iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 27.10.2009 16:53

Otrs variants- paņem sev \"pačotnākus\" ļitakus uz 17\" un vecos lieto ziemai: www.ss.lv/...

Kas interesanti - \"Pašlaik stāv virsū vēl uz autiņa, bet tirgoju, jo vajadzīga nauda ziemas diskiem un riepām\".

brmbrmm 27.10.2009 16:27

msh rakstīja:

Ja tu tā to ņem, tad apakšējais ceņņiks droši var būt sotaks un vēl zemāk

ss cenas, droši, ka uzstādītas, paredzot tirgošanos:

1. Izskatās ok priekš ziemas, Ls 119: www.ss.lv/...

2. Te 100 Ls ar visām riepām, bet diski jāpārlako: www.ss.lv/...

brmbrmm 27.10.2009 15:32

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Tu pārprati. Tas bija adresēts bobcat, lai gan, šķiet, līdzīga nievājošā attieksme un izteiciens par infantīliem tizleņiem pieder seenem.

Citātu lūdzu....

Atvaino, būšu kļūdījies - pie vainas mobilās operas mini tizlais skats, tāpēc jau rakstīju, ka \"šķiet\". Tomēr palieku pie tā, ka manāma augstprātība no Tavas puses.

Patiesais autors šim \"man nav jaaciesh no citu infantiluma un tizluma\" bija Dark_Side: www.iauto.lv/... , kas, manuprāt, nemaz neapjauš ko pateicis.

brmbrmm 27.10.2009 11:03

STALINS rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

STALINS rakstīja:

bobcat rakstīja: ...

Bleķa diskus ar vai bez kaplakiem lai lieto taupīgie nabagi.

Lūk izteiciens, kas piedien spēcīgam vīram ar stabilām vērtībām!

Vēl varēja pieminēt kaut ko par infantīliem tizleņiem.. Tevi kāds apdalījis bērnībā?

Man nepatīk tipiņi, kas kaut netieši caur mantiskām vērtībām cenšas pazemot citus... vai Tev nešķiet, ka tieši tur ir vieta domai par "apdalīšanu bērnībā", kas nu gan nebūtu jāizsmej.

Tu pārprati. Tas bija adresēts bobcat, lai gan, šķiet, līdzīga nievājošā attieksme un izteiciens par infantīliem tizleņiem pieder seenem.

brmbrmm 27.10.2009 10:38

STALINS rakstīja:

bobcat rakstīja: ...

Bleķa diskus ar vai bez kaplakiem lai lieto taupīgie nabagi.

Lūk izteiciens, kas piedien spēcīgam vīram ar stabilām vērtībām!

Vēl varēja pieminēt kaut ko par infantīliem tizleņiem.. Tevi kāds apdalījis bērnībā?

brmbrmm 27.10.2009 9:58

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja:

tad jau sanaak, esi no tiem, kas pie tukshas riepas, pamet auto celja malaa. ir redzeeti tadi. ziemas disku komplekts 300ls... apsmieties var.

Pirmkārt, kā jau Deksters teica - nejauc negadījumu ar plānot darbu. Es varu nomainīt riteni un esmu to darīijis. Bet tas nekādi nenozīmē, kas es ar prieku veltīšu tam piektdienas vakaru, tā vietā lai uz pusstundu aizbrauktu uz servisu.

Otrkārt - izlien no mucas un paskaties, cik lietas maksā. Vai arī esi iedomājies, ka ir baigi feini pusgadu braukāt ar dzelzs diskiem un nost krītošiem kalpakiem?

Katram sava taisnība. Es varu pusstundas laikā pats nomainīt savam auto visus 4 riteņus bez spec aprīkojuma, ar standarta domkratu, + pagūstu tajā laikā ievērtēt bremžu nodilumu un piekares elementu stāvokli, iesmērēt skrūves ar grafīta smēri un pievilkt tās ar tādu spēku, ka esmu drošs, ka vajadzības gadījumā uz ceļa tās varēšu atskrūvēt. Un daru to pats tikai dēļ pārliecības, ka savam auto darbus izpildīšu labāk kā servisā, naudu ar to nepelnu.

brmbrmm 26.10.2009 17:02

anonimikis rakstīja: braucu pa bedrēm īpaši uz tām neskatīdamies. neviens atsvariņš vēl nekad nav nokritis.

Pa bedrēm var arī disku deformēt, arī tad vainu jāpārbalansē vai jāremontē disks.

brmbrmm 26.10.2009 15:43

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Riepas labāk saglabājoties nomontētā stāvoklī, tas vēl viens pluss tiem, kas katreiz pārmontē, otrs- ka nav jādomā par šādiem balansēšanas jautājumiem. Izmaksas 2x 10 Ls gadā (pie mana meistara).

Šis risinājums nekādi nederēs autoram, kas vēlas braukt vasarā ar zemāka profila riepām.

Bet citādi taisnība - es tieši šī iemesla dēļ pat nemēģinu iegādāties otru disku kompletu.

Neviens jau neliedz arī otram disku komplektam pēc sezonas noņemt riepas. Tikai montāžas izmaksas x2, bet tas var atsvērt lētākas ziemenes uz 15" ierasto vasaras 16" vai 17" vietā.

brmbrmm 26.10.2009 15:41

Sretsked rakstīja: Nē, nu gaisu jau ar var riepās nomainīt katru mēnesi. Mazums, riepa saskābs no iekšas un tur iemetīsies Skābene. Nevis Seene, bet Skābene.

Vot sorry par oftopiku, bet nehren balansēt to,kas nevibrē un kas pirms tam noņemts un nevibrēja.

Jo vairāk pa bedrainiem ceļiem braukts, jo lielākas izredzes, ka kāds atsvariņš nokritis, vai kā savādāk riepa "izbalansējusies". Ja liekas, ka iepriekšējā sezonā nekas tāds nebija, tad nav iemesla atkārtot balansēšanu, ja nu vienīgi "ķeksīša pēc" un ja vēl ļoti mīl meistaru un gribas to finansiāli pabalstīt, bet tad var vienkārši tam naudiņu atdot tāpat un ietaupīt laiku.

brmbrmm 26.10.2009 15:30

Moš labāk aizved fāteri pie lora?

brmbrmm 26.10.2009 15:28

japcar rakstīja: Bračkam Lanceris bija 1.3

Visi smējāmkies par to šujmašīnas motoru- bet neko. Braukāja Ogre-Rīga_Ogre katru dienu ap 100 km vairākus gadus. Ja viens vizinās- tad vel tā, ja vairāki cilvēki mašīnā- tad nekā. Apdzīšanas- vispār slapjas paduses momentā.

Tapēc piekrītu -> 1.3 nekādā gadījumā neņem.

Kā nu kuram - kopš iemācījos veikt apdzīšanas ar opel 1.4 combo kabluku, turklāt, bija reizes, kad tas bija jāveic ar piekrautu kravu, kopš tā laika vairs nav problēmu ar "slapjām padusēm" pie apdzīšanas. Tikai tad drusku jāplāno tas moments.

Par koltiņu runājot- jau teicu, 1.6 GLXi ir baudāms, dinamisks auto (līdz 100, laikam bija zem 10 sec).

brmbrmm 26.10.2009 13:44

Riepas labāk saglabājoties nomontētā stāvoklī, tas vēl viens pluss tiem, kas katreiz pārmontē, otrs- ka nav jādomā par šādiem balansēšanas jautājumiem. Izmaksas 2x 10 Ls gadā (pie mana meistara).

brmbrmm 25.10.2009 22:09

Piemēram, Crankshaft komentāri?

brmbrmm 25.10.2009 22:04

Piemēram, Crankshaft komentāri?

brmbrmm 25.10.2009 21:59

Pirmais rakstīja:

Gachs rakstīja: ....

Šeit ir daži interesanti tehniska rakstura topiki.

....

linku ieliec uz kādiem pāris

Pašam nekas pa šiem gadiem nav iekritis atmiņā?

brmbrmm 25.10.2009 21:31

J O B A N I E, ja? Ķēmi tādi!

brmbrmm 25.10.2009 21:27

Gachs rakstīja:

edgars80 rakstīja:

mūldētājus, murgotājus, renault/citro/pego fanus, rupekļus un šos bērnudārzniekus

+

vareetu kaa zinamaa filmaa, aizstaat ar kaadiem citiem, nejtraliem.

edgar nesmejies tu arī esi tajā skaitā

dzīve ir skarba

Jobanie spameri, vai ne?

brmbrmm 25.10.2009 10:23

Zoodārzs ar šon tāds mutīgs, laikam jau pa nakti zem segas izstudējis spec literatūru un jaunapgūtos terminus tagad bārsta. Zīmulis tāds!

brmbrmm 25.10.2009 10:17

Beatrise80 ir dikti pikta, jo neviens to vēl nav šodien apsveicis!

brmbrmm 25.10.2009 9:59

Ozz rakstīja:

Ozz rakstīja: Bumbulīc širakā iedzīvojies?

ja jaa, tad brauc pie manis, atbriivosi no dauhjaa loriņiem kas šķūnī meetaajas.

Širaks - atkritumu izvedējs!?

brmbrmm 23.10.2009 16:21

VWBraucejs rakstīja: Man liekas, ka visoptimālākais un eksplutācijā vislētākais auto varētu būt labi kopts 3 golfs. Cena rezerves daļā ir ļoti pieņemama, pie tam pilni veikali ar tām.

Ar uzsvaru uz "labi kopts", tikai man liekas, ka 3. golfu ar dīzeļmotoru tādu būs pagrūti atrast, ja tādu gribās, tad labāk ņemt lētāko un taisīt kapitalku. Skaties, ka neiegrābies, lētākais variants (dīzelis) var beigās izrādīties par dārgāko!

Man darba kolēģis pirms gadiem 6-7 pārdeva savu darba 3. dīzeļgolfu, universāli - biku piekopa, kko tur vēl izdarīja, lai mazāk grab (vai biezāku eļļu ielēja vai ko), bet to golfu viņam burtiski nākamā dienā izķēra, bet golfs toč bij drīz uz kapitālo jādod! Tā jau ir - kad ieraugi savu sapņu auto (golfs + dīzelis) tad klapes uz acīm un rozā brilles!

brmbrmm 23.10.2009 15:02

juha rakstīja: Protams, pa kādam jau ieklīdīs, bet tos parasti elaminē ar divu pirkstu metodi, un ķīmija nav vajadzīga.

Kāpēc man būtu jālaminē prusaki, lūdzu?

brmbrmm 23.10.2009 14:52

WALA rakstīja: Slinkums bija meklēt pareizo topicu - šôdien ar zagļu garie nagi apgrābājuši manu auto !!!

Ja neko citu nevar paņemt un salonā nekā nav , tad viena spoguļa stiklu ir izņēmuši scukas. Nu labi vismaz ka nav mersis kuram visu spoguli nofisdjī.

P.S. vispār dīlers ar izmeta ka Corollām utml. ar k-kā dikti bieži kāds meklējot spoguļu stiklus.

P.P.S. patreiz paņēmu jūzotu veselu spoguli, lai būtu pārliecinats ka nav nofenderēts (jamos nevar no āºpuses noskrūvēt !!!), bet nākamo mieºīgi attiečīgā kantorī izgriezīs un saveidos.

Varbūt jau tagad uztaisi piegrieztni, kamēr ir no kā? Vai pat uztaisi kādu pārīti rezervē, lai citreiz no rīta varētu uzreiz izņemt no no grabažnieka un ielīmēt vietā!

brmbrmm 23.10.2009 14:47

STALINS rakstīja:

VWBraucejs rakstīja: Nu pagaidām liekas, ka esam apstājušies pie civika vai colta.

Smuks jau vēl ir tas Fiat caupe, bet mani biedē šitie itāļu autobūves brīnumi.

Iespējams gan, ka biedē tikai tāpēc, ka nekad nav bijis. Visas tikai vācu mašīnas ir bijušas īpašumā vai kā pareizi tagad saka, pārvaldījumā

Kāpēc uzliec sev rāmi?

Meklē auto labā stāvoklī par labu cenu, JEBKURAS markas auto var būt gan nojāts, gan labā kārtībā. Protams, ja nauda kabatu nespiež, no pie mums mazplatītiem auto vajadzētu atturēties.

Laikam, šis ir visprātīgākais ieteikums, ja gribi auto, kas tuvākā laikā nesagādās kādas tehniskas problēmas pats no sevis. Tik vecam autiņam, praktiski pieejot, tehniskais stāvoklis varētu būt pirmajā vietā, otrajā vietā - modeļa izplatība, lai var detaļas pa šrotiem salasīt vai kur citur viegli iegūt.

Padomā, cik izmaksās, piem., Tigrai atrast bagāžnieka vāku, ja ziemā kāds ledus gabals no jumta uz tā uzvelsies, vai arī kādai citai mazāk izplatītai markai (kā man vienam paziņam) autozaglis izraus maģi ar visu viduskonsoli?

No tāda aspekta, laikam, vislabākā izvēle ir kkāds 2. golfs, bet te jau cilvēkam vajag netikai transportlīdzekli no A uz B, bet arī lai puslīdz patiktu meitenei pēc formas un krāsas, lai būtu neliels, droši vien benzīna un ar manuālo kārbu, nebūtu no aizpriedumainām markām utt.

Vārdu sakot, izvēle nav viegla, tomēr manuprāt, šajos laikos vislabāko variantu varētu meklēt, kur kāds apstākļu spiests mēģina tikt pie naudas, pārdodot tiešām labu, nenojātu automobīli.

brmbrmm 23.10.2009 14:33

juha rakstīja:

perkons rakstīja:

Pirmais rakstīja: par elektriskā stūres pastiprinātāja beigšanos esmu dzirdējis basņu no tehapskates večiem. bet diemžēl neesmu redzējis nevienu nobirušu, kā arī neesmu saticis nevienu renaulta lietotāju, kurš būtu redzējis nosprāgušu to pastiprinātāju.... tu esi vienīgais.

starp citu - esmu dzirdējis, ka elektriskais stūres pastiprinātājs ir jāregulē.

megānei elektriskais pastiprinātājs ir meganeII...

topica autora apskatītajam renaultam vēl ir hidrauliskais stūres pastiprinātājs. un viena no tās megānes standarta vainām ir tāda, ka pie 100k sāk sulot stūres pastiprinātāja sūknis, bet kā jau rakstīju iepriekš tā nav mirstamā vaina, viņs ir tikai mitrs, bet nepil. bet nu tas viennozīmīgi ir iemesls lai nosistu cenu pērkot.

Pirmais, es izstāstu savu , reālo pieredzi un tā ir tāda kāda ir.

Tūlīt Pirmais izskaidros Tev, ka viens novērojums nav pietiekami reprezentatīva paraugkopa, kura nekādi neatbilst ģenerālkopai, jo Stjūdenta koeficients ir pārāk augsts, tāpēc secinājumu ticamības līmenis ir pārka zems, un tāpēc renis saglabā savu pārākumu pār citiem autosiem.

+1

Pilnīgi piekrītu! Tas tāpat kā par tendenciozajiem apgalvojumiem par opeļiem un fordiem un raudi multitronikiem.

Vot, tad, kad tu būsi vienādos apstākļos palietojis kādus 33 gab vienādu modeļu/komplektācijas Renaultus, tad varēsim runāt par kaut kādām tipiskām šaizēm!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti