iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ezis71 25.02.2017 22:57

Protams ka benzīnu,nepiss sev prātu ar dīzeli,tikai ne ko lielu.Mans krutākais auto bija Seat Ibiza ar R15 BBS diskiem,auto bija citrona dzeltenajā krāsā.Tev iesaku Seat Leon,vienu no smukākiem auto,visi skuķi mīzīs biksēs

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/seat/leon/bibnp.html

ezis71 25.02.2017 22:17

Izņem pi..i no mutes un runā sakarīgi,zb biku

ezis71 25.02.2017 22:11

Mīzalas ir tikai ja redzi burtus ''Blue'' mašīnas aizmugurē.

ezis71 25.02.2017 13:04

Cik nu spēju sameklēt googlē tad Adblue tie izmantots vieglajās automašīnās euro 6.

ezis71 25.02.2017 7:56

Opeļa kungs! Kur tu tur lasījis bet māte Google man rāda ko citu!Ir v70 tas bundulītis šķidrumam.Tanī forumā arī bija cilvēki kas gatavi liet iekšā Adblue un tad nav jābrīnās kāpēc tiek amputēti kvēpu filtru.Adblue paradzēts smagai tehnikai,tas tiek iesmidzināts izplūdes kolektorā bet mūsu šķidrums tiek automātiski pievienots degvielai!

ezis71 25.02.2017 7:22

opelis rakstīja: Izgāju cauri visam topikam, paņēmu manuāli un izlasīju par savu V70. Nevajag nekādus šķidrumus, filtra reģenerācija notiek automātiski, vienīgais , kas jāizdara no vadītāja puses - pie sasniegtas darba temperatūras (cik saprotu, tad auto izmet paziņojumu, ka notiek izdedzināšana) jāturpina kustība apt.20km. Un viss... Norādīts, ka procesa laikā nedaudz var samazināties jauda un tas arī viss... Nobraucis esmu ar šo Volvo pāri 60t.km, bet pagaidām neesmu pieredzējis šo procesu (varbūt tas notiek tik nemanāmi, ka to nepiefiksēju).

Par rokas kārbām - pilnīgi piekrītu MSH iepriekšējā komentā teiktajam - patīk, ka auto pakļaujas man, nevis otrādi. Ir bijuši pāris darba auto ar automātiem - nepatīk. Ja vasarā vēl neko, tad ziemā nesaprotu, kā braukt..

Kur tu izlasīji manuāli?

ezis71 23.02.2017 18:05

msh Golfs,91.gada ražojums ar amputētu katalizātoru.Tagad aizver acis,savieno to ko es nosaucu,ko tu redzi?

ezis71 23.02.2017 17:30

Kāds atļautais braukšanas ātrums 2 joslā?

ezis71 22.02.2017 21:14

Es pat mežā kad sēņoju rādu pagriezienu un tad nodomāju pie sevis"Ko tu dari tas pat ceļš nav bet stiga''.

ezis71 22.02.2017 20:53

Ar ko Panasonic sliktāks par Pioneer?Pastāsti mums lūdzu!

ezis71 22.02.2017 20:49

Biku samelojos,Zviedrijā ir Volvo pārākums bet Fabijas arī daudz manīju.Sen biju Norvēģijā,nemanīju nevienu Teslu,kurā gadā viņas sāka ražot?

ezis71 22.02.2017 20:42

Es domāju kad tā ir slimība tāpat kā tā ripināšanas pie sarkanās gaismas,it īpaši ar automātu.Apstājās ar lielu distanci no priekšā stāvošā auto un tad sākas,atlaiž bremzi,paripo 20 cm un piebremzē un tā entās reizes.Kaut kas ar nerviem nav kārtībā.

ezis71 22.02.2017 20:26

Ar to balamuti nav vērts runāt,viņš ir sazombēts ar saviem lieliem vācu dzelžiem.Ne Zviedrija,ne Norvēģijā,ne Dānija neredzēju kaut kādas auto markas pārākumu.Kad 3 gadus atpakaļ biju Kopenhāgenā tad redzēju kad ar Fiat 500 brauc veči bet ne sievietes.

ezis71 22.02.2017 20:04

Varbūt vajadzēja ieslēgt to pagriezienu jeb tevi tas apgrūtina?

ezis71 22.02.2017 19:38

Jau 30 gadus atpakaļ bija katalizatori ja pat ne senāk.

ezis71 22.02.2017 19:33

Bet sūknis klusi nemirst,viņš pirms tam vēl kādu laiku trobeli taisa,no personiskās pieredzes to saku.Markus sūkni atstāja oriģinālo bet samaksāju par jauno.Nobraucu pēc siksnas maiņas 40k un kaut kas sāka grabēt,braucu atkal uz Markusu un atklājās kad sūknis grab.

ezis71 22.02.2017 19:19

Kaut ar turbīnu un arī atkrīt.

ezis71 22.02.2017 19:16

Tu tak tālāk kā par Bolderāja nekur neesi bijis,tik ar muti šļūc pa visu pasauli.

ezis71 22.02.2017 18:51

Šodien darba kolēģis atbrauca no Vācijas un saka man:Pilna pilsēta ar taviem pežuļiem un reņiem.

Es:Tad jau arī vācu auto netrūkst?

Kolēģis:Ne velna,tavējie vairāk.

Kaut kā garīgais palika labāk.

Stulbie friči pērk tos franču mēslus,vai ne msh?

ezis71 21.02.2017 21:26

Kas tur līgumā rakstīts?

ezis71 21.02.2017 21:22

Элоис не служит для дожига всякой там шняги а служит для снижения температуры горения сажи.Чтобы было понятней ,то сажа горит при температуре 450-500 градусов,чтобы в режиме регенерации сделать это более безопасней и комфортней для двигателя и добавляется Елис в топливо,при этом частицы сажи образуются с более рыхлой структурой, что позволяет им гореть при более низкой температуре 300-400гр.

ezis71 21.02.2017 21:12

Vācu dzelži šmaucās ar izmešiem jo prāts par īsu.

ezis71 21.02.2017 20:48

а вместо элиса17,можно залить в бачок AdBlue/мочевину/а то элис дорог 3л.-8000р у меня он полностью пустой

Мочевину нельзя,другой состав присадки.

но суть одна?или у них принцип разный?

Сами то понимаете что пишите? Маслом ещё помажте сливочным))

ezis71 21.02.2017 20:26

Palasi un tad komentē!

peugeot-club.by/board/topic/32089-5008-pokupaem-zalivaem-eolys-fotootchyot/

Automašīnu modeļi: Citroen C2, C3, C3 Picasso, C4, C4 Picasso, C5, C6, C8, Berlingo, C-Crosser, Jumpy 2, Xara Picasso; Fiat Scudo 2, Ulysse; Ford 4 Zylinder 1,6D / 2,0D (nuo 2003 m.) Focus II, C-Max; LanciaPhedra; Mazda (ab 2004) 3 1,6CD; Peugeot207, 307, 308, 407, 607, 807, 1007, 4007, Expert 2, Partner; Volvo (nuo 2004) S50 V50, C30, S40, V70, C70; PSA (ražotājs „Peugeot” un „Citroen”) ir radījis pirmās paaudzes FAP (Filtre à particules, daļiņu filtrs) filtra tehnoloģiju, kurā, izmantojot novatorisku procesu ‒ kvēpu daļiņu sadedzināšanu gandrīz 450 °C (gandrīz 150 °C zem normālās degšanas temperatūras), parastā reģenerācija braucot kļūst nevajadzīga. Šim nolūkam tiek lietota ar degvielu saderīga piedeva Eolys. To ielej papildu 5 litru tvertnē, kura atrodas transportlīdzeklī blakus galvenajai dīzeļdegvielas tvertnei. Neliels daudzums piedevas automātiski tiek pievienots katru reizi, kad uzpilda degvielu, tāpēc tās koncentrācija degvielā vienmēr ir minimāla. Uz filtra nosēdušās kvēpu daļiņas Eolys to veidošanās laikā sajauc ar nanokristāliem, tāpēc ik pēc 500 km ‒ 1000 km notiek ātra, pilnīga un bieža sadedzināšana zemākā degšanas temperatūrā, nenoslogojot daļiņu filtru. Piedeva samazina reģenerācijas ilgumu līdz 2‒4 min, bet degvielas patēriņš pieaug tikai par vienu līdz diviem procentiem. 3‒5 litri Eolys pietiek 120 000 kilometru. Dīzeļdzinēju cieto daļiņu filtriem, kuri strādā ar ķīmiskajām piedevām, piem., Eolys, tehniskā apkope paredzēta ik pēc 120 000‒180 000 km. Tās laikā tiek iztīrīts filtrs un papildināts Eolys. Atsevišķos gadījumos piepildīšana jāveic speciālistam, jo tas var novērst kļūdu, iedegoties signāllampiņai.

ezis71 21.02.2017 19:40

Man kaut kā viens pīpis,man ar viņiem nav nekādu darīšanu,viens sods 16 gados.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti