iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 01.04.2010 0:27

Pirmais rakstīja: kurš māk līmēt tapetes?

\"Lai nu ko, bet tapetes gan māk līmēt katrs - šāds maldīgs pieņēmums samaitājis ne vienu vien remontu.\"

www.tvnet.lv/...

Un vispār- RTFM: tinyurl.com/...

brmbrmm 30.03.2010 20:06

Pirmais rakstīja:

sarashkins rakstīja: Pikaps viņam der. Vai kabluks.

kabluks arī ir?

....

Kabluks a ļa sarashkina kantora edišen. Kastom meid. No e36 var pagatavot arī baļķvedēju ar puspiekabi, lai gan- jamam puspiekabes vietā var piekabināt pašu baļķi, pagrūzt tik ripuļus baļķim otrā galā. Viss ir iespējams- ļauj savai fantāzijai (un $$$) tik vaļu!

brmbrmm 24.03.2010 0:38

Laboju- vecajiem gan T3SU, gan T3M ietilpība 120 cilv. (par 110 nokļūdījos).

brmbrmm 24.03.2010 0:36

lv.wikipedia.org/...

Ekspluatācijā esošie tramvaju modeļi:

T3A (T3SU) - 243 gab

T6B5SU (PSRS pazīstami kā T3M) - 62 gab

T3SU ietilpība: en.wikipedia.org/...

Passenger capacity 23 seats

87 standing

T3M ietilpība: uk.wikipedia.org/...

Місць для сидіння: 40

Стоячих місць 80

Tā ka vecajiem ietilpība ir 2 x 110-120 = 220 - 240

Jaunajiem: en.wikipedia.org/...

Passenger capacity: 320

60 seats

260 standing

Tā ka jaunais tuvāks ekvivalents veciem 3 vagoniem.

brmbrmm 22.03.2010 19:29

Tramvaja sliedes uz gājēju pārejas, Zigfrīda Annas Meirovica Bulvārī, pie McDonald`s.

miljons.com/...

brmbrmm 11.03.2010 13:15

Pirmais rakstīja: kāpēc barot tos praideru barus, ja var vienkārši ēst pats?

1. A ja nu nosper? (nodedzina etc)

2. Par iekšējo patēriņu biji dzirdējis? Eksports mūs neglābs - vajag vairāk pelnīt/tērēt iekšējā tirgū. Tu no viņiem polisīti, viņi no tevis IT sistēmu uzturēšanas pakalpojumus (vai ko citu), a tā > recesija, ekonomikas sasalums, naturālā saimniecība...

brmbrmm 11.03.2010 13:11

Kaksis rakstīja: Tas jūgašvillis nav tas pat darksaids????

Čota dzen līdzīgu kuiņu....

Gregers..

brmbrmm 10.03.2010 11:56

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Kāpēc nav tramvaji ar zilajām bākugunīm ? Tāds uupim patiktu noteikti.

Jā atbalstīts – un ministri uz sēdēm varētu lietot šādu transportlīdzekli – pie nosacījuma ka blakus zilajām lampiņām uzliek sarkanās…

Varbūt vēl ierīkot tramvaja līniju Rīgas pils - prezidenta rezidence (Jūrmalā, vai kur viņš tur dzīvoja), tad arī vantiniekam tiktu sliedes!

brmbrmm 09.03.2010 9:08

Kaksis rakstīja: Man vienam audi drotam tāds simptoms bija uz dažiem cilindriem. Kamēr uz priekšu iet, nav ko satraukties...

Nu ja, kad vairs neies, tad prom uz Tolmetu un nākamo priekšā.

brmbrmm 09.03.2010 8:54

CP PR akcija: \"Ceļu policisti: mēs nesaņemam procentus par izrakstītajiem sodiem\" www.tvnet.lv/...

brmbrmm 08.03.2010 17:01

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Airbaltic ļopenē nav vairāk vietas, gaisa bedres, un viss tik dārgs... Kratās, šūpojās un tas troksnis...

Rayanairā vispār jūties kā stāvvietā...

Labi ka tramvajos nav slīpa grīda kā Boeingā – a ja nu aliņš izkrīt – viss uzreiz ripo uz pakaļgalu…

Ne tikai - uz līdzņemto litru īru dzēriena arī sjuartes skatās ar nicinājumu...

Vai tad tagad nav aizliegts lidmašīnās ienest tik lielus šķidruma daudzumus?

brmbrmm 08.03.2010 14:09

uupis rakstīja: Kāpēc latviešiem tik daudz Gaudu dziesmu?

Viens otrs te nemitīgi gaužās par tramvajiem un tagad arī par to, ka neļauj par velti pārsniegt atļauto max ātrumu.

Tipisks LV tautietis?

brmbrmm 08.03.2010 14:07

Nav, nav taisnības virs zemes. Nekad nav bijusi un nebūs.

Dūrei tik spēks

Eduards Veidenbaums

(1867.- 1892.)

Virs zemes nav taisnības, dūrei tik spēks,

Kas varmākām skādi dar, nosaukts tiek grēks.

Par tiesnešiem cienīti blēži sēž

Un godīgie ādu nost citiem plēš.

Un cienīgs tēvs, zaglis, teic sprediķus;

"Tik pacieties, debesīs labāki būs!"

Virs zemes nav laimes, tik zvēru pulks bļauj,

Viens otram iz mutes tie maizi sev rauj,

Un priecīgs ikkatris, kad vēders tik pilns,

Kad bērni ir veseli, dzīvoklis silts.

Un glaimojot salkušie rakstnieki sauc:

"Cik praktiska tauta! Tai cerību daudz."

Jā, cerību gan. Vēl nosirmos laiks,

Un redzams būs strādnieku moku pilns vaigs,

Vēl liekēži slinkos un godīgi krāps,

Pēc debesu viltības ļaudis vēl slāps,

Zem kājām vēl varmākas taisnību mīs,

Par kaujamiem lopiem vēl cilvēkus dzīs,

Un muļķīgas dzejas vēl dzejnieki kals

Un vaimanās paši, kad salks un sals.

brmbrmm 08.03.2010 12:02

Kaksis rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Kaksis rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Kaksis rakstīja: Izskatās ka būs jāatgriežas pie dziļurbuma:

www.financenet.lv/...

Un personīgās atdzelžošanas stacijas?

Citās pilsētās jau labu laiku ir 2x augstāki tarifi..

A kas vainas dzelzim? Visu laiku varēja dzer, tagad nē. Esmu redzējis šito "tīro" ūdeņu dzērājus aptiekās pērkam dzels preperātus.

Nav runa par dzeršanu. Visas malas no tā ūdens paliek rūsainas - ja tev patīk regulāri berzt duškabīni, vannu, izlietnes utt, tad tik uz priekšu!

Nekas tur nepaliek rūsains. Daudz lielāks ļaunums ir kaļķis ūdenī un tā radītais katlakmens. Bet nu ar labu filtru to visu (gandrīz) var nofiltrēt nost.

Nestāsti to man. Man ir ilga pieredze ar dzelžainu ūdeni un attiecīgu rūsas regulāru tīrīšanu (starp citu, visefektīvākais līdzeklis bija LV ražotā Aina), līdz kamēr tika uzcelta atdzelžošanas stacija un šī problēma izzuda, tarifs gan pacēlās 2x.

brmbrmm 08.03.2010 11:38

Kaksis rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Kaksis rakstīja: Izskatās ka būs jāatgriežas pie dziļurbuma:

www.financenet.lv/...

Un personīgās atdzelžošanas stacijas?

Citās pilsētās jau labu laiku ir 2x augstāki tarifi..

A kas vainas dzelzim? Visu laiku varēja dzer, tagad nē. Esmu redzējis šito "tīro" ūdeņu dzērājus aptiekās pērkam dzels preperātus.

Nav runa par dzeršanu. Visas malas no tā ūdens paliek rūsainas - ja tev patīk regulāri berzt duškabīni, vannu, izlietnes utt, tad tik uz priekšu!

brmbrmm 08.03.2010 11:32

Kaksis rakstīja: Izskatās ka būs jāatgriežas pie dziļurbuma:

www.financenet.lv/...

Un personīgās atdzelžošanas stacijas?

Citās pilsētās jau labu laiku ir 2x augstāki tarifi..

brmbrmm 08.03.2010 10:40

Ko tik netā nevar atrast - redz kur uupja \"draugu\" liste: riga.mashke.org/...

brmbrmm 06.03.2010 20:29

Crankshaft rakstīja:

Man stāvvietā apkārt pilns bembjiem .... nu nezinu pēc katras uzsnigšanas ir kautkas vidējs starp parodiju un komēdiju ... 10 cm sniega barjeru pārvarēšana šamajiem ir varoņdarbs ... skraida tur pēc katra metra ar lāpstām un laužņiem ... a ja kas tāds pagadās kautkur tālāk no Rīgas.

------------------------------------------

Nu, shiis ainavas vairaak ljauj spriest par autoshoffereetaaju praata speejaam, ne kaadas nebuut piedzinjas priekshrociibaam Man ar RWD sniega sega liidz 1/2 radiatora restes augstumam nekad nav

bijusi probleema Prieksh kam tad \"praata loceklis ira?\', a?

Man liekas, ka tiem BMW braucējiem, kam pagalmos esošais sniegs sagādā problēmas, visticamāk ir švakas riepas, jo nereti ir sastopami \'pacani\', kas bemberim sakasījis pēdējo piķi, bet labām riepām naudas neatliek un bendžu ielej reizi nedēļā par 2 Ls.. par to liecina arī sludinājumu topiki bmwpower, kur piedāvā, piemēram, šādi: 2.gab 235/50 R18, Dunlop SP sport, 3mm - 30Ls

utt. sk www.bmwpower.lv/... u.c.

brmbrmm 06.03.2010 20:17

jugasvilli rakstīja:

Arsmens rakstīja:

smaidiigais rakstīja: esot melno punktu saraksti kur uzstādīt foto radarus

db.lv/...

Uz tiltiem pirmkārt. Tās visas ir vietas, kur ir 2 un vairāk joslas katrā virzienā! Un visur varēs trekni slaukt naudu no neuzmanīgiem autovadītājiem.

Tādi redz melnie punkti.

KRETĪNI!!! Nu tādi kretīni... Tās visas vietas ir vispārredzamākās, taisnākās un no gājējiem nodalītākās vietas visā rīgā...

Tagad skaidrs, kas latvijā ir domāts ar Melnajiem Punktiem- Slauciens pa ČORNAMU!

Tieši otrādi, viss ir pareizi. Valsts iegulda naudu, lai ar to varētu taisīt biznesu. Un pareizi dara, ka domā, kā naudu iekasēt, neizmantojot cilvēku resursus, pie kam, uz pārkāpēju rēķina. Citādi jau apnicis, ka par visu jāmaksā godīgiem pilsoņiem. Lai tie, kas grib pārsniegt ātrumu, par to arī maksā, bet tiem, kuri ātrumu nepārsniedz, ir pofig, kaut uz katra krustojuma pa fotoradaram. Kāpēc šitie pārkāpēji iedomājas, ka viņiem ir tikai tiesības, bet pienākumu nav? Es nečīkstēšu, centīšos braukt prātīgāk un, ja uzraušos, tātad pats vainīgs un par to arī atbildību uzņemšos, nav ko citus te lamāt.

+1 Tieši tā! Nepārkāp un nebūs par ko satraukties!

(BET - Ievērojot CSN tu apzodz valsti! )

brmbrmm 05.03.2010 16:01

uupis rakstīja: Centis vadus kniebj?

Eu lai nu tad izglīto mani – ar ko atšķiras vitā pāra A no B varianta???

Centis diez vai to zinās, tas no vājstrāvu operas.

Atšķiras ar to, ka samainīti vietām zaļais ar oranžo pāri, bet tā kā krāsa uz ātrumu neiespaido, tad tam nav būtiskas nozīmes, ja vien abos galos ir vienādi. Sīkāk te: en.wikipedia.org/...

brmbrmm 05.03.2010 12:37

Re kur par šo mazdu nesen viens ierakstījis:

www.iauto.lv/...

brmbrmm 05.03.2010 9:06

Vai ari tur bija "jaucu pedāļus" gadījums.

brmbrmm 05.03.2010 9:05

Trolejbusi arī ir \"dikti\" manevrētspējīgi: www.delfi.lv/...

brmbrmm 03.03.2010 22:25

Ja nu kādam tas interesē, tad, lietojot Fulda Kristal Montero 2 195/65/R15 tās nolietojās pa 2 ziemas sezonām - ~ 30 tkm, bet man autiņam kaut kas nav ar savirzi/sagāzumu, jo labās puses riepas nodilst krietni ātrāk, turklāt arī pati riepa nodilst nevienmērīgi - viena puse vairāk, otra mazāk. Tas pats spēkā uz kreisās puses riepām (nevienmērīgums), bet tās nodilst krietni mazāk. Nupat pārmainīju riepas vietām (kreisās uz labo pusi un otrādāk), nobraukšu tās, uzlikšu jaunas un tad regulēšu ģeometriju. Vispār jau priekšējās tikai pastiprināti dilst, bet tā kā pēc pagājušās sezonas priekšā uzliku aizmugurējos riteņus, tad diluma starpība novērojama arī aizmugurē.

Vispār jautājums- regulējot ģeometriju, vai ir svarīgi, lai visas riepas vienādas? T.i. man liekas, ka tagad, kad vienas puses riepas krietni vairāk padilušas, nav vērts kaut ko regulēt, jo pareizo rezultātu var dabūt tikai, kad auto abās pusēs vienāds protektors, ir tā vai nav?

brmbrmm 03.03.2010 22:13

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Bracus rakstīja:

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Bet man ir jautājums par degvielas patēriņu. Cik tad īsti tas XC normāli ēd. Tā teikt kāds ir normālai braukšanai vidējais patēriņš. No vienas puses gribētos ticēt ka varētu būt tie aptuvenie 8 l. Bet man kaut kā ne visai ticās par to V70 un 5,6 l. Tas vairāk izklausās pēc tāda palielāka patēriņa uz šosejas. Vai arī ja pārsvarā tiek braukts tikai pa šoseju un palielus gabalus. Jo cik es esmu dzirdējis tad neviens nav teicis ka vidējo patēriņu var dabūt zem 6 l. Parasti kādi 6,5 l. Bet tas pie nosacījuma pie normālas braukšanas nevis sēņošanas.

Ir braukts ar v70 D5 pa trasi uz 140, pie petēriņa 4.6 uz sotaku. Tā kā D5 patēriņiem ticu, bet audi 2.5 TDI nē.

parunā ar vēvēfanu, varbūt jamais noticēs

Bet, varbūt, jamam bija darīšana ar devalvētu km uzskaiti, t.i. auto bija aprīkots ar mazāka izmēra ripuļiem, un stāsta te, ko kompis rādīja?!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti