iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Gauss 19.08.2011 14:53

i_edgars rakstīja: Ne dikti sen te bija saliktas izmaksas uz Škodu Fabia - ar lētajā nodokļu galā. Nu tak vot.... 1 500 Ls uz 150 000 km!! Atvaino, bet es savā 20 gadu vecā Skorpī par 200 000 km kopā ar motora kapitalku nu vienu augspiediena sūkņa remontu, virsbūves vairākiem remontiem esmu ielicis mazāk! Bet šim tikai apkopes iekšā un 2 kluču maiņas, 1 disku maiņa un 1 zobsiksnas maiņa ar pričendāliem.

Nu neredzu es tur nekādas ekonomijas!

Ja grib ekonomiju, tad pērc vecu nojātu auto pa limonādi, ar tikko svaigu (pirktu) TA, bet skaties ka neigrābjas drušlakā, kur sēdekļi jau krīt ārā vai nav bremžu... un pēc gada pērc citu tādu pat!

Būs Tev saņi iesipti, būs lietusargs un kur D pārvietot no A uz B,

Ja abi auto tikai taisīti vienā servisā vai pēc vienas darba stavkas un liktas iekšā tikai orģinālās detaļas, tad tos var salīdzināt. Ja nē, tad ziepē āni, msh jau nāk...

Gauss 19.08.2011 14:47

msh rakstīja:

Gauss rakstīja: Vēlme iepist sani braucot ar vecu auto ir nedaudz pastulba.

Gribi taupīt, nopērc kautkādu Lupo vai to pašu Getzu. Vismaz par apskates iziešanu nebūs jāuztraucās.

A to uz to veco esīti ietaupīsi pārdesmit latus, bet simtus saliksi remontos.

Vēlme iesipt sani braucot ar getzu ir stulba Dažus gadus veca misene, kura ir taisīta tiem, kam vajag gadu nevis mašīnu... Palasot kā lielāki hujdaja modeļi pūst, kāda iksa pēc getzam būtu jābūt mazāk sapuvušam par divdesmitgadīgu eskortu? Un simtus kaut kādā vecā plikā lamatā var salikt tikai ja īpašnieks ir muļķis, vai arī ja īpašnieks visu laiku kaut ko uzlabo [mans variants].

Kaut kādam A80, kuram piekare noteikti vairāk izmaksā kā tam esim, budžeta variantā visas piekares detaļas, kuras nolietojas [nevis kuras var sapist, pokujistiski braucot ] kādus divsimt latus maksā, bet nav īpaši dzirdēts ka kāds TIK tālu nobrauktu mašīnu. Šrotā cits motors 50-80 ls. Slinkums turpināt. Getzam arī būs tādi izcenojumi?

Cik bieži getzam ir jāmaina motori un cik bieži audi 80?

Gauss 19.08.2011 14:44

Centis_Nuudele rakstīja: Ierindas autoīpašniekam gan varētu būt pie kājas, cik enerģijas motors saražo stundā, dienā vai deviņos mēnešos. Viņam vairāk varētu interesēt cik km varēs nobraukt līdz motora nograbēšanai.

Un tad - kā pareizi atzīmēja mūsu eksperts msh (viņš taču ir redzējis Līkni!) ... - turbomotora relatīvi lielākais griezes moments rada arī lielāku slodzi uz kloķa - klaņa mehānismu, kas gala rezultātā noved pie relatīvi mazāka nobraukuma līdz nograbēšanas brīdim.

Šķība, sapuvuša audi 80 īpašniekam enerģijas uzskaite ir vienīgais kas ir no tā auto atlicis...

Gauss 19.08.2011 12:43

Vēlme iepist sani braucot ar vecu auto ir nedaudz pastulba.

Gribi taupīt, nopērc kautkādu Lupo vai to pašu Getzu. Vismaz par apskates iziešanu nebūs jāuztraucās.

A to uz to veco esīti ietaupīsi pārdesmit latus, bet simtus saliksi remontos.

Gauss 18.08.2011 14:35

Speciāli švakajiem:

Nogāzis mani dīvānā, viņš turpināja kaislīgi skūpstīt kaklu, krūtis, bet ar vienu roku jau centās atpogāt manus šortus. Es gulēju aizvērtām acīm, un ļāvos liktenim.

Atpogājis šortus, Goča ar abām rokām tos norāva kopā ar apakšbiksēm. Nosviedis tos uz grīdas viņš ķērās klāt manam pimpim. Atbrauca līdz galam priekšādiņu un sāka to braucīt.

– “Nu, baigi forši!”– jutu kā manu pimpi aptver viņa karstā mute.

Aptvēris ar lūpām, viņš lēnām sāka sūkāt, arvien vairāk to norijot, līdz viss mans pimpis bija viņa mutē. Tas bija tik baigi kaifīgi un neparasti.

Padarbojies ar manu pimpi Goča pēkšņi to atlaida un piecēlās no dīvāna. Es atvēru acis, lai redzētu, kas tad nu notiks.

Piegājis pie bufetes viņš paņēma vazelīna tūbiņu un nāca atpakaļ. Nostājies pie dīvāna viņš novilka peldbikses, un es ieraudzīju viņa ”kaujas ieroci” visā savā varenībā.

Tikai tagad es pa īstam sapratu, kas mani sagaida!

Tas draudīgi šūpojās un vibrēja, gandrīz skardams Goča vēderu. Es skatījos uz to kā trusītis. Man tas likās liels un resns. Mans gandrīz pazuda viss reibums.

Mani pārņēma bailes.

– “Kā tas būs, kad Goča to bāzīs manā dupsī? Man taču sāpēs!”– es nodomāju.

– “Ak, kāpēc man vajadzēja šurp nākt?”

– “Nu, pagriezies uz vēdera!”– es izdzirdu pavēlošu Gočas balsi.

Es lāgā neaptvēru, ko viņš no manis grib, un turpināju blenzt uz viņa biedējošo pimpi.

– “Nu, davai, davai, ko lauzies!”– Goča kļuva pavisam nepacietīgs un saņēmis mani pie dibena sāka velt uz vēdera.

– “Varbūt nevajag, man taču sāpēs! Tev taču tāds liels un resns!– es vēl mēģināju kaut kā iebilst.– Lūdzu tikai lēnām…”

Goča neklausījās manī un enerģiski turpināja manis iekarošanu.

Nogāzis mani uz vēdera viņš mani iekārtojās starp manām kājām, tās plati izplešot. Jutu, ka kaut kas pieskarās manam caurumam un spiežas iekšā. Es sarāvjos un mēģinu sasprindzināt savu dupsi. Manī radusies kaut kāda dīvaina, pasīvās pretestības sajūta.

– “Lai viņš mazliet pamocās! Lai nav tik viegli kā nodomājis!”

Tomēr viņa ieziestais pirksts viegli ielīd iekšā.

– “Nav nemaz tik traki!”– mani pārņem gluži vai patīkama sajūta.

Viņš vēlreiz iesmērē pirkstu un atkal iebāž to manā dupsī. Šoreiz es vairs nesasprindzinos un ļauju, lai viņš darbojas. Tad, izvilcis pirkstu, viņš ieziež savu pimpi.

– “Nu tā, tagad sākies,”– es nodomāju, un instinktīvi atkal saspringstu gaidās.

Goča uzguļas man virsū; ar kreiso roku atbalstās pret dīvānu, bet ar labo saņem savu pimpi un virza to. Vispirms es jūtu kā viņa pirksts uztausta manu atveri, un tad jau tur spiežas klāt arī viņa pimpis.

Es neviļus mēģinu pielikt roku, lai kaut kā aizkavētu, bet Goča enerģiski nogrūž manu roku un turpina iesākto. Viņa pimpis jau ir atradis īsto vietu un sāk spiesties iekšā.

Sāk sāpēt, un es mēģinu saspiest ciet savu dupsi. Gribu pavikties uz priekšu, lai viņš nevarētu iebāzt, bet tas ir veltīgi. Goča uzguļas man pavisam virsū un turpina stumt iekšā, pieturēdams mani aiz pleciem.

Ar varenu spēku viņš stumj savu “virzuli” līdz galam. Vienu brīdi kļūst neciešami sāpīgi un es iekunkstos.

– “Nu, nu, viss ir kārtībā, pacieties mazliet.”– es dzirdu pie auss Gočas balsi.

Es guļu ne dzīvs, ne miris. Liekas, ka dibenā ir iedzīts resns miets. Pēc brītiņa tas sāk kustēties, radot papildus sāpes.

Kā par brīnumu es sāku pierast, un nav jau tik briesmīgi kā sākumā likās.

Goča drātē ar visu spēku, skūpsta manu kaklu, ar vienu roku aptvēris krūtis, bet ar otru spaida manu pimpi.

Es viņu jūtu visur, bet it īpaši jau dupsī. Lielās sāpes sen jau pārgājušas. Tagad palikusi tik tāda smeldzīga, bet patīkama sajūta.

– “Tas ir – atdošanās prieks!”

Goča jau sāka elsot un “pālis” sāk kustēties arvien ātrāk. Viņa vēders sitas pret manu dibenu ar slapju plīkšķi.

– “Dziļāk, dziļāk…”

Goča krampjaini mani apkampj, iekožas man skaustā, un dragā…

– “Oi, oi!– viņš skaļi sten un raustās.

Un tad iet vaļā. Viņa pimpis izdara īsus konvulsīvus grūdienus. Liekas, ka viņš mani pilnīgi iespiedīs dīvānā.

– “Ā, ā, ā…”– viņš gārdz un karstā sperma ieplūst manā miesā.

Pamazām viņš nomierinās, bet mani neatlaiž. Pimpi ārā nevelk, tik guļ man virsū pilnīgi slābans.

Gauss 18.08.2011 14:32

Topiks no tēmas rociņu nav, bet cepumu gribās? :-d

Gauss 18.08.2011 10:59

Bļeģ, jūs visi geji esat,

Viens otram pakausī tik dvešat!

Jūs izliekaties tik uz ielas,

Bet dirsa pilna slīdošas vielas!

Ar pirkstu jūs rādat un apsmejat geju,

Bet vakarā glāstat savu anālo eju,

Gribat, lai jūs par Ilzīti sauc,

Un maigi līdz aknām dirsā jums mauc!

Jūs sen vairs nemākat nopirsties klusu,

Jo dirsā var iebraukt gandrīz pat ar busu!

Pa dienu tu saki ka neesi pediņš,

Bet no rīta surst ānis,ka jāliek klāt lediņš!

Dienā tu Māris, vakarā Māra,

Un naktī tevi dirsā izpisa Sāra!

Atliek tev tik paplest kājas!

Pimpim dirsā ir īstās mājas!

Gauss 18.08.2011 10:05

Tieši otrādāk, tubīnas neesamība samazina motora resursu. Jo gribās jau tam turbīnniekam līdzi tikt...

Gauss 18.08.2011 10:02

Tas pirmais dabūja tos 14V uz lampiņu? Vai arī atkal sarijās tabletes un skaitīja rezistoru strīpas?

Gauss 12.08.2011 14:38

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja:

Palaidniex rakstīja: gribi teikt, ka biji iedomājies tā - ka pēdējā pietura ir pie Merķeļa ielas un tad 6. tramvajs bez pieturām močītu līdz Aspazijas bulvārim?

Galapunkts Radio ielā vai pietura pie Nac. Operas neko būtisku nemaina. Daždesmit soļu tālāk ko iet un viss...

Nav jau kilometriem vairāk tamdēļ jākāto...

At tā varēja iekāpt Merķeļa ielā un dabūt vietu VIP zonā. Pēc jaunās sistēmas huj, nebrauksi taču līdz galam. Bet pretēja virziena Merķeļa pieturā jau VIP zona būs aizņemta.

Vieta vipzonā ir, bet jobtalons jāreģistrē 2x...

Tā teikt vieta VIPzonā ir par papildus $

Parastajā galapunktā (kur tramvajs nestāv) nav divreiz jāreģistrā. Etalons darbojas 1h, ir pārbaudīts.

Gauss 12.08.2011 14:34

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: Trakie tramvaji

www.apollo.lv/...

Ja trolejbusam NEbūtu stūre un tas līdzīgi kā tramvajas brauktu paa savu ceļu sadursme nenotiktu!

Bet joks tāds, ka satiksme paralizēta abos virzienos.

Gauss 12.08.2011 14:29

Javiņu laikos lampiņas spilgtums bija proporcionāls gāzes ručkas pagriezienam. Pilnā ručkā pat mēdza izdegt. Tagad ir kāds gadsimts?

Gauss 12.08.2011 14:27

Palaidniex rakstīja: gribi teikt, ka biji iedomājies tā - ka pēdējā pietura ir pie Merķeļa ielas un tad 6. tramvajs bez pieturām močītu līdz Aspazijas bulvārim?

Galapunkts Radio ielā vai pietura pie Nac. Operas neko būtisku nemaina. Daždesmit soļu tālāk ko iet un viss...

Nav jau kilometriem vairāk tamdēļ jākāto...

At tā varēja iekāpt Merķeļa ielā un dabūt vietu VIP zonā. Pēc jaunās sistēmas huj, nebrauksi taču līdz galam. Bet pretēja virziena Merķeļa pieturā jau VIP zona būs aizņemta.

Gauss 12.08.2011 14:25

Centis_Nuudele rakstīja:

Gauss rakstīja: Patiesībā, umņik, elektrosistēmā ir sprieguma stabilizators.

Ko tu neteiksi...

Sprieguma stabilizators tad būtu tāds verķis, kurš notur uz borta konstantu spriegumu gan tad, ja strāvas avots dod paaugstinātu U, gan tad ja pazeminātu.

Nav dzirdēts, ka kādam būtu izdevies piestartēt auto, ja no aķīša nāk ārā piemēram 7 volti.....pēc tavas umņika teorijas stabilizatoram to būtu jāpaceļ līdz nominālajiem 12.

Stabilizators irobeži max spriegumu, jefiņ. Arī tu vari izmēģināt iepriekš aprakstīto procedūru - dabūt 14V uz lampiņu.

Gauss 12.08.2011 14:23

20 Ls par arku, garantija viens gads. Tā vismaiz kādreiz taisīja ProVento.

Gauss 12.08.2011 12:46

Pirmais rakstīja: vispār jau mašīnā praktiski nekad spriegums nav 12 volti.... normāli uzlādēts pliks aķis jau dod ~12.6, ja strādā ģenerators, tad sistēmā ir > 14 voltiem....

un kur ir bazars par to cik ir lampiņas pretestība?

runa ir par to kāda pretestība ir jāpieliek sistēmā lai strādātu led ar "veco" releju...

p.n.

joprojām gribētu dzirdēt atbildi uz jautājumu - "nakui tam lūznim ir vajadzīgi ledi pavarotņikos"

p.p.n.

lai matemātiski pareizi izrēķinātu "īsto" piespraužamo pretestību būtu jāzina ķīnas leda parametri....

tad varētu piemeklēt pretestību kaut līdz vēvēfanam baudāmajai 10tai zīmei aiz komata

kaut bijušajā padomju savienībā ar zvaigznīti (ķipa tautā sauktās militārās) apzīmēja pretestības, kura reālā pretestība no nominālās (virsū uzrakstītās) atšķīrās mazāk kā par 5%

patreiz pretestībām virsū zīmē stīpas... 4tā (un 5tā) strīpas nozīmē tieši pretestības precizitāti atbilstoši nominālam

ja 4 strīpas nav, tas nozīmē 20%... ja nav 4 strīpas, tad nav arī 5tās, tobiš no malas var izskatīties, ka tur kāda strīpa ir izlaista, bet tā tas nav....

brūns melns brūns pretestība būs kautkur pa vidu no 80 līdz 120 omiem

brūns melns brūns sudrabs pretestība būs 90-110 Yonāsa Ômes

konkrētā gadījumā vajadzīgo pretestību vispār var piemeklēt eksperimentāli.... liekot ledlampai paralēli klāt pa vieni 100omīgās pretestības līdz relejs sāk strādāt pareizi....

Patiesībā, umņik, elektrosistēmā ir sprieguma stabilizators. Izņem ārā lampiņu, pieliec testeri, iesēdini pie pedāļiem kādu dibendraugu un pamēri, cik V nāks uz lampiņu pilnā gāzē (pie max ģeneratora apgriezieniem).

Gauss 06.07.2011 10:27

Nodedzini ugunskurā un nodod metālā.

Gauss 04.07.2011 11:12

Uzreiz nodod tiesu izpildītājam. Tev nekas nav jādara, tikai jāsēž mājās un jāgaida zvans pie durvīm.

Gauss 30.06.2011 13:05

Izskatās ka riepās gaiss ar zelta putekļiem iepūsts...

Gauss 30.06.2011 10:09

Maija_Eskuella rakstīja:

Zoo rakstīja:

Einstein rakstīja: To cinkoto žogu vajag kādam vēl? Tātad mētajas man šķūnī cinkotais pītais žogs. Cik metri- precīzi nezinu, bet nu padaudz. Ir kādi 6-8 ruļi.Vienīgi, ka šamējais ir, šķiet, 2m plats. Domāju pats likt, bet 2 metri sētai ap māju liekas tā kā bikuc pa daudz. Glabājas viš no psrs laikiem, kad neko nevarēja dabūt un grāba, kas bija... . Aber tagad jātiek no viņa vaļā. Jā kādam vajag, sarunāsim...

29782981

TE.

Nododot metālā dabūsi vairāk kā no pirmā.

Gauss 30.06.2011 10:07

Neviens dīzelis nespēj ne tuvu pietuvoties ar benzīnu darbināmam ūdensmetēja dzinēja sniegumam. Vai ir kāds dīzelis, kas spēj sotaku sasniegt 2 sekundēs?

Gauss 29.06.2011 12:21

Ozz rakstīja: www.retromoto.lv/...

nu te ir visaadas receptes

ja buutu uzrakstijis ka izdilis motors nespēj iesūkt tik daudz gaisa kvalitativa degmaisijuma sagatavošanai kā to ir paredzējis rūpnīca izgatavotājs tad buutu korektāk, vai ne? kaut gan uz turbo tas tik ļoti neattiecas, tur pumpē visu laiku, bet daļa gaisa un degmaisijuma aiziet karterī, daļa izpludes kolektorā ,daļa dzeses sistēmā .

arī neizdilušam dzinējam var būt samazināta kompresija, nu i ko???

Jawas vispār saliek ar āmuru. Ja kautkas kautkur neiet, tad uzpiš pa virsu un miers. Tā taču ir jawa!!!

Gauss 29.06.2011 12:19

Da vispār, topika autors ir lohs!!!

Kurš ir redzējis kvēpstošu maitu???

Gauss 29.06.2011 12:12

sarashkins rakstīja:

Ozz rakstīja: ble, vienalga nesaprotu kas dīzeļam var izdilt taa, ka gaisu dod vairak iekšā...

benzdiņam es veel atrastu karburatora droseles ar izdilušām asītēm.

Edgars tak rakstīja, ka samazinās gaisa daudzums, lasi uzmanīgāk!

viņš rakstīja, ka ieplūdē samazinās, bet izplūdē palielinās... nu tagad vispār ir auzas

Gauss 29.06.2011 12:10

i_edgars rakstīja:

Ozz rakstīja: tehniskais forums ir tur, kur pusmūža krīzes nomākti onkuļi ...

Cit Tu glupiņš esi!! Parādi konkrēti kurā vietā es esmu rekomendējis vai aprakstījis par karteru cepšanas procesu?? KOnkrēti - kur??!!

Tas ka nejēdz izlasīt, un kur nu vēl saprast izboksterēto es jau sen zinu... atlika Tev pašam to uzzināt!

Esot jauna recepte kā silikona skorpjiem samazināt patēriņu. Kuņģī, tfu bļe, dzinējā iebāž maisu ar ūdeni. Rezultātā skorpim ir sāta sajūta un patēriņš ievērojami samazinās, līdz ar to samazinot arī kustīgo masu.

Pirms atkal kautko dirs, ievērtē, pamēģini, atgriezīsies skorpim otrā jaunība...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti