iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ezis71 02.01.2020 18:57

Skolā slikti mācījos tāpēc jautājums,spirta oktānskaitlis ir 100-115,ja to pielej 95 markas benzīnam tad kas tur finālā sanāk?

ezis71 02.01.2020 17:50

Uz Mārupi pl.7 atpakaļ pl.17

ezis71 02.01.2020 16:49

Maršruts Sarkandaugava-Mārupe-Sarkandaugava,pa Akmens tiltu,no rīta un vakarā.Rekords ko biju sasniedzis degvielas ekonomijā bija 3,6l,piektajā robā 60 km/h,tikai ceļam jābūt pilnīgi horizontālam un bezvējš.

ezis71 02.01.2020 15:48

Bija man Škoda Fabia, arī 1.4l motors,85 zirgi,vasarā vidējais patēriņš pilsētā 5,6l, ziemā 6,2l.

ezis71 02.01.2020 13:20

Latvijas pirmajos neatkarības laikos benzīns tika šķaidīts ar spirtu bet ar ko tagad šķaidīs/šķaida?

ezis71 02.01.2020 12:55

Nekāds jau dižais ieguvums nav pazaudējot vienu cilindru,tam 0.9l(90 zs) motoram pēc tehniskiem datiem degvielas patēriņš kombinētā ciklā ir 6,3-6,6l uz simtu.Varam salīdzināt ar manu egli,1.4l(95 zs),vidējais pēc grāmatas 6,9l uz simta,tagad ar ziemas riepām katru dienu pa pilsētu kompis rāda 7,2l.

ezis71 02.01.2020 10:46

Ja ir dati par WLTP un NEDC CO2 emisiju,par kuru emisiju būs jāmaksā tehniskajā apskatē?

ezis71 14.12.2019 20:22

Ja runa iet par piekari tad tā ir auza,čoms dzīvoja Strenčos,īpašumā Audi A4,lielākā daļa lauku ceļi.Vari pirkt lēto vai dārgo galu bet pēc gada hadenei kaput.Ja citiem auto tu vari nomainīt tikai kādu buksi ta šim jāpērk viss bloks.Tā jau nav auto problēma bet mūsu zemi attīstītā valsts kur lauku ceļi ir sliktākā kvalitātē kā PSRS laikos.Bija laiki kad veikalos varēja iegādāties preces par taloniem toties pa zemenieku varēja gāzt uz 110 km/h,mans bija kā pasažieris.Parādi man tagad tādu zeminieku kur var tā ietopīt,es tādu tagad neesmu redzējis.Vienreiz te sanāca braukt pa vienu zemenieku kur bedrēs bija manāma dzeltenā smilts,značit tā ir grunts,tad tu vari iedomāties cik plāna ir tā grants kārta un tad nav jābrīnās kad pavasarī ceļi uzrūgst.

ezis71 14.12.2019 19:38

ezis71 14.12.2019 5:57

Tērvetniekam cena pārāk augsta un es neteiktu kad viņš būtu baigi garšīgs alus, Bauskas gaišais kudi labāks, viss maz man viņš viens no labākajiem.Vel Užavas tumšais garšīgs bet Bauskas labāks.Daudzi slavē Valmiermuižas,nu nezinu,sūds kas sūds.

ezis71 14.12.2019 5:39

Tikko iegādājos Osram H7 spuldzes priekš tuvajām gaismām ar dzeltenu toni.Esmu apmierināts ar pirkumu,nav uz ceļa atsevišķu izgaismotu pleķu kā ar parastām spuldzēm, gaisma tiek izsijāta vienmērīgi pa visu laukumu un ceļa apmales labāk pārredzamas.Vienas spuldzes cena 8 EUR.

ezis71 14.12.2019 5:04

Slinkais rakstīja: augstāk redzamie ff200 ir ļoti laba izvēle, tikai lūdzu ne zilos

tuvajiem nav jāizslēdzas brīdī kad ieslēdzas tālie. miglām gan ir jānodziest.

Zilie tika iegādāti lai pieskaņotos virsbūves krāsai un šaubos kad uz tālo gaismu šī krāsa kaut kā iespaido.

ezis71 08.12.2019 8:34

Galvenais nepārsniegt 100 gaismas vienības tad tehnisko apskati var iziet.

ezis71 30.11.2019 20:31

Nesalīdzini pimpi ar pirkstu,Latvijas auto tirgus ir sakropļots ar eiropas nodzītiem kumeļiem kuri tiek tirgoti kā mazlietoti.Kad jums vienreiz tas pieleks?

ezis71 30.11.2019 19:47

Tam viņam nav laika,labāk turpināt analizēt krievzemes dtp.

ezis71 30.11.2019 19:43

Tas galma āksts man dizlaiku iesprauda,tas ir pisec,nu nav tak pilns rublis.

ezis71 30.11.2019 5:46

anoagask rakstīja: ieliec vēl muļķīgākas bildes vai pacel cenu; var arī abus uzreiz, dubults neplīst

Labākais ir tas deķis bagāžniekā.

ezis71 23.11.2019 21:47

Tās sludinājuma bildes ir totāls vāks,tu laikam esi sastrīdējies ar prātu,pisec.

ezis71 23.11.2019 21:34

Mēs kompostrējamā iekārtā turējām biļetes un vaktējam kontroli,tev tā noteikti ir kā ķīnas ābece.

ezis71 23.11.2019 21:18

Nabaga audjiks,praktiski mironis bet vēl tiek spīdzināts ar gāzi,āmen baznīca.

ezis71 19.11.2019 19:12

Patisons rakstīja: Ja nu kādam noder. Tā kā vairākus tkm būšu nobraucis un pāris mēneši ir lietošanā jauns SEAT Leon MK3 ST FR 2.0 TSI DSG, tad ir ko teikt.

Izvēle bija starp KIA un SEAT(VW Golf neuzrunāja kā tāds un salonā atmosfēra nesteidzīga, var redzēt, cilvēkiem labi iet). KIA dīleris un auto patika vairāk, bet diemžēl 190cm vadītājs ProCeed neielien (tā, lai būtu komfortabli ikdienā). Vadība slēdžiem kā iepriekšējam auto Honda, līdz ar to auto jutos kā savējā uzreiz. CEED SW vietas ir daudz, laba skaņas izolācija utt., bet motors 1.4T neuzrunāja. Kopumā izskatīju visu ko tik auto tirgus piedāvā līdz 30k EUR, paturot prātā, ka vēlamais budžets ir līdz ap 25k.

Atgriežamies pie SEAT niansēm. Pārsteidza, ka viena modeļa, bet dažādu aprīkojumu akustiskais nopakojums būtiski atšķiras. Seat Cupra testam nedeva, bet parastais SEAT Leon tests atstāja pietiekoši labu iespaidu. Pieņēmu lēmumu un tika nopirkts noliktavas atlikums, bet gana labi aprīkots, iekļaujas budžetā. Saprotu, ka tūlīt jauns modelis būs, bet cena arī mainīsies uz augšu.

DSG strādā ļoti labi, pārslēgšanās ātrums un kvalitāte nevainojama. Sporta režīmā aiztures ļoti mazas, pieraduma jautājums pēc manuālās ātrumkārbas. Interesanti, ka Eco režīmā automāts ripinās brīvgaitā, kad gāzes pedālis tiek atlaists. Motors un turbo tā ir štelle, nez kā, tas atsauksies vēlāk uz izmaksām, tas gan jau būs cits stāsts. 190zs ikdienai ir vairāk kā pietiekami visām vajadzībām. Tuvu tam, lai būtu 4x4 nepieciešamība. Vadāmība laba un precīza, gan pie maziem, gan pie lielākiem ātrumiem, informatīvas stūres kustības. Multistūres pogas pietiekošā daudzumā un der manai gaumei. Beidzot ir audio pauze poga. No rūpnīcas 18 collu disku, nu tā, pieciest var, es teikšu, ka līdzīgi kā iepriekšējam auto ar gana sportisku piekari. Uzliekot ziemas 17 collu disku, auto komforts citā līmenī, nezaudējot vadāmību un precizitāti, iespējams sporta režīmos, lielos ātrumos ir nianses, bet ikdienā ar to nesaskaršos. Tonēti logi aizmugurē no rūpnīcas, sporta sēdekļi ērti. Sievietēm ar platākiem gurniem var būt spiedoša sajūta . Vieta aiz sevis ir pietiekoša arī man, galva nekur griestos nelien. Priekš ģimenes auto ir pietiekams, šaurības sajūtas nebūs. Bagāžas nodalījums plašs. Tā kā motora telpa kompakta un automobiļa pārkares ir salīdzinoši īsas, tad uz/no-braukt no apmalēm var gana droši.

Full LED, bet atpakaļgaita ir ar kvēlspuldzi, laikam kāds VW grupas inženieris izlaida šo pozīciju , šī konkrētā gaisma ir ļoti viduvēja, ja ne zem vidējā. Pārējais LED ir ļoti labs (tuvie/tālie), subjektīvi vērtējot labs Xenon ar kvalitatīvām spuldzēm arī ir labs. Ar LED gaismām braucot liekas, ka ir kopējais gaismas apjoms lielāks un tā kā plašāks kūlis, bet vismaz vizuāli pie 90km/h īsti tālāk neredzu, vismaz mans acu skeneris tādā režīmā darbojas, stāvot, jā tur jūtu lielāku atšķirību. Pārejot no halogēna uz HID, tur gan man likās kosmoss, šeit šādas sajūtas nav.

Salons auduma, ir labs. Vadības slēdži, vēl šur tur jāpiedomā. Pavilkt gaismu slēdzi uz sevi, lai ieslēgtos miglas lukturi, tas ir oriģināli, es ne uzreiz uztvēru, pat lasot manuāli. Starp stop darbojas inteliģenti, motors tiek ieslēgts, ja priekšā stāvošais sāk braukt.

No papildus aprīkojuma, Beat audio, tāds viduvējs, apakša ļoti laba, augša un vidējie nu tā, lai gan sevi nelieku melomānos un nav muzikālā dzirde. Par to vārdu un naudu gribējās labāk. Te ražotājs gan atkal mazliet pamānījies, no Beat ir zemfrekvences skaļrunis, pastiprinātājs un vēl pāris skaļruni, viss pārējais pielasīts no Audi un VW markas auto, tā teikt VW grupas ražošanas īpatnības, bet Beat logo ir uzlīmēts un redzams. Audio formātus atbalsta gana plaši. Kā audio un video avoti divas SD kartes, 2 USB priekšā + CD/DVD + aux(audio only), 2 USB aizmugurē sēdošajiem – tikai lādēšanai. Video izšķirtspēja viduvēja, bet tas man nav būtiski.

Jauno auto uztveru, dators + auto. Reizi mēnesī kaut kas uzkaras no skārienjūtīga infocentra iespējām, nerāda atskaņoto mūzikas failu nosaukumus, tad GPS pulksteņa opcija uzkaras. Sīkumi. Restarts ārstē. Pirmais slapjais sniegs aizmeta kustību sensoru, gaudoja pamatīgi pie maziem ātrumiem, labi, ka var atslēgt skaņu. Var daudz lietas ko saprogrammēt, bet ir lietas, ko pēc aizdedzes izslēgšanas nesaglabā, atkal neizprotamā ražotāja loģika. Digitāls mērinstrumentu panelis maināms pēc savas gaumes, informācijas pietiekoši. Tiek izmantota gan iebūvētā navigācija(kā rezerves variants), gan Android Auto(ikdienā).

Dīleri vērtēju ar tādu nelielu 7 no 10. Auto bija ar defektiem, tos kopumā novērsa, bet gribējās, lai pats dīleris ir zinošāks, ja auto pārdod, tas ir jāpatīk un jābūt dziļi zinošam. Tā kā ar datoriem esmu uz tu, tad šo to izkodu pats, lai nebūtu jāsēž pie dīlera.

Vai ieteiktu pirkt citiem, jā. Kopumā lielisks auto, vai viedoklis mainīsies lietojot, tad jau redzēs.

Kāpēc tika mainīts auto?

Pensijā tiek sūtīta Honda, kas 13 gadu laikā(pirkta 3gadīga) kalpoja gana labi, 2.4 litru benzīns arī ir labs, uzticama, evakuators lietots 2 reizes, bet pēdējos 2 gadus ekselis rādīja, ka izmaksas tuvu jauna auto līzinga maksājumam, tik papildus jāatrod pirmā iemaksa. Nav man savas garāžas remontiem un laika tādām lietām.

Vari priecāties kad atpakaļgaitai parastās spuldzes,slapjās nakts stundās tu būtu akls kā kurmis ar LEDiem,pieļauju domu kad Seat to darīja ar prātu.Un ar tavām acīm arī viss štokos,ja tiem tuvo LEDiem būtu 4000 kelvini tad viss būtu štokos bet 5000 k ir kaķim zem astes.

Lai labi ripo.

ezis71 18.11.2019 9:07

Tas bija labs, virtuves un garāžas apvienojumā.

ezis71 09.11.2019 7:24

Laba štelle, varbūt kādreiz nāksies izmantot šo pakalpojumu.

ezis71 08.11.2019 22:06

Mjā,bože moj,man tāda aizdoma kad tu zīdainis būdams no bērnu ratiem esi izkritis,tādu purgu tagad nes,lai dievs nogrābstās.

ezis71 08.11.2019 22:01

aigi rakstīja: Te būs 2 frontes un nav jēgas neko pārliecināt.

Jauno auto lietotāji un lietoto auto lietotāji.

Tā pat kā ir benzīna galvas un dīzelisti.

Nesamierināmas un nepārliecināmas personas.

Nu tā gluži nav,viens te ir sasūkājis jaunam auto un viņam daudz piekritēji kuri tagad nevar izlemt,sūkāt vai nesūkāt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti