msh rakstīja:
Gauss rakstīja: Vēlme iepist sani braucot ar vecu auto ir nedaudz pastulba.
Gribi taupīt, nopērc kautkādu Lupo vai to pašu Getzu. Vismaz par apskates iziešanu nebūs jāuztraucās.
A to uz to veco esīti ietaupīsi pārdesmit latus, bet simtus saliksi remontos.
Vēlme iesipt sani braucot ar getzu ir stulba Dažus gadus veca misene, kura ir taisīta tiem, kam vajag gadu nevis mašīnu... Palasot kā lielāki hujdaja modeļi pūst, kāda iksa pēc getzam būtu jābūt mazāk sapuvušam par divdesmitgadīgu eskortu? Un simtus kaut kādā vecā plikā lamatā var salikt tikai ja īpašnieks ir muļķis, vai arī ja īpašnieks visu laiku kaut ko uzlabo [mans variants].
Kaut kādam A80, kuram piekare noteikti vairāk izmaksā kā tam esim, budžeta variantā visas piekares detaļas, kuras nolietojas [nevis kuras var sapist, pokujistiski braucot ] kādus divsimt latus maksā, bet nav īpaši dzirdēts ka kāds TIK tālu nobrauktu mašīnu. Šrotā cits motors 50-80 ls. Slinkums turpināt. Getzam arī būs tādi izcenojumi?
Cik bieži getzam ir jāmaina motori un cik bieži audi 80?
i_edgars rakstīja: Ne dikti sen te bija saliktas izmaksas uz Škodu Fabia - ar lētajā nodokļu galā. Nu tak vot.... 1 500 Ls uz 150 000 km!! Atvaino, bet es savā 20 gadu vecā Skorpī par 200 000 km kopā ar motora kapitalku nu vienu augspiediena sūkņa remontu, virsbūves vairākiem remontiem esmu ielicis mazāk! Bet šim tikai apkopes iekšā un 2 kluču maiņas, 1 disku maiņa un 1 zobsiksnas maiņa ar pričendāliem.
Nu neredzu es tur nekādas ekonomijas!
Ja grib ekonomiju, tad pērc vecu nojātu auto pa limonādi, ar tikko svaigu (pirktu) TA, bet skaties ka neigrābjas drušlakā, kur sēdekļi jau krīt ārā vai nav bremžu... un pēc gada pērc citu tādu pat!
Būs Tev saņi iesipti, būs lietusargs un kur D pārvietot no A uz B,
Ja abi auto tikai taisīti vienā servisā vai pēc vienas darba stavkas un liktas iekšā tikai orģinālās detaļas, tad tos var salīdzināt. Ja nē, tad ziepē āni, msh jau nāk...