ak rakstīja: Labi. Tas ir līdzīgi ka ar taciņām parkos, var jau sabūvet trotuārus, kur arhitekts ir iedomājies, ka būtu jāiet. Bet tauta iet citur, un veido savas taciņas. Loģiski būtu vispirms paskatīties, kur tauta ies, un tad tieši tur būvēt trotuārus.
Dzirdēju, ka Francijā tā arī darot - uztaisa apstādījumus, paskatās, kur tauta staigā un tad to vietu nobruģē.
ak rakstīja: Un tad varēsiet teikt, ka 90% autobraucēju, kas tur brauc, nezina noteikumus, un nedod jums ceļu
Tā arī ir. Kā jau teicu - viena daļa tur braucošo atceras, kā bija agrāk un brauc pēc ieraduma, otra daļa pielāgojas un arī brauc pēc ieraduma. Par CSN ikdienā netiek domāts - nav tā, ka nezin, vienkārši nepadomā.
Palaidniex rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
auma rakstīja: Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens ******* ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.
Vienas joslas ietvaros šķēršļu apbraukšanai priekšroka ir tam, kas tajā brauc pa labo pusi (jo principā josla ir paredzēta vienam auto nevis braukšanai n-rindās). Ja tu brauc pa kreiso pusi pa to pašu joslu, tad vienmēr ir jāuzmanās, ko darīs tas, kas tev blakus labajā pusē, jo pēc CSN tam vienmēr būs taisnība.
Līdzīgi ir arī uz Valdemāra ielas - visi draudzīgi brauc 2 rindās, bet pa vienu un to pašu joslu, un vismaz centra virzienā braucot pirmajā rindā ceļā ir diezgan daudz notek-režģu, kurus man labpatīkas apbraukt nevis lieku reizi pārbaudīt piekares izturību.
Uz tās pašas Valdemārenes man paziņam gadījās neliela sadursme - pa priekšu braucošā dāmīte novirzījās pie labās puses, čalis sadomāja uzspiest un braukt garām, bet šī, laikam bija domājusi mest riņķī un rezultātā kontakts un vainīgs čalis - Labās rokas likums!
Šajā gadījumā ir dažādi traktējumi, kā piemēram, nedrīksti veikt apgriešanos, ja kāds ir uzsācis tevis apdzīšanas manevru, nav pat tiesību slēgt iekšā pagrieziena rādītāju...
Nav tā apdzīšana, tur viena josla!