iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 30.10.2009 18:29

Sretsked rakstīja: Nomazgāju mašīnu. Ar slapjo ūdeni.

Nekas nenokrita.

Tad jau būs kārtīgi piekaltis.

brmbrmm 30.10.2009 18:18

uupis rakstīja: Man ir vienas personas SIA – privātums ??? JĀ

SIA pieder auto – tas ir visu īpašums vai privāts??? A?

Es to uzticu darbiniekam jo šamais baigi rukā no agra rīta līdz tumsai. Labs speciālists un man interesē viņa drošība, lai nevazājas pa tumšām ieliņām – tā ir nepieciešamība vai bonuss vairs nav svarīgi – bet tik un tā tā ir mana privāta lieta kam un ko es dodu, kamēr tas neiet pretrunā ar sabiedrības interesēm.

Bet motivācija šim likumam kāda? SIA transports ir privilēģija…

Nu kas tas ir par murgu??? Drošība ir privilēģija??? Policija aizsargās manu darbinieku tumšā ielā divu minūšu laikā???

Policijas darbinieki paši tagad nodarbojas ar profilaktisko kabatu iztīrīšanu un sejas sadauzīšanu (it sevišķi Matīsa ielas zēni)…

Un vēlreiz par to pašu - cik godīgi tas ir salīdzinājumā ar kantori, kam nav lieku tačku un tā vietā, rūpējoties par darbinieku, tam tiek pielikts pie algas taxi izdevumiem?!

brmbrmm 30.10.2009 18:12

uupis rakstīja: Princīpā pēc definīcijas valdība nedrīkstētu iejaukties privātfirmu darbībā un bonusos. Ir bagātāka firma, kura var darbiniekam uzsaukt dienesta auto. Ir firma kura nevar. Vai to var traktēt kā privilēģiju - hmm īsti tā kā nevarētu. Privilēģija un bonuss ir divas dažādas lietas. Valsts iestādēs – jā tā ir privilēģija, jo auto tiek iegādāts uz nodokļu maksātāju rēķina un tā izmantošana darba vajadzībām jau uzskatāma par privilēģiju.

Privātajās struktūrās tā ir privāta lieta, vai uzņēmums dod darbiniekam auto vai nedod. Tā kā uzskatīt privātfirmu dien=esta auto par privilēģiju ir maldīgi un nav īsti korekti.

Nu gan galīgi garām! Ja tev kantoris apmaksā auto (līzingu + amortizāciju) un varbūt pat arī degvielu (kā bonusu, teiksim, ceļam uz darbavietu), bet man par to visu ir jāmaksā no algas, tad manā gadījumā tie ir vairāki simti latu, par kuriem atšķirībā no tevis ir samaksāti soc un ienākuma nodokļi. Sajuti starpību?

brmbrmm 30.10.2009 15:07

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Un kā ar, piemēram tīrīšanas uzņēmumu, kam uz objektu brauc tikai apkopēji - visi darbarīki un materiāli jau ir uz vietas (CleanHouse)?

Ko tu ar to gribēji pateikt?

Paskaidrošu- CleanHouse piegādā apkopēju pakalpojumus (telpu uzkopšanu), lielos uzņēmumos visi vajadzīgie instrumenti un izejmateriāli glabājas uz vietas, atliek tikai vakarā pēc darba laika atvest darbiniekus (apkopējas) un pēc sakopšanas aizgādāt atpakaļ uz sākotnējo savākšanas tocku (-ām).

brmbrmm 30.10.2009 14:59

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

X5 NEVAR piereģistrēt kā komercauto. Tas jau ir bijis nodalīts līdz šim. Diemžēl, piemēram, standarta universāls NAV komercauto, bet "kabluks" IR. Tas nekas, ka pirmajam kravnesība un ietilpība var būt lielāka.

OK pieņemsim ka X5 NEKĀDI nevar, Kas ir teiksim ar PickUp tipa džīpakiem tos arī ne ????

Manuprāt, nevajadzētu būt lielai problēmai ar auto pielietojuma oficiālu nomaiņu - atceramies kā Rīgas pašvaldības policija tika pie Lincoln Nafigatora - vai te nav analoģija?

brmbrmm 30.10.2009 10:12

Tagad paskatamies, kurā vietā ir Renault.. www.db.lv/...

brmbrmm 30.10.2009 1:25

Kindzulis rakstīja: staraja zakalka.. ja spoliiteni zin

Nu ja, bērnībā ostīju un aiz auss smērēju odekolona vietā

brmbrmm 29.10.2009 22:06

Sretsked rakstīja: Iedzer petroleju.

Vai tik nebūsi pats iedzēris kkādu spolīš- vai transformatoru eļļu?

brmbrmm 29.10.2009 21:23

brmbrmm rakstīja:

Sretsked rakstīja:

uupis rakstīja:

Lai gan meteorīts izvilka gaismā tik daudz melnumu, ka lielajām amatpersonām vajadzētu padomāt par melnumu nogludināšanu nākotnē nevis piestādīt rēķinu par saviem komiskiem aktiergājieniem.

Viens ugunsdzēju transports nogrimst mīkstā tīrumā, otrs to velkot ārā saplēš vēl mucu pirmajam – vainīgi visi citi…

ja ja, šorīt LNT bija duelis starp to tele2 marketingatieri un vietājās nodaļas pažarnieku vadoni. Tas pažarnieks javna ir ar bremzīti,mala visu laiku vienu un to pašu un beigās vainīgs ir finansējums un mazās algas

Nu neteiksim, ka tas tele2 ķēms ir mazāk debils, argumenti nekādi, visu laiku tik atkārto savu- paskatīsimies, kā būs pēc 2 mēnešiem - pusgada. Man šis viss pasākums liekas smieklīgs tikai vienā ziņā - tele2 ir izblamējušies nenormāli un parādījuši, ka šiem marketingā darbinieki regulāri cieš no galvas iespiešanas kkādās nebūt durvīs vai kur citur.

Tas ķēms atkal jau ticis Tv, šobrīd blamējās pa Ltv1.

Tele2, laikam, nevar atļauties speciālistu ar lielāku vārdu krājumu, pē! Tas toč ir viens infantīls tips- uzvedas un izrunājas kā tāds padsmitnieks, fui!

brmbrmm 29.10.2009 14:44

49. Pēc transportlīdzekļa apturēšanas ceļu policijas darbinieks nekavējoties pienāk pie transportlīdzekļa vadītāja, sasveicinās, nosauc savu amatu un uzvārdu, izskaidro transportlīdzekļa apturēšanas iemeslu un pieprasa attiecīgā transportlīdzekļa vadīšanai nepieciešamos dokumentus. Pēc transportlīdzekļa vadītāja lūguma uzrāda dienesta apliecību.

www.numur1.lv/...

brmbrmm 29.10.2009 14:33

Arsmens rakstīja:

Seene rakstīja:

Arsmens rakstīja:

SuperZigis rakstīja: par tēmu:

man vakar atkal bija pozitīva pieredze ar CP.

Apturēja, pārbaudīja doķus, kopīgi iesmējām par meteorītiem, novēlēja laimīgu ceļu. Normāla un pieklājīga komunikācija.

No 4 reizēm 3 pozitīvas- max īsa komunikācija un "laimīgais ceļš". 1 reizē sāka nenormāli īdēt "uz cik ta tai līkumā brauci, vai ta acelti ātruma ierobežojumi, būtu man radars vo ta gan būtu...". Izkratīja sirdi, atdeva papīrus un sabižojies klusēdams aizgāja

Max īsa komuikācija ir NEAPTURĒT BEZ IEMESLA! Un ja esi apturējis, tad atceries vispirms SAVUS pienākumus, nevis vadītāja.

labprāt atbildētu vai paskaidrotu, bet tiešām nesapratu ko saki

Tas tai CP instrukcijā bija minēts- jāstādas priekšā, jāuzrāda apliecība, jāpaziņo apturēšanas iemesls.

brmbrmm 29.10.2009 13:05

Sretsked rakstīja:

uupis rakstīja:

Lai gan meteorīts izvilka gaismā tik daudz melnumu, ka lielajām amatpersonām vajadzētu padomāt par melnumu nogludināšanu nākotnē nevis piestādīt rēķinu par saviem komiskiem aktiergājieniem.

Viens ugunsdzēju transports nogrimst mīkstā tīrumā, otrs to velkot ārā saplēš vēl mucu pirmajam – vainīgi visi citi…

ja ja, šorīt LNT bija duelis starp to tele2 marketingatieri un vietājās nodaļas pažarnieku vadoni. Tas pažarnieks javna ir ar bremzīti,mala visu laiku vienu un to pašu un beigās vainīgs ir finansējums un mazās algas

Nu neteiksim, ka tas tele2 ķēms ir mazāk debils, argumenti nekādi, visu laiku tik atkārto savu- paskatīsimies, kā būs pēc 2 mēnešiem - pusgada. Man šis viss pasākums liekas smieklīgs tikai vienā ziņā - tele2 ir izblamējušies nenormāli un parādījuši, ka šiem marketingā darbinieki regulāri cieš no galvas iespiešanas kkādās nebūt durvīs vai kur citur.

brmbrmm 29.10.2009 12:58

Pirmais rakstīja: man kolēģis vakar nopirka žiguli

ir paredzēts braukt gan pa pilsētu, gan ārpous tās. kolēģis saka, ka braukšot arī maksķerēt un reizi gadā uz brīvdabas muzeja gadatirgu

sakiet vai nav kāds manuālis ar kuru ātrumu ir kurā situācijā jābrauc?

Ar invaļidku būtu jautrāk!

brmbrmm 29.10.2009 12:00

osiss rakstīja: Jā un arī tā problēma ar to ātrumkloķi, kad liekot pirmajā ātrumā ieleikas atpakaļgaitā. iemesls- viena gara ļotplānsienu caurule pa pusmašīnas apakšu- man liekas vaitrāk kā metru gara, kuru ir iespējams salocīt braukājot pa nenopļautu zāli. palīdu tam auto apakšā, papētīju un palocīju to trubu- āttrumi atkal ok!

bet vispār ko mēs te muldam- ir tikai divas pērkamas mašīnas - Japāņu un Vācu- šo mašīnu problēmas ir mīts un izdomājums- tādas lietas piemīt tikai Itāļu un Franču māšīnām.

Jā un Rūsē TIKAI opeļi!

Nu, nu, vai tad tautas novērojumu būsi piemirsis: "atcerieties ka klusās un tumšās rudens un ziemas naktīs var dzirdēt kā pagalmā kaimiņa FORDs rūsē"?

brmbrmm 29.10.2009 11:39

VWBraucejs rakstīja: www.ss.lv/...

nu pagaidām par šo mazdu iet cenu kari

Sista jau protams ir bijusi, bet nu lāaabi

Kā iauto ekspertiem liekas vai piedāvātā cena 900 ir normāla un adekvāta par šādu aparātu?

Izskatās, tādas Mazdas piedāvā biezā slānī- te vēl otru detaļam dod līdzi: www.ss.lv/...

Te vēl viena- www.ss.lv/...

brmbrmm 29.10.2009 11:00

VWBraucejs rakstīja: www.ss.lv/...

Sievietes ir nepastāvīgi radījumi.

Mazdas saimnieks piekrita uz 900ls, BET šodien no rīta meitene pamanīja internetā šo aparātu un saka, ka patīk, jo esot 1.9 td un viņa točna gribot TD

Ko eksperti saka par šo aparātu?

Kādam ir bijis lietošanā?

Detaļas dārgākas kā mazdai?

Kādas vājās vietas un kas biežāk lūst?

Thanks par informāciju

Ja tas ir tas pats dīzelis, kas Volvo S/V40, tad viņš nevella negriežas, braukt prieks nebūs tik liels, kā r kādu ņipru benzīna mazauto. Ja nu dikti silda iespēja taupīt santīmus uz degvielu, tad varbūt.. bet kā jau te teica - ar veciem dīzeļiem vēl nevar zināt, kas būs lētāk.

brmbrmm 29.10.2009 10:40

Gachs rakstīja: 7lapas atbildot uz jautājumu "Vai ziemas riepu komplekts jāpārbalansē riepas?"

iauto users, U did it again!

Kāmēr vēl nav 100, tikmēr var!

brmbrmm 29.10.2009 8:47

Kaksis rakstīja: deksters varēja tās vantis sasmērēt ar vazelīnu...

Tavai zināšanai, pēc tam, kad, laikam, 2006. gadā tai tiltā uzkāpa 3 idioti, tās vantis arī tika ar kaut ko tādu sasmērētas, smēre, acīmredzami, pa šo laikt ir ar lietiem noskalojusies nost, jo, laikam, profilakse nebija ieplānota.

brmbrmm 28.10.2009 22:45

Gachs rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Saki ? Es,kad nopirku pirmo džipu-Nissan Terrano II , iebraucu pļavā ,slapjā, rudenī...un izmēģināju visus saslēgumus,pārnesumus un tā džipa spējas. Vislabākā skola.

nevaru tavu postu izlasīt, man nets nestrāda un iauto.lv ar neiet.

Paldies par ziņu, bet, diemžēl, šobrīd atrodos ārpus biroja bez iespējas piekļūt internetam.

Būšu atpakaļ birojā ceturtdien, 29.10.2009.

Steidzamos gadījumos lūgums zvanīt 112.

brmbrmm 28.10.2009 13:01

Conqueror rakstīja:

Tagad toties ir iegādāta dinamometriskā atslēga, lai šaubīgos gadījumos sevi ierobežotu.

tas ir svarīgi, ja pievelk riteņa skrūves vairāk par ražotāja ieteikto, tad ar katru reizi ar vien vairāk tiek izplēstas diska skrūvju caurumu vietas un disks sāk ļurkāties, arī tas ir viens no iemesliem nekomfortablai braukšanai, sīkai trīcei apmēram 80- 110 km/st robežās, riteņu balansēšana to izlabot nevar, disks ir sabojāts.

Ei nu, jokupēteri! Vai tad nebij tā, ka disks centrējas uz viduča?

Ja disks balstītos un centrētos tikai uz skrūvēm, tad, braucot pa bedrēm, ar laiku var palikt bez skrūvēm un finālā bez riteņa!

brmbrmm 27.10.2009 21:02

Kur tad veļļukam ir M3? Uz spieķiem, vai?

brmbrmm 27.10.2009 18:17

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Atausa atmiņā stāsts par attālu radinieku, kas savulaik (padomju laikos) traktoram nolauza 2 riteņu skrūves - pats bija bifeļa lielumā, spēka netrūka, atslēga arī ar pusotrmetrīgu pagarinātāju, tikai pēc otrās sāka skatīties, un izrādījās kreisā vītne

Nepiemini, pats uz šitā joka esmu uzķēries. Tad gan man bija 14 gadi - līdz ar to nebija īpašas iespējas risināt šo jautājumu no spēka pozīcijām - nācās vien domāt. Un izdomāju jau ar - kopā ar iemeslu. Kreisā vīne ir tikai vienā pusē - tā, lai neliela diska "staigāšana" abās pusēs skrūves pievilktu ciešāk. Tās pie viena arī pārdomām jaunietim, kas lielākas skrūves par muteres golfmašīnu nav redzējis un domā, ka atskrūvēt vienmēr būs tikpat viegli kā pieskrūvēt

Man gan sekmējās ar spēka pielietošanu - vispirms vairākkārtīgi tika nolauztas mopēda galvas skrūves (M6 vītne), tām sekoja vēl citas, bet vislielākais abloms bija nolaužot mocim kloķenes galu (vītnes daļu) - un visas tika nolauztas pievelkot pa daudz, aiz centības.

Tagad toties ir iegādāta dinamometriskā atslēga, lai šaubīgos gadījumos sevi ierobežotu.

brmbrmm 27.10.2009 17:51

Brauksim uzmanīgi: www.fishki.lv/...

brmbrmm 27.10.2009 17:27

WALA rakstīja: Nez Seene ar riteņu skrūvēm nekad nav bijusi problēma atskrūvēt ( protams skrūvēju pats). Bet lai dabūtu skºūvi stāvoklī ka jamo var nolauzt ar "pagarinātu" atslēgu - vot ko nu neesmu redzējis to nu neesmu. Es esmu pat Toyotai papildrāmja līdz nemaņai norūsējušas skrūves (kam diametrs apmeºam tads pat kā riteņu skrūvēm (M10 vai pat leilākas) atskrūvējis ar pagarinātu (speciālu) atslēgu, un nekas nav nolūzis. M4 M5 - tās gan ir lūzušas kā špickas arī ar visparastāko atslēgu - tiesa man ir aizdoma par atšķirīgu metāla kvalitati katrā no šiem "mezgliem".

Atausa atmiņā stāsts par attālu radinieku, kas savulaik (padomju laikos) traktoram nolauza 2 riteņu skrūves - pats bija bifeļa lielumā, spēka netrūka, atslēga arī ar pusotrmetrīgu pagarinātāju, tikai pēc otrās sāka skatīties, un izrādījās kreisā vītne

brmbrmm 27.10.2009 17:21

Seene rakstīja: Nu man nemaz neliekas "pačotnāk" katrām sliedēm vilkties pāri kā gliemezim un vēl vairāk domāt par Latvijas lieliskajām bedrēm.

Tas gan, paziņa, kuram bija tāds pat saab, pirmajā sezonā, neuzmanīgi (a varbūt tieši normāli, ierasti) braukdams, dabūja nomainīt trīs no četrām 17" vasarenēm. Dārgs prieks.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti