perkons rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.
Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?
Kurš man to var izskaidrot?
Vai tas patēriņš ir ar vienu un to pašu motoru abiem auto?
AWD jātērē mazliet vairāk arī vasarā, jo tas auto ir smagāks, un rotējošo detaļu ir vairāk - vairāk gultņu, zobratu, utt.
Motors identisks un masā nav tik liela starpība lai būtu tik lielas atšķirības patēriņos, iespējams ka pārnesumi ir citi awd fwd un ar to viss tas būtu izskaidrojums.
Cik V70 un XC70 tu esi izmēģinājis?
Dagvielas patēriņu var pacelt dafiga visādas nianses, kaut vai citas riepas, zemāks spiediens, caurs/nepareizs izpūtējs utt utjp nerunājot par ceļa kvalitāti, pretvēju, kondiškas izmantošanu utt.
Man ir viens vecs APC SmartUPS (1250 modelis, laikam), kas pielāgots darbam no 2 auto akku, kāds zin, kā tam ar izejas sinusoīdas pareizumu?
Nav bijusi vajadzība, bet ir doma sashēmot tīklu uz visiem kritiskajiem patērētājiem tai skaitā Junkers katlu. Ir idejas kā/vai strādās?
Vispār pamēģināšu eksperimentu, vai parasts apkures cirkulācijas sūknis uz to darbojas (ie viens lieks no iepriekšējās apkures sistēmas palicis), tad ziņošu par rezultātiem.
Biju mēģinājis ar jamo darbināt audio tehniku - pajauns Tehnics pastūzis darbojās, bet pavecs Amfiton - nē, tas, varbūt, par kaut ko liecina.