iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 03.06.2010 23:53

siamriP rakstīja:

i_edgars rakstīja: Ja izstiepums ir lielāks par noteikto, tad vispār to skrūvi ir jāmet ārā!

smatri v koreņ

umņiks bļā - palasi diskusiju - man domāt es jau neesmu vienīgais, kas prasa kādu norādi atbildei uz jautājumu - \"kāds ir pieļaujamais maksimālais sastiepums?\"

a \"speci\" (ķipa kā gačiņš) tikai gudrām sejām mazgā izpūtēju ar destilētu ūdeni

Piemēram, tai pašā [nu jau 3x minētajā video.arp-bolts.com/... ] sk 28.lpp - tur par kloķenes gultņu skrūvēm (rod bolts):

If any of the rod bolts have taken a permanent set and have stretched by .001˝ or longer you should replace the fastener IMMEDIATELY! The stretching is a sure indicator that the bolt has been compromised and taken past its yield point.

Šai gadījumā runa ir par collas tūkstošdaļu, kas ir 2,54 milimetra simtdaļas!

brmbrmm 03.06.2010 23:48

siamriP rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja:

brmbrmm rakstīja: bet visprecīzāk var pievilkt, ja ir iespēja izmērīt skrūves izstiepumu.

paga paga

par šito davaj pastāsti tuvāk

kā tu iedomājies dabā izmērīt par cik tev ir izstiepusies skrūve?

Te redzams, ka tu tikai raksti un nelasi. Atbildi meklē iepriekš minētajā linkā (pdf) 27. lpp. Par izstiepuma mērīšanu - tas attiecas uz skrūvēm, kurām nostieptā veidā ir pieejami abi gali, tā ka galvas skrūvēm to nevar, tad eksperimentālos apstākļos (kur to var izmērīt) attiecīgi aprēķina, kāda būs pievilkšanas tehnika parastos apstākļos, lietojot identiskas skrūves identiskā vidē.

aaaaaa, iebraucu..... ja tev galva turās uz 12 skrūvēm, tad vajag pirkt 13 jaunas skrūves - 1 eksperimentāli jāstaipa lai zināt cik stipri jāskrūvē tās 12

Nepareizi, normālā gadījumā to [eksperimentālo mērījumu] tavā vietā būs izdarījis skrūvju ražotājs. Citā gadījumā [ja tādam dzinējam tās skrūves ražotājs nav mērījis] tad gan jārīkojas pašam.

brmbrmm 03.06.2010 23:29

siamriP rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Tourers rakstīja: Tikai, kā gan mēs riņķosim ar visu diagnostikas padarīšanu pa apkaimi un ķersim momentu, kad brīvgaita gļučī? Diemžēl, man ir diezgan "laba" pieredze, cik kompetenti spečuki strādā mūsu servisos (dažos)

Mēdz būt diagnostikas softi, ko var ielādēt PC (notebook šajam gadījumam) un tādejādi var pieslēgtu kompi arī līdzi vadāt. Un nav tas nekas ārkārtējs - kabelīti var no ebaya dabūt un softu arī var nokačāt, ja pacenšas pameklēt (un zin kā/kur meklēt).

ir vēl trakāk kā tu domā - speciālu diagnostikas kompju nemaz tā īsti nav... prasts pēcē ir lētāks....

Tu kaut ko jauc, es nekur neesmu teicis, ka ir "speciāli diagnostikas kompji". Lai gan tas nav nekas neiespējams - kaut kādām konkrētām vajadzībām uz kāda mikrokontrolera uzprogrammēt "speciālo diagnostikas kompi", cita lieta, kas ir tiem lācīšiem vēderā, ko izmanto autorizētajos servisos.

brmbrmm 03.06.2010 22:52

Es pārdomāju - jaukšu dzesējamam ūdenim labāk klāt asāko čili mērci - to toč pēc tam vajadzētu sajust!

brmbrmm 03.06.2010 22:49

Vai nebij tautas gudrīb, ka divreiz vienā un tai pašā opelī nevar iekāpt?

brmbrmm 03.06.2010 22:46

Tourers rakstīja: moš vispār nebraukt??!! darbināt tikai pagalmā un problēmu nebūs!

Ir variants pārbūvēt auto uz elektromotoriem un esošo dīzeļdzinēju lietot tikai strāvas ģenerācijai pie optimāliem apgriezieniem.

brmbrmm 03.06.2010 22:44

Tourers rakstīja: Tikai, kā gan mēs riņķosim ar visu diagnostikas padarīšanu pa apkaimi un ķersim momentu, kad brīvgaita gļučī? Diemžēl, man ir diezgan "laba" pieredze, cik kompetenti spečuki strādā mūsu servisos (dažos)

Mēdz būt diagnostikas softi, ko var ielādēt PC (notebook šajam gadījumam) un tādejādi var pieslēgtu kompi arī līdzi vadāt. Un nav tas nekas ārkārtējs - kabelīti var no ebaya dabūt un softu arī var nokačāt, ja pacenšas pameklēt (un zin kā/kur meklēt).

brmbrmm 03.06.2010 22:27

Pirmais rakstīja:

brmbrmm rakstīja: bet visprecīzāk var pievilkt, ja ir iespēja izmērīt skrūves izstiepumu.

paga paga

par šito davaj pastāsti tuvāk

kā tu iedomājies dabā izmērīt par cik tev ir izstiepusies skrūve?

Te redzams, ka tu tikai raksti un nelasi. Atbildi meklē iepriekš minētajā linkā (pdf) 27. lpp. Par izstiepuma mērīšanu - tas attiecas uz skrūvēm, kurām nostieptā veidā ir pieejami abi gali, tā ka galvas skrūvēm to nevar, tad eksperimentālos apstākļos (kur to var izmērīt) attiecīgi aprēķina, kāda būs pievilkšanas tehnika parastos apstākļos, lietojot identiskas skrūves identiskā vidē.

brmbrmm 03.06.2010 17:20

Vispār tā skrūvju pievilkšana ir baigā māksla (sk 27. lpp turpat), jo pievelkot pretestību rada ne tikai galvas blīve, bet arī berze - kas atkarīga no izmantotajiem materiāliem (skrūvju, smērvielu), tā ka grādu metode varētu būt precīzāka par spēka momenta metodi, bet visprecīzāk var pievilkt, ja ir iespēja izmērīt skrūves izstiepumu.

brmbrmm 03.06.2010 17:04

DimanC rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Tā kā Tu vēl \"dzīvs\", tad uzdošu vienu jautājumu- vai uz blīves (iepakojuma?) ir rakstīti pievelkamie ņūtonmetri, vai arī tikai pirmai reizei Nm un tad grādi?

Jo- pēc būtības svarīgi ir spēki un secība, bet ja liek citas skrūves (vai spiļkas), tad tie grādi var dot citus spēkus un tas nederēs.

protams, ka vispirms spēki un grādi tikai pēc tam.

kā tad Tu iedomājies - kopš kura brīža tos grādus skaitīt? kopš skrūve uzķer vītni?

Un kādā veidā, piemēram, 90grādi atšķirīgām galvas skrūvēm var dot dažādus pievilkšanas spēkus?? Vītnes gājiens ta nemainās. Un pretestību rada ne jau skrūve, bet galvas blīve.

Domāts bija, vai nav uzrādīti Nm visiem soļiem - līdz galam (nevis tikai grādi pēdējo vietā), tipa 30Nm - 50Nm - 70Nm, nevis 30Nm - 90 grādi - 60 grādi.

Par to pretestību - vai sanāk tā, ka pēc katras skrūvju pievilkšanas kārtas blīves radītā pretestība noplok (samazinās, jo tā saspiežās)?

Vītnes gājiens nemainās, bet, piemēram, lietojot ARP špiļkas standarta skrūvju vietā, pievilkšana ir jāveic pēc viņu instrukcijas, turklāt vēl, ieteicams, izmantojot viņu smērvielu sk ~ 25 lpp video.arp-bolts.com/...

brmbrmm 03.06.2010 14:59

pinguin rakstīja: Ja tādi jautājumi ir jāuzdod, tad labāk pašam klāt neķerties.

Bet ja dikti gribas zināt - uz blīves mienmēr būs rakstīts, gan secība gan pievilkšanas spēki un leņķi katram solim...

ja ir kautkāda kreisā blīve, kurai nav līdzi papīrs ar infu, tad jāskatās manuālī

Tā kā Tu vēl "dzīvs", tad uzdošu vienu jautājumu- vai uz blīves (iepakojuma?) ir rakstīti pievelkamie ņūtonmetri, vai arī tikai pirmai reizei Nm un tad grādi?

Jo- pēc būtības svarīgi ir spēki un secība, bet ja liek citas skrūves (vai spiļkas), tad tie grādi var dot citus spēkus un tas nederēs.

brmbrmm 03.06.2010 7:29

Sretsked rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

anonimikis rakstīja: interesanti būtu paskatīties uz tādu lohu

Paskaties spogulī pirms kādu par lohu nosauc.

Domā, anonimikis savā spogulī ieraudzīs tevi ?

Tu arī drīksti spogulī ieskatīties.

brmbrmm 03.06.2010 7:23

Tourers rakstīja: protams, šajā valstī tak tikai muļķi taupa naudu!

Ja visi tā taupīs, tad ekonomika apstāsies un nāksies pāriet uz barterattiecībām. Iekšējais patēriņš ir arī jāveicina.

brmbrmm 02.06.2010 22:47

anonimikis rakstīja: interesanti būtu paskatīties uz tādu lohu

Paskaties spogulī pirms kādu par lohu nosauc.

brmbrmm 02.06.2010 15:23

jugasvilli rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Interesanti būtu uzzināt ar ko tad beidzās šeit aprakstītās problēmas?

Tu tā tagad visiem topikiem rakstīsi - interesanti, ar ko beidzās...

Nē, tikai tiem, kas interesanti [man].

brmbrmm 02.06.2010 13:45

Interesanti būtu uzzināt ar ko tad beidzās šeit aprakstītās problēmas?

brmbrmm 02.06.2010 13:31

HIPPY rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

A ja man tosola vietā ir ūdens (kas kā zināms ir bez garšas, bez smaržas) - kā tad man šo eksperimentu izveikt? Piejaukt ūdenim cukuru???

Cukuru nē – vaniļu labāk

A garša būs kā vaniļas saldējumam? Jāņem viens blakus salīdzināšanai? Vai kā?

brmbrmm 02.06.2010 13:30

HIPPY rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

A ja man tosola vietā ir ūdens (kas kā zināms ir bez garšas, bez smaržas) - kā tad man šo eksperimentu izveikt? Piejaukt ūdenim cukuru???

Cukuru nē – vaniļu labāk

Ok, pamēģināšu. Dikti jau gribas to izpūtēja galu palaizīt! Paldies par padomu!

brmbrmm 02.06.2010 13:28

HIPPY rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Nupat ienāca sms no Adam Auto - \"Tikai 4.junija no plkst. 9-24 Adam Auto Riga, Krasta 66 ekskluziva iespeja noverteet jaunaas paaudzes Opel Meriva, kas pardosana bus tikai julijaa. Tiekamies!\"

Līdz 24???

Tā tur bija rakstīts, un nav jau brīnums - viņu mājas lapā ir info par 24h pārdošanu 4.-5. jūnijā: www.adamauto.lv/...

brmbrmm 02.06.2010 13:28

HIPPY rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Nupat ienāca sms no Adam Auto - \"Tikai 4.junija no plkst. 9-24 Adam Auto Riga, Krasta 66 ekskluziva iespeja noverteet jaunaas paaudzes Opel Meriva, kas pardosana bus tikai julijaa. Tiekamies!\"

Līdz 24???

Tā tur bija rakstīts, un nav jau brīnums - viņu mājas lapā ir info par 24h pārdošanu 4.-5. jūnijā: www.adamauto.lv/...

brmbrmm 02.06.2010 12:29

Nupat ienāca sms no Adam Auto - "Tikai 4.junija no plkst. 9-24 Adam Auto Riga, Krasta 66 ekskluziva iespeja noverteet jaunaas paaudzes Opel Meriva, kas pardosana bus tikai julijaa. Tiekamies!"

brmbrmm 02.06.2010 12:27

Pirmais rakstīja:

parasti tosols ir salds... pagaršo izpūtēja galu (nebaidies, nenomirsi), ja izteikti salds, tad arī meklēsi pa kurieni viņš nonāk tur kur viņam nav jābūt...

ja viņs ir izpūtējā, tad līdz eļļai parasti ir tikai laika jautājums

A ja man tosola vietā ir ūdens (kas kā zināms ir bez garšas, bez smaržas) - kā tad man šo eksperimentu izveikt? Piejaukt ūdenim cukuru???

brmbrmm 02.06.2010 11:33

Interesanti būtu uzzināt ar ko tad beidzās šeit aprakstītās problēmas?

brmbrmm 02.06.2010 10:52

Centis_Nuudele rakstīja:

Tourers rakstīja: 1.Kas par tukšgaitas vārstu dīzelim???

2.Kas par lambdas zondi dīzelim???

3.Kāds te sakars ar vakumņiku??? Atrauj kaut visas tās trubeles nost, brīvgaitu tas nerausta.

4.Kāds sakars šim defektam ar kompresiju?? Saprotu, ja raustītos pastāvīgi, tad vēl ok.

5.Kāda drosele???

6.Dzeses šķidrumam arī neredzu sakarību ar brīvgaitas darbību šajā gadījumā...

7. Nu nav tur to datčiku TIK daudz, lai būtu pilnīgs apjukums.

Tev tak staļina mazdēls pašā sākumā teica - nemeklē šeit , brauc uz servisu.....

Mums tieši šāds motors nesen noslāpa ceļa vidū, un tas beidzās ar ECU nomaiņu.

Varbūt šim ECU atmiņa dziest laukā - jāpārraksta vadības programma jaunā čipā (kaut kur lasīju, ka tā veciem autiņiem notiekot - kompis dēļ atmiņas čipa sāk muļķīgi uzvesties).

brmbrmm 02.06.2010 10:44

Interesanti būtu uzzināt ar ko tad beidzās šeit aprakstītās problēmas?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti