Rīgas metro būves projektu PSRS laikā tas būtu sīkums. Toreiz draudēja iespēja Rīgai kļūt par vēl lielāku vateņu paradīzi un ar ko tas beidzas, redzam šodien Donbasā. Latvija arī ar dzelzceļa projektu nekļūs pasaules blandoņām pievilcīgāka, jo melnstrādniekiem Vācijā un Zviedrijā joprojām maksās vairāk.

Krotow 02.02.2015 20:15

Šis videoklips nav pieejams.

Krotow 02.02.2015 20:11

Vienkāršāk un neko diži dārgāk būs sameklēt līdzīgu volvo modeli ar dīzeli.

Krotow 22.01.2015 0:17

Nav nemaz tik traki. Labāk sameklē vēl kādu webdizaineri tramvajmīli, kurš var viņam palīdzēt lapu uzfrišināt.

Krotow 20.01.2015 22:00

Ej pupās, spameri! Moderator, nahrenizē viņu.

Krotow 20.01.2015 21:58

Auto aizdevums ir tad, kad auto aizdod tev.

Krotow 11.01.2015 0:38

Tad parastā ķēdīte - salona filtrs, freona noplūde, vārsti. Manai iepriekšējai mazdai savulaik svīšanas efekts parādījās kā trubiņu korozijas sekas ar freona aiziešanu pastaigāties.

Krotow 10.01.2015 19:51

Klau, kā var mašīnu atdzīt? Zinu, ka var atvest (ar treileri) vai atbraukt (pašam). Bet kā dzen? Stāv blakus un saka "tiš, mašīna!"?

Krotow 10.01.2015 19:49

Kad beigsi auto salonā kost un kniebties, uzreiz pamanīsi atšķirību

Krotow 10.01.2015 19:48

Dajoš bendžu par 70 centiem BTW interesanti, cik vēl laika vajadzēs, lai mēs atgrieztos pie zupas cenas 2000. gadā?

Krotow 04.01.2015 21:45

Pirmkārt tas džimbulis atrodas Luganskā. Otrkārt to uztaisīja kā 9. maija atribūtu vates papriecināšanai jau 2013. gadā. Karošanai tāds neder jo elementāri apturams (bez augšējā špaņa nebrauc) un bruņas no finiera

Krotow 22.12.2014 1:02

Salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes braucamajiem, tomēr bija labāki. Arī "apaļās" tatras pēc dzeltenajiem džimbuļiem 1980-to gadu sākumā mums bija kosmoss. Redzēsim vēl, kas pēc 20 gadiem būs pašreizējo Rīgas jauno "cīsiņu" vietā.

Krotow 24.11.2014 16:37

120K gadā var nobraukt arī ar nebaudāmu zaparu. Atšķiras tikai vajadzība braukt tos gabalus un iespēja iegādāties pēc iespējas "baudāmāku" mizu.

Krotow 20.11.2014 18:40

Opeel - Vectra Nīderlandes versija?

Krotow 20.11.2014 18:39

Pavisam reāli. Iepriekšējam auto 5 gados bija 56K. Darba auto, braukts praktiski tikai pa Rīgu pie klientiem.

Krotow 11.11.2014 10:36

Braukt neesi mēģinājis? Tukšgaitā jau nesilst.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti