iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 18.06.2010 12:46

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

auma rakstīja: Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens ******* ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.

Vienas joslas ietvaros šķēršļu apbraukšanai priekšroka ir tam, kas tajā brauc pa labo pusi (jo principā josla ir paredzēta vienam auto nevis braukšanai n-rindās). Ja tu brauc pa kreiso pusi pa to pašu joslu, tad vienmēr ir jāuzmanās, ko darīs tas, kas tev blakus labajā pusē, jo pēc CSN tam vienmēr būs taisnība.

Līdzīgi ir arī uz Valdemāra ielas - visi draudzīgi brauc 2 rindās, bet pa vienu un to pašu joslu, un vismaz centra virzienā braucot pirmajā rindā ceļā ir diezgan daudz notek-režģu, kurus man labpatīkas apbraukt nevis lieku reizi pārbaudīt piekares izturību.

Uz tās pašas Valdemārenes man paziņam gadījās neliela sadursme - pa priekšu braucošā dāmīte novirzījās pie labās puses, čalis sadomāja uzspiest un braukt garām, bet šī, laikam bija domājusi mest riņķī un rezultātā kontakts un vainīgs čalis - Labās rokas likums!

Šajā gadījumā ir dažādi traktējumi, kā piemēram, nedrīksti veikt apgriešanos, ja kāds ir uzsācis tevis apdzīšanas manevru, nav pat tiesību slēgt iekšā pagrieziena rādītāju...

Nav tā apdzīšana, tur viena josla!

brmbrmm 18.06.2010 12:43

ak rakstīja: Labi. Tas ir līdzīgi ka ar taciņām parkos, var jau sabūvet trotuārus, kur arhitekts ir iedomājies, ka būtu jāiet. Bet tauta iet citur, un veido savas taciņas. Loģiski būtu vispirms paskatīties, kur tauta ies, un tad tieši tur būvēt trotuārus.

Dzirdēju, ka Francijā tā arī darot - uztaisa apstādījumus, paskatās, kur tauta staigā un tad to vietu nobruģē.

ak rakstīja: Un tad varēsiet teikt, ka 90% autobraucēju, kas tur brauc, nezina noteikumus, un nedod jums ceļu

Tā arī ir. Kā jau teicu - viena daļa tur braucošo atceras, kā bija agrāk un brauc pēc ieraduma, otra daļa pielāgojas un arī brauc pēc ieraduma. Par CSN ikdienā netiek domāts - nav tā, ka nezin, vienkārši nepadomā.

brmbrmm 18.06.2010 12:37

Palaidniex rakstīja: agrāk viena gāja uz tilta, otra gāja gar tiltu

Uzsvars ir uz vārdu agrāk, ko tu un citi līdzīgi domājošie negrib pieņemt. Nesaprašanās būtība ir tajā, ka cilvēki brauc aiz pieraduma nevis pēc CSN.

Par pieraduma spēku runājot - sen atpakaļ pie Barona 30 (tur kur tramvaja pietura blakus telekoma sētai) uzstādīja žogu (izveidojot apsargājamo autostāvvietu, kurai iebraukšana no Pērses ielas), bet vēl vismaz 10 gadus ik pa laikam cilvēki pēc ieraduma turpināja spraukties garām pie mājas novietotajām automašīnām (Barona 30 stāvvietas) un atdūrās pret to žogu - jo padomju gados tur bija laukums, pa kuru varēja pa taisno no Barona nokļūt uz Pērses ielu.

brmbrmm 18.06.2010 12:29

auma rakstīja: Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens ******* ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.

Vienas joslas ietvaros šķēršļu apbraukšanai priekšroka ir tam, kas tajā brauc pa labo pusi (jo principā josla ir paredzēta vienam auto nevis braukšanai n-rindās). Ja tu brauc pa kreiso pusi pa to pašu joslu, tad vienmēr ir jāuzmanās, ko darīs tas, kas tev blakus labajā pusē, jo pēc CSN tam vienmēr būs taisnība.

Līdzīgi ir arī uz Valdemāra ielas - visi draudzīgi brauc 2 rindās, bet pa vienu un to pašu joslu, un vismaz centra virzienā braucot pirmajā rindā ceļā ir diezgan daudz notek-režģu, kurus man labpatīkas apbraukt nevis lieku reizi pārbaudīt piekares izturību.

Uz tās pašas Valdemārenes man paziņam gadījās neliela sadursme - pa priekšu braucošā dāmīte novirzījās pie labās puses, čalis sadomāja uzspiest un braukt garām, bet šī, laikam bija domājusi mest riņķī un rezultātā kontakts un vainīgs čalis - Labās rokas likums!

brmbrmm 18.06.2010 11:18

ak rakstīja: Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni, tad viņš brauc taisni. Vai ir skaidrs, kas ir taisni? Ja Tava josla pazūd, izbeidzas, tad kāda Tev priekšroka līst virsū tam, kas brauc taisni?

Ja es turpinu braukt pa to pašu ielu (Brīvības), tad es nemainu virzienus - es turpinu braukt pa tās pašas ielas pirmo joslu un viss!

Skaidrojums tiem, kas Tankā.

Iedomāsimies vienkāršotu situāciju- dots: parasts (divvirzienu) ceļš bez nekādiem apzīmējumiem vai līnijām, kas ir pietiekami plats, lai katrā virzienā varētu braukt auto. Vienā posmā ceļš sašaurinās (vizuāli tavā pusē) tā, ka, neizmantojot nomales, uz tā pietiek vietas platumā tikai vienam auto. Pēc tavas loģikas tagad sanāk, ka tava josla izbeidzas un ir jāgriežas riņķī un jābrauc atpakaļ!

Vēlreiz - pirmā josla tāpēc ir PIRMĀ, ka tā ir primārā - ceļam vienmēr ir pirmā josla, bet tikai tad, ja atliek vietas var sanākt arī otrā un trešā.

Vispār tur (pie VEF pārvada) ir krustojums (ar Barona ielu) un pēc krusta Brīvības iela turpinās pa pārvadu (tiltu, kā tas te tiek saukts) - un ielai tāpat kā jebkuram ceļam ir spēkā augstāk minētais (par pirmo joslu). Principā, pirms iebraukšanas šajā krustojumā no pirmās joslas ir jānotēmē taisnā līnijā uz tiltu un tā arī jābrauc.

brmbrmm 18.06.2010 10:56

robotbarbers rakstīja: A moš zivis?

Tā būda ir hidrohermētiska?

Šito ideju gan nevajadzēja atklāt - tagad Pirmais vēl izdomās to būdu ielikt istabā par akvāriju un netiksi pie trušubūra!

brmbrmm 18.06.2010 9:29

Palaidniex rakstīja:

ak rakstīja: Es te līdz galam nevaru saprast dažus viedokļus. Ja skatās dzīvē, tad sanāk, ka otrā Brīvības ielas josla iet taisni un pāriet uz VEF tilta pirmajā joslā. Pirmā Brīvības ielas josla, ja skatās taisni, iet tiltam garām pa labo pusi. Tiem, kas brauc pa Brīvības ielas labo malējo joslu pirms VEF tilta ir pāpārkārtojas pa kreisi, un līdz ar to , tur nav nekādas priekšrokas. Pārkārtoties var, ja laiž tie braucēji, kas brauc taisni ?:

es arī kaut kā sadalu šo viedokli - pirmā josla vai nu griežas pa labi, vai nu gribot braukt pāri tiltam jāpārkārtojas pa kreisi...

Kā tad! Tu līkumā arī brauc taisni? Ja nav savādāku apzīmējumu, josla no brauktuves nekur nepazūd, un šādā gadījumā vienmēr būs priekšroka tiem, kas no labās puses.

brmbrmm 18.06.2010 9:24

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Mana darba kolēģe, kura katru dienu uz darbu un atpakaļ brauc ar 6.maršruta tramvaju stāsta, ka divu nedēlu laikā to tramvaju redzējusi tikai vienu reizi - izbraukt vēl nav izdevies.

Interesanti, cik tam jaunajam reisu dienā pašlaik ir ?

Ja dienā nav globālas katastrofas, tad darbdienās tas kursē šādi:

(Jugla)

5:50, 6:58, 8:14, 9:29, 10:57, 12:09, 13:22, 14:34, 15:46, 16:58, 18:13, 19:42, 20:54

(Stacijas laukums)

5:13, 6:20, 7:31, 8:47, 10:02, 11:30, 12:42, 13:55, 15:07, 16:19, 17:31, 18:46, 20:15, 21:27

Brīvdienu sarakstu nezinu.

Nesen, vienu dienu braucu ar auto pāri Gaisa tiltam - pats redzēju , ka dienas vidū jaunais trambulis stāvēja depo teritorijā.

Piektdien. Todien čehi meklēja smaku

Bet vispār tas vienu dienu nedēļā stāv rezervē, tai laikā čehi tam pievelk skrūves uz iesmērē ar solidolu

Varbūt, Bams zin ko sīkāk pastāstīt par jaunā tºamvaja pirmo divu nedēlu darba "rezultatiem" ?

Aprakstīti pāris sēdekļi, salonā izsisti 3 avārijas bremžu aizsargstikliņi, piesemučkots un ar alu pielaistits salons.

No līnijas depo ar bojājumiem ne reizi iebraucis nav. Ir šādi-tādi sīkumi, nekas globāls.

p.s. nākamie 3 vagoni būs septembrī un izskatās, ka ar finiera sēdekļiem

Tikko braucu garām- jaunais trambuls atkal depo. Kas tad šodien par katastrofu?

brmbrmm 17.06.2010 15:16

juriz rakstīja: padevu ziņu BEZ TABU

Moš būs sižets ar CSDD un tml. komentāriem

Zebrai būtu atbilstošāk.

brmbrmm 17.06.2010 14:58

Velomens rakstīja:

Velomens rakstīja: Un ceļa zīme, kura norāda,ka tuvojas brauktuves sašaurinājums kreisajā pusē, neko nenozīmē?

Kam tad priekšroka?

Tiesību pircēji...

Atvainojos - LABAJĀ PUSĒ

Nu un ka sašaurinājās?

Par cik daudz sašaurinājās???

Vai tad tā zīme nozīmē, ka labā josla izzūd pavisam?

Pa labo vienalga ir priekšroka - brauc taisni un miers, vajag tik pamatīgu auto, ko nav žēl apskādēt (kādu vecu Range Rover u.tml) un kārtīgu tauri, un būs jums maksas CSN mācību stunda!

brmbrmm 17.06.2010 12:45

Iedomājos ieskatīties, vai vēl ir - un IR!

www.provento.rek.lv/...

Šo auto jamie \"tirgo\" jau vismaz 4,5 gadus... atceros, jo jamo skatījos pirms savu pašreizējo autiņu pirku 2005. gada beigās.

Lanciju gan vairs nepiedāvā.. nez kāds liktenis šo piemeklēja? www.provento.lv/...

brmbrmm 17.06.2010 8:37

Vai Tu gribi autiņu tikai pa dienu kaut kur atstāt, vai uz visām 14 dienām?

brmbrmm 16.06.2010 13:15

Вопрос к ГИБДД:

- \"Моей дочери 9 лет. Рост у неё 1 м 50 см, и она уже ростом с бабушку.

Надо ли бабушке детское автокресло покупать?\"

www.iauto.lv/...

brmbrmm 11.06.2010 17:27

Sviestnesis rakstīja:

Bazhix rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja: tan ne jau Pirmā noslēpums ir tas, kas pēkšņi nācis gaismā

vispār tev kautkāda slimīga situācijas uztvere

būtu tak jau laiks saprast, ka šiten nedarbojas parastie uzbraucieni brīdī, kad pietrūkst racionālu argumentu

p.n.

par alkašs gan vēl varētu padiskutēt

lai nu kurš runātu par racionāliem argumentiem.

un vai tad pats neapgalvoji, ka lepojies ar to, ka esi praidists?

Bet kāpēc Tevi tas satrauc? Pirmais liek rindā uz dušu stāvēt?

A moš Šami nevar saskaitīties kurš būs puisis, a kurš meitene

Nu un tad te ņēmās.....

To tak var elementāri uz pirkstiem atrisināt - akmens, šķeres.. un aiziet! Un vēlreiz! Un atkal! Un tā joprojām!

brmbrmm 11.06.2010 14:54

Šaubos, vai ierīce nosaka alkohola daudzumu ķermeņu asinīs, drīzāk jau tikai tā tvaiku esamību salonā - līdz ar ko tā nostrādās ziemā 100% gadījumos, kad kāds būs mazliet logu pamazgājis.

brmbrmm 11.06.2010 9:20

Sviestnesis rakstīja:

Ah jā,Labrītt!

Nēmiz pǟl! [Lībiešu val. - Uz redzēšanos!]

www.celotajs.lv/...

Rīt Slīteres ceļotāju diena - www.celotajs.lv/...

brmbrmm 09.06.2010 23:47

Pirmais rakstīja: vai TU jau burkānus fermā iestādīji?

nea, tagad topā baklažāni

brmbrmm 08.06.2010 23:25

kliks rakstīja: Ohaio štata (ASV) Augstākā tiesa noteikusi, ka Ceļu policijas darbinieku iemaņas ir pietiekamas, lai viņi varētu atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanas faktu konstatēt arī bez speciālas elektroniskas aparatūras izmantošanas.

www.tvnet.lv/...

Kaming sūn in Latvija ôtum 2010 bai Lindočka!!! Vī ār veiting!!!

LAsiet oriģinālu - sākumā tur radars bija, bet vadītājs visādi spurojies pretī - tipa no kravinieka varēja kkas atstaroties, tad nu beigās pieņēma spriedumu, ka arī policista acis ir kā papildus apliecinājums tam, ka radara rādījums tomēr bija pareizs. www.dispatch.com/...

brmbrmm 08.06.2010 14:34

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: Rīgas čimbulim jauda mazāku kā prāgas

rīgas čimbai bija 12x44,6 kW, a cik ta prāgas verķim?

Principā, nav aizliegts ielūkoties augstāk atrodamajā linkā uz vikipēdijas rakstu.

domā tie 2 motori vairāk ir būtisks pārākums un nepieciešamība, ja salīdzina, ka vecajiem džimbām bija tikai 4x45kW dzinēji...

Es neko nedomāju, man tas vispār maz interesē.

Vispār jau tur minēti +4 motori, bet nevar jau zināt, kam var ticēt - kaut kāda anonīma vikipēdija tomēr.

Katrā ziņā max jauda nav vienīgais parametrs, kas raksturo dzinēju. Jauda ir proporcionāla attīstītajam griezes momentam, tā ka šeit tas motoru daudzums varētu nozīmēt, cik labs ir uzrāviens.

brmbrmm 08.06.2010 13:27

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: Rīgas čimbulim jauda mazāku kā prāgas

rīgas čimbai bija 12x44,6 kW, a cik ta prāgas verķim?

Principā, nav aizliegts ielūkoties augstāk atrodamajā linkā uz vikipēdijas rakstu.

brmbrmm 07.06.2010 20:16

Bams rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Te rakstīts: lv.wikipedia.org/... Maksimālais ātrums (elektroniski ierobežots): 70 km/h

Manuprāt ļoti ok priekš Rīgas (Prāgas modelim vispār max 60).

Da nē. Tam pēc dažu pārbijušos ekspertu viedokļa izkladzināšanu ir noteikts vispārējais ātruma ierobezojums 40km/h visa 6. maršruta garumā. Krustojumos ar trolejbusiem-15km/h... Juglā līdz Sporta Akadēmijai izrādās sliedes ir nederīgas, vagoni šūpojās kā kugis vētrā.

Liepājā - tur gan riktīgi var izbaudīt šūpošanos pa šaurajām sliedēm!

brmbrmm 07.06.2010 19:51

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja:

Kādas ir vadītāju un ekspertu atsauksmes par pantografu ? Tomēr, vidējais kustības ātrums tramvajam palielinātos - tas jau būtisks bonuss.

Koroče, gribēja kā vienmēr, sanāca sūdīgāk. Mūsējie eksperti ir salikuši ātruma ierobežojumus jaunajam trambalajam. Jautajums tad, kāda hrena pēc bija par n-miljoniem rubļu jāpārlapoķī viss k/tīkls? E-banā Latvija.

Te rakstīts: lv.wikipedia.org/... Maksimālais ātrums (elektroniski ierobežots): 70 km/h

Manuprāt ļoti ok priekš Rīgas (Prāgas modelim vispār max 60).

brmbrmm 07.06.2010 19:06

www.ss.lv/...

Automašīna LV nav ekspluatēta. Adam Opel GmbH ir vācu autobūves kompānija, ko dibinājis 1863 gadā Adams Opel. Šim vīram var uzticēties.

Marka Opel Astra

Izlaiduma gads: 1997 janvāris

brmbrmm 07.06.2010 18:39

Slinkais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja: nez, man domaat ka skruve stiepjaas tikai tajaa daljaa, kura netiek vitnee blokaa. parasti taa ir kadus 20-30mm gara, atkariibaa no galvas nonstrukcijas. ja pienjemsim ka izstiepjas visaaa garumaa, tad jau vinja iespruustu vitnee

Varbūt, tomēr centimetri bija domāti?

laikam neesi tadas lietas darijis. atkariigs no konstrukcijas. ir galvas kam 30mm piemeeram manam drapakam. ir arii garaakas, bij man kadreiz italju dizelis ar 4 galvaam, tam skruves bij no augshas liidz galvas pamatam, tas ir ap 120mm kas var stiepties

Tiesa, profesionāli ar to maizi nepelnu.

Bet manam auto galvas skrūves ir turpat 25 cm garas.

skruves kopejais garums ir cits stasts.

Vienalga sanāk, ka man tā daļa, \"kura netiek vitnee blokaa\" ir tuvu pie 20 cm, jo vītne aizņem tikai ~1/4 daļu: www.febi.com/...

brmbrmm 07.06.2010 17:02

Slinkais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja: nez, man domaat ka skruve stiepjaas tikai tajaa daljaa, kura netiek vitnee blokaa. parasti taa ir kadus 20-30mm gara, atkariibaa no galvas nonstrukcijas. ja pienjemsim ka izstiepjas visaaa garumaa, tad jau vinja iespruustu vitnee

Varbūt, tomēr centimetri bija domāti?

laikam neesi tadas lietas darijis. atkariigs no konstrukcijas. ir galvas kam 30mm piemeeram manam drapakam. ir arii garaakas, bij man kadreiz italju dizelis ar 4 galvaam, tam skruves bij no augshas liidz galvas pamatam, tas ir ap 120mm kas var stiepties

Tiesa, profesionāli ar to maizi nepelnu.

Bet manam auto galvas skrūves ir turpat 25 cm garas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti